اقتصادیکسب و کار جدید

راهنمای خرید اتو بخار رونتا مدل DW8210

اتو بخار رونتا مدل  DW8210، یکی از با کیفیت‌ترین اتوهای موجود در بازار است. رونتا یک برند آلمانی است که علاوه بر اتو به ساخت محصولات دیگری مانند: جاروبرقی، سشوار و دستگاه بخار نیز می‎‌پردازد. محصولات تولید شده توسط این شرکت دارای کارایی و کیفیت فراوانی هستند. همین موضوع موجب شده که شرکت‌هایی مانند: تفال سرویس و آرین، محصولات تولید شده توسط شرکت رونتا را تا 18 ماه گارانتی کنند. قابل ذکر می‌باشد که ظاهر این اتو بسیار زیبا و منحصربفرد طراحی شده است. برای آشنایی با سایر ویژگی‌های این وسیله کاربردی، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. Rowenta steam iron

اتو بخار روونتا مدل dw6010 | اتو بخار فیلیپس | اتو رونتا
مشخصات اتو بخار رونتا مدل  DW8210

مشخصات اتو بخار رونتا مدل  DW8210

مهمترین نکته‌ای که در مورد انواع اتو بخار مورد توجه قرار می‌گیرد، میزان مصرف انرژی آن است. در واقع توان مصرفی اتو بخار مدل DW8210 رونتا ،2800 وات می‌باشد. همچنین میزان قدرت اتوکشی این محصول نیز بسیار بالا است. کیفیت در اتوکشی و سرعت بالای انجام کار، از جمله ویژگی‌های قابل توجه اتو بخار رونتا محسوب می‌شود. ظرفیت مخزن اتو بخار رونتا مدل  DW8210، حدود 310 میلی‌لیتر است. ظرفیت بالای مخزن اتو بخار رونتا از این لحاظ اهمیت دارد که مخزن آن در کوتاه‌ مدت خالی نخواهد شد. شما می‌توانید به صورت طولانی مدت و بدون نگرانی بابت خالی شدن مخزن اتو، از آن استفاده نمایید.

ویژگی‌های اتو بخار رونتا مدل  DW8210

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که زمانی که در حال اتوکشی لباس‌های خود هستید، به صورت سهوی اتو را روی لباس رها کنید. تکنولوژی جدیدی در اتو بخار مدل DW8210 رونتا درمورد این موضوع، بکار گرفته شده است. این تکنولوژی اقدام به خاموش کردن اتو بعد از 30 ثانیه رها شدن بر روی لباس خواهد کرد. همین موضوع ایمنی بسیاری را برای استفاده از این وسیله فراهم کرده است. همچنین چنانچه اتو بخار رونتا به مدت 8 دقیقه به صورت ایستاده رها شود، مجدد به صورت خودکار خاموش خواهد شد. تمامی موارد ذکر شده موجب محبوبیت حداکثری این وسیله در میان مصرف کنندگان شده است. این اتو بخار دارای سیستم ضد چکه و سیم گردان می‌باشد. وزن حدودی این محصول نیز 1.5 کیلوگرم است.

یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید اتو بخار باید مورد توجه قرار گیرد، میزان بخاردهی آن است. در حقیقت، میزان بخاردهی اتو به صورت گرمی مشخص می‌شود. بخاردهی اتو بخار رونتا مدل  DW8210، حدود 190 گرم است. این ویژگی به اتوکشی سریع لباس‌ها کمک فراوانی می‌کند. با استفاده از بخار بالای این اتو، سخت‌ترین چروک‌های لباس شما در سریع‌ترین زمان ممکن صاف خواهند شد. به همین دلیل توصیه می‌شود هنگام خرید اتو بخار، به عددی که بخار دهی آن را نشان می‌دهد، توجهی ویژه نمایید.

اتو بخار روونتا مدل dw6010 | اتو بخار فیلیپس | اتو رونتا
اتو بخار رونتا مدل  DW8210

نگهداری بهتر از اتو بخار رونتا

حال که با ویژگی‌های اتو بخار رونتا مدل  DW8210آشنا شدیم، وقت آن رسیده که در مورد نگهداری بهتر از این محصول نیز اطلاعاتی بدست بیاوریم. یکی از آسیب پذیرترین قسمت‌های اتو بخار، سیم آن است. همواره سعی کنید سیم اتو بخار را با دقت جمع نمایید. بسیاری از کارشناسان توصیه می‌کنند که بهتر است از آب تصفیه برای پُر کردن مخزن اتو بخار استفاده شود. رعایت این نکته موجب عدم ایجاد رسوب در اتوی شما خواهد شد.

چنانچه مقداری رسوب در قسمت زیری اتو خود مشاهده کردید، لازم است برای تمیز کردن آن اقدام نمایید. برای انجام این کار کافی است مقداری سرکه داخل مخزن اتو ریخته و بعد از روشن کردن آن، شروع به اتوکشی یک پارچه بلا استفاده نمایید. بعد از انجام این مرحله، کافی است با یک دستمال کاغذی یا گوش پاک کن اقدام به تمیز کردن رسوبات کف اتو کنید. انجام تمام موارد ذکر شده به افزایش طول عمر مفید دستگاه، کمک می‌کند.

عدم استفاده از اتو بخار موجب ایجاد مشکلاتی در آن می‌شود

بله درست متوجه شدید، عدم استفاده از اتو بخار در طولانی مدت موجب ایجاد مشکلاتی در آن خواهد شد. به همین دلیل لازم است به صورت مداوم از اتو بخار خود استفاده نمایید. چنانچه پمپ‌های تعبیه شده در اتو بخار، در دراز مدت استفاده نشده باقی بمانند، خیلی سریع دچار خرابی خواهند شد. نکته دیگری که اشاره به آن بسیار اهمیت دارد، توجه به درجه اتو هنگام اتوکشی است. لباس‌هایی که از جنس پلاستیک یا ابریشم هستند، به راحتی دچار سوختگی خواهند شد. به همین دلیل لازم است هنگام اتوکشی این جنس لباس‌ها، حتما از درجه حرارت پایین استفاده کنید.

اتو بخار روونتا مدل dw6010 | اتو بخار فیلیپس | اتو رونتا
خرید اتو بخار رونتا مدل  DW8210

خرید اتو بخار رونتا مدل  DW8210

به این نکته توجه کنید که برای خرید اتو بخار رونتا مدل  DW8210، لازم است یک فروشگاه معتبر و با سابقه را انتخاب نمایید. فروشگاه اینترنتی دومینو کالا، مراحل خرید سایر وسایل را برای شما بسیار آسان کرده است. شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را در صفحه اصلی وب‌سایت انتخاب نمایید و پس از مشاهده مشخصات و قیمت آن، برای خرید و قیمت انواع اتو بخار اقدام نمایید. دومینو کالا، امکان 24 ساعت تست محصول و 7 روز ضمانت اصالت کالا را برای شما فراهم کرده است. چنانچه از کیفیت محصول مورد نظر رضایت کافی نداشتید، می‌توانید محصول را مرجوع کرده و مبلغ پرداختی خود را پس بگیرید.