معرفی 5 مدل لودسل خمشی

در این مطلب قصد داریم که شما با 5 مدل از انواع لودسل های خمشی آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید!

لودسل LBB200

لودسل LBB200 یکی از انواع مدل‌های لودسل آکاردئونی و از خانواده لودسل خمشی، ساخت SEWHAکره جنوبی است. جنس بدنه این نوع سنسور وزن از استینلس استیل است و بیشتر در توزین نواری و توزین مخزن کاربرد دارد. یک طرف این مدل لودسل به تکیه‌گاه پیچ شده و نیرو بر روی طرف دیگر اعمال می‌شود.

کاربرد لودسل LBB200

یکی از مهم‌ترین کاربردهای لودسل سوها مدل LBB200 استفاده برای توزین رولیک‌های نقاله است؛ بدین صورت که در دو طرف یک رولیک این لودسل نصب می‌شود و با استفاده از سیستم اتوماسیون توزین دینامیک میزان مواد عبوری در واحد زمان (تن در ساعت) اندازه گیری می‌شود.

لودسل LB210

لودسل LB210 از نوع لودسل‌های خمشی سوها است و از استیل ضد زنگ یاStainless Steel  ساخته شده و یکی از پرمصرف‌ترین سنسورهای وزن این برند به حساب می‌آید. این نوع سنسور وزن دارای استاندارد OIML است؛ از یک طرف تکیه‌گاه پیچ شده و از طرف دیگر به آن نیرو وارد می‌شود.

لودسل H8C

لودسل h8c از نوع خمشی (Shear Beam) زمیک است. این مدل لودسل با جنس بدنه استیل آبکاری شده و کلاس کاری C3 بصورت 4 سیم تولید می‌شود. مهترین کاربرد لودسل خمشیBM11 به عنوان سنسور وزن در توزین مخازن و باسکول است. این مدل معمولا بصورت تکی استفاده نمی‌شود و مناسب توزین چند لودسله است.

لودسل BM11

لودسل bm11 از نوع خمشی برشی زمیک است که به آن آکاردئونی هم گفته می‌شود. این مدل لودسل با جنس بدنه استنلس استیل و کلاس کاری C3 بصورت 4 سیم و 6 سیم تولید می‌شود. مهترین کاربرد لودسل خمشی BM11به عنوان سنسور وزن در توزین مخازن و توزین نوار نقاله است.

لودسل SB210

سری SB210 از محصولات سوها ، جزء پرمصرف‌ترين لودسل‌ها به شمار آمده و داراي کاربرد وسيعي مي‌باشند. اعمال نيرو به اين مدل لودسل‌ها برخلاف مدل‌هاي ديگر محدود به يک نقطه نمي‌باشد. بر روي اين نوع لودسل‌ مي‌توان صفحه‌اي با ابعاد مشخص قرار داد و نيرو مي‌تواند به هر نقطه از اين صفحه وارد شود. اين بدين معني است که بار مي‌تواند در هر قسمت صفحه قرار گيرد.

از اینکه تا انتهای این مطلب از ال اس کالا با ما همراهی کرید بسیار سپاسگزاریم! برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و برقراری ارتباط با کارشناسان مجموعه ما وارد وبسایت اینترنتی WWW.LSKALA.COM شوید.