حوادثکسب و کار جدید

آیا بیمه عمر پاسارگاد دفترچه درمانی دارد؟

عناوین این خبر پنهان کردن عناوین

بیمه عمر پاسارگاد چیست و چه مزایا و تفاوت‌هایی با بقیه بیمه ها دارد؟

اگر به بیمه سامان فکر می‌کنید؛ آن را چیزی فراتر از یک بیمه عمر بدانید. خرید بیمه آتیه پاسارگاد به معنای سرمایه‌گذاری مانا برای شما و ذی‌نفعانتان است. سطح بالای توانگری شرکت بیمه پاسارگاد و عملکرد مطلوبش در مقایسه با سایر شرکت‌های بیمه‌ای، میزان رضایت بالای مردم را در پی داشته است. هرچه سطح توانگری شرکت بیمه بالاتر باشد، راحت تر و کمترین زمان ممکن می تواند خسارات مختلف مشتریان خود را پرداخت کند. در ادامه درباره این بیمه‌نامه، پوشش‌ها و خدمات مختلف آن بیشتر صحبت می‌کنیم.

خرید بیمه زندگی از شرکت پاسارگاد، به یک سرمایه‌گذاری مطمئن برای افراد تبدیل شده است. برای استفاده از مزایای آن، بهتر است هر چه زودتر جانب احتیاط را پیش بگیرید. این دوراندیشی با خرید بیمه زندگی از شرکت پاسارگاد تحقق می‌یابد. با ما تا پایان مقاله همراه باشید تا بیش از پیش با این رشته بیمه‌ای آشنا شویم.

بیمه تکمیلی پاسارگاد چیست و به چه کار می‌آید؟

اول از همه باید بدانیم که بیمه عمر پاسارگاد چیست و چه مزایا و تفاوت‌هایی با بقیه دارد. در صورت خرید بیمه آتیه ساز پاسارگاد، بیمه‌گر ملزم به پرداخت حق بیمه‌ای معین پس از فوت بیمه‌گزار است. این مبالغ در قالب مستمری یا سرمایه به خانواده متوفی پرداخت می‌شود. مقاله را مطالعه کنید. حمایت مالی از بیماران خاص از پوشش‌های بیمه عمر پاسارگاد است. بلکه، همه بیمه‌گزاران می‌توانند علاوه بر بهره بردن از مزایای بیمه نامه شرکت، از بازنشستگی بیمه عمر پاسارگاد هم بهره مند شوند. البته به این نوع، هم می‌گویند. این مزایا به طور کلی شامل موارد زیر هستند:

مزایای بیمه عمر پاسارگاد

مزایا بیمه زندگی پاسارگاد شامل موارد زیر هستند:

  • وام های بدون ضامن (وام بیمه زندگی پاسارگاد از بهترین مزایای این شرکت است. برای استعلام بیمه آتیه پاسارگاد در خصوص میزان وام به سایت خود شرکت مراجعه کنید.)
  • مستمری نقص عضو و از کار افتادگی
  • وجود همین حمایت و پوشش هاست که سبب اعتبار نام بیمه عمر این شرکت شده است.

برای محاسبه پاسارگاد به سایت این شرکت مراجعه کنید یا با بیمه پاسارگاد تماس بگیرید. برای مطالعه مزایای کلی بیمه عمر، را مطالعه کنید.

انواع طرح‌های بیمه عمر و تأمین آتیه پاسارگاد

بیمه عمر و تأمین آتیه پاسارگاد دارای طرح های مختلفی است که عبارتند از:

  1. بیمه زندگی زنان خانه دار پاسارگاد
  2. بیمه‌ی عمر و تأمین آتیه پاسارگاد
  3. بیمه عمر و بازنشستگی تأمین آتیه
  4. بیمه‌نامه زندگی و بیمه آتیه پاسارگاد
  5. بیمه عمر و تأمین آتیه خانواده پاسارگاد

بررسی طرح‌های بیمه‌های عمر و آتیه پاسارگاد

همان طور که از نام هر یک از این طرح‌ها واضح است؛ افراد و اقشار مختلفی می‌توانند از مزایای بیمه عمر پاسارگاد بهره‌مند شوند. زنان خانه دار می‌توانند از این بیمه عمر استفاده کنند. در کنار پوشش های بیمه‌ای، بیمه عمر زنان خانه دار سرمایه‌ای هم برای آنان به حساب می‌آید.

حمایت مالی فرزندان با طرح‌های خانوادگی بیمه عمر و آتیه پاسارگاد

تأمین مالی فرزندان افراد بیمه گزار حائز اهمیت است. این بعد مالی همواره به عنوان دغدغه اصلی والدین به شمار می‌آید. چون هزینه‌های مربوط به تحصیل، کار و ازدواج و… برای پدر و مادر بسیار مهم است. فرزندان می توانند از مزایای بیمه زندگی شرکت بیمه‌گر پاسارگاد استفاده کنند. این مزایا در کنار پوشش‌های بیمه‌ای ارائه می‌شوند. بازنشستگان هم می‌توانند از طرح‌های و تأمین آتیه بهره‌مند شوند.

توجه به خانواده بیمه‌گزاران در طرح‌های بیمه عمر

یکی از نکات چشمگیر در خصوص بیمه زندگی و تأمین آتیه پاسارگاد، توجه به خانواده‌هاست. سایر شرکت‌ها، خدمات خود را به صورت انفرادی ارائه می‌کنند. بیمه زندگی و تأمین آتیه خانواده پاسارگاد به خانواده توجه دارد. همه اعضای خانواده می‌توانند از خدمات بیمه‌ای و سرمایه‌گذاری‌های بیمه عمر به خوبی بهره‌مند شوند. به خاطر همین طرح ارزشمند، به این رشته بیمه‌ای توجه ویژه‌ای شده است.

آشنایی با طرح‌های بیمه آتیه پاسارگاد

حال که با بیمه عمر آشنا شده‌اید؛ بد نیست در مورد طرح‌های آن هم اطلاعاتی کسب کنید. با این اطلاعات، در صورت تمایل به خرید بیمه، تصمیم بهتری می‌گیرید. در نظر داشته باشید که طرح‌های بیمه عمر این شرکت بیمه در دو نوع کلی تقسیم بندی می‌شوند. در زیر به ارائه نکاتی در خصوص هر یک از آن ها می‌پردازیم.

الف) بیمه عمر و تأمین آتیه پاسارگاد

بیمه عمر در طرح مذکور ترکیبی از بیمه‌نامه‌های عمر به شرط فوت و به شرط قید حیات می باشد. می توان گفت این نوع شامل اکثر طرح‌های بیمه عمر و آتیه است. شما می‌توانید از پوشش‌های طرح بیمه زندگی و تأمین آتیه پاسارگاد استفاده کنید. به علاوه، از وجود سرمایه‌گذاری‌های ارزشمند آن برخوردار شوید. طرح بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد یک پشتوانه مالی مناسب برای افراد بیمه شده یا برای ذی نفعان وی به شمار می‌آید. بیمه عمر و تأمین آتیه فرزندان پاسارگاد، زنان خانه دار و بیمه عمر و بازنشستگی پاسارگاد استقبال چشمگیری به دنبال داشته است.

ب) بیمه عمر به شرط فوت

به غیر از بیمه زندگی پاسارگاد، طرح دیگری با عنوان بیمه عمر به شرط فوت وجود دارد. این طرح، تنها شامل پوشش فوت فرد بیمه گزار است. طرح مذکوردر قالب دو شکل زیر ارائه می شود:

  • بیمه عمر زمانی پاسارگاد با سرمایه ثابت که در آن، افراد بیمه شده می‌توانند تنها از پوشش فوت استفاده کنند. در این طرح در صورت فوت بیمه شده در طول مدت اعتبار بیمه عمر، سرمایه وی به ذی نفعانش از طرف شرکت بیمه پرداخت خواهد شد. نکته حائز اهمیت در این طرح، عدم وجود سرمایه گذاری است. بدین ترتیب که هیچ گونه سرمایه ای پس از به پایان رسیدن مدت قرارداد بیمه نامه به شرط قید حیات بودن فرد بیمه گزار به وی پرداخت نمی شود.

البته بیمه عمر پاسارگاد دارای طرح‌های دیگری مانند است که شرایط و ویژگی‌های مخصوص به خود را دارد.

بیمه عمر زمانی پاسارگاد چیست؟

بیمه عمر زمانی پاسارگاد با سرمایه نزولی که این طرح با بیمه زندگی متفاوت است. در سایر شرکت‌های بیمه‌ای با عنوان بیمه عمر مانده بدهکار از آن یاد می‌شود. طرح بیمه عمر زمانی پاسارگاد با سرمایه نزولی به واقع در راستای حمایت مالی فرد بیمه‌گزار در برابر بدهی های بانکی وی می‌باشد. مبلغ بیمه‌نامه مذکور هر ساله نسبت به سال پیش از خود کاهش می‌یابد و در پایان قرارداد نیز به صفر می‌رسد.

آشنایی با شرایط بیمه عمر و تامین آتیه

اگر می‌خواهید بیمه زندگی پاسارگاد را خریداری کنید؛ تا پیش از قطعی شدن تصمیم خرید خود، بهتر است با برخی از شرایط و مزایای آن آشنا گردید. پیش از هر مسئله دیگری جای دارد به این نکته اشاره شود که شرایط این بیمه عمر در قیاس با سایر شرکت‌های بیمه‌ای بسیار منحصر به فرد و متمایز است. شما می‌توانید از مزایای خاص و بی نظیر این بیمه‌نامه به خوبی استفاده کنید. به همین منظور به برخی از شرایط آن در زیر اشاره می شود:

لیست شرایط صدور بیمه عمر

  1. مدت بیمه‌نامه مذکور از ۵ الی ۳۰ سال متغیر است. شما می توانید تا سن ۶۵ سالگی از خدمات این بیمه نامه بهره‌مند شوید.
  2. حداقل سپرده بیمه‌گزاران، حدود ۲۰۰ هزار تومان می باشد.
  3. سلامتی فیزیکی و روانی فرد بیمه شده به عنوان اصلی‌ترین شرط بیمه عمر شرکت پاسارگاد است. حتما فرد متقاضی می بایست تا هنگام خرید این بیمه‌نامه از نظر پزشکی، فردی سالم باشد.
  4. از دیگر شرط‌هایی که تا پیش از صدور بیمه عمر این شرکت بیمه‌ای، فرد بیمه گزار می بایست آن را در نظر داشته باشد؛ تکمیل فرم پرسشنامه است. باید فرد بیمه‌گزار تمامی مشخصات قید شده در پرسشنامه مذکور را با دقت کامل و بدون هیچ گونه خط خوردگی تکمیل نماید.
  5. پرداخت مربوطه توسط فرد بیمه گزار به شرکت پاسارگاد در جهت صدور بیمه‌نامه

ابطال صدور بیمه عمر و تامین آتیه

در شرایط زیر ابطال بیمه عمر ممکن است:

  1. در صورت درخواست ابطال صدور بیمه‌نامه عمر توسط بیمه گزار، اگر بیش از ۳۰ روز از تاریخ صدور اولیه بیمه‌نامه مربوطه گذشته باشد؛ چنین امکانی وجود نخواهد داشت. شرکت بیمه‌گر می‌تواند در صورت نرسیدن درخواست لغو بیمه‌نامه به شرکت ظرف این مدت زمان مشخص شده، اقدام به صدور بیمه‌نامه کند.با توجه به این که این فرصت به هیچ عنوان قابل تمدید نمی باشد؛ در صورت درخواست به ابطال بیمه‌نامه مربوطه می بایست در چارچوب زمانی مشخص شده اقدام کنید.
  2. از دیگر شروط بیمه زندگی پاسارگاد، عدم اعتیاد فرد بیمه شده است. امکان صدور بیمه نامه عمر پاسارگاد برای معتادان فراهم نشده است. آن‌ها نمی‌توانند از خدمات و پوشش‌های این بیمه‌نامه بهره مند شوند.

بنابراین برای هر یک از موارد مختلف در بیمه آتیه پاسارگاد، شرایط و عواملی می بایست دست به دست هم دهند تا امکان صدور بیمه فراهم آید.

شرایط انصراف و بازخرید بیمه عمر و تامین آتیه

انصراف و یا آتیه شرکت پاسارگاد، شرایط و ضوابط خاص خود را دارد. فرد بیمه شده می‌تواند تا پیش از اتمام مدت اعتبار بیمه‌نامه عمر خود، نسبت به بازخرید آن، اقدام کند. اصلی‌ترین شرط، دست کم سپری شدن بیش از ۶ ماه و 6 مورد از پرداخت قسط پاسارگاد انجام شود.

محاسبه بیمه عمر پاسارگاد

یکی از سوالات و ابهامات پیش از خرید بیمه عمر و تامین آتیه، چگونگی محاسبه بیمه عمر شرکت بیمه‌گر پاسارگاد است. همه ساله ممکن است نرخ بیمه عمر متفاوت باشد. در نظر داشته باشید که در جدول بیمه عمر، تمامی شرایط و ضوابط احراز بیمه عمر و تأمین آتیه پارسارگاد ذکر شده‌است. از جمله این موارد می‌توان به مشخصات فردی، نرخ بیمه عمر و چگونگی پرداخت حق بیمه، ضریب و مقادیر پوشش‌های بیمه آتیه پاسارگاد، میزان سرمایه گذاری، سود بیمه زندگی و… در جدول بیمه عمر اشاره کرد.

تخفیفات بیمه عمر و آتیه

در راستای ترغیب افراد مختلف به خرید بیمه زندگی، شرکت پاسارگاد در تلاش است با ارائه تخفیفات بیمه عمر، خدمات خود را به بیمه‌گزاران متعددی ارائه نماید. از جمله این تخفیفات می توان به تخفیفات بیمه‌های زیر اشاره داشت:

  1. تخفیف بیمه شخص ثالث
  2. بیمه بدنه
  3. بیمه‌نامه آتش سوزی مسکونی
  4. بیمه حوادث انفرادی
  5. بیمه درمان مسافرتی

در صورت قطعی شدن تصمیم خود برای خرید بیمه عمر، شما می‌توانید از ۱۰ الی ۴۰ درصد این تخفیف‌ها بهره‌مند شوید. شما می‌توانید با ارائه مبالغی به مراتب کمتر این بیمه عمر را خریداری کنید و از مزایا و پوشش‌های مختلف آن برخوردار شوید. شرکت بیمه پاسارگاد برای حمایت فرزندان در بیمه زندگی و تامین آتیه خود خدمات مالی ارائه می دهد.

مدارک و شرایط دریافت خسارت از شرکت پاسارگاد برای دارندگان بیمه عمر

در صورتی که در طول مدت اعتبار بیمه نامه خود دچار خسارت شدید؛ پرداخت خسارت به شما با توجه به نوع پوشش‌های مختلف، متفاوت است. شما باید مدارک لازم را برای جبران خسارت تهیه نمایید. به عنوان مثال: برای خسارت‌های ناشی از فوت، می‌بایست کپی کارت ملی و صفحه اول شناسنامه متوفی به عنوان فرد بیمه شده در کنار سایر مدارک دیگر از جمله:

چک لیست مدارک دریافت خسارت

  • دفترچه اقساط بیمه عمر (برای اقساط بیمه آتیه پاسارگاد به سایت بیمه پاسارگاد مراجعه کنید.)
  • نامه اعلام خسارت توسط ذی نفعان
  • اصل جواز دفن
  • شرح حادثه فوت
  • کپی برابر اصل شناسنامه ذی نفعان بیمه نامه و… را باید ارائه داد.

به همین ترتیب برای سایر پوشش‌ها نیز باید مدارک و مستندات لازم را ارائه ساخت. در صورت بروز بیماری خاص یا نقص عضو یا هر نوع مشکل دیگری، بیمه‎‌گزار باید مدارک لازم را برای اثبات آن به مرکز پرداخت خسارت شرکت بیمه مورد نظر ارائه سازند.

نحوه استعلام آنلاین بیمه عمر پاسارگاد

شما می توانید به صورت اینترنتی به استعلام آنلاین بیمه آتیه پاسارگاد بپردازید. برای این امر، می‌توانید به سامانه شرکت ها و کارگزاری‌هایی مراجعه کنید که بیمه آتیه به فروش می‌رسانند. در چنین وبسایت‌هایی امکان استعلام و دریافت اطلاعات کامل در خصوص بیمه عمر پاسارگاد وجود دارد.

راهنمای خرید بیمه عمر

به عنوان راهنمای خرید بیمه آتیه، به این مسئله توجه شود که بهتر است به این بیمه به عنوان یک سرمایه گذاری خوب و مطمئن نگاه کنید. شما می‌توانید ضمن استفاده از تمامی پوشش‌های نامبرده و تمامی مزایا و ویژگی‌های بیمه عمر، اندوخته و سرمایه مناسبی را برای خود و ذی نفعان به یادگار بگذارید.

ذی‌نفان می‌توانند ( بعد از صد سال) در نبود شما از وجود این سرمایه به خوبی استفاده کنند. بنابراین، بیمه عمر و تامین آتیه می‌تواند به عنوان یک پشتوانه مالی و اقتصادی مطمئن برای شما قلمداد گردد.  البته برای خرید آن حتما باید شعبه ها و کارگزاری های مرتبط که چنین بیمه ای را به فروش می رسانند، مراجعه کرد.

چگونه بیمه عمر پاسارگاد را آنلاین بخریم؟

بیمه عمر پاسارگاد را می‌توان جزو یکی از بهترین بیمه نامه‌هایی با نرخ فروش بالا دانست. پشتیبانی قوی از جمله مزایای اصلی این بیمه است. با توجه به هر یک از این طرح ها و پوشش های مختلف بیمه عمر ، در صورتی که درصدد خرید این بیمه‌نامه هستید؛ می توانید به صورت غیر حضوری و آنلاین نسبت به خرید این بیمه‌نامه اقدامات لازم را صورت بخشید. البته برای خرید آنلاین بیمه عمر پاسارگاد باید به کارگزاری های معتبر با فروش این بیمه نامه مراجعه کنید

هنگامی که بیمه عمر شما بعد از گذشت 6 ماه از تاریخ صدور آن و پرداخت حداقل شش ماه حق بیمه عمر به ذخیره ریاضی بیش از 20.000.000 ریال رسید می توانید از پوشش بیمه تکمیل درمان انفرادی ، مازاد بر تعهد بیمه گر اول ، در قالب دو بخش معین شده تعهد بستری و تعهد جراحی های خاص بر اساس جدول زیر استفاده نمایید.

شایان ذکر است که حق بیمه این پوشش در بیمه عمر از محل مشارکت در منافع بیمه عمر پاسارگاد تامین می گردد که البته مبلغ آن بسیار ناچیز است. لذا چنانچه بیمه گذاران پیشین بیمه عمر به هر علت ترجیح می دهند که از مزایای پوشش درمان تکمیلی انفرادی زیر استفاده ننمایند می توانند در خواست خود را به طور مکتوب به شعب بیمه پاسارگاد ارائه کنند تا به این ترتیب از لیست بیمه شده گان بیمه درمان تکمیلی حذف شوند. در اینجا نکته اصلی آن است که در صورت درخواست برقراری مجدد این پوشش در بیمه عمر خود می بایست تابع شرایط عمومی بیمه عمر پاسارگاد بوده و دوره انتظار طرح پوشش درمان تکمیل انفرادی را نیز طی نمایید.

میزان تعهدات و حق بیمه در طرح بیمه درمان تکمیلی انفرادی بیمه عمر پاسارگاد 

 شرح بستری در بیمارستان

تامین هزینه های بستری ، جراحی ، شیمی درمانی ، رادیو تراپی ، آنژیوگرافی قلب و انواع سنگشکن در بیمارستان ( حداکتر در طول یک سال بیمه ای )

شرح جراحی های خاص

تامین هزینه های اعمال جراحی مربوط به سرطان ، مغز و اعصاب مرکزی و نخاع ( به استثناء دیسک و ستون فقرات که در بخش اول جبران میشود)، گاما نایف، قلب ، پیوند ریه ، پیوند کلیه ، پیوند کبد و پیوند مغز استخوان ( با احتساب سقف پوشش بیمه ای اول )

خرید آنلاین بیمه عمر پاسارگاد

 داشتن پشتوانه مالی در سنین ابتدایی فعالیت اقتصادی و اجتماعی هر فرد در ایجاد آینده ای موفق بسیار تاثیرگذار است. کارکرد اصلی بیمه عمر پاسارگاد برای کودکان و نوجوانان نیز همین است.

طرح‌های بیمه عمر پاسارگاد

و بیمه عمر را به صورت دو دسته بیمه عمر و تامین آتیه و بیمه عمر به شرط فوت تقسیم‌بندی می‌کند:

1- بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد:

در واقع بیمه عمر و تامین آتیه، کامل‌ترین طرح بیمه عمر پاسارگاد می‌باشد. این طرح در واقع به صورت ترکیبی از بیمهنامههای عمر به شرط فوت و بیمه عمر به شرط حیات می‌باشد. این بیمه با رسیدن به سود دهی در طول مدت بیمه‌نامه و تشکیل یک سرمایه‌گذاری ارزشمند می‌تواند به صورت یک پشتوانه مالی و اقتصادی برای فرد بیمه شده و حتی ذینفعان بیمه‌نامه برای زمانی که کنارشان نیستیم باشد.  طرح‌های این بیمه عبارتند از:

  • بیمه عمر و بازنشستگی پاسارگاد
  • بیمه عمر و تامین آتیه فرزندان پاسارگاد
  • بیمه عمر و تامین آتیه زنان خانه دار پاسارگاد

بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد مورد استقبال فراوانی از طرف بیمه گذاران  قرار گرفته، به طوری که منظور افراد و شرکت‌ها از بیمه عمر پاسارگاد همان بیمه عمر و تامین آتیه است

2-بیمه بازنشستگی بیمه عمر پاسارگاد

شرکت بیمه پاسارگاد از اول دی ماه سال 1400 طرح جدیدی را ارائه کرده که می‌توانید در پایان بیمه نامه مستمری دریافت کنید. همه پوشش‌های بیمه عمر و تامین آتیه بیمه عمر پاسارگاد در این بیمه نامه برقرار بوده و علاوه بر آن بیمه شده می‌تواند به انتخاب خود در پایان مدت بیمه نامه اندوخته بیمه نامه را برداشت نموده و یا مستمری دریافت نماید. تعداد سال‌های دریافت مستمری به انتخاب خود فرد می‌تواند تعریف شود.

3-بیمه عمر به شرط فوت:

این طرح بیمه عمر پاسارگاد، فقط پوشش فوت برای دارنده بیمه‌نامه دارد. این طرح به دو صورت زیر ارائه می‌شود:

  • بیمه عمر زمانی پاسارگاد با سرمایه ثابت: این بیمه عمر فقط پوشش فوت را برای بیمه شده فراهم می‌کند. اگر فرد بیمه شده در طول داشتن بیمه‌نامه فوت نماید سرمایه فوت به ذینفعان بیمه‌نامه پرداخت می‌شود و سرمایه‌گذاری ندارد و اگر بیمه شده در پایان مدت قرار داد در قید حیات باشد هیچ مبلغی به وی پرداخت نمی‌شود. معمولا این بیمه‌نامه را ادارات و سازمانها برای کارکنان خود انجام می‌دهند.
  • بیمه عمر زمانی پاسارگاد با سرمایه نزولی: این بیمه‌نامه در سایر شرکت های بیمه به نام بیمه عمر مانده بدهکار معروف است. شرایط این بیمه‌نامه با بیمه عمر متفاوت است و این بیمه‌نامه برای حمایت فرد در مقابل بدهیهای بانکی وی انجام می‌شود. مبلغ این بیمه‌نامه هر سال نسبت به سال قبل کاهش می‌یابد و در پایان قرارداد به صفر می‌رسد.

انواع طرح های بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد دارای طرح‌های مختلف برای ارائه خدمات بیمه عمر می‌باشد. برخی از طرح‌های عبارتند از:

1- بیمه عمر پاسارگاد برای زنان خانه دار

شاید یکی از اولویت‌های همه زنان خانه دار که درآمد ثابتی ندارند، داشتن پشتوانه مالی است که در زمان نیاز بتوانند از آن کمک بگیرند. بیمه عمر زنان خانه دار می‌تواند همراه مناسبی برای خانم‌هایی باشد که شاغل نیستند. بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد با پس انداز های اندک روزانه و ماهانه شما شکل گرفته و در کنار پوشش‌های بیمه‌ای در طول مدت بیمه نامه سرمایه و اندوخته ارزشمندی را برای شما به همراه خواهد داشت. بیمه عمر و آتیه زنان خانه دار کاملاً انعطاف پذیر بوده و بیمه شده ها می توانند در طول داشتن بیمه نامه عمر پاسارگاد تغییراتی را در این بیمه نامه انجام دهند. تمامی پوشش ها و مزایای بیمه عمر پاسارگاد برای زنان خانه دارد برقرار می باشد.

2- بیمه عمر پاسارگاد برای کودکان

برنامه ریزی برای آینده فرزندانمان از مهمترین مسئولیت‌های هر پدر و مادری می‌باشد. برای همین منظور، داشتن بیمه  تامین آتیه فرزندان پاسارگاد می‌تواند از لحاظ سرمایه گذاری پشتوانه مالی ارزشمندی برای فرزندان شما از زمان نوزادی باشد. زمانی که نیاز به حمایت مالی برای تحصیل، کار، ازدواج و … دارند. در کنار سرمایه گذاری پوشش‌های بیمه‌ای که برای فرزندان شما ارائه می‌شود از دیگر مزایای این بیمه می‌باشد.

بیمه عمر پاسارگاد برای فرزندان در کنار سرمایه گذاری که شما از زمان تولد برای فرزندان شما انجام می‌دهید، برای کودکان 3 تا 12 سال نیز پوشش‌هایی را ارائه می‌نمایند. این نکته را در نطر داشته باشبید که برخی شرکت‌های بیمه برای کودکان در این بازه سنی 3 تا 12 سال پوششی را ارائه می‌کنند. پوشش‌های بیمه عمر پاسارگاد برای کودکان  3 تا 12 سال به ترتیب زیر می‌باشد:

  • ارائه پوشش فوت به هر علت تا سقف 150 میلیون تومان
  • ارائه پوشش فوت دراثر حادثه تا دو برابر سرمایه فوت به هر علت تا سقف 150 میلیون تومان
  • ارائه پوشش نقص عضو در اثر حادثه یک برابر سرمایه فوت تا سقف 100 میلیون تومان
  • ارائه پوشش هزینه پزشکی در اثر حادثه تا سقف 15 میلیون تومان
  • ارائه پوشش امراض خاص تا سقف 45 میلیون تومان

3- بیمه عمر و بازنشستگی پاسارگاد

بازنشستگی دورانی از زندگی هر فردی است که می‌خواهد با آرامش و آسایش آن را سپری کند. اما ممکن است که برخی از مشکلات مالی این آرامش را به هم بزنند. در این میان داشتن بیمه عمر و بازنشستگی می‌تواند کمک بزرگی برای همه افراد باشد. طرح بازنشستگی بیمه عمر پاسارگاد از دی ماه سال 1400 ارائه می‌شود که بیمه گذاران می‌توانند از مزایای این بیمه نامه استفاده نمایند.

4- بیمه عمر و بیمه آتیه پاسارگاد

هزینه‌های بالای مراسم ازدواج برای همه جوانان که در شروع زندگی شان هستند می‌تواند کمی سنگین و شاید هم مشکل ساز باشد، از این رو داشتن این بیمه‌نامه و استفاده از اندوخته این بیمه نامه می‌تواند کمک بزرگی برای آن‌ها باشد.

5- بیمه عمر و تامین آتیه خانواده پاسارگاد

بیشتر بیمه نامه های عمر به صورت انفرادی در حال ارائه می‌باشند ولی بیمه پاسارگاد با ارائه طرح بیمه عمر و تامین آتیه خانواده توانسته است که نیازهای بیمه‌ای  کل خانواده را در نظر  بگیرد. داشتن سرمایه گذاری به همراه پوشش بیمه‌ای می‌تواند یکی از طرح‌های ارزنده بیمه عمر باشد.

6-بیمه عمر پاسارگاد برای اتباع خارجی

بسیاری از اتباع خارجی که در ایران زندگی می‌کنند می‌توانند با لحاظ شرایط از پوشش‌های بیمه عمر پاسارگاد استفاده نمایند. هر یک از اتباع سایر کشورهایی که در ایران ساکن هستن حتی اتباع افغانی ،اگر دارای مجوز اقامت قانونی نظیر پاسپورت، ویزا، کارت آمایش و …. باشند، که تاریخ اقامت معتبر داشته باشه، میتونند بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد رو خریداری نمایند.

جدول محاسبه بیمه عمر پاسارگاد سال 1401

یکی از سوالاتی است که مشتریان همیشه به دنبال پاسخی برای آن هستند. در خرید بیمه عمر پاسارگاد، جدول می‌تواند کمک بسیاری برای همه بیمه‌گذاران باشد. شما می‌توانید حتی قبل از خرید نحوه تشکیل سرمایه‌گذاری و میزان پوشش‌های خود را در جدول محاسبه زیر مشاهده کنید. در ادامه به توضیح موارد هر کدام از موارد موجود در جدول می‌پردازیم.

  • سال بیمهای: ستون اول جدول بیمه عمر پاسارگاد، نشان دهنده تعداد سال‌هایی است که شما می‌توانید از مزایای بیمه عمر استفاده نمایید. در واقع این ستون نشان دهنده مدت بیمه عمر شما می‌باشد. این نکته را فراموش نکنید که هرچه مدت‌ زمان قرارداد بیمه بیشتر باشد، سود نهایی بیشتری نیز به همراه خواهد داشت. دقت نمایید که تغییرات در مدت زمان بیمه‌نامه طبعاً تغییراتی را در محاسبات جدول بیمه عمر در پی خواهد داشت.
  • سن بیمه شده: ستون دوم در جدول، سن فرد بیمه شده را در طول مدت بیمه‌نامه نشان می‌دهد. مدت بیمه عمر می‌تواند تا 30 سال باشد، فقط نباید مجموع سن بیمه شده و مدت بیمه‌نامه بیشتر از 70 سال باشد.
  • مبلغ سپرده: اگر فرد بخواهد می‌تواند مبلغی را از ابتدای قرارداد به عنوان سرمایه‌گذاری اولیه در حساب بیمه‌نامه خود داشته باشد. این ستون نشان دهنده مبلغ اولیه سرمایه‌گذاری شما بوده که  این مبلغ جدا از حق بیمه می‌باشد.
  • حق بیمه پرداختی سالانه: در این بیمه‌نامه در واقع حق بیمه پرداختی سالانه سرمایه‌گذاری بیمه عمر را شکل می‌دهد. هر چه بیمه شده حق بیمه بیشتر پرداخت کند سود سالانه و سود نهایی بیمه‌نامه بیشتر خواهد بود.
  • سرمایههای بیمه عمر و پوششهای اضافی: در زیر این ستون شما می‌توانید میزان پوشش‌های بیمه‌نامه عمر تان ازجمله پوشش فوت به هر علت و پوشش فوت در اثر حادثه، میزان پوشش نقص عضو، هزینه پزشکی، ازکارافتادگی و همچنین میزان پوشش‌های بیماری خاص بیمه‌نامه عمر پاسارگاد و پوشش آتش سوزی منزل مسکونی که از مزایای ویژه بیمه عمر پاسارگاد است را انتخاب نمایید. هر کدام از پوشش‌ها بر اساس میزان حق بیمه پرداخت شما محاسبه می‌شود. برخی از این پوشش‌ها اختیاری هستند و شما می‌توانید به انتخاب خود  هر کدام از پوشش‌ها را کم یا اضافه و یا حذف نمایید.
  • ذخیره ریاضی: ذخیره ریاضی همان اندوخته بیمه‌نامه عمر پاسارگاد شما در طول مدت بیمه‌نامه عمر می‌باشد،  میزان ذخیره ریاضی بر اساس حق بیمه پرداختی فرد در هر سال و میزان سود قطعی بیمه عمر پاسارگاد محاسبه می‌شود. مبلغ نهایی این ستون در واقع اندوخته نهایی بیمه شما می‌باشد.
  • ارزش بازخریدی: اگر فرد بیمه شده بخواهد که زودتر از پایان مدت بیمه‌نامه، از بیمه عمر انصراف دهد، پرداختی که شرکت بیمه پاسارگاد برای وی انجام می‌دهد، بر اساس این ستون بیمه‌نامه می‌باشد.