اقتصادیکسب و کار جدید

چگونه از پرفکت مانی استفاده کنیم؟

اگر به دنبال خرید تتر بدون احراز هویت هستید پس با ما همراه باشید .در سال‌های اخیر استفاده از پرفکت مانی یک گزینه مناسب برای کسانی بوده است که نیاز به یک حساب بانکی بین‌المللی دارند.‌ اگر تریدر در بازارهای مالی هستید قطعاً حداقل یک‌بار نام پرفکت‌مانی را شنیده‌اید. پرفکت مانی به‌عنوان یک کیف پول دلار دیجیتال و سیستم پرداخت بسیار در بین تریدرهای ایرانی محبوب است چراکه به آن‌ها خدمات می‌دهد. در این مطلب جامع همراه ما باشید تا همه‌چیز راجع به پرفکت مانی، از ثبت‌نام و احراز هویت با نحوه استفاده از آن را با شما به اشتراک بگذاریم.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت آنلاین است که می‌توان از آن برای ذخیره مبالغ دلاری و یورویی به‌صورت دیجیتال استفاده کرد و در مواقع لزوم از آن مبالغ برای انتقال به اشخاص یا پرداخت‌های الکترونیکی بین‌المللی استفاده کرد.شرکت مالی پرفکت مانی، از سال ۲۰۰۷ میلادی‌ آغاز به کار کرده است. این شرکت در بین تریدرها فعالان بازارهای مالی از اعتبار بالایی برخوردار است.

هدف پرفکت مانی ارائه پشتیبانی تخصصی شبانه‌روزی به مشتری و همچنین تراکنش‌های سریع و امنیت چند سطحی است. حساب پرفکت مانی دارای چندین ویژگی است که در آن کاربران می‌توانند وجوه را بین خود انتقال دهند، به فروشندگان مستقیماً وجه پرداخت کنند و کوپن‌های الکترونیکی (ووچر) یا کارت‌های پیش‌پرداخت ایجاد نمایند. یکی از مزایای این کیف پول دیجیتال این است که علاوه بر ارائه کیف پول بر مبنای فیات‌های رایج مثل دلار و یورو، یک کیف پول داخلی بیت‌ کوین و طلا نیز ارائه می‌دهد. همچنین دارای یک سرویس اکسچنج ارز و  اپلیکیشن موبایل است.

How to use Perfect Money

روش ساخت حساب پرفکت مانی

مهم‌ترین مزیت حساب پرفکت مانی نسبت به سایر حساب‌ها این است که کاربران ایرانی بدون نیاز به هیچ‌گونه فرایند خاصی می‌توانند از این حساب بهره‌مند شوند.تهیه حساب پرفکت مانی کمی پیچیده به نظر خواهد رسید اما با توجه ‌به مزیت‌های آن برای کاربران ایرانی و همچنین سهولت کار با این حساب توصیه می‌کنیم هرچه زودتر نسبت به ایجاد یک حساب پرفکت مانی اقدام نمایید. در ادامه گام‌های اصلی ساخت حساب پرفکت مانی را برای شما عنوان کرده‌ایم.

در ادامه مبحث آموزش ثبت‌نام پرفکت مانی باید گفت اصلی‌ترین مراحل مربوط به تهیه حساب پرفکت مانی متشکل از افتتاح حساب و سپس احراز هویت یا وریفای کردن حساب خواهد بود. در همان لحظات اولیه کار با پنل پرفکت مانی خواهید دید که باید برای استفاده کردن از کلیه خدمات پرفکت مانی دست به احراز هویت خود بزنید.

نکته:برای خرید تتر بدون کارمزد نکته اصلی که یک معامله گر در انتخاب صرافی یا پلتفرم به آن علاقه دارد، سهولت استفاده از پلتفرم معاملاتی و مزایای اضافی است. مهم است که پلتفرم باید هم برای خرید تتر، هم برای تجارت و هم برای ذخیره توکن ها ایمن باشد.

وریفای حساب پرفکت مانی

سؤالی که ممکن است تاکنون برای شما پیش‌آمده باشد این است که احراز هویت یا verify یک اکانت پرفکت مانی به چه صورت انجام خواهد گرفت؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت، این احراز هویت  شامل سه‌ مرحله‌ی فرستادن مدارک شناسایی (شامل گواهینامه یا driver’s licence و پاسپورت)، ارسال یک قبض پرداختی (مانند قبض برق و آب و …) و درنهایت تأیید نمودن شماره همراه خواهد بود.

بیایید به سراغ گام اول در ساخت حساب پرفکت مانی برگردیم. ابتدا از طریق وارد وبسایت رسمی پرفکت مانی می‌شویم و به صفحه ای مشابه صفحه زیر هدایت می‌شویم.پس از کلیک کردن روی لینک افتتاح حساب پرفکت مانی(دکمه سبز رنگ در بالا)، فرم اصلی ایجاد حساب برای شما به نمایش درخواهد آمد.

تکمیل حساب پرفکت مانی

توجه نمایید که حتماً در پر کردن این قسمت‌ها از نام معتبر و شناسنامه‌ای خود استفاده کنید. قسمت‌های بعدی مربوط به شهر، آدرس شما، کشور محل سکونت، زیپ کد یا کد پستی، ایمیل، شماره ‌تلفن و یا شماره فکس خواهد بود.

پس‌ازاین بخش‌ها باید نوع حساب خود را از بین حساب شخصی و یا حساب تجاری تعیین کنید. بعدازآن باید یک پسورد که شامل حداقل 6 کاراکتر یا بیشتر باشد را برای حساب خود برگزینید. در قسمت بعد کد امنیتی خواسته‌شده را وارد کرده و درنهایت با قوانین و مقررات پرفکت مانی موافقت نمایید. سپس یک‌بار تمامی اطلاعات خود را مرور کرده و بر روی دکمه register یا ثبت‌نام کلیک کنید.

نکاتی که باید در این بخش رعایت کنید شامل موارد زیر است:حتماً از اطلاعات معتبر خود استفاده کنید زیرا فرایند احرار هویت پرفکت مانی وابستگی کاملی به معتبر بودن همین اطلاعات خواهد داشت.به‌جای ارسال شماره فکس یا تلفن از شماره گوشی همراه خود کمک بگیرید تا فرایند ثبت‌نام بدون مشکل پیش رود.برای واردکردن آدرس محل زندگی خود به انگلیسی می‌توانید از گوگل ترنسلیت کمک بگیرید.

صفحه ورودی پرفکت مانی

اگر تمامی موارد بالا را بدون مشکل پیش ببرید، هیچ خطایی در روند ثبت‌نام شما پیش نخواهد آمد. احتمالاً پس از کلیک بر روی دکمه رجیستر با صفحه خوش‌آمد گویی و تبریک بابت افتتاح حساب پرفکت مانی روبه‌رو خواهید شد.

پیام ابتدایی

قسمت بعدی در ثبت‌نام پرفکت مانی، مشاهده پیام ابتدایی ورود به حساب است. در قسمت پایینی متن خوش‌آمد گویی مشاهده خواهید کرد که پرفکت مانی یک ایمیل حاوی آیدی عضویت شما یا member ID به نشانی ایمیل شما فرستاده است.

درواقع این آیدی عضویت همان چیزی است که برای وارد شدن به‌ حساب پرفکت مانی خود به آن نیاز خواهید داشت. به طبع همان‌طور که حدس زده‌اید برای چک کردن این آیدی عضویت باید به سراغ صندوق پیام سرویس ایمیل خود بروید.وارد سرویس ایمیل خود شده و به دنبال یک ایمیل باشید که در قسمت SUBJCT آن عبارت PERFECT MONEY وجود داشته باشد. اگر بلافاصله پس از افتتاح حساب پرفکت مانی به سراغ صندوق ایمیل خود بروید این ایمیل احتمالاً اولاً ایمیل دریافتی شما خواهد بود، آن را بازکنید.

پس از چند خط ابتدایی، عبارت زیر را خواهید دید. روبه‌روی آن آیدی عضویت شما قرار خواهد داشت.توجه کنید که این آیدی بسیار مهم است و بهتر است این آیدی عضویت را در یک مکان مناسب و ایمن یادداشت نمایید. گام بعدی مراجعه دوباره به وب‌سایت پرفکت مانی خواهد بود.اگر تمامی کادرها را به‌درستی پرکرده باشید با صفحه کاربری اصلی پرفکت مانی روبه‌رو خواهید شد. تبریک می‌گوییم شما اکنون دارای یک حساب پرفکت مانی هستید.

مرحله بعدی در ثبت‌نام پرفکت مانی، مهم‌ترین قسمت خواهد بود. پرفکت مانی بدون احراز هویت کارمزد بسیار بالایی دارد و چندان کاربردی نیست. برخی شرکت های برای انجام این پروسه از شما مبالغ زیادی دریافت می‌کنند، درصورتی که شما خودتان می‌توانید رایگان فرایند احراز هویت را انجام دهید. فقط  لازم است همراه باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

برای وریفای کردن حساب کاربری در پرفکت مانی باید مراحل زیر را گام‌به‌گام انجام دهید. توجه داشته باشید که وریفای کردن مهم‌ترین مرحله ساخت یک حساب پرفکت مانی است، بنابراین عجله‌ای نداشته و آن را با دقت انجام دهید. نکته‌ی دیگر این است که افتتاح و وریفای حساب پرفکت مانی کاملاً رایگان است و نیاز نیست پولی برای آن پرداخت کنید. با این آموزش می‌توانید خودتان مراحل را انجام دهید.شناخت گزینه‌های این قسمت برای تکمیل احراز هویت شما ضروری خواهد بود.

قسمت بعدی مرتبط با تأیید کردن آدرس محل سکونت شما است. در حال حاضر قبض‌های خدماتی که در ایران صادر نمی‌شود را نمی‌توانید مستقیماً در اینجا آپلود کنید چراکه تأیید نخواهند شد. لازم است یک مدرک محل سکونت که آدرس کامل محل سکونت شما به همراه کد پستی و نام شما در آن درج‌شده باشد را توسط دارالترجمه، ترجمه کنید و آن را ارسال کنید. طبق تجربه تیم ما مدارک زیر به ترتیب اولویت برای احراز هویت در قسمت آدرس پرفکت مانی بهترین هستند و احتمالاً به‌راحتی توسط شرکت پرفکت مانی تأیید شوند:

  • برگ سبز یا همان سند خودرو که به نام شما است
  • سند موتورسیکلت که مشابه همان سند خودرو است و به نام شما است
  • قبض‌های آب، برق، گاز و تلفن که دارای آدرس کامل به همراه کد پستی و نام شما هست.

درنهایت به قسمت تأیید شماره‌ تلفن شما خواهیم رسید. توجه داشته باشید که قسمت تأیید شماره‌ تلفن تنها زمانی در اختیار قرار خواهد گرفت که دو قسمت قبلی به تأیید رسیده باشند.پس از انجام این تأییدیه‌ها می‌توان گفت که شما دارای یک حساب وریفای شده‌ی  پرفکت مانی هستید. همان‌طور که مشاهده نمودید مراحل ساخت حساب پرفکت مانی پیچیدگی چندانی نداشت. مهم‌ترین نکته در هنگام ساخت این نوع حساب توجه به جزئیات و پر کردن فرم‌های موردنظر با نهایت دقت است.

مزایا و معایب پرفکت مانی

در ادامه مبحث آموزش ثبت‌نام پرفکت مانی باید گفت همانند هر محصول دیگری، پرفکت مانی نیز دارای مزایا و معایب خاص خود است. در ادامه به چند نمونه از این مزایا و معایب خواهیم پرداخت.

مزایای پرفکت مانی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پرفکت مانی برای ما این است که می‌توان بدون ترس از هرگونه تحریمی از آن استفاده نمود. درواقع پرفکت مانی می‌تواند یک‌راه حل بسیار مناسب برای نقد کردن درآمدهایی  باشد که از طریق دورکاری خارجی (فریلنسری) و معاملات به دست می‌آید.

طراحان و یا برنامه‌نویسانی که از طریق سایت‌های فریلنسری خارجی با کارگزاران بیرون از کشور قرار می‌بندند، می‌توانند بدون هیچ‌گونه نگرانی از بسته شدن حساب و عدم واریز وجه از این سرویس استفاده نمایند. این افراد خواهند توانست پس از پرداخت وجه موردنظر، نسبت به نقد کردن آن توسط شرکت‌های داخلی اقدام کنند.

همچنین کسانی که از طریق بازار فارکس به کسب درآمد می‌پردازند می‌توانند از طریق سیستم پرفکت مانی واریز و برداشت‌های خود را به‌راحتی انجام دهند و درنهایت هم می‌توانند درآمد خود را از پرفکت مانی به ریال تبدیل کنند.دومین مزیت اصلی این سرویس واریز پرداخت‌های ماهیانه به‌صورت دوره‌ای است. همانند سایر کیف‌ پول‌های الکترونیکی، می‌توان با استفاده از این سرویس مبلغ موردنظر خود را به‌صورت ماهیانه برای بهره‌ بردن از سایت‌های آموزشی، فیلم و سریال و … واریز نمایید.

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خوب پرفکت مانی پرداخت سود توسط این شرکت است. درواقع به دلیل اینکه این سرویس با استفاده از موجودی حساب شما اقدام به سرمایه‌گذاری می‌کند به حساب شما نیز سود تعلق خواهد گرفت. با توجه به افزایش روزانه قیمت ارز در کشور، این یک ویژگی بسیار مناسب به حساب می‌آید.

با استفاده از این سرویس می‌توانید چندین ارز مختلف را در یک مکان نگهداری کنید. ارزهای کشورهای مختلف بدون هیچ‌گونه مشکلی در دسترس شما خواهند بود.این سرویس اخیراً اقدام به ارائه خدمات با استفاده از زبان فارسی نموده است. در ادامه آموزش ثبت‌نام پرفکت مانی در مورد معایب این سرویس صحبت خواهیم کرد.همانند بسیاری از کیف‌ پول‌های آنلاین دیگر، این سرویس نیز برای مصرف‌کنندگان خود تخفیف‌های خاصی را در نظر می‌گیرد. این تخفیف‌ها عمدتاً مربوط به خرید تتر هایی هستند که از سایت‌های تبلیغاتی این شرکت استفاده می‌کنند.