اقتصادیعمومیکسب و کار جدید

بهترین فروشگاه لوازم کوهنوردی در تهران

1: سفری کالا

بهترین سایت های داخلی: این فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش تجهیزات کمپینگ، کوهنوردی و مسافرت از بهار سال 95 فعالیت خود را در راستای ایجاد فضای دسترسی راحت به تجهیزات سفر، راه‌اندازی کرده است.هدف اصلی آن ارائه اطلاعات کاملی از محصولات این بازار است و کاستی و نقص بزرگ در زمینه تجهیزات سفر و کوه نوردی را اطلاعات ناکافی به مشتریان می بیند.

استراتژی و اهدا این فروشگاه شامل موارد زیر می شود:

  • معرفی همراه با آموزش اکثر کالاهای موجود برای خرید راحت
  • ارائه تاریخچه و توضیحات کامل در مورد برندهای لوازم و تجهیزات
  • عرضه کالاهای اصل و با کیفیت
  • امکان برگشت کالا ظرف 48 ساعت برای رفع نگرانی خریدار در صورت وجود مشکل در کالا
  • پاسخگویی 16 ساعته از طریق سیستم تلفنی یا بستر های مجازی ایجاد شده

این فروشگاه در نظر دارد تا با ارائه مطالب با کیفیت همراه با کالاهای اصل، ایرادها و کاستی های موجود در زمینه لوازم و تجهیزات کمپینگ، کوهنوردی و سفر را برطرف کنند.

 2: هم طناب

بهترین سایت فروش لوازم شخصی: فروشگاه اینترنتی هم طناب که خود را بنیانگذار فروش اینترنتی لوازم کوه نوردی می‌داند، جزو اولین فروشگاه های اینترنتی در زمینه فروش لوازم کوه نوردی است که فعالیت خود را از سال 1382 آغاز کرده است.در این فروشگاه بخش های مختلفی مانند: ، پوشاک کوه نوردی، لوازم کمپینگ، لوازم فنی و … ارائه شده است، همچنین علاوه بر ارائه محصولات، در کنار آن اطلاعات دقیق و خوبی برای راهنمایی بیشتر مشتریان در نظر گرفته شده.

در هم طناب، تمامی کالاهایی که در سایت امکان اضافه کردن آنها به سبد خرید وجود دارد به صورت حضوری نیز در فروشگاه موجود و قیمت آنها واقعی و قطعی می باشد.

خدماتی دیگر مانند:

  • ارسال رایگان برای خریدهای بیشتر از 500 هزار تومان
  • در نظر گرفتن امتیاز خرید برای هر محصول که از این امتیاز به صورت ریالی می توانید در خریدهای بعدی استفاده کنید.
  • تمامی مراحل ارسال سفارش از داخل سایت قابل پیگیری می باشد و از طریق پیامک و ایمیل هم به اطلاع داده می شود.
  • تمامی سفارش ها در اولین روز کاری ارسال شده و بنا به انتخاب نوع ارسال شما بین دو تا چهار روز به دست شما خواهد رسید.

 3: آریان کوه

آریان کوه از فروشگاه های برتر فروش تجهیزات کوه نوردی است که به مدت سه سال است در این زمینه فعالیت می کند و سعی در ارائه کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه در هر رده سنی برای کاربران خود دارد و سه اصلی که این فروشگاه به آن پایبند است: «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» است.

همچنین این فروشگاه سالیانه حوزه های جدید و تازه ای را در فروش کالا و خدمات به دایره فعالیت خود اضافه می کند، کالاهایی از قبیل ،تجهیزات سفر و کفش ورزشی و …، و از برندهای متنوعی که این فروشگاه آن ها را عرضه می کند: اسکارپا،میلت،آسولو،سالیوا،پتزل و … است.7 روز ضمانت بازگشت، تضمین بهترین قیمت ها، تحویل به صورت رایگان برای خرید های بیش از 100 هزارتومان، از خدمات دیگری است که برای داشتن یک تجربه خرید خوب ارائه می دهد.

بورس لوازم کوهنوردی در تهران کجاست | خرید لوازم کوهنوردی ارزان | فروشگاه اینترنتی لوازم کوهنوردی

 4: قله قاف

قله قاف، جزو فروشگاه های برتر لوازم و تجهیزات کوه نوردی می باشد که بیش از 35 سال است در این زمینه فعالیت می کند.این فروشگاه تولید و عرضه محصولات کوه نوردی و ارائه گسترده‌ترین کالاهای تخصصی ورزشی برای راحتی بیشتر مشتریان را به صورت اینترنتی فراهم کرده است.

اصالت برای این مجموعه از مهم ترین و حساس ترین موضوعات است و به همین دلیل باعث شده تا مشتریان به راحتی به آن اعتماد کنند و کالاها را با آسودگی خریداری کنند.همچنین از ویژگی های برتر این فروشگاه حمایت از تولیدات داخلی دو برند صخره و انسیه می باشد، ضمانت 7 روز بازگشت نیز برای راحتی خریداران در این فروشگاه ایجاد شده است.

 5: کوه سایت

کوه سایت از سال 1384 با ارائه بیش از صدها نوع کالای متنوع در حوزه لوازم کوه نوردی، کمپینگ، تجهیزات سنگ نوردی و آفرود فعالیت می کند.

خدماتی که این فروشگاه به شما ارائه می دهد شامل:

  • ارسال رایگان برای خرید بالای 500 تومان
  • ارائه قیمت های مناسب و بدون واسطه
  • مشاوره و پشتیبانی تلفنی سفارش‌ها

دسته بندی مناسب لوازم و تجهیزات کوه نوردی باعث شده تا خرید برای مشتریان این فروشگاه به راحتی صورت بگیرد.همچنین خرید علاوه بر آنلاین به صورت حضوری نیز امکان‌پذیر می باشد.

 6: سیاه کمان

این مجموعه از تیر سال 94 فعالیت خود را آغاز کرده و به عنوان یک فروشگاه فروش تخصصی ابزار و تجهیزات فنی کوه نوردی محسوب می شود.گردآوری بهترین برندهای کوه نوردی در این فروشگاه باعث جذب مشتریان زیاد آن شده است و با نمایندگی فروش محصولاتی مانند بستارد، فرینو، لوآلپاین و … نیازهای طیف گسترده ای از دوستداران کوه نوردی را برطرف کرده است؛ از ویژگی های خوب و برتر این فروشگاه، تخفیفات خوبی است که بر روی محصولات ارائه شده خود می گذارد.

شعار این فروشگاه نیز سیاه کمان حامی کوهنوردان است و به عنوان یک حامی در زمینه تجهیزات کوه نوردی حمایت خود را اثبات کرده است.

 7: دوبیسل

نام این فروشگاه بر گرفته از نام یخچالی در سمت شمالی قله دماوند است که اینترنتی از سال 94 است که به دلیل ارائه اطلاعات نادرست و بستر نامناسب خرید و فروش تجهیزات کوه نوردی، شکل گرفته است.مجموعه دوبیسل در کنار مجموعه خدمات خود، سیستم مشاوره هم به صورت تلفنی و هم به صورت حضوری قرار داده است تا از همان ابتدا مشتریان خود را در مسیر درستی قرار دهند.

این مجموعه سعی دارد تا علاوه بر فعالیت تخصصی در حوزه های کوهنوردی، طبیعتگردی و سنگ نوردی، در دیگر حوزه های ورزشی که مرتبط با طبیعت است را نیز تحت پوشش خود قرار دهد و خدمات زیر را ارائه می کند:

  • گردآوری تنوع کاملی از کالاها
  • گردآوری اطلاعات تخصصی و دقیق از هر کالا
  • قیمت گذاری مناسب
  • اصالت کالا: هیچ کالای غیر اصلی در دوبیسل به فروش نرسیده و نخواهد رسید
  • مشاوره شبانه‌روزی به مشتریان
  • تحویل به موقع سفارشات به مشتریان در هر شرایطی
  • فراهم سازی شرایط متنوع به منظور تسهیل خرید برای مشتریان
  • وفاداری به مشتریان

 8: دومان

فروشگاه اینترنتی دومان تخصص خود را در زمینه تولید و ارائه محصولات مرتبط با کوه نوردی سال های زیادی است که با مشتریان خود به اشتراک می گذارد؛ دوخت ، سفارش دوزی، تولید کلی و فعالیت با برندهای معتبر باعث شده این فروشگاه خود یک برند معتبر به نام دومان را بر اساس نیازهای مشتریان خاص و مشکل پسند ایجاد کند.

کالاهای متنوعی را مانند: کفش، چادر، کیسه خواب، لباس، کلاه، دستکش، کفش و ابزار فنی های مورد نیاز را در مدل های مختلف و از تمامی برند های مطرح جهان را این فروشگاه برای مشتریان خود گردآوری کرده است و در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی نیازهای شما را رسیدگی خواهند کرد.امکان خرید از این فروشگاه از سراسر کشور فراهم شده و همچنین در شهر تهران به صورت حضوری امکان خرید وجود دارد.

 9: کمپ سفر

از برترین فروشگاه های اینترنتی، کمپ سفر می باشد که یک فروشگاه جامع لوازم کوهنوردی و کمپینگ و سفر به حساب می آید و از سال96 تا به الان در این زمینه فعالیت می کند.تنوع محصولات در این فروشگاه باعث شده تا مشتریان به راحتی بتوانند انواع کالاها را با یکدیگر مقایسه کنند و آن چیزی که می خواهند را در کمترین زمان خریداری نمایند.

یکی از اهداف مهم این فروشگاه علاوه بر فروش محصولات کوه نوردی و کمپینگ، بالا بردن دانش و اطلاعات علاقه مندان و ورزشکاران در زمینه کوه نوردی و کمپینگ می باشد که به این منظور راهنمایی های لازم در جهت انتخاب صحیح لوازم ااز طریق مقالات و ویدیوهایی که در این سایت وجود دارد، فراهم کرده است.مشاوره و پشتیبانی در خرید و فیلترهای موجود برای دسترسی راحت تر مشتریان از خدمات خوب این فروشگاه به حساب می آید.

 10: کوه مارکت

سایت کوه مارکت از برترین سایت های حوزه فروش لوازم و تجهیزات کوه نوردی به حساب می آید و همچنین به عنوان وارد کننده لوازم کوه نوردی و کمپینگ فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرده است.

خدمات خوب و ویژه ای که این فروشگاه ارائه می دهد به شرح زیر است:

  • احترام و ارزش قائل شدن برای مشتریان خود
  • ارسال رایگان برای خرید بالای 100 هزارتومان و ارسال به سراسر کشور
  • ارائه قیمت های مناسب و به صرفه
  • سه روز ضمانت بازگشت محصول بی قید و شرط
  • هدایای ویژه این فروشگاه به هنگام تحویل کالا

و …. همچنین این فروشگاه علت پیشرفت خود را در زمینه فروش نظرات مختلف و پیشنهادات مشتریان خود به هنگام خرید و استفاده از کالاها می‌داند