پلاسمادرمانی از پروتکل درمان کووید خارج شد/ کرونا هیچگاه تمام نمی‌شود

دبیر کمیته علمی ملی Covid 19 ، با اشاره به اینکه تاج هرگز پایان نخواهد یافت ، از روند درمان تاج های مثبت در حذف پلاسما درمانی خبر داد.

دکتر عاطفه عابدینی در مصاحبه با اینترنشنال نیوز وی در مورد نقش پلاسما درمانی در درمان بیماران مبتلا به بیماری های قلبی عروقی گفت: البته این امر به دلیل کاهش اهدای عروق بیماری کرونا در پلاسما نبوده است ، اما این روش در سراسر جهان مورد سال قرار گرفت و نشان داد که نقش مهمی در مرگ و میر ندارد.

او افزود. “بنابراین این روش دیگر زیاد استفاده نمی شود ، زیرا گاهی اوقات عوارض آن بیش از فواید آن است.” بنابراین از رهنمودهای ملی درمان تاج گل خارج شده است. البته این کار نه تنها در ایران ، بلکه در بسیاری از کشورها نیز انجام نمی شود.

کوید 19 ، دبیر کمیته ملی علوم با تأکید بر اینکه هرگز نمی توانیم بگوییم پرونده تاجگذاری به پایان رسیده است ، گفت: “فقط نمی توانیم درباره چنین آنفلوآنزا صحبت کنیم.” در صورت امکان کاهش عوارض بیماری ، و کنترل موفقیت آمیز آن ، واکسیناسیون وی به پایان رسیده است ، پروتکل های اولویت دار تا زمانی که تعداد معینی از افراد واکسینه نشوند ، در اولویت هستند.

او نتیجه گرفت. وی افزود: مهمترین وظیفه كنترل ویروس انتقال از طریق هوا است كه در یك محیط بسته ، شلوغ و پوشیده صورت می گیرد و با مشاهده آن می توان بیماری را كنترل كرد.

انتهای پیام:

خروج از نسخه موبایل