کسب و کار جدیدورزشی

خرید یوسی از سایت Midasbuy

خرید یوسی پابجی موبایل UC PUBG MOBILE

UC چیست؟ در بین گیمرها و هموطنان ایرانی خرید پول پابجی , خرید دلار پابجی , بسیار مرسوم و مشهور است. پول درون بازی pubg یا همان دلار بازی پابجی موبایل با عنوان یوسی ارزان قیمت شناخته می شود. خرید پول دلار  Cash بازی PUBG MOBILE برای هر دو سیستم عامل اندروید Android و Apple اپل ios و همچنین ویندوز کامپیوتر و کنسول های بازی ایکس باکس و پلی استیشن. شما از طریق این فروشگاه اینترنتی ما میتوانید با خرید گیفت کارت پابجی ( پول نقد بازی PUBG ) جدیدترین آیتم های بازی را برای خود خریداری نمایید و یا انها را آپدیت نمایید.

بسته های مخصوص بازی با نام RP نیز وجود دارد اگر می خواهید از تمامی امکانات بازی استفاده کنید و همچنین ویژگی های منحصر بفرد هر فصل ( سیزن جدید ) استفاده نمایید کافیست با خرید RP ELITE  UPGRADE پابجی PUBG یا ELITE UPGRADE PLUS را خریداری نمایید. جهت باز کردن RP نیز میتوانید با خرید گیفت کارت 600 یوسی کش پابجی پک ELITE پابجی و همچنین با خرید گیفت کارت 1800 یوسی پابجی پک ELITE PLUS پابجی را فعال نمایید. بدون شک با خرید آرپی الیت پابجی موبایل لذت 10 برابر بیشتر از پابجی لذت خواهید برد.

خرید ۳۰۰ یوسی رایگان | خرید یوسی از سایت خارجی | خرید یوسی با کارت بانکی

تفاوت گیفت کارت پابجی و شارژ یوسی پابجی

شارژ یوسی پابجی:

در این روش پس از پرداخت و خرید محصول مورد نظر در مدت زمان 5 الی 30 دقیقه بعد از خرید شارژ یوسی توسط ما انجام شده و اکانت پابجی شما مستقیم شارژ می شود.

گیفت کارت پابجی موبایل pubg

در سایت گیفت رو گیفت کارت پابجی موبایل در اعتبارات مختلف موجود و قابل خریداری هست در روش خرید گیفت کارت پابجی پس از خرید یک کد گیفت کارت پابجی موبایل مانند ( wLGEK-AAAyBAABmXnEVyAA )  به ایمیل شما ارسال می شود که طبق آموزش و راهنما سایت شما کد گیفت کارت ارسال شده را در اکانت خود وارد کرده و اکانت شما به همان میزان یوسی شارژ می شود.

مزایای یوسی پابجی موبایل

یکی از مزیت های گیفت کارت پابجی این است که تاریخ انقضا ندارد و شما می توانید کد گیفت کارت خریداری شده را در زمان دیگری استفاده کنید و یا از آن به عنوان هدیه و یا فروش استفاده کنید. با خرید گیفت کارت پابجی موبایل یا همان خرید یوسی ها لباس ، چتر نجات ، اسکین اسلحه ها و ایتم های زیاد دیگری در دسترس شما قرار می گیرد.

نحوه شارژ یوسی پابجی

پس از موبایل مورد نیاز خود از سایت giftro.ir برای استفاده از کد گیفت کارت ارسال شده به ایمیل خود را مراحل زیر را انجام دهید.

1- ابتدا وارد سایت و روی گزینه TOP UP کلیک کنید.

2- روی گزینه Redeem بالای صفحه کلیک کنید.

3- در این مرحله ID بازی پابجی خود را وارد کرده و ok کنید تا صحت اطلاعات شما تایید شود.

4- کد گیفت کارت پابجی موبایل که از سایت گیفت رو خریداری کرده اید را وارد نمایید و ok را بزنید.

5- در این مرحله از شما می خواهد که تاریخ تولد خود را که از قبل در اکانتتان ثبت کرده بوده اید را وارد نمایید.

6- همه ی شرایط و ضوابط را تیک بزنید و در پایان دکمه ی ok را کلیک نمایید.

7- در اینجا از شما درخواست می گردد ردیم کد مربوطه را تایید کنید. در صورتی که از شارژ کد خود و در آیدی مورد نظر اطمینان دارید دکمه ی ok را کلیک نمایید.

8- در پایان با زدن دکمه OK پیغامی به معنی کامل شدن شارژ و ثبت یوسی مورد نظر در ایدی شما ظاهر می شود

کنترل موبایل با ایرباد‌های بی‌سیم حسی-عصبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ قرار است نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی ۲۰۲۳ (CES) در روز‌های آینده افتتاح شود. درهمین راستا شرکت‌های مختلف پیش از برگزاری نمایشگاه از محصولات نوین خود رونمایی می‌کنند. در حال حاضر انبوهی از ایرباد‌های بی سیم در بازار موجود هستند که با دستور صوتی پخش موسیقی را یا در دستگاه فرد جستجو می‌کنند. اما اکنون یک به نام Wisear تولید شده که جالب تری دارد. این در حقیقت ایرباد‌های بی سیم حسی عصبی را ابداع کرده است.

این ایرباد بی سیم به فرد اجازه می‌دهد با فشردن فک خود موبایل را کنترل کند. البته نخستین نمونه از فناوری در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی سال گذشته نمایش داده شد. شرکت سازنده امسال نمونه واقعی ایرباد مذکور را به نمایش می‌گذارد که براساس حرکات صورت موبایل را کنترل می‌کند.

شرکت سازنده ادعا می‌کند الکترود‌های داخل گجت فعالیت‌های مغز، چشم و صورت را رصد و با استفاده از هوش مصنوعی آن را به اقداماتی برای کنترل موبایل تبدیل می‌کنند. این شرکت دو قابلیت ایرباد مذکور را در CES نمایش می‌دهد که پخش-توقف موسیقی یا رد کردن ترک‌های موسیقی است که هر دو این اعمال با فشردن فک کاربر (یک یا دوبار به ترتیب) انجام می‌شود. شرکت Wisear مدعی است تا پایان سال ۲۰۲۳ میلادی نخستین قابلیت‌های کنترل ایرباد با کمک حرکات چشم ارائه می‌شوند.
بنا بر اعلام وبگاه انگجت؛ همچنین سازنده تصمیم دارد نخستین قابلیت‌های کنترل در ایرباد براساس فعالیت‌های مغزی را سال آینده میلادی رونمایی کند.

این شرکت مدعی است هنگامیکه تمام قابلیت‌های مذکور آماده شوند، نخستین نمونه مصرفی محصول را رونمایی می‌کند که هم اکنون برای ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است. این شرکت تصمیم دارد این مجموعه فناوری را به شرکت‌های تولید کننده ایرباد ارائه کند. هرچند نسخه اولیه این ایرباد کمی حجیم به نظر می‌رسد، اما نسخه نهایی کمی بیشتر شبیه نمونه‌های مشابه دربازار است.

یوسی چیست ؟

پول یا دلار PUBG Mobile که همان unknown cash نامیده می شود برای خرید درون برنامه استفاده، که با خرید UC پابجی ارزان از طریق قسمت فروشگاه این بازی می توانید به باز کردن باکس ها، خریـد اسکین اسلحه، خریـد لباس ها، آیتم ها، ارتقاء لول بپردازید.

سیستم پیشنهادی پابجی موبایل :

    Windows 10 – 64Bit | i3 to i5 or Ryzen 5 3600x | 8 GB RAM | 6GB AMD or NVIDIA.

سیستم مورد نیاز پابجی موبایل :

    Windows 7, 8.1, 8, 10 and – 64Bit | Dual-core Intel or AMD II X2 at 1.8 GHz | 4 GB RAM | Intel 1GB 64bit / 512Mb ddr2 256 bit

سخت افزار پیشنهادی پابجی در موبایل :

    Mobile OS – Android, iOS | android 8 or additional and iOS 9 or Higher | 6 to 8 GB | Processor – 650

سخت افزار مورد نیاز پابجی در موبایل :

    Android, Ios, Mobile Os | android 5.1 or High, IOS 9.0 or Higher | 4 GB RAM | Processor – 480 or additional

توجه : لطفا قبل از خرید به سیستم مورد نیاز، ورژن بازی و همچنین پلتفرم بازی توجه کنید.

گیفت کارت ریزر گلد چیست؟

گیفت کارت ریزرگلد، نوعی کارت هدیه (کارت شارژ) می باشد که می توان به وسیله ی آن، پرداختی های درون برنامه در بازی های زیادی از جمله پابجی را انجام داد. در واقع گیمر ها می توانند به وسیله ی این گیفت کارت، سکه های درون بازی پابجی را خریداری نمایند. برند ریزر، صادر کننده این گیفت کارت ها می باشد که یکی از بزرگترین شرکت های ساخت تجهیزات گیمینگ در جهان می باشد. بنابراین می توان به وسیله ی گیفت کارت های این سایت، خرید یوسی پابجی خود را انجام دهید. به عبارتی دیگر، گیمر ها می توانند به وسیله ی این سایت، خرید pubg uc خود را تکمیل و در بازی از آن استفاده نمایند. اگر می خواهید نحوه ی دریافت این گیفت کارت ها را بدانید، به ادامه ی مقاله توجه نمایید.

چگونه می توان این گیفت کارت ها را دریافت کرد؟

گیمر ها به راحتی می توانند به گیفت کارت ریزرگلد، دسترسی داشته باشند. برای این کار کافیست ابتدا وارد سایت گیفتی کارت شوند و پس از انتخاب مقدار و کشور مورد نظر، گیفت کارت خود را دریافت نمایند. البته ذکر این نکته الزامی می باشد که این گیفت کارت ها، متناسب با نرخ کشور های مختلف، دارای قیمت های متفاوتی می باشد. پیشنهاد می کنیم در صورت لزوم، گیفت کارت های ترکیه یا هند را دریافت کنید. علت این موضوع نیز این می باشد که این دو کشور به دلیل ارزش پایین پول ملی، برای کاربران ایرانی، مقرون به صرفه تر می باشند.