عمومیکسب و کار جدید

بهترین هوش مصنوعی پارافریز محتوا کدام ابزار است؟

ابزار بازنویسی متن فارسی و انگلیسی نشونت به شما کمک می کند بدون دانلود نرم افزار بازنویسی متن به صورت رایگان و با کمک هوش مصنوعی، متن خود را بازنویسی و بازنویسی کنید و از طریق این نرم افزار بازنویسی محتوا بر  روی وب قرار دارد. ، پس از خرید رپورتاژ تبلیغاتی یا خرید بک لینک یا هر فرآیند ضروری دیگری مانند کاهش درصد تشابه متون علمی و پژوهشی، به راحتی می توان مطالب خود را بازنویسی کرد و از این محتوا استفاده کرد.

توجه داشته باشید که این ابزار محدود به فعالان سئو نیست و می تواند برای اهداف مختلف استفاده شود و در جاهایی که نیاز به متن غیر تکراری و منحصر به فرد است، این ابزار فوق العاده به شما کمک می کند تا با پشتیبانی از هوش مصنوعی محتوای بازنویسی شده ایجاد کنید.

چند نوع بازنویسی محتوا داریم؟

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد و به طور کلی می توان سه نوع بازنویسی را در نظر گرفت.

بازنویسی متن با نیروی انسانی

در این صورت متن توسط نیروهای انسانی و کسانی که در زمینه تولید محتوا فعالیت می کنند بازنویسی می شود. این سبک بازنویسی اغلب با کیفیت نسبتاً بالایی انجام می شود، بنابراین می توانید از نتایج این سبک بازنویسی متن در لایه های اصلی استفاده کنید و حتی آن را به عنوان محتوای مستقل در وب سایت خود منتشر کنید.

عیب این روش می تواند هزینه نسبتاً بالای بازنویسی متن و سرعت پایین ارائه محتوا باشد.

متن را کلمه به کلمه با هوش مصنوعی بازنویسی کنید

این روش اغلب توسط ماشین و هوش مصنوعی انجام می شود. در این صورت به جای هر کلمه، مترادفی برای آن کلمه قرار می گیرد و ترتیب کلمات مانند نسخه اصلی است. این ممکن است یکی از ایرادات این سبک باشد. این بدان معنی است که کلمات منتقل نمی شوند، بلکه فقط مترادف آنها جایگزین می شوند.

بازنویسی محتوای شناختی با هوش مصنوعی

بازنویسی محتوا به معنایی که هم توسط انسان و هم توسط ماشین قابل انجام باشد، یکی از بهترین اشکال بازنویسی متن است. این روش با بازنویسی مفهومی جمله کار می کند، در برخی جملات ترتیب کلمات یکسان است و در برخی دیگر کاملاً تغییر می کند و یک جمله جدید اما با همان ریشه ایجاد می کند.

تفاوت بین خدمات رایگان و تجاری چیست؟

 

خدمات بازنویسی رایگان در این صفحه موجود است. برای کاربران غیر تجاری و عمومی که زمان محدودی برای نوشتن پیام های جدید در روز دارند در نظر گرفته شده است. اما خدمات تجاری نامحدود و برای کاربران تجاری است.

 

مزایای نسخه های تجاری ویرایشگرهای متن چیست؟

 

ویرایشگر یک ابزار ویرایش متن است و با ابزارهایی که ارائه می دهد می توانید تغییرات نهایی را مستقیماً در ویرایشگر انجام دهید، پس از اینکه سرویس متن را نوشت و متن ویرایش شده را به روش های مختلف منتشر کرد.

آیا محدودیتی برای نسخه تجاری ابزار وجود دارد؟

خیر تنها محدودیت نسخه تجاری 3000 بازنویسی کلمه در هر درخواست است. اما در حال حاضر محدودیتی در تعداد درخواست های روزانه وجود ندارد. با این تفاوت که در نسخه رایگان تعداد درخواست های روزانه محدود است و در هر درخواست می توانید تا 300 کلمه را بازنویسی کنید.

نسخه رایگان برای کاربران معمولی کافی است، اما اگر کاربر حرفه ای با برنامه های زیاد هستید، باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا نسخه بازنویسی رایگان متوقف می شود؟

نه. نسخه رایگان برای همیشه رایگان باقی می ماند.

در نسخه رایگان آیا می توان متن را با کمک هوش مصنوعی بازنویسی کرد؟

بله، هر دو نسخه رایگان و تجاری از  ابزار بازنویسی محتوا سئوسل برای رونویسی متن استفاده می کنند.

آیا بازنویسی محتوا همانند چرخش محتوا در نظر گرفته می شود؟

نه دو مفهوم کاملا متفاوت را بازنویسی و تبدیل کنید که در صورت ترکیب مناسب می توانند نتیجه بهتری به دست آورند. فقط در چرخش هیچ بازنویسی انجام نمی شود و فقط کلمات مختلف با هم جابه جا می شوند. اسپین به تنهایی به هیچ وجه توصیه نمی شود و اخیراً این سبک محتوا به سختی در نتایج گوگل ایندکس می شود و به نوعی هرزنامه و محتوای نامناسب تلقی می شود.

بنابراین اگر می خواهید محتوا را بچرخانید، سعی کنید این کار را به روش صحیح انجام دهید.

روش های محتوای چرخش

چرخش محتوا، مانند بازنویسی محتوا، روش ها و حالت های مختلفی دارد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

اسپین راهی برای تغییر کلمات در یک جمله است.

در این حالت، کلمات در یک پاراگراف جابجا می شوند برای مثال عبارت «Professional rewrite tool present» عبارت است از «Rewrite the displayed tools» پس از چرخش با این روش.

همانطور که می بینید فقط کلمات جابجا شدند و هیچ نویسه نویسی انجام نشد و البته معنی جمله را به بدترین شکل از بین برد و نه تنها ربات های پیشرفته گوگل بلکه انسان ها هم نمی توانند آن را بفهمند.

چرخش راهی برای جابجایی پاراگراف است

این روش پاراگراف های متن را بالا و پایین می برد. به عنوان مثال، بند 1 با 3، 3 با 4، و 4 با 2 جایگزین می شود و به همین ترتیب، جابجایی بین پاراگراف ها تبدیل می شود، اگرچه در این حالت معنای جملات حفظ می شود، اما تکراری تلقی می شود. از آنجایی که هیچ بازنویسی انجام نشده و فقط پاراگراف منتقل شده است، گوگل به راحتی می تواند این سبک را تشخیص دهد.

اسپین راهی برای استخراج عبارات و جملات از منابع مختلف است

در این روش کاربران جملات و عبارات وب سایت های مختلف را استخراج کرده و با هم ترکیب می کنند. این اصطلاحات تکراری در نظر گرفته می شوند زیرا تکرار نشده اند و به راحتی توسط گوگل شناسایی می شوند. البته بدون مقدمه این تکنیک تیراندازی بهترین تکنیک تیراندازی محسوب می شود. زیرا معنای عبارات (حتی اگر تکرار شوند) ثابت می ماند و کل متن از یک منبع گرفته نشده است و این می تواند برای سبک یک نکته مثبت باشد.

سرویس بازنویسی متن فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

 

ابتدا متن را با حداکثر طول 2000 کلمه (ترجیحاً ترکیبی از متون از منابع مختلف) استخراج کرده و در قسمت ابزار بازنویسی کپی کنید. سیستم این متون را رونویسی کرده و نتیجه رونویسی شده را نمایش می دهد.

هر بار که بر روی گزینه بازنویسی متن کلیک کنید، اولین کلمات از ابتدا نوشته شده و از سری قبل جدا می شوند. به این معنی که هر بار که کلمه ای را تایپ می کنید، می توانید تعداد زیادی خروجی متفاوت و بازنویسی شده دریافت کنید.

اما به یاد داشته باشید: برای اینکه متن خود را کاملاً منحصر به فرد کنید، بهتر است در هر سری بازنویسی (یا حداقل در هر 2 یا 3 سری بازنویسی) چند پاراگراف را جابه جا کنید یا متن هایی را از منابع دیگر جایگزین کنید. تشخیص اینکه متن کپی شده است تحت هیچ شرایطی غیرممکن است.

ترجمه به چه معناست؟

به بازنویسی محتوا، حاشیه نویسی متنی نیز می گویند. با ابزار ترجمه آنلاین مقالات خود، می توانید محتوای بازنویسی شده ماشینی با کیفیت بالا دریافت کنید.

آیا گوگل متوجه می شود که متن بازنویسی شده است؟

خیر اگر چرخش های ذکر شده انجام نشوند و فقط متن را از یک منبع استخراج کنید، متوجه می شوید که گوگل نمی تواند تشخیص دهد که متن بازنویسی شده است.

اما برای افزایش قدرت بازنویسی پیشنهاد می کنیم مقالات را از چندین منبع دانلود کنید و در نهایت پس از هر بار بازنویسی، محتوای اصلی جایگزین شود تا نتیجه نهایی مانند گوگل تحت هیچ شرایطی به شما تحویل داده شود. (حداقل تا کنون) و با الگوریتم فعلی.

آیا متن بازنویسی شده نیاز به ویرایش دارد؟

حتی متن نوشته شده توسط انسان نیاز به ویرایش دارد، چه برسد به متن های ماشینی.

درصد شباهت متن بازنویسی شده با متن اصلی چقدر است؟

درصد تشابه یا تشابه متن بازنویسی شده به اصل به موارد زیادی بستگی دارد که یکی از آنها مهارت یا عمومیت حوزه فعالیت است. زمینه های بسیار تخصصی با انتشارات منحصر به فرد و غیر قابل تعویض ممکن است درصد بالایی از شباهت ها را تجربه کنند (یعنی نتایج کار بیشتر شبیه به نسخه اصلی است). با توجه به تست های زیادی که انجام شده، این ابزار کاربردی است و تقریبا در هر زمینه ای قابل استفاده است و طبق الگوریتم های پیچیده سعی می کند تا حد امکان متن شما را تغییر داده و درصد تشابه را کاهش دهد.

آیا می توان پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری را با این ابزار بازنویسی کرد؟

هدف از راه اندازی این ابزار استفاده از آن در حوزه وب و سئو می باشد، البته برخی از کاربران می توانند از ابزار بازنویسی پایان نامه نشونت برای اهداف مختلفی مانند بازنویسی پایان نامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری و کاهش درصد پایان نامه های تکراری استفاده کنند. به طور کلی پاسخ این سوال مثبت است.

هزینه بازنویسی چقدر است؟

این سرویس در حال حاضر رایگان است و تیم نشنت تصمیم گرفته است تا این سرویس را به صورت رایگان و مادام العمر به کاربران گرامی ارائه دهد و برای بازنویسی اشعار نیازی به صرف هزینه زیادی ندارید. البته نسخه رایگان ابزار تشخیص متن و هوش مصنوعی محدودیت هایی دارد و در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری این ابزار نیز استفاده کنید.

چرا وقتی متن را همپوشانی می کنم هیچ اتفاقی نمی افتد؟

اگر روی گزینه بازنویسی متن ضربه بزنید، کلمات “Please صبر کنید” همچنان نمایش داده می شود. صفحه شما متن را بازنویسی می کند…” و بعد از 60 ثانیه نتیجه نهایی نمایش داده نمی شود، ممکن است به یکی از دلایل زیر باشد:

خطای سرور (این نادر است، اما ممکن است رخ دهد).

شما از یک پروکسی یا فیلتر استفاده می کنید که باید آن را غیرفعال کنید.

متن اصلی که تایپ کردید کثیف است یا نویسه ها و فاصله های اضافی زیادی دارد، بنابراین باید خطوط و فاصله های خالی متن را حذف کنید و دوباره امتحان کنید.

اگر اشکال یا خطایی در کار این ابزار پیدا کردید، لطفاً به ما اطلاع دهید تا بتوانیم خطا را برطرف کنیم.