انتقال فناوری که موجب کاهش طول درمان مبتلایان به سرطان می‌شود

یک محقق ایرانی مقیم آلمان که در حال بازگشت به کشور و تأسیس شرکت دانشبانیان در پارک فناوری پردیس است ، فناوری شخصی سازی درمان سرطان را منتقل کرده است که طبق گفته تیم تحقیقاتی این شرکت ، هزینه و طول دوره درمان را کاهش می دهد.

به گزارش اینترنشنال نیوز ، دکتر محمدرضا لورنژاد یک محقق آلمانی-ایرانی است که 30 سال بعد به ایران بازگشت ، شرکت های دانش بنیان را برای شخصی سازی درمان سرطان ایجاد کرد و روش هایی را برای آوردن این فناوری به کشور ایجاد کرد.

وی معتقد است که با شخصی سازی درمان سرطان ، احتمال اثربخشی داروهای سرطانی بیش از 70 درصد افزایش می یابد.

بافتهای سرطانی هر بیمار از نظر ساختار سلولی ، ماتریکس خارج سلولی ، عروق داخل عروقی کاملاً متفاوت هستند ، از نظر ژنتیکی متفاوت هستند ، همه آنها در درمان سرطان نقش مهمی دارند. بنابراین ، تلاش برای یافتن راه حل مناسب برای بیماران سرطانی با روش منحصر به فرد درمان سرطان (خوددرمانی) ، به ویژه برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مقاوم به دارو ، ضروری است.

علاوه بر این ، از سال 2013 ، انجمن سرطان اروپا روی داروی خودمحور برای درمان سرطان متمرکز شده است که این به ویژگی های بیمار و انواع داروهایی بستگی دارد که می تواند برای تعیین اثربخشی دارو موثر باشد. بافتهای هدف.

در یک روش درمانی مبتنی بر آزمایشگاه انسان محور ، در آزمایشگاه ، ساخت مدلهای سرطانی برای بیماران سرطانی ، آزمایش داروهای ضد سرطان ، مطالعه تأثیرات آنها بر روی مدلهای سرطانی منفرد ، بهینه سازی درمانهای فردی سرطان ، برای بهبود بیماران در پایین ترین سطح هزینه های احتمالی.

اسماعیل عمدادی ، یکی از محققان این شرکت دانش بنیان ، در مصاحبه با اینترنشنال نیوز وی با بیان اینکه روند سرطان در کشور طی سالهای اخیر رو به رشد بوده است ، گفت: طبق آمار در سال 1997 حدود 12000 نفر مبتلا به سرطان تشخیص داده شدند و سرطان دستگاه گوارش بیشترین درصد را دارد.

وی با تأکید بر اینکه سرطان دستگاه گوارش به ویژه سرطان معده در ایران بیشتر در مردان دیده می شود ، گفت: “این بیماری پس از سرطان پستان دومین سرطان شایع در میان زنان است ، در حالی که مرگ و میر ناشی از این بیماری بین دو دسته است.” این بالاترین میزان مرگ و میر ناشی از سرطان را دارد.

اسماعیلی علت این مرگ را در بین بیماران سرطانی مراجعه به پزشک در آخرین مرحله بیماری عنوان کرد. “از آنجا که از شیمی درمانی و سایر داروها برای درمان سرطان استفاده می شود ، در بسیاری از موارد ، مقاومت به دارو. در بیماران ایجاد می شود ، که منجر به درمان بی اثر می شود.

محقق ادامه داد. این شرکت بیماران را با روش های شخصی سازی برای ارائه درمان به بیماران درمان می کند.

وی با اشاره به جزئیات این روش ، توضیح داد. این روش باعث تولید بافت بیمار می شود ، در آزمایشگاه بافت بیمار به روش سه بعدی و ارگانوئید پردازش می شود و پس از این مرحله بافت مورد بررسی برای داروهای مختلف موثر در درمان سرطان قرار می گیرد. و قابل تقدیر است.

این فناوری ادامه یافت. “پس از دریافت پاسخ مناسب از بافت هدف ، به پزشک گفته می شود که کدام دوز در کدام دوز است و چه زمانی برای بیمار مناسب است. به عبارت دیگر ، خدمات این شرکت به پزشکان کمک می کند تا دریابند کدام داروها در درمان فرد مبتلا به سرطان م andثر هستند و کدام داروها بی اثر هستند.

اسماعیلی گفت که این روش باعث کاهش هزینه های بیماران ، مدت زمان درمان و مقاومت دارویی و یادآوری می شود. داروهای مورد استفاده در این روش شامل تعدادی از داروها در درمان سرطان مثر است. این فناوری توسط مدیر عامل شرکت ، دکتر لورنژاد از آلمان به آلمان منتقل شد و معرفی آن در مراکز درمانی در حال اخذ کد اخلاقی از وزارت بهداشت است.

وی گفت: این روش درمانی برای بیماران سرطانی در یک یا دو سطح استفاده می شود. او گفت. پردازش بافت انتخاب دوز دارو مخزن از طریق تجویز دارو ، بسته به نوع بافت بافت بیمار از 2 هفته تا یک ماه طول می کشد. مقررات:

انتهای پیام:

خروج از نسخه موبایل