عمومیکسب و کار جدید

یادگیری تخصصی زبان سوئدی

موسسه جهانی زبان های خارجی با بیش از 23 سال سابقه در زمینه مطالعات فشرده سوئدی با متخصصین آگاه و با تجربه از سوئد و آموزش زبان سوئدی برای آزمون های شرکت های خارجی و در منزل و در خدمت آموزشگاه آماده خدمت رسانی می باشد. . .

تخصصی ترین و قدیمی ترین مرکز آموزش خصوصی با موسسات آموزشی برای زبان سوئدی و تمامی زبان های زنده دنیا.

موسسه زبان جهانی سوئد با تمامی سطوح مدرسین تحصیل کرده و مجرب از سوئد و فنلاند جهت آمادگی برای آزمون X و ادامه تحصیل برای تمامی سنین بدون توجه به سطح تحصیلات و دانش در سوئد و ادامه مهاجرت به سوئد. با افتخار آماده ارائه خدمات در منزل، محل کار و آموزشگاه در کوتاه ترین و سریع ترین زمان ممکن می باشد.

موسسه زبان های خارجی دنیا با بیش از 23 سال سابقه درخشان در زمینه یادگیری فشرده زبان سوئدی با اساتید آکادمیک و مجرب از سوئد و همچنین آمادگی برای امتحانات سفارت و یادگیری سوئدی در منزل و محل کار، آموزشگاه آماده ارائه خدمات می باشد.

قدیمی ترین و تخصصی ترین مرکز آموزش خصوصی زبان سوئدی و تمامی زبان های زنده دنیا با موسسه آموزشی دنیای زبان.

موسسه زبان جهانی شامل اساتید سوئدی و فنلاندی با دانش و تجربه در تمامی سطوح از سطح مبتدی تا پیشرفته جهت آمادگی برای آزمون X سوئد، ادامه تحصیل و مهاجرت به سوئد برای تمامی سنین بدون در نظر گرفتن سطح تحصیلی و تسلط به زبان سوئدی می باشد. به ارائه خدمات در کوتاه ترین و سریع ترین زمان در منزل، محل کار و مدرسه افتخار می کند. برای یادگیری تمام زبان ها  به ویژه زبان سوئدی باید در کلاس خصوصی زبان سوئدی سخن برتر شکت داشته باشید.

سبک تدریس اساتید زبان بین المللی چگونه است؟

خرسندیم اعلام کنیم که موسسه آموزشی دنیا ژان به صورت آنلاین و حضوری آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

نوع تدریس بستگی به خواسته دانش آموز دارد، شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از این دو روش را انتخاب کنید و به راحتی شروع به یادگیری زبان سوئدی کنید.

در شرایط کنونی و شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور، آموزش آنلاین در موسسه زبان دنیا یک مزیت بزرگ برای یادگیری هر زبان خارجی به بهترین شکل بدون نگرانی از گرفتار شدن با ویروس کرونا محسوب می شود.

مزایای آموزش خصوصی به زبان سوئدی

شرکت در کلاس های خصوصی سود بیشتری نسبت به کلاس های عمومی، با کیفیت و کوتاه مدت دارد، بنابراین با کلاس های مکالمه خصوصی و آموزش زبان سوئدی می توانید هر چقدر که بخواهید و در کمترین زمان که بخواهید یاد بگیرید. با تلفظ صحیح کلمات و پیروی از قواعد گرامری در مدت زمان کوتاهی به یادگیری واقعی زبان مناسب دست یابید و به روانی دست یابید.

زبان سوئدی بعد از فرانسه دومین زبان بین المللی جهان است و در حال حاضر نیز محبوب ترین زبان در جهان است. سالانه گردشگران زیادی به سوئد می روند و ایرانیان زیادی نیز در سال های اخیر به سوئد مهاجرت کرده اند و همگی مجبور به یادگیری زبان سوئدی هستند.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که نیاز به یادگیری زبان سوئدی در اسرع وقت دارید، می توانید با شرکت در دوره های آموزشی خصوصی در دنیای زبان سوئدی به این خواسته مهم دست یابید.

موسسه World of Language با برگزاری دوره های خصوصی زبان سوئدی به شما کمک می کند تا این زبان زیبا و جذاب را در سریع ترین زمان ممکن یاد بگیرید.

در کلاس های خصوصی سوئدی بر خلاف کلاس های گروهی وقت معلم سوئدی به دلیل تعداد دانش آموزان کلاس بین دانش آموزان تقسیم می شود و شما خودتان یک معلم تمام وقت دارید.

متأسفانه در دروس گروهی سوئدی نیز مشاهده شده است که معلم وقت خود را با دانش آموزانی می گذراند که بهتر و روانتر از دیگران صحبت می کنند و برای درس ها وقت می گذارند، بنابراین توصیه می کنیم در کلاس های خصوصی سوئدی شرکت کنید.

علاوه بر این، آموزش خصوصی سوئدی به طور کامل تضمین می شود.

یکی دیگر از مزایای کلاس های تدریس خصوصی سوئدی این است که ساعات کلاس شما بسته به برنامه کاری شما متفاوت است. برخلاف درس‌های گروهی سوئدی، می‌توانید از بین زمان‌های درس سوئدی که می‌تواند روزهای پنجشنبه و جمعه باشد، یکی را انتخاب کنید.

اگر شما یک زن هستید، می توانید در خانه نیز از یک خانم درس سوئدی بگیرید. دوره های ما به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود. دوره های مجازی و آنلاین هزینه کمتری نسبت به دوره های حضوری دارند.