گشایش بخت در عرض یک هفته برای پسران (انواع دعا برای ازدواج)

دعای گشایش بخت در یک هفته از جمله مواردی است که خیلی از ما به دنبال آن بوده و همچنان بین دو راهی هستیم که آیا اصلا امکان پذیر است یا خیر. دعا برای ازدواج در یک هفته واقعیت دارد؟

سوالی که این موقع برای خیلی از ما پیش می آید این است که آیا چنین دعایی وجود دارد و یا اینکه ایا اصلا این موضوع نیز صحت خواهد داشت که بتوانیم در عرض یک هفته با استفاده از دعا بخت خودمان را باز کنیم.

قبلا مقاله ای در مورد در این وب سایت قرار داده بودیم که میتواند برای خیلی از شما همراهان گرامی جالب باشد. در مقاله دعای گشایش بخت در یک هفته نیز قصد داریم موضوع گشایش بخت را باز تر کنیم و از این موضوع یک نتیجه گیری کاملی را ارائه کنیم.

معتبر ترین دعا های گشایش بخت

در واقع ما دعا ها و حتی وسایل مقدس زیادی داریم که میتوان با استفاده از آن ها بخت خود را باز کنیم که در وبسایت نیز تا کنون بسیار زیاد به این دعا ها و وسایل اشاره کرده ایم.

ولی در این بین جالب است بدانید که بعضی دعا ها از سمت بعضی از کتب و پیامبر و امامان وجود دارد که میتوانند بخت ما را خیلی سریع تر باز کنند. پیشنهاد میکنیم که این مقاله تا آخر مطالعه کنید تا شاید بتوانیم کمکی به شما دوستان عزیز کرده باشیم.

همانطور که گفته شد برای گشایش بخت در عرض یک هفته میتوانیم از راهکارهای زیادی استفاده کنیم ولی مهم این است که آن راهکاری که از آن استفاده میکنیم راهکاری درست و عاقلانه باشد و همچنین بدانیم که قبلاً افرادی آن راهکار را انجام داده و جوابش را گرفته اند.

برخی از این راهکارها برای گشایش بخت در مدت کوتاه آیات قرآنی است که پیامبران و امامان در کتاب های مقدس برای ما بازگو کرده اند ولی این درست نیست که هر موقع ما از کدام که خواستیم امتحان کنیم. در بین این آیات قرآنی برای گشایش بخت در عرض هفته هرز امام جواد کرمانشاه بسیار مؤثر و صحیح است.

همانطور که از نامش مشخص است (گشایش بخت در عرض یک هفته) ما باید در عرض یک هفته آیات و کارهایی که به مت توصیه کردند را انجام دهیم و به این موضوع توجه داشته باشیم که اگر در این یک هفته حتی یکم کوتاهی کنیم جوابه خوبی از این راهکار نخواهیم گرفت. نکات و کارهایی که برای شما بازگو میکنیم باید کامل و دقیق در هر روز یک هفته بدون هیچ عیب و نقصی انجام دهید.

در این مقاله برای شما دعایی بسیار کارساز را بازگو میکنیم تا بتوانیم به شما دوستان عزیز کمکی کرده باشیم و مقداری از مشکلات شما نیز حل شود. در بین بسیاران دعا برای گشایش بخت در عرض یک هفته دو تا مهم ترین های آن ها که سریع تر از بقیه جواب داده اند و بهتر جواب داده اند را میگوییم.

دعا برای ازدواج با پسر مورد علاقه | دعا برای ازدواج پسران | دعا برای ازدواج دختر مجرد

حقیقت دعای گشایش بخت در یک هفته

در واقع منظور ما از از کلمه گشایش بخت در یک هفته این است که خواندن و توجه داشتن به این دعا ها به عرض یک هفته طول خواهد کشید و باید توجه داشته باشید که تمام نکات این مقاله را باید به درستی رعایت کنید تا این دعا ها برای شما بتوانند تاثیر داشته باشند.

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم دعا های زیادی برای بخت گشایی وجود دارد ولی طبق قولی که ما به شما همراهان گرامی دادیم، در این مقاله قصد داریم دعای گشایش بخت در یک هفته را معرفی کنیم. هم اکنون و در اول کار قصد داریم که دو دعای مهم را مورد برسی قرار داده و به شما دوستان عزیز معرفی کنیم.

دعای اول گشایش بخت

روش اولی که قصد داریم به شما معرفی کنیم ختم سوره الرحمن است. به این صورت که شما باید در عرض یک هفته، هفت عدد سوره قران را بخوانید. یعنی باید به این موضوع توجه داشته باشید که باید حتما روزی یک سوره را ختم کنید. ترتیب سوره های گفته شده به این شکل میباشد:

  • شنبه: ختم کردن سوره “فتح” به صورت کامل
  • یکشنبه: ختم کردن سوره “یس” به صورت کامل
  • دوشنبه: ختم کردن سوره “واقعه” به صورت کامل
  • سه شنبه: ختم کردن سوره “الرحمن” به صورت کامل
  • چهار شنبه: ختم کردن سوره “جن” به صورت کامل
  • پنج شنبه: ختم کردن سوره “ملک” به صورت کامل
  • ختم کردن سوره “سجده” به صورت کامل

توجه داشته باشید زمانی که قصد دارید سوره الرحمن را ختما کنید و به آیه “فبایّ آلاء ربّکما تکذّبان” رسیدید باید متن “لا بِشَیْء مِنْ آلائِکَ رَبِّ اُکَذِّبْ” را بخوانید. مورد توجه باشد که تمامی نگاتی گفتیم و خواهیم کفت را باید به صورت جدی دنبال کنید.

این دعایی که گفتیم دارای منابع کافی و بسیار معتبری مثل الکافی، ج3، ص429، ثواب الاعمال، ص116 و بحارالانوار، ج89، ص306 میباشد که به شما این اطمینان را خواهد داد که خواندن آن ها خالی از لطف نخواهد بود..

دعای دوم گشایش بخت

در داخل کتاب زاد العماد از علامه مجلسی ذکر شده است که این سوره هایی که خواهیم گفت را به ترتیب بخوانید. آگاه باشید که پس از خواندن این سوره ها به سجره رفته و در خواست خود را از خداوند بزرگ جهت دعای گشایش بخت در یک هفته بخواهید. این اعمال را باید به صورت هفت روزه پی در پی انجام دهید.

  • هفت مرتبه سوره فلق را بخوانید
  • هفت مرتبه سوره ناس را بخوانید
  • هفتاد و یک مرتبه سوره اخلاص را بخوانید
  • دو مرتبه سوره طه را بخوانید
  • یک مرتبه سوره الکافرون را بخوانید

البته باید به این مورد نز توجه داشته باشید که این روش همانند روش قبلی کثرت منابع معتبر را دارا نیست. ولی پیشنهاد میشود که این روش را نیز امتحان کنید، باشد که خدانود در تمامی مراحل زندگی به ما کمک کند و مارا مورد توجه و عنایت خودش قرار دهد.

همچنین بخوانید:

آیا این موضوع امکان پذیر است؟

خب، الان ما دو روش و دعا های مختلفی را به شما دوستان عزیز معرفی کردیم که با استفاده از آن ها بتوانید در عرض یک هفته باعث گشایش بخت خودتان بشوید و از آن استفاده کنید. اکنون سوالی برای همه ما در ذهنمان به صورت علامت سوال در آمده، اینکه آیا انجام دادن وخواندن این دعای گشایش بخت در یک هفته امکان پذیر است؟

لذا ما باید به این مورد توجه داشته باشیم که خواندن این ادعیه میتوانند مفید باشند ولی نمیتوان چنین برداشتی داشته باشیم که بتوانند در عرض هفت روز بخت ما را باز کنند. ولی به طور کلی چند دعا وجود دارند که میتوانند در یک هفته بخت ما را باز کنند، ولی از طرفی فروشگاه هایی که برای شما وقت تعین میکنند که با فلان وسیله میتوانید به مدت فلا روز به فلان نتیجه برسید دروغ است و قابل اطمینان نخواهد بود.

دعا هایی که در بالا به شما دوستان و همراهان گرامی معرفی کردیم تنها امید خواوند را زیاد میکنند و باید مطمئن باشید که بیشتر مورد عنایت قرار خواهید گرفت و باز هم اشاره میکنیم، به کسانی که برای شما وقت تعین میکنند شک کنید.

معتبر ترین ها

یکی از معتبر ترین دعاهایی که از سمت روایاتی از پیامبر اکرم و امام صادق به ما رسیده و به جرات میتوان گفت تاثیر گذار است سوره احزاب میباشد که باید به صورت دست نویس روی پوست آهو نوشته شده و داخل ظرف در بسته قرار گیرد و سپس درون خانه بگذارید.

البته این موضوع را نیز بدانید که در بحث ازدواج آسان عواملی همچو کم توقع بودن خانواده ها و توکل بر خواوند متعال بدون تاثیر نخواهد بود ولی این روش میتواند در امر زیاد شدن خاستگاران تاثیر بسزایی برای شما داشته باشد.

همچنین بخوانید:

کلام آخر

ادعیه و روایات و همچنین اعمال زیادی وجود دارد که ما بندگان حقیر بتوانید با استفاده از آن ها کمی بیشتر توجه خداوند بزرگ را به خودمان جلب کنیم و همه ما نیز این از این موضوع آگاهیم که اسلام یک دین بسیار کاملی میباشد. مهم قلب ما میباشد، چرا که خداوند در قلب همه ما وجود دارد. بیایید از قلب خودمان به خوبی نگهداری کنیم.

نهایت تقدیر و تشکر از شما دوستان عزیز را داریم که با نگاه های زیباتون به این مقاله، تا به اینجای کار ما را دنبال کردید. امیدواریم که از این مقاله لذت برده باشید و یادتان باشد که میتوانید صفحه مارا در اینستاگرام نیز دنبال کنید تا مطالب بیشتر و مفید ترین بتوانیم با جزائیات کامل تری به شما دوستان عزیز و همراه ن همیشگآیا امکان گشایش بخت در عرض یک هفته وجود دارد؟ برای پاسخ به این سوال توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید. همچنین در ادامه دعای ازدواج در یک هفته (ادعیه‌ای که خواندن آن 7 روز طول می‌کشد) و معتبرترین دعای بخت گشایی توصیه‌شده از پیامبر (ص) و امام صادق (ع) را به شما معرفی خواهیم‌کرد.

در حقیقت منظور از دعا جهت گشایش بخت در عرض یک هفته این است که خواندن آن به مدت 7 روز زمان می‌برد، درواقع یک نوع ختم ازدواج در یک هفته است. در ادامه 2 را بررسی و به شما معرفی خواهیم کرد.

خواص شرف الشمس برای ازدواج

دعای شرف الشمس علاوه بر خواص های متعددش ، یکی از پر خاصیت ترین میان ان ها ، بر ازدواج جوانان است که تاثیر بسیار زیادی در ازدواج جوانان داشته و ان ها را یاری می کند . در روایت ها نقل شده است که اگر دختری ، نتوانسته است ازدواج کند ، اگر شرف الشمس به همراه خود داشته باشد ، ازدواج برای او مهیا و آسان می گردد .

به همین دلیل توصیه شده است ، جوانان اعم از دختران و پسران ، با به همراه داشتن سنگ عقیق زرد که دعای شرف الشمس بر روی ان حکاکی شده است را در قالب انگشتر ، گردنبند یا دستبند همراه خود داشته باشند و از ته دل دعا کنند . خداوند دعای انان را مورد اجابت قرار می دهد و بخت دختران را باز می کند و پسران را در امر ازدواج یاری می کند . پس در خرید انگشتر برای بخت گشایی حتما به این نکات توجه کنید .

خاصیت سنگ شرف الشمس

در امر ازدواج ، مهم ترین خاصیتی که در شرف الشمس وجود دارد ، این است که ک محبت را میان زن و شوهر افزایش می دهد و ازدواج را اسان می کند . و در مواردی دیگر ، خاصیت سنگ شرف الشمس ، از 2 دیدگاه قابل بررسی است :

خواصی که در خود سنگ عقیق زرد موجود است .

قدرت نام پرودگار که پشت نگین عقیق حکاکی می شود .

علاوه بر این ها ، سنگ شرف الشمس ، خواص دیگری هم دارد که هم بر جسم انسان و هم بر روح و روان ان تاثیر می گذارد که بخشی از ان ها را برایتان باز گو می کنیم :

گشایش در کار ها

کسب حلال

افزایش رزق و روزی

در مان ماندن از شر شیطان

، دفع بلا

چشم زخم

امنیت در سفر

دفع فقر و تنگ دستی

محافظت از مال و اموال

دور ماندن از بیماری ها

بهبود روند انواع بیماری ها از جمله : درد های مزمن و سطحی

تقویت عزت نفس

افزایش اعتماد به نفس

بهبود عملکرد بدن و مغز

محافظ بودن از گزند حیوانات

شرف الشمس از دید علما و ائمه

ائمه ی اطهار ، خودشان علی رغم استفاده از انگشتر عقیق ، استفاده از آن را برای مسمانان توصیه می کردند . امام صادق ( ع ) در این باره فرموده اند : هر کس انگشتر شرف الشمس در دست کند ، عاقبت بخیر خواهد شد .

همچنین از امام موسی کاظم ( ع ) نقل شده است که فرمودند : انگشتر زرد در دست کنید ، چرا که موجب اسانی می گردد و در آن هیچ دشواری نباشد .