اجتماعیکسب و کار جدید

خرید پرده با طرح های متنوع و جدید + تحویل سریع و قیمت مناسب

خرید پرده آماده از اولین و متنوع ترین فروشگاه پرده در ایران

همانطور که از نام پرده های آماده پیداست، این پرده ها در اندازه های استاندارد از قبل ساخته شده اند و به محض ثبت سفارش به دست مشتریان گرامی می رسد. پرده های آماده پرده هایی هستند که پارچه آنها دارای سوراخ هایی در بالای پارچه است که میل پرده را می توان از آن ها گذراند. روش عبور میله از محل های پانچ شده این نوع پرده شبیه دوخت ساده با دست با نخ و سوزن است. به عبارت دیگر میله از یک پانچ از روی پارچه عبور می کند و از زیر پارچه وارد پانچ بعدی می شود و به همین ترتیب.

به نقل از پرده بازار؛ اندازه استاندارد و موجود پرده های تمام شده 140 سانتی متر در 280 سانتی متر است که اکثر پنجره ها به خصوص پنجره های دوجداره جدید را کاملاً پوشش می دهد. جنس پرده های تمام شده نیز می تواند از انواع مختلف پارچه پرده باشد. خز دار یا کتان، حریر و مخمل از محبوب ترین جنس ها برای ساخت این نوع پرده هستند. پرده های آماده دارای رنگ های بسیار متنوعی هستند که می توانند هر سلیقه ای را غنی کنند و با هر تم رنگی ترکیب شوند. نصب پرده سوراخ دار آماده بسیار ساده است.

پردهای ساده و شیک پذیرایی جدید ۲۰۲۱‬‎ | جدیدترین پردهای پذیرایی ۱۴۰۰ | خرید اینترنتی پارچه پردهای ارزان

انواع پرده آماده

انواع پرده آماده عبارتند از :

●پرده های ابریشمی آماده

پرده های ابریشمی آماده یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین پرده های فروشگاهی هستند. این نوع پرده از دو نوع ابریشم بافت دار و مات ساخته می شود. پرده ابریشمی بافت ترکیبی از پلی استر و نخ است. پرده های ابریشمی آماده را می توان با پرده های مخملی و کتان ترکیب کرد. این نوع پرده به صورت جداگانه استفاده می شود و بسیار زیبا می باشد. پرده های ابریشمی مات از پارچه HF300 وارداتی ساخته شده اند. رنگ مات آن برای پرده های کتان و مخمل مناسب است.

● پرده کتان آماده

پرده های آماده کتان یکی از انواع پرده های چاپی با کیفیت عالی می باشد. این نوع پرده ها جذابیت خاصی به دکوراسیون اتاق می بخشد. پرده هازان کتان یکی از پرده های جدید موجود در بازار است.

● پرده حریر آماده

به جرات می توان گفت حریر یکی از معروف ترین پارچه های ظریف ایران است. این نوع پرده به دلیل فشرده شدن تاروپود زیبایی خاصی دارد. پرده های حریر به دلیل تراکم بالای تاروپود ها از دوام بیشتری نسبت به کتان و ابریشم برخوردار هستند. این نوع پرده به دلیل ضخامت نسبی خود مقداری نور را از خود عبور می دهد که به پرده نیمه شفاف معروف است.

● پرده های مخملی آماده

پرده های مخمل آماده یکی دیگر از انواع پرده ها هستند. به دلیل ضخامت زیاد، این نوع پرده عمدتاً در مناطق سردسیر برای جلوگیری از نفوذ سرما استفاده می شود. پرده های مخملی ضخیم هستند، این نوع پرده ها را می توان با پرده های دیگر ترکیب کرد و جلوه بسیار زیبایی به اتاق داد.

تنوع طرح پرده آماده

پرده های آماده از نظر پارچه، رنگ و طرح بسیار متنوع هستند. این دسته از پرده ها با استفاده از پارچه های چازان (یا کتان)، بافته شده (یا کنفی) یا پارچه های پرده مخمل ساخته می شوند و معمولاً در دو تا سه تکه پارچه سوراخ دار بسته بندی می شوند. شما عزیزان با در نظر گرفتن سلیقه و نیاز خود و همچنین سبک و رنگ اتاق می توانید از بین چندین مدل پرده آماده با پارچه ها و طرح ها و رنگ های مختلف انتخاب کنید. ترکیب پرده با مبلمان به سلیقه شما بستگی دارد. شخصی ترجیح می دهد یک پرده از طرح رنگ مبلمان خود انتخاب کند و شخصی ترجیح می دهد آن را در پس زمینه خود انتخاب کند. حتی می توانید پرده های آماده را با وسایل دیگری مانند لوازم جانبی، کوسن یا فرش ست کنید. تنوع طرح پرده آماده باعث میشود که مشتریان زیادی به ین نوع پرده جذب شوند.

رنگبندی پرده های آماده

رنگ بندی موجود در پرده آماده این آزادی را به شما می دهد تا از بین رنگ بندی پرده های آماده، به خصوص برای پنجره های بزرگ انتخاب مناسب کنید. در برخی از گزینه های موفق طراحی داخلی، می توانید رنگ متفاوتی از پرده ها را برای هر پنجره انتخاب کنید. البته در این مورد باید دقت شود که در انتخاب رنگ پرده ها هماهنگی و توازن آنها با یکدیگر و با دیگر عناصر فضا رعایت شود.

پرده های آماده پانچ

پرده های آماده پانچ را می توان در هر مکانی با هدف متفاوت استفاده کرد. در منازل از پرده های آماده به عنوان پرده اتاق خواب، پرده پذیرایی یا پذیرایی و همچنین آشپزخانه استفاده می شود. یکی دیگر از مزایای خرید پرده های آماده امکان استفاده از آن در محیط های اداری و کاری است. یک پرده آماده پانچ ممکن است بهترین پرده برای فضاهای استفاده موقت مانند مغازه های اجاره ای یا نمایشگاه ها باشد. قیمت ارزان پرده آماده همچنین به این معنی است که می توانید از آن به عنوان یک پرده موقت استفاده کنید.

قیمت پرده آماده

پرده پانچی یکی از ارزان ترین انواع پرده است. قیمت پایین، تنوع و سهولت نصب این نوع پرده ها، آنها را به یکی از پرفروش ترین ها در بازار ایران تبدیل کرده است. به جرات می توان گفت که خرید و قیمت پرده های آماده برای خریداران به صرفه تر است. ما این تضمین را می دهیم که قیمت تمام شده بسیار کمتر از زمانی است که پارچه را از فروشگاه خریداری می کنند و شخص دیگری آن را یا هر دو را می دوزد. قیمت پرده بازار آماده شامل دو پارامتر اصلی است. این هزینه پارچه و خیاطی است. اما در مورد پرده های آماده، قیمت پارچه بر اساس جنس و کیفیت محاسبه می شود و هزینه دوخت با مدل پرده انتخابی شما ارتباط مستقیم دارد.

خرید آنلاین پرده آماده

برای خرید آنلاین پرده آماده کافی است پس از انتخاب پرده های مورد علاقه خود، سفارش خرید پرده را در سایت مورد نظر ثبت کنید. البته برای خرید پرده های آماده می توانید به صورت تلفنی یا حضوری نیز خرید کنید. اطلاعات تماس وبسایت را می‌توانید در بخش « ارتباط با ما » بیابید. مزیت مهم خرید پرده به صورت آنلاین از فروشگاه های آنلاین آماده این است که تمامی عکس های پرده های آماده که در این سایت ها درج می شود و برخلاف عکس های تبلیغاتی و تزئینی موجود در سایر سایت های متفرقه ، عکس های پرده های ارسال شده در وب سایت های مربوطه بسیار به واقعیت نزدیک است. اصالت عکس هر یک از این محصولات به شما مشتریان عزیز کمک می کند تا مدل، جنس و رنگ پرده های درب مورد نیاز خود را با دقت بیشتری ارزیابی کنید و دقیقا بدانید چه کالایی را خریداری می کنید.

خرید پرده آماده

مراکز خرید انواع پرده های مدرن در تهران، محیطی را ایجاد کرده است که مشتریان عزیز می توانند با طراحان و فروشندگان دکوراتیو به صورت تلفنی و واتساپ در ارتباط باشند و همچنین از مشاوره های مفید برای خرید پرده آماده بهره مند شوند و بهترین را انتخاب کنند.

نصب پرده آماده

یکی از پرطرفدارترین پرده هایی که امروزه در سراسر دنیا بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، پرده آماده یا پرده پانچی است. این اصطلاح به پرده هایی اطلاق می شود که پس از دوخت به حلقه مجهز شده و بلافاصله پس از خرید به راحتی نصب می شوند و به همین دلیل به آن ها پرده های آماده می گویند. نصب پرده آماده بسیار راحت بوده و فقط کافیست سوراخ های پانچ پرده را از میل پرده عبور دهیم.

شستشو پرده آماده

پرده آماده یک سبک پوشش پرده است که اخیراً به یک ترند تبدیل شده است. این مدل پرده در زمان کمتری به دست شما می رسد و اگر فرصت خرید آن را در بازار پرده ندارید بهترین انتخاب پرده های آماده یا پرده است. امروزه به دلیل قیمت پایین و تنوع این نوع پرده درخواست شست و شو پرده آماده نیز زیاد شده.

انتخاب پرده آماده

قبل از انتخاب پرده های آماده باید به محل استفاده از پرده ها توجه کنید. به عنوان مثال، پرده های اتاق نشیمن با پرده های اتاق خواب و آشپزخانه متفاوت است. برای داشتن خوابی آرام و راحت بهتر است رنگ پرده های اتاق خواب تیره باشد. بهتر است رنگ پرده‌های اتاق نشیمن روشن‌تر و با تزئینات بیشتری باشد، زیرا پرده‌ها می‌توانند فضای داخلی خانه را جذاب‌تر و زیباتر کنند.