اجتماعیکسب و کار جدید

بازی های دخترانه برای ps4

فهرست 15 بازی برتر دخترانه برای ps4

شاید برای گیمر های خانم فرق خاصی بین بازی های پسرانه اکشن با بازی دخترانه وجود نداشته باشد، اما در این میان بسیاری از خانواده ها ترجیح می دهند فرزند دخترشان به بازی هایی بپردازد که با روحیات لطیف دخترانه سنخیت داشته باشد. ما در این مقاله قصد داریم تا به برترین بازی های دخترانه ps5 مناسب برای زیر 10 سال بپردازیم. پس بدون فوت وقت بریم سراغ معرفی بازی های جذاب پی اس 4 برای دختران و نحوه اکانت قانونی بازی ps4:

بازی دخترانه پلی استیشن 2 | بازی دخترانه پلی استیشن 5 | بازی های دونفره ps4

·        بازی Little Big Planet 3

 این بازی عروسکی برای اکثر گیمر ها  مخصوصا کودکان زیر 10 سال بسیار جالب می باشد و جزو دسته بازی های محبوب کودکان و نوجوانان به حساب می اید. بازی بزرگ سیاره کوچک همچنین شامل مراحل بیشمار و متنوعی هم هست که برای تمامی سنین مناسب می باشد.

·        بازی Overcooked

 این بازی برای اکثر دختر خانم هایی که به آشپزی و شیرینی پزی علاقه دارند، بازی بی نظیری محسوب می شود. در این بازی بازیکن در قالب تیم چند نفره و حتی تک نفره به پختن شیرینی مشغول می شود. این بازی نیز یکی از بهترین بازی دخترانه پی اس فور است؛ اگر به دنبال بازی خانوادگی هستین به شما این بازی بسیار جالب را پیشنهاد می کنیم.

·        بازی Rayman Legends

 این یک بازی بسیار بسیار جالب و سرگرم کننده از شرکت معروف بازی سازی یوبی سافت می باشد و قابلیت پشتیبانی همزمان تا ۴ بازیکن را دارد و شما میتونید از بین کاراکترهای بسیار جالب و متنوع  یکی را انتخاب کنید. در این بازی هرچه جلوتر بروید، بازی جالب تر، جذاب تر و چالشی تر می شود. اگر تا به  حال این بازی را انجام نداده اید، پس فرصت را از دست ندهید. ریمن شما را شگفت زده میکند! قیمت اکانت بازی ps5 ریمن با توجه به لذتی که از آن خواهید برد بسیار مقرون به صرفه است.

·        بازی Flower

 این بازی بسیار ساده است: شما باید گل ها را در هوا هدایت کنید. شما همینطور که از نواحی جنگلی مرده و خشک عبور می کنید، با هدایت گل ها از این مناطق، زندگی را به آنها بر می گردانید.

این بازی را حتما برای کوچولوهای شما پیشنهاد می کنیم چون نه تنها آموزنده است بلکه  از یک محیط بسیار مثبت برخوردار است.

·        بازی Rabbits Invasion

  هجوم خرگوشها: این بازی به دلیل دنبال کردن حرکات کودک شما، نیاز به دارد. بازی به انها یک یک کاراکتر زنده بامزه را عرضه میکند. تا به جای ان به بازی بپردازند. این بازی از روی یک کارتون محبوب که از شبکه Nickelodeon kids TV Show  پخش شده، ایده گرفته شده است که در آن خرگوش های خل و چل و بامزه هنرنمایی میکنند.

این بازی در واقع کودکان شما را درون تلویزیون قرار میدهد و حدودا ۲۰ مرحله  را شامل می شود. همچنین قسمت های چند نفره با دوستان برای کودکان خیلی هیجان انگیز می باشد.

·        بازی Minecraft

 این بازی شاید برای بچه های زیر ۸ سال کمی سخت باشد، اما حالت Creative Mode این بازی برای پسر ها و دختر های زیر ۸ سال یا سن های بالاتر بسیار عالیست. این بازی در کنترل مقدارکمی سخت است اما میتوان بهش عادت کرد. کودک شما داخل بازی با بلوک های مختلف خانه های مختلف را بدون هیچ محدودیتی میسازد!

·        بازی Just Dance

اکثر دختربچه هایی که دوست دارن ورجه وورجه کنند و به اهنگ های پاپ گوش بدهند، قطعا از  این بازی خوششان می آید. بازی جاست دنس همیشه با موزیک های پاپ و به روز همراه است و هنگامی که دختر شما پروفایلش مخصوص به خود را می سازد، میتواند به تنهایی ورزش کرده و امتیاز های بالایی کسب کند.

در کل این بازی نه تنها به عنوان بازی بلکه به عنوان یک ورزش بسیار عالی عمل میکند. (معرفی در سایت )

·        بازی ori and the blind forest

 کانسپت اصلی این بازی که یکی از بهترین بازی های دخترانه ps4 است، استفاده از قدرت تخیل و ایده های شخصی شماست. اوری و جنگل کور یکی از بهترین بازی های دخترانه ps4 با طراحی بسیار زیبا و گرافیکی است که میتوانید آن را روی کامپیوتر هم داشته باشید. از جمله ویژگی های این بازی میتوان به استفاده از جذابیت بصری فوق العاده، موسیقی متن عالی، محیط هیجان انگیز بازی و تنها ضعف آن این است که برای نینتندو سوییچ عرضه نشده است.

·        بازی Journey

 گیم پلی فوق العاده و گرافیک بی نظیر در نگاه اول هر گیمری (دختر یا پسر) را مبهوت خود میکند. ماجراجویی در سکوت به همراه موسیقی لذت بخش، مشاهده کوه ها در افق با جلوه ای خیره کننده، همکاری با اشیاء جان گرفته و پستی بلندی های بازی برای هر سنی جذابیت ایجاد میکند. اگر دنبال بازی آرامش بخش با گرافیک بی نظیر هستید، پیشنهاد میکنیم این بازی را از دست ندهید.

·        بازی Sims 4

 اگر اهل بازی و بخصوص فوتبال باشید، قطعا کمپانی EA را میشناسید. در بازی sims 4 شما میتوانید شخصیت مخصوص خود را از صفر تا صد طراحی کنید و در دنیای سیمز زندگی کنید. در این بازی با خرید یک خانه معمولی و یافتن شغل (در دنیای سیمز پیدا کردن شغل خیلی راحت تر از دنیای ماست!) ماجراجویی خود را آغاز میکنید و با جمع کردن سکه میتوانید پنت هاوس شهر را هم مال خود کنید.

·        بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

 شخصیت محبوب قدیمی که خیلی هایمان از کودکی با آن خاطره داریم، به دنیای PS4 قدم گذاشته است. کراش باندیکوت با یار همیشگیش، آکو آکو به جنگ دکتر کورتکس میرود و شما را هم با خود در این ماجراجویی همراه میکند. لذت بخش تر از این هم مگه هست؟

·        بازی Fall Guys: Ultimate Knockout

مسابقه دو دیوانه وار با شخصیت هایی بامزه! فقط با سه دکمه بین ده ها شخصیت فانتزی پیروز میشوید: پرش، شیرجه و برداشتن!

·        بازی Spider-Man

 این مرد عنکبوتی، همانی نیست که قبلاً می شناختید یا در فیلم ها دیده بودید. پیتر پارکر اکنون بسیار باتجربه است و در مبارزه با جنایات بزرگ در شهر نیویورک تبحر بیشتری دارد. در همان زمان که برای حفظ تعادل زندگی شخصی خود در تلاش است، سرنوشت نه میلیون نیویورکی بر دوش اوست؛ آیا موفق میشود؟

·        بازی Slime Rancher

Slime Rancher بازی اول شخص در سبک تیراندازی است و در عین شلوغی، بسیار آرامش بخش است. شما در نقش یک دامدار جوان هستید که به فاصله هزار سال نوری از زمین در حال زندگی هستید. برای کسب درامد و توسعه کار خود، باید هر روز چالش های زیادی را حل کنید. این موجودات به هر شکلی که هستند، slime نام دارند.

·        بازی Snoopy’s Grand Adventure

 اسنوپی، سگ محبوب کارتون های قدیمی باز هم با ماجرایی تازه به خانه های ما قدم گذاشته. این بازی بسیار روان، راحت، رنگارنگ، دارای محیط های زیبا و آرامش بخش است که بچه ها، بخصوص دختران را میتواند ساعت ها سرگرم کند.

·        بازی Lego Worlds

 در نگاه اول، دنیای لگو چیزی شبیه به ماینکرفت به نظر میرسد. شما در دنیایی آزاد، به رنگ آمیزی، آجر چینی، سفر و … میپردازید که بسیار هیجان انگیز است.

سوالات متداول پیرامون بهترین بازی های دخترانه ps4

 بهترین بازی های دخترانه برای ps4 کدامند؟

در این مقاله بیش از 10 بازی جذاب و گرافیکی متناسب با روحیات دخترانه قرار داده ایم. از جمله این بازی ها میتوان به Little Big Planet 3، Rayman Legends، اوری و جنگل کور، ماینکرفت، Journey و اسپایدر من اشاره کرد.

آیا بازی های دخترانه ps4 برای ps5 نیز قابل استفاده هستند؟

بله، اکثر بازی های ps4 برای نیز قابل استفاده هستند.

برای خرید بازی های ps4 چکار کنم؟

اگر کنسول پلی استیشن 4 شما دیسک خور باشد، بهترین کار و استفاده قانونی از بازی هاست.

البته برای ریختن این بازی ها در ps4 کپی خور، باید لیست آنها را برای ریختن روی دستگاه به فردی که قرار است بازی بریزد بدهید و درخواست این بازی ها را کنید.