علمی و پزشکیکسب و کار جدید

ده تا از برترین کلینیک های تهران برای اندو لیفت صورت

مزایای اندولیفت صورت چیست؟

به نقل از دکتر مولایی فر یک لیزر درمانی بدون نیاز به اسکالپل، اسکار و بدون درد است که امکان تقویت ساختار پوست و کاهش شلی پوست را فراهم می کند.

این نتیجه پیشرفته‌ترین تحقیقات تکنولوژیکی و پزشکی است که بر چگونگی به دست آوردن نتایج عمل جراحی لیفتینگ متمرکز شده است، اما از معایب مناسب جراحی سنتی مانند زمان بهبودی طولانی‌تر، نرخ بالاتر مسائل جراحی و البته قیمت‌های بالاتر اجتناب می‌کند.

با جا به جا کردن فیبر زیر پوست انرژی لیزر به صورت مادون قرمز تابانده خواهد شد. این روش درمانی یکی از متدهای درمانی بر پایه لیزر است که تهاجم آن کم می باشد و به صورت سرپایی و بدون بیهوشی انجام خواهد شد.

اندولیفت یکی از روش های جوانسازی پوست و دیگر نواحی بدن به شمار می ‌رود که با کمترین تهاجم نتیجه آن به جراحی لیفت شبیه می باشد.

این روش مانند لیفتینگ صورت نمی باشد و شما بدون بستری شدن و بیهوشی این روش را می توانید انجام دهید. هیچ نوع بخیه و اسکار روی پوست با استفاده از این روش باقی نمی ماند.

 طول موج لیزر در روش اندولیفت اثر خاصی روی سلول‌ های چربی دارد. به همین دلیل اگر در برخی از موارد زیر پوست افراد تجمع چربی موجب شل شدن و افتادگی پوست شود، اندولیفت با اثر روی تمامی سلول ها و حذف کردن آنها موجب استحکام پوست می شود.

در این روش برخلاف دیگر روش هایی که مربوط به پرتوهای لیزر است پرتو لیزر به صورت سطحی و موضعی روی پوست مورد استفاده قرار نمی‌ گیرد.اندولیفت به عنوان یکی از روش ‌های غیر جراحی شناخته می‌ شود که بدون درد است.

 برای تقویت و بازسازی پوست شما می توانید این روش را انتخاب کنید تا استحکام پوست خود را افزایش دهید. در صورت انجام دادن اندولیفت توسط ، نتایج درخشانی را می توانید مشاهده نمایید.

در این روش پزشک از پرتو لیزر که طول موج آن ۱۴۷۰ نانومتر می باشد استفاده خواهد کرد. در واقع این طول موج به عنوان مادون قرمز شناخته می‌ شود. این طول موج تا حدودی روی سلول‌ های چربی اثر خاصی می‌ گذارد.

به همین دلیل اگر شما می‌ خواهید حجم زیادی از سلول های چربی زیر پوست خود را از بین ببرید باید بدانید که این روش گزینه مناسبی به شمار می رود.

 در این روش درمانی عارضه جانبی جدی وجود ندارد. تنها در برخی از موارد امکان دارد که زمان ورود فیبر مقداری کبودی و تورم در آن ناحیه ایجاد گردد.

این مسئله مشکل خاصی ایجاد نمی کند و پس از ۲ الی ۳ روز به صورت کامل برطرف خواهد شد. بنابراین شما نیازی نیست که نگران کبودی ها و ورم پوست خود باشید.

 مدت زمان انجام اندولیفت صورت بسیار کم است و بستگی به تجربه پزشک دارد. برای انجام اندولیفت نیازی به بیهوشی نیست هیچ برشی و دردی ایجاد نمی‌شود. نیازی به زمان نقاهت نیست، بنابراین طی چند ساعت امکان بازگشت به فعالیت های عادی وجود دارد.

کم تهاجمی، فقط یک درمان لازم است، ایمنی درمان، حداقل زمان بهبودی بعد از عمل یا بدون آن، دقت، درستی، بدون برش، بدون خونریزی، بدون هماتوم، قیمت های مقرون به صرفه و امکان ترکیب درمانی با لیزر فرکشنال.

چند روز بعد نتیجه اندولیفت صورت قابل مشاهده خواهد بود؟

بلافاصله پس از انجام اندولیفت نتایج قابل مشاهده هستند و به دلیل کلاژن اضافی در لایه های عمیق پوست ساخته می شود تا چند ماه پس از انجام عمل بهبود می یابند. بهترین نتایج را می‌توان پس از 6 ماه مشاهده کرد. پاسخ و مدت اثر اندولیفت نیز مانند تمام روش‌های پزشکی زیبایی، بستگی به هر بیمار دارد و در صورتی که پزشک لازم بداند، اندولیفت را یک بار دیگر بدون هیچ گونه عوارض جانبی انجام می‌دهد.

فقط یکی. در صورت ناقص بودن نتایج، می توان آن را برای بار دوم در 12 ماه اول تکرار کرد. همه نتایج پزشکی به شرایط پزشکی قبلی بیمار بستگی دارد: سن، وضعیت سلامتی، جنسیت، می‌تواند بر نتیجه و میزان موفقیت یک روش پزشکی تأثیر بگذارد و این برای پروتکل‌های زیبایی نیز همین‌طور است.

با گذشت زمان و عبور از دهه چهارم زندگی ، اثراتی از میانسالی در چهره ما به نمایش در می آید اما جوانی و جوان ماندن خواسته همیشگی ما می باشد . برای این کار همیشه بشر به دنبال راه حل هایی برای بهبود این اثرات که بر اثر کاهش تولید کلاژن در پوست ایجاد شده است ، می گردد . راه حل های متعددی نیز در این زمینه پیدا شده است یکی از راه حل های فوق العاده برای جوانسازی پوست را می توان اندولیفت دانست . البته گاهی هم ممکن است به دلیل شرایط زندگی یا مسائل زندگی پوست دچار افتادگی شود و اندولیفت راه حلی فوق العاده برای حل مشکلات می باشد .

اگر به ده سال قبل برگردیم روش های قدیمی برای حل مشکلات افتادگی پوست همگی حول محور لیفت می چرخید .

آندولیفت از لیزر برای بهبود کلاژن سازی سطح پوست استفاده می کند در حقیقت این روش هم مثل هایفوتراپی از امواج با طول موج های بالا و ایجاد حفره های 200 تا 300 میکرون به زیر پوست تابیده می شود . با عث تحریک پوست برای کلاژن سازی می شود . این روش با ایجاد حفره در بین درم عمقی و بافت چربی باعث کلاژن سازی پوست و در نتیجه دیدن نتایج دلخواه ما می شود .

اندولیفت کلینیک ایرانیان | اندولیفت نی نی سایت | بهترین دکتر اندولیفت در شیراز

این روش غیر تهاجمی از مزیت های درمان های غیر تهاجمی مستثنی نیست ، پس می توان گفت این روش درمانی نیازی به بیهوشی عمومی ندارد ، زمان درمان بسیار کوتاه بوده و خطرات و عوارض کمتری دارد ، مهم ترین مزیت این روش قابلیت برگشت پذیری و نقاهت کوتاه آن است . ولی دقیق تر که به این روش نگاه می کنیم می بینیم که این روش دقت بالایی دارد ، بدون برش بوده و هزینه بسیار مناسبی نیز دارد .

وقتی به این دو روش پر کاربرد نگاه می کنیم هر کدام ویژگی های مختلفی دارند ، اما می توان این دو روش را هم عرض یکدیگر دانست ، فقط این نکته قابل توجه است که مدت ماندگاری آندولیفت از هایفو تراپی مقداری بیش تر است . اما عموما هزینه آندولیفت از هایفوتراپی مقداری بیش تر است و در نهایت هم عموما در پلک پایین آندولیفت استفاده می شود ولی برای پلک پایین از هایفوتراپی استفاده می کنند .

در واقع اگر مشاوره خوب داشته باشید و با پزشک حرفه ای مشورت کنید می توانیم به این نکته اشاره کنیم که این روش عوارض خاصی ندارد و نبود جراحی و بیهوشی باعث کاهش چشمگیر این عوارض آندولیفت می باشد .

آندولیفت هم مانند هایفوتراپی فاکتور های مختلفی در تعیین قیمت دارد ، البته باتوجه به این که این روش در نقاط مختلف بدن استفاده می شود قیمت های آن نیز متفاوت است .

چهره شو را می توان بهترین کلینیک آندولیفت در تهران دانست ، شما عزیزان برای بررسی اطلاعات بیشتر در زمینه آندولیفت و مشاوره رایگان پوست می توانید با مشاوران ما تماس گرفته و از این فرصت بهره ببرید .