بین المللکسب و کار جدید

تور ارزان استانبول را چطور رزرو کنیم؟

با توجه به اینکه چیزی تا پایان تابستان نمانده است و هنوز هم تب و تاب سفرهای تابستانی در بین مردم دیده می شود؛ بهترین فرصت است که به دنبال تورهای ارزان به مقاصد نزدیک کشورمان مثل ترکیه باشیم. این روزها بسیاری از افراد و خانواده ها به دنبال انتخاب مقاصد مورد نظر خود برای گذراندن تعطیلات تابستانی هستند و در این میان، شهر زیبای استانبول همیشه یکی از پرطرفدارترین و مناسب ترین گزینه های سفرهای خارجی در بین مسافران ایرانی بوده و هست! البته با توجه به نوسانات نرخ ارز، این روزها تورهای استانبول هم چندان مقصد ارزانی محسوب نمی شود اما با این حال از بسیاری کشورهای اطراف کشورمان ارزان تر می باشند.

شاید بارها از خودتان پرسیده باشید که چرا در سالهای اخیر استانبول انقدر به مقصدی محبوب برای مسافران تبدیل شده است؟ خوب در جواب باید بگوییم که این سرزمین جذاب این روزها به شهری پرطرفدار برای گشت و گذار و خرید کردن بدل شده و از آنجاییکه این کشور مابین 3 دریای سیاه، مدیترانه و اژه محاصره شده است، باعث شده که در جذب گردشگران ساحلی یک امتیاز عالی و منحصر به فرد برای این سرزمین محسوب شود.

مهمترین دلیل محبوبیت استانبول برای ایرانیان، این است که ایرانیان برای سفر به ترکیه به ویزا توریستی احتیاج ندارند و بدون دردسر اخذ ویزا در کمترین زمان این امکان را دارند که تور استانبول را خریداری کنند. دلیل دیگر آن وجود بازارهای متنوع و مراکز خرید و نزدیکی از نظر مسافت و خلق و خو و فرهنگ نزدیک آنها به ما ایرانیان است.

تور ارزان استانبول نامی گشت می تواند شما را به هر آنچه که از یک سفر ایده آل در شهر استانبول انتظار دارید را بشما هدیه دهد؛ چرا که با برنامه ریزی صحیح تمام روزهای شما را طوری تنظیم می کند که به خرید و گشت و گذار و تفریحتان برسید و خوشبختانه این مقصد جذاب تمامی سلیقه ها در هر سنی را پوشش می دهد.

شما با هر سلیقه و بودجه ای که در نظر گرفته اید می توانید یکی تورهای استانبول را انتخاب کنید و در نهایت با رضایت کامل به خانه باز گردید. لازم است بدانید که امکان پیش فروش این تورها در بازه زمانی های پرگردشگر برای شما علاقه مندان وجود دارد و برخی از آژانس های مسافرتی از جمله آژانس نامی گشت که مجری مستقیم تورهای استانبول هستند، تورهایشان را از همین الان پیش فروش می کنند.

برای خرید ارزان و به ‌صرفه تورهای مسافرتی به مقصد استانبول، ساعات پروازی و ایرلاین ‌ها نقش مهمی را ایفا می کنند. در ضمن مهم است بدانید که از تمامی شهرهای ایران به سمت استانبول پروازهای غیر مستقیم نیز وجود دارد! اما نرخ پروازهای غیرمستقیم تقریبا 1.5 برابر قیمت بلیط پروازهای مستقیم برایتان تمام می شود. بنابراین در این حالت پرواز مستقیم برای شما مقرون به صرفه تر و ارزان خواهد بود. نکته بعدی که باید توجه داشته باشید این است که قیمت بلیط ایرلاین‌ های خارجی از هزینه بلیط ایرلاین‌های ایرانی بیشتر می ‌باشد.

بنابراین در این حالت نیز انتخاب ایرلاین ایرانی برای تور استانبول ارزان منطقی تر می باشد. پس از همه این ‌ها، موضوع اصلی ساعات پروازی است که در قیمت تور ترکیه ارزان تاثیرگزار می باشد. در حالت عادی برای تورهای این مقصد پروازهای صبح به شب و یا صبح به عصر تهیه می شود. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که ارزان ‌ترین ساعات پروازی تورهای استانبول شب به صبح (شب رفت و صبح برگشت) است؛ بنابراین ساعات پروازی شب به صبح نیز در تورهای استانبول ارزان قیمت تاثیرگذار است.

بهترین زمان خرید تور استانبول ارزان چه موقعی از سال است؟

بهترین زمان خرید تور استانبول ارزان، کاملا به شهر محل اقامت شما بستگی دارد. اما براساس یک قاعده و قواعد کلی، بهترین زمان خرید تور های ارزان استانبول اواخر فصل پاییز، اواسط فصل زمستان و ماه مبارک رمضان است؛ چرا که درست در این بازه‌ های زمانی از سال ظرفیت هتل ‌های محل اقامت و ظرفیت پرواز به طور کامل تکمیل نمی‌ شود و هتل ها و پروازها آفرهای هیجان انگیزی را به مسافران ارائه می دهند! خوب طبیعتا در این حالت بهتر است تورها با قیمت ارزان ‌تری به فروش برسند تا اینکه سوخت کامل شوند! البته این نکته را ر نظر داشته باشید که در این حالت تورها کاهش نرخ چند برابری نخواهند داشت و فقط تا حدودی قیمت آن‌ ها کاهش پیدا می ‌کند.

تور استانبول ارزان را چطور تهیه کنیم؟

فرصت سفر با تور استانبول آن هم بصورت ارزان و مقرون به صرفه از آژانس نامی گشت را به هیچ وجه از دست ندهید! آژانس مسافرتی نامی گشت ایرانیان در حال حاضر تنوع بی نظیری را در تورهای استانبول در سایت خود ارائه کرده است که شامل تورهای 3 شب و 4 روز، 4 شب و 5 روز، 7 شب و 8 روزه و… می باشد که شما عزیزان این امکان را دارید کیفیت و آرامش در سفر را در بالاترین سطح با این مجموعه تجربه کنید و البته ناگفته نماند که شما مسافران در خصوص اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای ترکیه می توانید با کارشناسان با تجربه این مجموعه با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398- 021 تماس بگیرند و در خصوص تور مورد علاقه خود هر سوالی دارید بپرسید و با خیال راحت سفری آرامش بخش و عالی را تجربه کنید.