عمومیکسب و کار جدید

تعمیرمبلمان با قیمت اقتصادی در تهران و کرج | 09102006753

چه زمانی نیاز به تعمیرات مبل داریم؟

این موضوع سوال خیلی از کاربران سایت ما می باشد که چه مبل هایی را باید تعمیر کنیم؟ باید بدانید که تفاوتی ندارد که شما دارای چه نوع مبلمانی هستید زمانی اتقاق می افتد که شما می بینید که مبلمان شما دیگر آن نشیمن همیشگی را ندارد و کارایی خود را از دست داده باشد. مبلمان استیل، مبلمان راحتی، مبلمان چستر و یا حتی مبلمان ال نیز زمانی نیاز به تعمیر دارد و شما باید آن را به یک تعمیر مبل تحویل دهید

همین حالا استعلام قیمت تعمیر مبل خود را بگیرید: 09102006753

تعمیر مبل چگونه است؟

بعد از اینکه کارشناس ما مبل را از شما تحویل گرفت به کارگاه ارسال میشود در بخش اول مبل کامل شکافته میشه و اگر کلاف مبل ایرادی داشت انتقال پیدا میکنه به بخش نجاری بعد از رفع ایرادات حالا نوبت رنگکاری چوب مبل است اگر چوب مبل شما رنگ داشت ابتدا رنگ قبلی تراشیده میشود و رنگ جدید اجرا میشه و حالا کلاف و چوب تمیز شده و آماده بارگذاری جنس است بعد از رویه کوب که جنس را بارگذاری کرد خیاط پارچه شما را دوخته و رویه کوب آن را اجرا میکند حال مبل شما آماده است و سلفون پیچ شده با مراقبت ویژه به محله شما حمل و تحویل داده میشود

قیمت تعمیر مبل چقدر است؟

اگر می خواهید از میزان قیمت تعمیرمبل خود مطلع شوید باید حتما این نکته را در نظر داشته باشید که هزینه ها بستگی به میزان مشکلات و آسیب های موجود در مبلمان شما و میزان کاری که باید روی مبل شما انجام گیرد و همچنین نوع تعمیرات اعم از بهبود یا تعویض، بستگی خواهد داشت.
اینکه از چه نوع متریال و پارچه ایی بخواهید استفاده کنید نیز در میزان بالارفتن هزینه های شما نقش اساسی خواهند داشت. البته نگران تغییرات قیمتی نباشید. ما در مجموعه خانه شیک، تمام تلاش مان بر این است که با هزینه تمام شده مناسب ؛ مبلمان شما را به بهتریم شکل ممکن، تعمیر کرده و به شما بازگردانیم

همین حالا استعلام قیمت تعمیر مبل خود را بگیرید: 09102006753

رویه کوبی مبل چیست؟

رویه ها به منزله تهیه روکش جدید برای مبلمان منزل استفاده می شوند. این روکش با اهداف مختلفی مورد توجه قرار می گیرد. گاهی ممکن است مبلمان شما از نظر وضعیت ظاهری بسیار کثیف و کهنه به نظر برسد. در این حالت با بهره مندی از روکش می توان مبل ها را جدید کرد. همچنین از این رویه برای تمیز ماندن و جلوگیری از پارگی مبل استفاده می شود.

با بهره مندی از این رویه ها می توان امکان استفاده از طرح های متنوع تری را فراهم نمود. این تنوع در روکش ها به مراتب از تنوع در مبلمان ها بیشتر است. روکش های تزیینی مبلمان در صورت کثیف شدن یا پاره شدن قابل تعویض هستند.

ضمن اینکه با این روکش ها می توان مبلمان را از حالت تکراری و یکنواخت خارج کرد. این کار با بهره مندی از روکش های مبلمان بسیار فراهم خواهد شد.
جنس رویه از مواردی است که در انتخاب آن وسواس زیادی به خرج داده می شود. دوام و استحکام این رویه از پارامترهای مهم جنس رویه می باشد.

تعمیر مبل استیل توسط خانه شیک

شرکت های معتبر با سابقه می توانند هر نوع تعمیر مبل استیل را انجام دهند. تعمیرات مبل استیل فرحی یکی از خدمات ویژه در شرکت خانه شیک است.  این مبل ها ۹ نفره بوده و برای فضای پذیرایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. مبل استیل فرحی منبت کاری شده و فضای منزل را بسیار مجلل می کند. تعمیر مبل استیل فرحی در رنگ آمیزی مبلمان یا طلاکاری، تعمیر شکستگی پایه مبلمان یا دسته مبل، تعویض رویه مبل و … انجام می شود.

بسیاری از افراد گمان می کنند که برای تعمیر مبلمان باید منتظر پاره شدن آن باشند یا فقط باید مبلمان های بسیار فرسوده را تعمیر کنند. این تصور کاملا اشتباه است. مبلمان ها اگر به موقع سرویس و تعمیر شوند، به خوبی بازسازی می‌گردند. ضمن اینکه شما نیز از پرداخت هزینه سنگین و بالاتر برای تعمیر مبلمان معاف می شوید. در واقع با پرداخت هزینه کمتر می‌توانید مبلمان خود را نو و بازسازی کنید.

تعمیرات مبل راحتی توسط شرکت خانه شیک

خرید مبلمان هزینه بالایی را به خود اختصاص می‌دهد. به همین علت بیشتر افراد انتظار دارند مبلمان ها تا چندین سال در محیط منزل کارایی داشته باشند. البته نرخ بالای خرید مبل بر این تصمیم گیری تاثیر زیادی دارد. اگر با شکستگی کلاف مبل، دسته، پایه مبل یا پارگی نوار مبل مواجه شدید، می توانید جهت تعمیر مبل اقدام کنید. بسیاری از افراد در چنین مواقعی به اشتباه اقدام به تعویض مبل می کنند. این موضوع کاری اشتباه است و نیاز به پرداخت هزینه سنگین دارد

یکی از موفق ها در زمینه تعمیرات مبل سایت خارجی است

در صورتی که شما از تعمیرات مبل راحتی در شرکت سوفا شیک بهره مند شوید، می توانید با هزینه کمتری مبلمان خود را به شکل روز اول درآورید.

برای تعمیر مبل راحتی از روش های کم هزینه و عالی برای بازسازی و ترمیم مبل های کهنه و خراب استفاده می شود. در تعمیرات مبل راحتی کلاف مبل،  فنربندی و پارچه رویه مبل تعویض شده و همین جریان امکان استفاده مجدد از مبلمان را به مدت طولانی فراهم می کند

همین حالا استعلام قیمت تعمیر مبل خود را بگیرید: 09102006753