عمومیکسب و کار جدید

چگونه در تیک تاک از صدا یا موزیک استفاده کنیم؟

چگونه در تیک تاک (Tik tok) آهنگ بگذاریم؟ اضافه کردن آهنگ به تیک تاک

تیک تاک (TikTok) یک برنامه اشتراک گذاری ویدیو است که نزدیک به ۸۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. این برنامه بعد از اینستاگرام، پرطرفدارترین شبکه اجتماعی فیلم و ویدیو است. جالب است بدانید که تیک تاک این قابلیت را دارد که روی ویدیو دلخواه، آهنگ مورد علاقه خود را بگذارید و یا با Buy twitter followers تعداد فالورهای خود را بالا ببرید.

با اضافه کردن آهنگ به تیک تاک، ویدیوها جذاب‌تر و مهیج‌تر می‌شوند. هزاران آهنگ مخصوص ویدیو در تیک تاک وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای جذاب کردن پست‌های‌ خود استفاده کنید. علاوه بر این می‌تونید از آهنگ‌هایی که روی گوشی خود ذخیره کرده‌اید نیز استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم به آموزش اضافه کردن آهنگ به تیک تاک بپردازیم. اگر شما هم دوست دارید آهنگ‌ها و ویدیوهای مورد علاقه خود را با هم‌دیگر ترکیب کنید، حتما تا پایان با ما همراه باشید.

آموزش تیک تاک | اضافه کردن موزیک به تیک تاک | پخش کننده موسیقی تیک تاک

آموزش اضافه کردن آهنگ به تیک تاک

بعد از نصب تیک تاک و ایجاد حساب کاربری، می‌توانید ویدیوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. حداکثر زمان پخش ویدیو در تیک تاک ۱۵ ثانیه است. هنگام بارگذاری ویدیوها امکان اضافه کردن آهنگ نیز وجود دارد. برای اضافه کردن آهنگ به تیک تاک مراحل زیر را گام به گام انجام دهید:

  • روی دکمه + ضربه زده و ویدیوی موردنظرتان را آپلود کنید.
  • سپس روی آیکون Add a Sound ضربه بزنید تا وارد صفحه آهنگ‌ها شوید.
  • اگر ویدیوی آماده‌ای ندارید می‌توانید در مرحله بعدی آن را ضبط کنید.
  • در صفحه Add a Sound روی My Sound ضربه بزنید.
  • در این صفحه تمام آهنگ‌هایی که روی گوشی‌تان ذخیره شده‌اند را مشاهده می‌کنید.
  • حالا آهنگی را که می‌خواهید روی ویدیو بگذارید، انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد، باید ویدیو را وارد کنید. اگر ویدیو روی گوشی‌تان نیست و می‌خواهید همان لحظه فیلم بگیرید، دکمه دایره‌ای قرمز رنگ را فشار دهید تا شروع به ضبط فیلم کند.
  • بعد از ضبط ویدیو، روی علامت تیک قرمز رنگ (done) در پایین صفحه سمت راست ضربه بزنید. با این‌کار، عملیات ضبط به پایان می‌رسد.

قبل از این‌که ویدیو را منتشر کنید، می‌توانید آهنگ را ویرایش و زمان شروع آهنگ را هم تنظیم کنید.

ویرایش آهنگ در تیک تاک

تیک تاک قابلیتی دارد که می‌توان به کمک آن صدای آهنگ را زیاد یا کم کرد. بعد از ضیط ویدیو، برای ویرایش آهنگ در تیک تاک روی آیکون Mixer در بالای صفحه سمت راست ضربه بزنید.

گزینه Original sound را به چپ بکشید تا صدای اصلی کم شود. از گزینه Soundtrack برای افزایش صدای آهنگ استفاده می‌شود.

وقتی آهنگی را به فیلم‌تان در تیک تاک اضافه می‌کنید، به طور اتوماتیک ۱۵ ثانیه از آهنگ روی فیلم قرار می‌گیرد. همان‌طور که در بالا گفتیم، زمان ویدیوهای تیک تاک ۱۵ ثانیه است. برای برش آهنگ آیکون TRIM را تپ کنید.

با درگ آیکون آبی رنگ، نقطه شروع آهنگ را مشخص کنید. سپس روی علامت تیک قرمز رنگ بزنید تا تنظیمات اعمال شود.

در پایان، دکمه Next را انتخاب کنید. متن موردنظرتان را زیر ویدیو تایپ کرده و با فشردن دکمه Post، ویدیو را منتشر کنید.

نکات تکمیلی آموزش اضافه کردن آهنگ به تیک تاک موزیکالی

تیک تیک یک شبکه اشتراک گذاری و ساخت ویدیو برای دستگاه های اندرویدی و آی او اس است که با آن میتوانید به هزاران ویدیوی کاربران این شبکه دسترسی داشته باشید یا خودتان ویدیو بسازید و آن ها را در این شبکه به اشتراک بذارید ما تا امروز آموزش های کاملی را در مورد برنامه تیک تاک در سایت قرار داده ایم در این آموزش قصد داریم به شما روش اضافه کردن آهنگ به تیک تاک را شرح دهیم .

آموزش اضافه کردن آهنگ به تیک تاک :

خیلی از کاربران ما پرسیده بودند چگونه میتواند آهنگ شخصی به tiktok اضافه کردن و سپس با آن ویدیو ساخت, باید بدونید که در حال حاضر تیک تاک امکان اضافه کردن آهنگ به این شبکه اجتماعی را به دلایلی بسته است و ما برای اضافه کردن آهنگ باید از روش های دیگری استفاده کنیم .

شما ابتدا باید فایل ویدیویی آهنگ مورد نظر را پیدا کنید تا بتوانید آن را در تیک تاک آپلود کنید اما اگر تنها آهنگ را دارید باید آهنگ را به یک ویدیو یا عکس اضافه کنید برای این مورد آموزش زیر را مطالعه کنید .

    آموزش اضافه کردن آهنگ به فیلم در اندروید

حالا که فایل ویدیویی آهنگ را داریم همانند یک پست عادی ویدیو را در تیک تاک آپلود می کنیم حتما دقت کنید که در هنگام آپلود ویدیو قسمتی از آهنگ را که میخواهید به تیک تاک اضافه شود را در ابتدای ویدیو قرار دهید .

اضافه کردن ویدیو به تیک تاک بسیار آسان است فقط کافیه تیک تاک را باز کنید بر روی علامت + کلیک کنید و ویدیوی مورد نر را انتخاب کرده و آپلود نمایید سپس صبر کنید تا ویدیو در تیک تاک آپلود شود بعد از آپلود ویدیو به صفحه ویدیو در تیک تاک بروید و بر روی علامت زیر که در تصویر مشخص است کلیک نمایید .

آموزش اضافه کردن آهنگ به تیک تاک موزیکالیاکنون صفحه جدیدی باز می شود شما باید روی علامت دوربین کلیک کنید تا بتوانید بر روی همین آهنگ از طریق تیک تاک ویدیو بسازید .آموزش اضافه کردن آهنگ به تیک تاک موزیکالیچون شما آهنگ را اضافه کرده اید میتوانید اسم آن را نیز یک بار تغییر دهید برای شروع ضبط ویدیو روی همین آهنگ تنها کافیه روی علامت دوربین کلیک کنید لازم به ذکر است که بیشتر کاربران خارجی ابتدا ویدیو را می سازند سپس آهنگ را با برنامه های دیگر خارج از تیک تاک به ویدیو اضافه می کنند و سپس آن را در شبکه تیک تاک به اشتراک می گذارد .

راه دیگه برای اضافه کردن موزیک به تیک توک :

90 درصد آهنگهای منتشر شده دارای موزیک ویدیو هستند شما تنها کافیه موزیک ویدیوی مورد نظر را از اینترنت دانلود کنید و آن قسمت را که میخواهید با آن ویدیو بسازید را به صورت یک ویدیو در تیک تاک آپلود کنید حالا مانند دومین تصویر بالا میتوانید با آهنگ آن ویدیوهای جدید بسازید .

موزیکال لی چیست؟!!

در سال ۲۰۱۷ برنامه تیک تاک با برنامه موزیکال لی ادغام شد. این کار باعث شد تا برنامه موزیکال لی محبوبیت زیادی پیدا کند. برنامه موزیکال لی فضایی را برای کاربران ایجاد کرده تا بتوانند موزیک ویدیوهایی را در مدت ۱۵ ثانیه تا نهایتا ۱ دقیقه ایجاد کنند. و با کاربران و طرفداران و دوستان خود به اشتراک گذارند. اضافه کردن آهنگ به ویدئوهای تیک تاک موزیکالی با کمک این برنامه ممکن شد. همچنین گزینه هایی در این اپلیکیشن وجود دارد. که به وسیله آن می توان از سرعت های مختلف (سرعت پایین، سرعت نرمال، حرکت آهسته و حماسی) برای تاثیرگذاری بیشتر استفاده کرد.

البته که این اپلیکیشن کاربردی، دارای فیلترها و اثرات پیش تنظیم برای جذابیت بیشتر موزیک ویدیوها می باشد. علاوه بر تمام این قابلیت های بی نظیر این اپلیکیشن این امکان را به کاربران خود می دهد تا فهرست بازخورد، محتوا، صداها و هشتگ ها را مرور کنند. همچنین صداگذاری ویدیو و ساخت اسلایدشو از قابلیت های دیگر این اپلیکیشن محبوب و پرطرفدار است.

حتی با وجود اینکه تمامی موزیک ویدیو ها محدودیت زمانی دارند. اما مانعی برای فعالیت طرفداران این اپلیکیشن نشده اند. و ما شاهد انتشار کلیپ های کوتاه جذابی در این برنامه هستیم. موزیکال لی در دو نسخه ی اندرویدی و آی او اس عرضه می شود. متاسفانه این برنامه در کشور ما مسدود می باشد. و برای استفاده باید از برنامه های تغییر آی پی استفاده کنید.

منابع:

followersheaven.de

winterplaystudios.com