تابلو فرش جدید از فروشگاه تابلو فرش فرشخونه خرید کنید

تابلو فرش جدید از فروشگاه تابلو فرش فرشخونه تهیه کنید: فرشخونه به عنوان مرکز تخصصی تابلو فرش ماشینی در ایران در کنار عرضه طرح های پرفروش تابلو فرش طرح های خلاقانه هم به محصولات خود اضافه می کند. به همین دلیل شما همیشه می توانید انتظار جدیدترین و به روزترین طرح های تابلو فرش را از فرشخونه داشته باشید؛ طرح هایی که شاید هیچ جای دیگر نتوانید پیدا کنید!

تابلو فرش جدید ۱۴۰۱ | تابلو فرش ماشینی از کجا بخرم | تابلو فرش منظره بهاری جدیدترین مدل

تابلو فرش فرانسوی جدید

از طرح های جدید تابلو فرش فرانسوی می توان به تابلو فرش ایستگاه های صلیب اشاره کرد که در هر کدام یکی از اتفاقاتی که در مسیر حمل صلیب توسط مسیح رخ داده به تصویر کشیده شده است. تصویر مسیح هم در طرح های مختلف به تابلو فرش ماشینی تبدیل شده که می توانید در دسته تابلو فرش فرانسوی مشاهده کنید. این در حالی است که تابلو فرش هایی که قبلا پرفروش بوده اند مثل تابلو فرش شام آخر و مونالیزا همچنان در فرشخونه موجود هستند.

تابلو فرش منظره

تابلو فرش پس از باران و تابلو فرش کوچه باغ از طرح های قدیمی تابلو فرش منظره هستند که البته همچنان هم پرفروش هستند. اما خریداران جدید تابلو فرش ماشینی نیاز به طرح های جدیدتر و متنوع تری دارند. به همین دلیل فرشخونه اقدام به عرضه طرح های جدیدی از ویلاهای بهاری، مناظر کوهستانی و کلبه، رودخانه و کلبه و خانه های جنگلی و روستایی کرده تا هم تنوعی در طرح ها شاهد باشیم و هم رنگ های زنده و جذابی در تابلو فرش ها دیده شود.

تابلو فرش ورزشی

تابلو فرش ورزشی با تصویری از بازیکنان و صحنه های فوتبال از طرح های جدیدی است که به فرشخونه اضافه شده تا پاسخگوی علاقمندان به ورزش هم باشد. بسیاری از این تابلو فرش ها رنگ های زنده و پرانرژی بسیار زیبایی دارند و می تواند دکوراسیونی ورزشی و زیبا برایتان ایجاد کند. این محصول برای تزئین باشگاه ها و فضاهای ورزشی نیز پیشنهاد می شود.

تابلو فرش تندیس

طرح های تابلو فرش تندیس هم در گذشته بسیار محدود بود اما فرشخونه طرح های جدیدی از مجسمه های هنری اروپا و آمریکا را به مجموعه خود اضافه کرده است که می توانید هر کدام را در سایزهای مختلف ثبت سفارش کنید. مجسمه های معروفی مثل مجسمه آزادی، تندیس مسیح، مجسمه های ایرانی تخت جمشید و مجسمه های دراماتیک ایتالیایی از طرح های منحصر به فرد این مجموعه هستند.

تابلو فرش جدید ۱۴۰۱ | تابلو فرش ماشینی از کجا بخرم | تابلو فرش منظره بهاری جدیدترین مدل

تابلو فرش خوشنویسی

یکی از جدیدترین طرح های تابلو فرش ماشینی فرشخونه تابلو فرش کالیگرافی یا خوشنویسی است که در گذشته بیشتر به آیات قرآن و عبارات مذهبی محدود بود اما حالا فرشخونه طرح هایی از اشعار و جملات ادبی خطاطی شده را نیز به صورت تابلو فرش ماشینی تولید کرده است. اشعاری مثل “به جهان خرم از آنم که جهان خرم از اوست” و شعر معروف و محبوب “دنیا همه هیچ و کار دنیا همه هیچ” از طرح های زیبا و خلاقانه فرشخونه است که به صورت تابلو فرش ماشینی تولید شده است.

تابلو فرش مینیاتوری

یکی از طرح های خاص و شرقی تابلو فرش ماشینی تابلو فرش مینیاتوری است. بسیاری از این طرح ها هم از آثار استاد فرشچیان گرفته می شود. فرشخونه برخی از آثار این هنرمند را که پیش از این به صورت تابلو فرش تولید نشده بودند انتخاب کرده و در سایزهای مختلف تابلو فرش آماده کرده است. بدین ترتیب طرح های بسیار زیبا و دراماتیکی از این هنرمند برجسته که کمتر دیده شده بودند به گالری تابلو فرش فرشخونه اضافه شدند.

تابلو فرش آیات و مذهبی

تابلو فرش آیات هم پیش از این به خصوص در زمانی که تابلو فرش بافت رایج بود محدود بود به چند طرح خاص آیه وان یکاد. ولی با تولید تابلو فرش چاپی امکان تولید طرح های جدید در زمان کوتاه فراهم شد و نتیجه آن ده ها طرح مختلف تابلو فرش آیات است که سوره های مختلف و عبارات قرآنی متفاوتی را در بر می گیرد. در این میان تابلو فرش مذهبی هم با طرح هایی از تمثال ائمه مثل امام حسین، حضرت عباس و امام علی تولید شده که برای تزئین خانه ها، مساجد، حسینیه ها و اماکن مذهبی با استقبال خوبی مواجه شده است.

تابلو فرش جدید ۱۴۰۱ | تابلو فرش ماشینی از کجا بخرم | تابلو فرش منظره بهاری جدیدترین مدل

سفارش تابلو فرش جدید با طرح دلخواه شما

شاید از امکان تولید تابلو فرش چهره با عکس شخصی خود و عزیزانتان مطلع باشید. اما باید بدانید که این قابلیت تنها به تصویر چهره محدود نمی شود. در واقع شما هر عکسی را که دوست داشته باشید می توانید برای تولید به صورت تابلو فرش سفارش دهید؛ تنها باید دقت کنید که عکس کیفیت مطلوبی داشته باشد. با در نظر گرفتن این شرط، می توانید هر عکسی که دوست داشتید از نقاشی های غربی و اروپایی که با کیفیت بالا از اینترنت دانلود کرده باشید یا عکسی را که با گوشی موبایل خودتان از طبیعت، حیوانات و … گرفته اید می توانید برای تبدیل به تابلو فرش ماشینی به فرشخونه سفارش دهید.

منبع: خرید تابلو فرش ماشینی (https://farshkhooneh.com)