عمومیکسب و کار جدید

شرکت سمپاشی بید برای مقابله با بید چطور این حشره را از بین می برد؟

حشره بید به پروانه کوچکی گفته می شود که طول بدن آن حدودا  9 الی 12 میلی متر است و زرد رنگ می باشد. این حشرات کوچک به که به شکل پروانه هستند در طول هر هفته حدود صد تخم در محل تا خوردگی فرش ها و لباس ها تولید مثل می کنند. این حشره قادر است پس از چهل بار تولید مثل حدودا 42 کیلوگرم پشم را به طور کلی از بین ببرد و منسوجات پشمی همچون فرش و لباس ها را تخریب کند. حشره بید معمولاً به دو گونه تقسیم بندی می شود.

گونه اول بید لباس و گونه دوم بیده مواد غذایی. که در ادامه شما را بیشتر با انواع آن آشنا می کنیم. بید ها می تواند خسارات مالی جبران ناپذیری به منسوجات پشمی موجود در منزل شما وارد کنند.. پس بهتر است سمپاشی بید فرش و سمپاشی بید لباس را جدی بگیرید پیش از آنکه لباس ها و فرش های شما به طور کامل از بین بروند. به خاطر داشته باشید، هزینه سمپاشی بید در مقابل خسارات مالی که توسط این حشرات به منسوجات پشمی شما وارد می‌شود بسیار ناچیز است.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین شرکت سمپاشی بید در تهران آشنا کنیم و مراحل سمپاشی بید منزل را به طور مختصر برای شما توضیح دهیم. از اینکه ما را تا انتهای مقاله همراهی می کنید از شما بسیار قدردان و ممنون هستیم. امیدواریم که مطالب مفیدی در اختیار شما قرار دهیم.

آسیب و خساراتی که در صورت عدم سمپاشی بید منزل به ما وارد می شود؟

میزان خسارت وارد شده توسط این پروانه ها بستگی به شرایط محیط و تراکم بید ها دارد. بدیهی است که هر چقدر جمعیت این پروانه‌ ها بیشتر باشد خسارات سنگین تری را به وسایل منزل وارد می کنند. بید ها در کوچکترین درز ها و شکاف لباس ها ، تشک ها، فرش ها، مبل ها قرار گرفته و به تار و پود الیاف به صورت جدی آسیب وارد می کند. بید ها ساختار تار و پود الیاف را سست کرده و سپس از آن تغذیه می کنند. بدین صورت پس از گذشت مدتی شما شاهد سوراخ هایی روی الیاف و لباس خود خواهید بود.

علائمی که نشان می دهد شما نیاز به سمپاشی بید لباس دارید؟

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چگونه بفهمیم لباس های ما دچار بیت زدگی شده اند تا برای سمپاشی بید لباس اقدام کنیم؟  همان طور که پیشتر اشاره شد بید ها از تار و پود منسوجات پشمی و نخی و غیره تغذیه می کنند. شاید در ابتدا شما نتوانید شاهد حضور آن ها شوید. اما با گذشت زمان و تکثیر آن ها می توانید محل آلودگی را پیدا کنید چرا که آن ها به صورت کلنی زندگی می کنند و مشاهده یک توده بید بسیار ساده است.

اما اگر قصد دارید که در ابتدای کار شاهد حضور باین حسرات آسیب رسان در منزل خود شوید، باید به مواردی همچون نازک شدن البسه و ملافه ها توجه کنید. در صورتی که احساس کردید بید ها در منزل شما حضور دارند اما نمی توانید به طور دقیق از آن مطمئن شوید، بهتر است که از شرکت سمپاشی بید کمک بگیرید.  با کارشناسان شرکت سمپاشی بید کیان پاک تماس بگیرید تا آن ها در این خصوص شما را راهنمایی کنند.

علائمی که نشان می دهد شما نیاز به سمپاشی بید فرش دارید؟

پروانه های بید بیشتر جذب الیاف طبیعی می شود. الیاف طبیعی از جمله پشم، ابریشم، پنبه و … . آن ها الیاف طبیعی را به دور خودشان  می پیچند تا بتوانند در حین فرآیند تغذیه از چشم افراد پنهان بماند. از نشانه های تغذیه بید ها از فرش ها میت وان به سوراخ هایی که به صورت نامنظم بر روی فرش ها وجود دارند، اشاره نمو . البته شما نمی توانید بلا بعد از آن که بید ها شروع به تغذیه از فرش و قالی منزل شما، کردند ، شاهد آثار آن باشید . این سوراخ ها بعد از گذشت چندین روز و یا چندین ماه بعد از شروع فعالیت بید ها روی سطح فرش نمایان خواهد شد.

پس از آن که بید های فرش به شکل پروانه درآمدن دیگر از خوردن الیاف فرش و آسیب رساندن به آن خودداری می کند . اما بدانید که آسیب رساندن به فرش های شما توسط این حشرات به پایان نمی رسد. چرا که در این مرحله پروانه های بالغ تخم ریزی کرده و چرخه زندگی آن ها ادامه پیدا می‌کند و در نهایت پروانه های بالغ پس از تخم ریزی از بین رفته و سیکل بعدی زندگی بید های فرش شروع می شود.

سعی کنید قبل از آنکه فرش های شما مورد آسیب قرار بگیرد، سمپاشی بید فرش را انجام دهید. بسیاری از افراد از فرش های دستبافت استفاده می کند و همان طور که می دانید این فرش ها قیمت نجومی دارد. پس بدانید هزینه سمپاشی بید فرش در برابر قیمتی که فرش شما دارد بسیار کم و ناچیز است. پس فرش ارزشمند و قیمتی خودتان را فدای هزینه سمپاشی بید فرش نکنید اگر هنوز هم برای سمپاشی بید فرش مردد هستید به شما توصیه می کنیم که با پشتیبانان ما در شرکت سمپاشی بید تماس بگیرید تا ابهامات شما به صورت کلی رفع شود.

هزینه سمپاشی بید

هزینه سمپاشی بید همچون دیگر هزینه‌ هایی سمپاشی به موارد مختلفی بستگی دارد به طور مختصر چند مورد از عوامل که به صورت مستقیم بر هزینه سمپاشی بید تاثیر می گذارد را بررسی می کنیم.

  1. کیفیت سم مصرفی: یکی از تاثیرگذارترین عوامل بر روی هزینه سمپاشی بید نوع و کیفیت سم مصرفی است. در حال حاضر در بازار هزاران نوع سم برای سمپاشی بید منزل وجود دارد اما آیا تاثیرگذاری همه این سم ها همچون یکدیگر است؟ جواب مشخص است خیر. هیچ ارزانی بی علت نیست و هیچ گرانی بی حکمت نیست. اگر شما بخواهید که از سموم بی کیفیت و ارزان برای سمپاشی بید منزل استفاده کنید مجبور خواهید شد پس از گذر یک الی دو ماه دوباره فرایند سمپاشی بید فرش و سمپاشی بید لباس را انجام دهید. در نتیجه نه تنها هزینه سمپاشی بید شما کاهش پیدا نخواهد کرد بلکه با انجام دوباره این فرایند هزینه سمپاشی بید منزل شما بیشتر خواهد شد. بهتر است از همان ابتدا از سموم با کیفیت استفاده کنید تا بهترین نتیجه را ببینید و مجبور نشوید فرآیند سمپاشی بید لباس و سمپاشی بید فرش را دوباره تکرار کنید.
  2. فاصله شرکت سمپاشی بید تا محل: معمولاً شرکت سمپاشی بید برای خانه هایی که بیرون از شهر قرار دارند به دلیل فاصله و مسافت زیاد، هزینه سمپاشی بید بیشتری در نظر می‌گیرد. البته برخی از این شرکت ها به صورت تخصصی سمپاشی بید برای باغ ها و فضای سبز انجام می دهند. به همین دلیل این شرکت ها هزینه متعادل تری نسبت به شرکت هایی دارد که تنها در حوزه شهری ارائه خدمات می دهند.
  3. تراکم پروانه بید در منزل: همان طور که پیش تر اشاره شد اگر زمانی که تعداد بید ها در منزل شما کم است سمپاشی بید منزل را انجام دهید نه تنها از آسیب رسیدن به فرش و البسه جلوگیری می کنید بلکه هزینه سمپاشی بید را تا میزان بسیار زیادی کاهش می دهید چرا که هر چه که تعداد این حشره بیشتر شود مقابله با آن سخت تر شده و از سم بیشتری برای از بین بردن آن نیاز است.
  4. نوع و مساحت فضا: همه مکان ها به سمپاشی بید نیاز دارد چرا که این حشرات به هیچ عنوان با چشم دیده نمی شوند اما در محیط حضور داشته و به لوازم ما آسیب می رسانند. مکان های مختلف اعم از خانه های مسکونی، شرکت ها، بیمارستان ها، خوابگاه ها، رستوران ها، هتل ها، غذاخوری ها، مسافرخانه ها، مدرسه ها، کلینیک ها و … احتیاج به سمپاشی دارند. قیمت سمپاشی بید برای هر یک از این مکان ها با توجه به متراژ و معماری آن فضا فرق می کند. برای مثال قیمت سمپاشی بید برای منازل حیاط دار بیشتر می باشد.

ویژگی های یک شرکت سمپاشی بید معتبر

قبل از آن که شما یک شرکت سمپاشی بید را استخدام کنید بهتر است که ویژگی های آن را بررسی کرده تا مطمئن شوید که شرکتی که برای سمپاشی بید فرش و سمپاشی بید لباس استفاده می کنید معتبر است و می تواند نتیجه مد نظر را به شما بدهد.

  1. شرکت سمپاشی بید باید دارای مجوز رسمی از وزارت خانه باشد.
  2. شرکت باید از سموم استاندارد برای سمپاشی بید فرش و سمپاشی بید لباس استفاده کند. به هیچ عنوان به شرکت هایی که از سموم بی نام و نشان برای از بین بردن بید های منزل شما استفاده می کنند، اعتماد نکنید.
  3. شرکت موظف است که پرسنل و متخصصین خود را قبل از اعزام به منازل و محلی که قصد سمپاشی آن را دارند به طور کامل آموزش دهد و تمامی نکات ریز و درشت را به آن ها آموزش دهد.
  4. شرکت باید افرادی را استخدام کند که از امانت داری آنها مطمئن است. افراد وارد منزل ها شده پس باید به امانت داری آن ها مطمئن بود.
  5. در صورتی می‌توان گفت که یک شرکت سمپاشی بید معتبر است که خدمات پس از سمپاشی بید منزل را از ارائه دهد. بدین منظور که پشتیبان آن با افراد تماس گرفته و جویای شرایط حشرات پس از سمپاشی باشد.
  6. شرکت سمپاشی بید باید قیمت های متعارفی برای سمپاشی بید فرش و سمپاشی بید لباس در نظر بگیرد و از ارائه خدمات با قیمت‌ های بالا خودداری کند.

امیدوارم که هیچ وقت در منزل و یا محل زندگی خود با آفت های نظیر بید مواجه نشوید. اما در صورتی که با آن ها مواجه شدید نگران نباشید و در صورت تمایل می توانید با شرکت سمپاشی بید کیان پاک ارتباط بگیرید تا ما توسط سمپاش های ماهر و آموزش دیده خود برای سمپاشی بید منزل شما اقدام کنیم. هم چنین شما می توانید با استفاده از تجربه کارشناسان و متخصصان ما در حوزه بید زدگی آسیب های وارد شده توسط این حشرات به اموال خود را به حداقل برسانید. از این که تا اینجای مقاله ما را همراهی کردید از شما بسیار سپاس گزاریم.

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.