چگونه از سایت ترنج بوک دانلود کنیم؟

برای دانلود هر یک از فایل های موجود در وبسایت ترنج بوک میباست صفحه مورد نظر را در قسمت سرچ باکس نوشته به عنوان مثال گام به گام علوم اول ابتدایی را نوشته و بعد از آن پست مورد نظر برای شما نمایش داده میشود یا در قسمت دسته بندی ها اگر به دنبال جزوه ریاضی هشتم هستید در مرحله اول بر روی جزوه کلیک کرده و بعد از آن بر روی پایه مورد نظر کلیک میکنید که پست مربوط به درس ریاضی برای شما نمایش داده میشود.

شما میتوانید با استفاده از تخفیف کلاسینو که کد تخفیف آن در سایت ترنج بوک قرار گرفته است برای خرید محصولات کلاسینو 10 درصد تخفیف دریافت نمایید. بعد از باز کردن پست مورد نظر مواردی را در صفحه مشاهده میکنید که اطلاعاتی از قبیل تعداد فایل ها، حجم کلیه فایل ها و اساتیدی که این فایل ها را گردآوری کرده اند در قسمت باکس سبز رنگ موارد دانلودی را میبینید که باز هم در این باکس اطلاعاتی از قبیل حجم هر فایل به صورت جداگانه اساتیدی که این جزوه را نگاشته اند و اطلاعات تکمیلی که میتوانید با مشاهده آنها انتخاب کنید که این فایل مناسب برای دانلود شما میباشد یا خیر.

داخل سایت ما گام به گام حسابان یازدهم را به صورت رایگان دریافت و استفاده نمایید.

بعد از کلیک بر روی لینک های باکس سبز رنگ موارد دلخواه برای شما دانلود میشود که شما میتوانید این موارد را اگر با گوشی تلفن همراه استفاده میکنید در قسمت مدیریت فایل ها و در بخش دانلودی ها مشاهده کنید و یا اگر با کامپیوتر شخصی از این فایل ها استفاده میکنید. موارد دانلودی در قسمت فایل ها و در بخش دانلود ها قابل مشاهده میباشد. برای بارگیری هر چه بهتر و راحت تر فایل های موجود در وبسایت میتوانید از نرم افزار IDM برای کامپیوتر و یا ADM برای تلفن های همراه استفاده کنید و به این ترتیب میتوانید تجربه دانلود موفق و بدون خطا را داشته باشید. در همه این مراحل و یا حتی قبل همه این ها باید مد نظر داشته باشید. در صورت استفاده از فیلتر شکن باید اتصال خود را به وی پی ان قطع کرده و بعد اقدام به دانلود موارد از داخل وبسایت کنید.

دانلود گام به گام اول دبیرستان نظام قدیم | دانلود گام به گام عربی هشتم pdf | دانلود گام به گام فارسی هشتم pdf

همچنین شما میتوانید سوالات و پاسخنامه آزمون امروز قلم چی را از سایت ما دانلود نمایید. وبسایت ترنج بوک این امکان را برای کاربران فراهم کرده که در قسمت پایینی هر صفحه عکس و بخشی از محتوای هر فایل را به صورت متنی نگاشته تا کاربران بتوانند در مرحله اول قسمتی را مشاهده و بعد از تایید محتوایی اقدام به دانلود موارد نماییند.

تیم ترنج بوک با هدف و شعار تلاشی در مسیر موفقیت در زمینه محتوای درسی فعالیت میکنید که هدف تیم رضایت کاربران و دانش اموزان در این زمینه باشید و بتوانیم بهترین محتوای موجود را تولید کنیم و در اختیار دوستان قرار دهیم که با فعالیت چندین ساله در این زمینه توانستیم نظرات مثبتی را از دوستان دریافت کنید که همین پیام های محبت آمیر انرژی و انگیزه تیم را در این مسیر سخت هموارتر کرد.

درقسمت انتهایی هر پست بخشی با عنوان نظرات کاربران وجود دارد که هر دانش آموز میتواند در صورت وجود هر گونه مشکل از قبیل فایل اشتباهی و یا خرابی فایل های پی دی اف در این قسمت برای ما این مشکلات را گزارش دهند تیم ما بعد از مشاهده این نظرات در اسرع وقت این اشکلات احتمالی را برطرف خواهند کرد.