نظرات درباره کرم لاکچری کوین فرانسوی

حفظ کردن جوانی پوست از جمله موارد با ارزش برای خانم‌ها و آقایان محسوب می‌شود. یکی از راه‌های تأثیرگذار برای این کار استفاده از محصولات مخصوص و مؤثر در این زمینه است. کرم های لاکچری کوین بیز یکی از بهترین محصولات در جوانسازی پوست است. با استفاده از این کرم چین‌وچروک و لکه‌های پوستی از بین رفته و همچنین شادابی پوست حفظ خواهد شد. کرم‌ روز لاکچری کوین قیمت اصل را می‌توانید در فروشگاه آقای بیز با آدرس سایتی «aghayebiz.com» تهیه کنید. برای اطلاع بیشتر درباره ویژگی،مزایا و نحوه‌ استفاده از این محصول تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال

پوستی شفاف و مخملی با کرم پودر! می‌دانیم که مهمترین امر در آرایش چهره رفع نواقص پوستی است که تاثیر بسزایی در جلوه جذاب چهره دارد. اما برای رسیدن به ظاهری زیبا و یکدست روی پوست چهره در کمترین زمان می‌توانید از کرم پودر های باکیفیت که علاوه بر افزایش زیبایی و پوشاندن عیوب، به محافظت از پوست نیز می‌پردازند، استفاده نمایید. انتخاب محصولی کاربردی و ایمن از نکات حائز اهمیت می‌باشد زیرا همانطور که یک کرم پودر می‌تواند زیبایی و سلامت پوست چهره شما را افزایش دهد، از سوی دیگر نیز می‌تواند موجب عوارض ناخوشایند و جبران‌ناپذیر شود.

اثرگذاری، ساختار و مواد تشکیل دهنده

کرم پودر لاکچری کوین شماره 553 تولید شده با بهترین مواد اولیه و تحت فرمولاسیون فرانسوی به واسطه پایه سیلیکونی خود دارای ماندگاری طولانی مدت و همچنین واترپروف یا ضد آب می‌باشد. این کرم پودر قوی با پوشانندگی فوق‌العاده خود قادر به کاور کردن هرگونه لک، کک و جوش، جای جوش و حتی خطوط اخم و خنده نیز می‌باشد. ترکیبات این محصول کاملا بدون بو و ضدحساسیت هستند.

ویتامین E موجود در آن نیز سبب جوانسازی و آبرسانی پوست می‌شود. بافت بسیار سبک و جذب در کمتر از 50 ثانیه از دیگر نقاط قوت این بهترین کرم پودر می‌باشد. همچنین با ایجاد لایه پوششی مخملی بر روی پوست، جلوه ای مات و صاف و یکدست و بسیار جذاب را به آن می‌دهد. کرم پودر لاکچری کوین حاوی SPF 25  بوده و از پوست شما در برابر نور خورشید و اکسیدان های محیط محافظت می‌نماید.

نحوه استفاده

کرم پودر لاکچری کوین شماره 553 با حجم 30 میلی‌لیتر و بسته‌بندی پمپی به همراه یک عدد پد تولید و در دسترس مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. شماره 551 کرم پودر لاکچری کوین رنگ گندمی متوسط می‌باشد. جهت استفاده می‌توانید میزان کمی از کرم را به صورت نقطه ای در نواحی مختلف پوست صورت قرار داده و با استفاده از پد مخصوص و به آرامی پخش نمایید.

خرید کرم لاکچری کوین

از آنجایی که پوست یکی از موارد بااهمیت برای اشخاص محسوب می‌شود برای سالم ماندن و حفظ زیبایی آن هزینه می‌کنند. برای هزینه کردن محصولات مراقبتی پوست لازم است که هوشمندانه عمل کنید. به این معنی که محصولی مانند کرم لاکچری کوین فرانسه را انتخاب کنید که با توجه به غلظت، حجم و کیفیت بالایی که دارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. با این کار شما با صرف کمترین هزینه‌ی ممکن می‌توانید از هزینه‌های اضافه جلوگیری کنید.

در مواردی، افرادی که این محصول را از فروشگاه‌های نا‌معتبر و با قیمت پایین خریداری کردند، ایجاد لک و قرمزی و سوزش گزارش شده است. این مسئله قطعا به علت منقضی بودن و یا تقلبی بودن این محصول بوده است.پس لازم است که این کرم را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. ما در فروشگاه آقای بیز «aghayebiz.com» سعی بر این داریم که اصل محصول را با بهترین قیمت به دست شما خریداران محترم برسانیم .

کرم روز و شب لاکچری کوین چه کمکی به پوست ما می کند ؟

پک کامل این کرم با دارا بودن ویتامین ها و مواد معدنی مختلف می تواند برای پوست خواص بسیار زیادی به همراه داشته باشد و اگر پوست شما دچار لک و تیرگی ، جوش ، شل شدگی و افتادگی ، دهیدراته شدن و چین و چروک شده است استفاده از پک کرم روز و شب لاکچری کوین می توانید در راستای درمان این مشکلات به شما کمک کند.

ترکیباتی مانند کو آنزیم کیوتن و ویتامین سی و رتینول جوانساز های بسیار موثر برای پوست صورت هستند.این ترکیبات می توانند موجب تحریک پوست برای ساخت کلاژن (ویتامین سی) و تغذیه پوست و آنتی اکسیدان و جوانساز (رتینول و کوآنزیم کیوتن) بسیار بی نطیر برای جلوگیری از اکسیداسیون سلول های پوستی توسط رادیکالهای آزاد به شمار روند.

مهم ترین تفاوت های کرم شب و روز لاکچری کوین

فرق کرم روز و شب لاکچری کوین چیست ؟ تفاوت کرم روز و شب لاکچری کوین در فرمولاسیون آن ها میباشد که بافت و قوام هر دو نیز به دلیل استفاده از متریال مختلف همچنین کارایی متفاوت اساساً فرق دارند.این موارد از مهمترین فاکتورهای دخیل در تفاوت کرم روز و شب لاکچری کوین است . کرم روز لاکچری کوین دارای مقداری SPF (فاکتور مراقبتی در مقابل آفتاب) است که برای جلوگیری از پرتوهای UVA , UVB , IR  بسیار مناسب است. رتینول نیز از مشتقات ویتامین A و یک ترکیب جوانساز برای پوست است که در کرم شب یافت می شود.منبع

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که آیا می توان هر کدام از این دو را به صورت جداگانه و به تنهایی استفاده کرد ؟ در پاسخ باید بگوییم که برای هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد اما چنانچه پوست خود را با این پکیج به صورت کامل تغذیه کنید می توانید از تمام ویژگی های مورد نیاز این دو بهره مند شوید.

خواص کرم روز و شب لاکچری کوین

کرم روز دارای خواص زیر می باشد:

  • جلوگیری از آسیب های مخرب پرتوهای آفتاب
  • آبرسان بسیار قوی
  • جلوگیری از بروز لکه ها و دارای اثر ضد لک و روشن کننده قوی
  • بافت سبک تر
  • حاوی ویتامین ها و مواد معدنی و آنتی اکسیدان های مورد نیاز پوست

و کرم شب دارای خواص زیر می باشد:

  • حاوی ترکیبات جوانساز (کو کیوتن Q10 و ویتامین C و رتینول)
  • دارای ترکیبات بازسازی کننده پوست بر اثر آسیب هایی که در طول روز پوست رسیده اند
  • حاوی رتینول
  • دارای بافت سنگین تر
  • دارای خاصیت سفت کنندگی و حفظ قوام پوست
  • حفظ رطوبت و هیدراتاسیون پوست در طول شب
  • دارای خاصیت روشن کنندگی و ضد لک
  • تنظیم کننده منافذ باز

حال تصور کنید شما تنها از یکی از این دو محصول استفاده کنید پس نمی توانید از ویژگی‌های متفاوت هر کدام به تنهایی بهره مند شوید. بنابراین چنانچه دوست دارید تا برای پوست خود یک پکیج کامل را تهیه کنید استفاده از کرم شب و کرم روز لاکچری کوین در کنار هم می تواند گزینه مناسبی برای شما به شمار می رود.

لاکچری کوین کرم شب و روز مناسب چه پوست هایی می باشد ؟

بدلیل دارا بودن بافت سبک و آبرسان قوی این کرم برای همه نوع پوستی مناسب است.همچنین کرم روز و شب برای زیرساخت آرایش نیز مناسب می باشد که می تواند حالت صاف و یکدستی به پوست شما بدهد.پوست های چرب چنانچه از کرم های دارای بافت سنگین و چرب استفاده کنند این امر ممکن است سبب بروز جوش و آکنه شود.همچنین برای پوست های خشک نیز چنانچه از کرم های پایه آب و بافت سبک استفاده شود نمی تواند موجبات کنترل خشکی پوست را فراهم کند.استفاده از فرمولاسیون متعادل روز اروپایی این دو کرم سبب All skin types بودن یا مناسب برای همه انواع پوست ها می شود.

عوارض کرم روز و شب لاکچری کوین چیست ؟

کرم های روز و شب برند لاکچری کوین به خودی خودی عوارضی ندارند.اما استفاده نامناسب و غیر اصولی از آنها می تواند موجب بروز عوارض خفیف شود. محصولات حاوی ویتامین سی می توانند برای پوست های خیلی حساس ایجاد التهاب موقت و کوتاه مدت کنند.اما این التهاب معمولا زمانی رخ می دهد که پوست شما خیس است و از کرم های حاوی ویتامین C استفاده میکنید.

در صد وجود التهاب در پوست های حساس هم کم است و اگر کرم روز و شب حاوی ویتامین سی یا همان آسکوربیک اسید را زمانیکه پوست شما خشک است استفاده کنید عوارض جانبی خاصی برای شما بوجود نمی آید حتی اگر پوستتان حساس باشد.بیشترین حساسیت به ویتامین سی در خصوص محصولاتی صدق می کند که مانند سرم ها مقادیر زیادی از ویتامین C خالص در ترکیبات آنها یافت می شود.

ایجاد جوش های ریز در پوست های خیلی چرب نیز ممکن است از عوارض مصرف کرم روز و شب لاکچری کوین باشد.دلیل این امر عدم پاکسازی مناسب پوست است.هنگامی که شما بین مصرف دو کرم پوست خود را با شوینده مناسب شستشو ندهید باعث می شود چربی بیش از حد بدلیل استفاده پیاپی کرم بر روی پوست شما تجمع گردد و این امر سبب بروز جوش می شود.

کرم روز و شب لاکچری کوین برای منافذ باز پوست مفید است؟

حتما می دانید که منافذ باز پوست اگر بیش از حد هم بسته شوند می توانند مشکل ساز باشند و تعدیل آنها بهترین گزینه است.منافذ باز بیش از حد می توانند موجبات جذب آلودگی ، جوش سیر سیاه و تیرگی پوست را فراهم کنند.منافذ بسته هم موجب عدم خروج چربی از پوست می شوند و تجمع چربی در بافت زیر پوست باعث جوش های سر سیاه می شود.همچنین تعریق که باعث خنک شدن بدن می شود از طریق این منافذ دفع می شود و کوچک کردن بیش از حد منافذ باز کار غیر اصولی است.

یکی از خاصیت های کرم لاکچری کوین برای منافذ باز تعدیل آنهاست که به شما کمک می کند پوستی شاداب داشته باشید و اگر پوست شما حالت پوست پرتقالی دارد استفاده از کرم روز و شب برای بهبود وضعیت ظاهری پوست بسیار مفید است. با مصرف این کرم ها می توانید این اطمینان را داشته باشید که منافذ باز پوست شما کوچک تر خواهد شد و به میزان نرمال برای هر  نوع پوستی تغییر اندازه خواهند داد.