چگونه دیابلو ۴ را در ایران با کنسول بازی کنیم؟

در پلتفرم بتل نت بازی های Blizzard Entertainment قابل اجرا است.

  • World of Warcraft
  • StarCraft II
  • Diablo III
  • Overwatch
  • Destiny 2
  • Call of Duty: Black Ops 4

DNS برای Diablo 4 | بازی هایی که فیلتر نیستند | پروکسی برای بازی

چرا بعد از طی کردن مراحل کد فعال نمی‌شود؟

مطمئن شوید که هیچ رقمی را فراموش نکرده اید.

  1. حساب کاربری بتل نت خود را باز کنید.
  2.  روی نام حساب خود در سمت راست صفحه کلیک کنید و گزینه ی “Account setting” را انتخاب نمایید.
  3.  روی دکمه ی سبز “Add Game Key” کلیک کنید.
  4. کد بازی خود را وارد کرده و سپس گزینه ی “Redeem Code” را انتخاب کنید.
  5.  با کلیک کردن روی گزینه ی “Continue” محصول انتخابی خود را تایید کنید.

پیامی در داخل بازی دریافت خواهید کرد که به شما اطلاع می‌دهد که حساب شما اکنون با موفقیت وصل شده است. سپس مراحل زیر را طی کنید:

  • در Options، تب Link Accounts را انتخاب کنید.
  • روی پیوند حساب کلیک کنید (با این کار یک مرورگر باز می‌شود)
  • به حساب net خود وارد شوید
  • اگر حساب net ندارید، روی Create a Free Battle.net Account کلیک کنید.
  • مجوزهای برنامه net را بپذیرید و روی Continue کلیک کنید تا اتصال کامل شود.

نکات کاربردی

در هنگام اجرای برنامه دقت کنید تا همیشه اکانت خود را بر روی ریجن اروپا یا آمریکا تنظیم کنید تا بتوانید از امکانات ارائه شده استفاده کنید. اگر گیمر یا استریمر هستید و برای فارم و مولتی باکس حساب کاربری می‌سازید حتما از همان ابتدا و قبل از ساخت از برنامه تغییر آی پی استفاده کنید تا در ادامه کا دچار مشکل نشوید و بتوانید گیفت کردن و کسب درآمد خود را انجام دهید.

فعال کردن و تغییر سوال امنیتی در بتل نت

یکی از سرورهای بازی آنلاین پر طرفدار بتل نت برای است. بتل نت در سال ۲۰۰۹ با انتشار بازی دیابلو آغاز به کار کرد. در این مطلب می‌خواهیم در مورد فعال کردن و یا تغییر سوال امنیتی در این  پلتفرم بازی بپردازیم.

افزودن و تغییر سوال امنیتی در بتل نت

اگر نیاز به تغییر سؤال محرمانه خود دارید یا در به خاطر آوردن پاسخ  سوال امنیتی خود مشکل دارید، می‌توانید سؤال و پاسخ محرمانه را در گزینه‌های امنیتی خود به روز کرده و تغییر دهید. برای تغییر سوال امنیتی بتل نت باید مراحل زیر را طی کنید:

  • اولین کاری که باید انجام بدهید این است که از سایت اصلی بتل نت وارد اکانت خود شوید.
  • حال وارد صفحه اصلی شده در اینجا باید بر روی گزینه مای اکانت (Account Setting یا My Account) کلیک کنید و وارد اکانت خود شوید.
  • در این مرحله اطلاعاتی که در زمان ساخت اکانت داده‌اید یعنی ایمیل و پسورد را وارد کنید.
  • اکنون وارد اکانت خود شده‎‌اید و در این بخش باید گزینه Security را انتخاب کنید.
  • در این صفحه باید بر روی آپدیت در بخش  (Secret Question) کلیک کنید.
  • حالا در این بخش اگر سوال امنیتی ندارید می‌توانید آن را اضافه کنید و اگر دارید می‌توانید آن را تغییر دهید.
  • اگر یک Authenticator تلفن همراه دارید، روی Enter Code Manually کلیک کنید و سپس سعی کنید مستقیماً در صفحه کد همگام سازی مجدد را وارد کنید.
  • اگر پس از همگام‌سازی، کدها همچنان نامعتبر هستند، می‌توانید با کلیک بر روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای برنامه گزینه  Reset را انتخاب کرده و برنامه را بازنشانی کنید و دستورالعمل‌ها را دنبال کنید.

برای این کار تنها یک راه حل وجود دارد. اگر به آدرس ایمیل خود دسترسی ندارید یا نمی‌توانید حساب خود را بازیابی کنید، باید با بیلزارد تماس بگیرید. بعد از آن یک کد به تلفن همراه شما ارسال می‌شود. حالا برای باز کردن قفل حساب خود کافی است کد ارسال شده به تلفن همراه خود را وارد کنید. فعالسازی بازی در پلتفرم بتل نت برای این که بتوانید بازی‌ها را در بتل نت بازی کنید در ابتدا باید این بازی‌ها را خریداری کنید و یا با دریافت اشتراک بتل نت به تمام بازی‌ها دسترسی داشته باشید. گیفت کارت بیلزارد بتل نت به شما امکان دسترسی به تمام بازی‌ها و امکانات دیگر را می‌دهد. این گیفت کارت‎ها با قیمت‌های 20 و 50 دلاری با ریجن‌های متفاوت (آمریکا، انگلیس، روسیه، اروپا، بزریل) در بازار موجود است. جهت نمایش اطلاعات مربوط به  خرید diablo 4 کلیک کنید .

معرفی گیفت کارت بتل نت

بتل نت همواره یکی از پرطرفدارترین لانچرهای بازی ویدویی برای رایانه‌های شخصی است. با استفاده از گیفت کارت این لانچر می‌توان به طیف گسترده‌ای از بازی‌های پرطرفدار کمپانی دست پیدا کرد و خود بازی‌ها و آیتم‌های درونشان را خریداری کرد. برخی از  بازی‌هایی که آیتم‌های درونشان با استفاده گیفت کا‌ر‌‌‌ت بتل نت 50 یور‌ویی قابل خریداری هستند، عبارت‌اند از:

  • کالاف دیوتی وارزون (Call of Duty: Warzone)
  • ورلد آو وارکرافت (World of Warcraft)
  • دیابلو ایمورتال (Diablo Immortal)
  • دیابلو ۴ (Diablo IV)

شرکت بلیزارد پس از مشاهده محبوبیت بازی‌های این لانچر یک کیف پول اختصاصی برای آن طراحی کرد که با استفاده گیفت کارت بتل نت می‌توان آن را شارژ کرد. استفاده از گیفت کارت بتل نت 50 یور‌ویی به کاربران این اجازه را می‌دهد که به‌راحتی خرید‌های خود را از طریق فروشگاه ‌بتل‌ ‌نت انجام دهند.

چگونه از گیفت کار‌ت بتل نت 50 یو‌رویی استفاده کنیم؟

استفاده از گیفت کارت بتل نت 50 یورویی به گیمرها این امکان را می‌دهد که تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر از امکانات لانچر بتل نت و بازی‌های شرکت بلیزارد داشته باشند. هم‌اکنون می‌توانید این گیفت کارت را بخرید و به بازی‌های پرطرفدار بلیزارد و آیتم‌های درون آن‌ها دست پیدا کنید.

آنچه درباره اتصال به بتل نت گفته شد

این روش خرید که به صورت اکانت (ایمیل و رمز عبور) است روش قانونی برای تهیه کردن بازی های ایکس باکس نیست و طبق قوانین مایکروسافت خرید و فروش اکانت می‌تواند منجر به بن شدن اکانت، از دست رفتن بازی های داخل آن یا حتی بن شدن کنسول از سرور های این شرکت شود و دردسرهای زیادی را به همراه داشته باشد. ضمن اینکه وقتی شما اکانتی از یک نفر می‌خرید و وی ایمیل و رمز عبوری در اختیارتان قرار می‌دهد که شما به جزئیات آن ایمیل دسترسی ندارید و عملا مالک نیستید و فقط از آن ایمیل و رمز برای لاگین شدن اکانت در کنسول استفاده می‌کنید، هر لحظه امکان قفل شدن بازی، بیرون افتادن از اکانت و غیره وجود دارد!

بنابراین اگر قصد خرید بازی دیبلو IV برای ایکس باکس را دارید بهتر است درست مثل حالتی که برای خرید به آن اشاره داشتیم، این گیم را به صورت سی دی کی اورجینال تهیه کنید. تنها روش قانونی و درست برای خرید بازی های ایکس باکس مربوط به تهیه کردن سی دی کی می‌شود. که در بخش بعدی سعی می‌کنیم دقیق تر در رابطه با جزئیات این روش خرید با شما عزیزان صحبت داشته باشیم. با فروشگاه CDKeySell همراه باشید. همانطور که گفتیم تنها روش قانونی خرید بازی های ایکس باکس مربوط به تهیه کردن سی دی کی می‌شود! سی دی کی یک کد دیجیتالی است که در واقع همان لایسنس یا حق استفاده قانونی از بازی را برای خریدار میسر می‌سازد! مثلا فرض کنید که قصد خرید بازی دیابلو 4 برای Xbox One را دارید!

وقتی سی دی کی این بازی را بخرید می‌توانید کدش را در اکانت شخصی خودتان فعال کنید و بدین ترتیب بازی به صورت قانونی، بدون محدودیت و برای همیشه به لیست گیم های اکانت شخصی شما اضافه خواهد شد، بنابراین می‌توانید بدون هیچ مشکلی از بازی استفاده کنید و با مواردی مثل قفل شدن اکانت، محدودیت اتصال به اینترنت، عدم امکان آپدیت بازی و کنسول، بیرون افتادن از اکانت و غیره مواجه نشوید.

بازی با کدام کنسول ها سازگاری دارد؟ ایکس باکس وان (Xbox One) یا ایکس باکس سری اس و ایکس (Xbox Series S|X)

و راه اندازی کنید. همچنین با استفاده از ان برنامه می‌توانید اکانت پلتفرم‌های دیگر را هم به این پلتفرم متصل کنید و چیزی که باید در تمام این مراحل به آن توجه کنید استفاده از برنامه تغییر است. امیدوارم بتوانید به راحتی این مراحل را طی کنید و از بازی لذت ببرید. پلتفرم بتل نت یکی از پلتفرم های تخصصی در زمینه گیم می باشد اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر هستید، شما میتوانید مقاله “بررسی تخصصی برترین ” را در بلاگ سایت آی گیم مطالعه بفرمایید.