قهوه گانودرما برای کلیه

وظایف کلیه ها در بدن چیست؟

یکی از اصلی‌ترین وظایف کلیه بیرون راندن مواد زاید تولید شده بر اثر متابولیسم می‌باشد. کنترل حجم و ترکیبات مایعات بدن نیز از کارکردهای کلیه می‌باشد. قسمت عمده حفظ تعادل بین میزان دریافت و میزان دفع در مورد آب و تقریباً تمام الکترولیت‌های بدن بر عهده کلیه‌ها می‌باشد.

کلیه‌ها مهم‌ترین وظیفه خود را با تصفیه پلاسما و برداشت مواد از فیلتر، بسته به نیازهای بدن انجام می‌دهند. کلیه‌های با دفع مواد ناخواسته توسط ادرار، بدن را تمیز کرده و مواد مورد نیاز را به خون بازمی‌گردانند.

بیماری های کلیه چیست؟

بیماری‌های کلیوی به اختلال‌هایی گفته می‌شود که به کلیه‌ها یعنی دو اندامی آسیب می‌زند که هورمون‌های معینی را تولید می‌کنند و میزان مواد شیمیایی را در خون تنظیم می‌کنند.

اکثر بیماری‌های کلیوی به نفرون‌ها حمله می‌کنند. این آسیب گاهی باعث می‌شود که کلیه‌ها دیگر نتوانند مواد زائد را از بدن خارج کنند. از علل بروز بیماری‌های کلیه می‌توان به مشکلات ژنتیکی، صدمه دیدن یا مصرف دارو اشاره کرد. ابتلا به دیابت، فشار خون بالا یا ابتلای یکی از خویشاوندان نزدیک به بیماری کلیوی (زمینه ارثی) احتمال بروز ناراحتی کلیه را افزایش می‌دهد. بیماری مزمن کلیه و نارسایی کلیه به آهستگی و ظرف چندین سال به نفرون‌ها آسیب می‌زند. دیگر ناراحتی‌های کلیه عبارت‌اند از:

تاثیرات قارچ گانودرمای خالص بر کلیه

کلیه عضوی از بدن است که به اندازه ی مشتی از دست است و در پشت معده قرار گرفته است. این عضو نزدیک به یک میلیون سلول کلیوی دارد که کار آنها جذب مواد مغذی از خون، و دفع کردن مواد زائد و مقدار مشخصی آب از خون و دفع آن به شکل ادرار می باشد.

حال از آنجا که تمامی اعضای بدن بهم مرتبط هستند و بر هم تاثیر می گذارند، بیماری هایی مانند قند خون و کلسترول و چربی خون می توانند تاثیر منفی بر کلیه گذاشته و کلیه نیز بر سیستم ایمنی بدن و…. تاثیر می گذارد. حال در ادامه به تاثیرات قارچ گانودرمای خالص در درمان و پیشگیری از این بیماری ها و تاثیرات زنجیره وار و حیرت انگیز آن می پردازیم.

سندروم کلیوی دیابتی و همچنین نفریت مزمن از مهمترین بیماری های مزمن کلیوی می باشند. که با افزایش چربی و کلسترول خون و همچنین بالا رفتن قند خون رخ می دهند. مصرف قارچ گانودرمای خالص می تواند در بهبود و پیشگیری از این بیماری های کلیوی کمک بسیاری کرده و در سلامت کلیه تاثیر بسزایی دارد. بیماری های کلیوی همچون نفریت مزمن و از بیماری هایی هستند که به دلیل افزایش قند و کلسترول بد خون رخ می دهند. مصرف قارچ گانودرما به سلامت کلیه و درمان بیماری های کلیوی کمک کرده و با بهبود عملکرد کلیه ها تاثیر بسیاری در پیشگیری از خطر ابتلا به احتباس ادراری، اوره و پروتوئینورا را دارد.

قارچ گانودرمای خالص باعث تقویت عملکرد کلیه می شود. مثلا اسید نوکلئیک موجود در قارچ تمام سموم را با تقویت کلیه خنثی می کند. از دیگر تاثیرات قارچ گانودرما، کاهش دادن پروتئین موجود در ادرار و تجزیه کلسترول می باشد.

تاثیر قارچ گانودرمای خالص بر درمان قند خون و پیشگیری از آن

گانودرما حاوی ترکیبات موثری مانند پروتئین ها، پلی ساکارید ها، پروتئوگلیکان ها و تریترپنوئیدهای می باشد. که در کاهش و پایین آوردن قند خون بسیار موثر می باشند. و همچنین پلی ساکاریدها باعث افزایش سطح پلاسمای موجود در خون و کاهش سطح قند آن می شوند.

پروتئوگلیکان های موجود در قارچ گانودرمای خالص با جلوگیری از آنزیم پروتئین تیروزین فسفات در درمان و کاهش دیابت نقش بسیار مهمی دارند. مصرف این قارچ برای پیشگیری و درمان دیابت باید به صورت مکمل و همزمان با مصرف دیگر داروهای اصلی فرد مصرف کننده باشد. بنابراین قارچ گانودرما با جلوگیری از بسیاری از عوارض ناشی از بالا بودن قند خون و بیماری دیابت و کنترل آن می تواند از ایجاد بیماری های کلیوی جلوگیری کند.

قیمت قهوه های گانودرما بیز چقدر است؟ برای اطلاع بیشتر به سایت مراجعه کنید

قهوه گانودرما و جینسینگ برای لاغری یک پودر قهوه است که معمولاً از قهوه فوری به اضافه عصاره پودر شده ی قارچ گانودرما لوسیدوم که یک نوع قارچ دارویی است و به آن “رِیشی” یا “لینگژی” هم می گویند درست شده است

قهوه فوری سوپریم گانودرما مناسب ‌ترین و بهترین داروی گیاهی است که می‌تواند ریه را پاکسازی کند، قوای جسمی و جنسی را تقویت کرده، باعث کاهش وزن و جلوگیری از پیشرفت بیماری MS شود

فروشگاه دکتر بیز ارائه دهنده انواع محصولات دکتر بیز ارگانیک و طبیعی است که در تولید آن از هیچ ماده شیمیایی استفاده نشده است جهت قیمت محصولات دکتر بیز کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل