عمومیکسب و کار جدید

آمپرال، یک تجربه جدید در صنعت

آمپرال به عنوان تامین کننده باتجربه تجهیزات برق صنعتی و نماینده رسمی بسیاری از برندهای مطرح داخلی و خارجی توانسته در هنگام خرید تجهیزات برق صنعتی تجربیات جدید و متفاوتی را برای مشتریان خود رقم بزند. این شرکت در سال 1397 فعالیت خود را با هدف ارائه محصولات اورجینال بدون واسطه به مصرف کنندگان نهایی آغاز کرد.

در وب سایت آمپرال می توانید طیف وسیعی از محصولات صنعتی را مرور کنید و تجهیزات برق صنعتی را که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد را با مشاوران ما انتخاب کنید. وب سایت بخش ویژه ای با آخرین اخبار، مقالات و محصولات در بخش صنعت ارائه می دهد. من به عنوان یک صنعتگر به شما در انتخاب و خرید بهترین محصولات کمک خواهم کرد.

گارانتی اصالت کالا، تضمین قیمت

آمپرال به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان تجهیزات برق صنعتی و ساختمانی، محصولاتی مانند اینورتر، کنتاکت، قطع کننده مدار، میکرو سوئیچ و سایر محصولات مرتبط با صنایع مختلف را عرضه می کند. این شرکت با داشتن تیمی از متخصصان و با تجربه فنی قادر به انجام وظایف گسترده ای در زمینه برنامه ریزی، مذاکره و اجرای پروژه های صنعتی می باشد.

یکی از نقاط قوت آمپلال، دانش فنی بالای آن است. این ویژگی باعث می شود تا آمپرال به عنوان یک مشاور و تامین کننده برجسته در زمینه تجهیزات صنعتی شناخته شود. آمپرال با برندهای معتبر داخلی و بین المللی همکاری می کند تا همواره بهترین محصولات را با توجه به نیاز ایرانیان ارائه دهد.

در حال حاضر از طریق 20 بخش تخصصی و مجزا با بهره گیری از تخصص کارشناسان متخصص، خدمات مشاوره، طراحی و تحویل را به مشتریان ارائه می دهد. این مراحل تجربه ای جدید و متفاوت از خرید تجهیزات برق صنعتی را در اختیار شما قرار می دهد