عمومی

آیا خرید لایک می تواند اکانت ما را بلاک کند؟

رابطه‌ی خرید لایک و بلاک شدن در اینستاگرام

بسیاری از کاربران تمایل به خرید لایک ایرانی، خرید فالوور ایرانی، خرید پروفایل ویزیت و غیره دارند، اما در خصوص رابطه‌ی خرید لایک و بلاک شدن اطلاعاتی ندارند و در نتیجه از این کار واهمه دارند. در ادامه در خصوص اعمالی که موجب بلاک شدن اکانت شما می‌شود، صحبت کرده‌ایم و در نهایت رابطه‌ی خرید لایک و بلاک شدن اکانت و جلوگیری از آن را نیز شرح داده‌ایم، با ما همراه باشید.

خرید لایک اینستاگرام ارزان همراه با کیفیت درجه یک
خرید لایک

دلایل بلاک شدن اکانت

از دلایل بلاک شدن اکانت اینستاگرام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. اطلاعات حساب کاربری ناقص است: بیوگرافی و عکس پروفایل خود را تکمیل کنید. اینستاگرام اکانت‌هایی را که حساب کاربری ناقصی دارند، به عبارتی بیوگرافی و عکس ندارند، ربات محسوب کرده و حساب مورد نظر را مسدود می‌کند.
  2. منتشر کردن پست‌های بی رویه و هرز: اینستاگرام انتشار پست‌های پشت سر هم را اسپم تلقی می‌کند و این موضوع را نوعی رفتار غیر عادی در نظر می‌گیرد. در نهایت چنین صفحه‌هایی از طرف اینستاگرام بلاک و مسدود می‌شود.
  3. لایک کردن بیش از اندازه پست دیگران: در هر ساعت بیش‌تر از 350 بار پست‌های دیگران را لایک نکنید. لایک بیش از اندازه موجب بلاک شما از طرف اینستاگرام می‌شود.
  4. فالو کردن بیش از اندازه افراد: فالو کردن بیش از اندازه افراد نیز موجب می‌شود تا این فعالیت از طرف اینستاگرام به صورت اسپم شناخته شود و در نتیجه اینستاگرام چنین اکانتی را بلاک و مسدود می‌کند.
  5. منشن کردن بیش از اندازه افراد: منشن یا خطاب قرار دادن در اینستاگرام از طریق قرار دادن @ در ابتدای نام کاربری افراد انجام می‌گیرد. اشخاص این کار را جهت اطلاع دوستان خود از پست‌ها و محتواهای صفحه‌های مختلف به ویژه صفحات مسابقه در قسمت کامنت‌ها انجام می‌دهند. زمانی که بیش از اندازه این کار را انجام می‌دهید، به ویژه افرادی که در لیست فالوورهای شما نباشند را منشن کنید، اینستاگرام این عمل را اسپم تلقی کرده و شما را بلاک می‌کند.
  6. استفاده بی رویه از ایموجی در کامنت‌ها و گذاشتن پی در پی کامنت‌های تکراری

آیا خرید لایک موجب بلاک اکانت می‌شود؟

تا این قسمت از مقاله در خصوص دلایل بلاک شدن اکانت شما صحبت کردیم که خرید لایک در هیچ کدام از آن دلایل وجود نداشت. اما باید بدانید که خرید لایک نیز در صورتی که ترفندهای لازم را رعایت نکنید، ممکن است موجب مسدود شدن اکانت شما شود.

خرید لایک ایرانی ارزان
خرید لایک

بیش از هر چیز بایستی در خصوص نرخ مشارکت اینستاگرام اطلاعات کافی را کسب کنید. اینستاگرام نرخ مشارکت را از طریق فرمول خاصی به طور مرتب برای هر اکانت و برای تمامی پست‌ها به طور مجزا محاسبه می‌کند. این فرمول به این صورت است که مجموع تعداد لایک‌ها و کلیه کامنت‌ها را بر تعداد کل فالوورها تقسیم می‌کنند.

چنانچه اختلاف بسیاری بین تعداد فالوورها و تعداد لایک‌ها و کامنت‌ها وجود داشته باشد، اینستاگرام متوجه این  موضوع شده و آن را فعالیتی غیر عادی تلقی می‌کند. در چنین حالتی امکان مسدود شدن و بلاک شما از طرف اینستاگرام وجود دارد. با اطلاع از این موضوع باید بدانید که هنگام خرید فالوور و خرید لایک، تعادل و توازن مورد نیاز را رعایت کنید تا از بلاک شدن و مسدود شدن اکانت‌ خود جلوگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید