اجتماعیکسب و کار جدید

معرفی یکی از معتبرترین و قدیمی ترین شرکت های باربری تهران

باربری در میدان خراسان تهران

میدان خراسان یکی از قدیمی ترین میدان های تهران می باشد که امروزه جمعیت زیادی را در خود گنجانده است و لزوم باربری هایی که در این محدوده بتوانند خدمات خوبی ارائه بدهند بر هیچ شخصی پوشیده نیست . این منطقه که در جنوب تهران واقع شده است دارای جمعیت بسیار زیادی می باشد و به خصوص در فصل تابستان جابجایی ها و اسباب کشی به شدت زیاد است و متاسفانه به دلیل اینکه برخی از شرکت های باربری در تهران میدان خراسان خدمات خوبی ارائه نمی دهند و یا اینکه با قیمت های غیر واقعی مشتریان را فریب می دهند  بسیاری از مشتریان آن ها ناراضی می گردند و به همین دلیل هواره دارای استرس و دغدغه برای یافتن یک باربری مناسب برای جابجایی وسایل خود هستند.

ما نیز با احداث این سایت در پی آن هستیم تا بتوانیم باربری های خوب را شناسایی و در این برگه معرفی نماییم از همین رو از شرکت های حمل و نقل که میتوانند برای باربری میدان خراسان خدمات ارائه دهند مشخصات شرکت خود را برای ما ثبت و ارسال نمایند تا در این برگه آنها را وارد نماییم و سپس سایر افراد نظرات و تجربیات خود را نسبت به آنها اعلام نمایند .

یک باربری خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟

در ادامه چند مورد را به طور کوتاه برای شما خواهیم گفت تا بیشتر با یک شرکت باربری حرفه ای و اتوبار آشنا شوید . شما نیز می توانید نظرات خود را برای ما ارسال نمایید

کارگران درجه یک

یکی از مهمترین مسایل در جابجایی ها و اسباب کشی ها کارگرانی است که شرکت های حمل و نقل استفاده می کنند . کارگران درجه یک هم باید با تجربه باشند و هم جوان و تنومند تا بتوانند اسباب و اثاثیه سنگین از قبیل یخچال ، سرویس چوب ، گاو صندوق و سایر وسایل سنگین و حساس و قیمتی را جابجا نمایند. بسیاری از شرکت های معتبر باربری دارای شیوه هایی منحصربفرد برای جابجایی بارهای مختلف هستند تا کار بهتر انجام بشود .

نیروهای کارگر باید در عین حال مودب و خوش رفتار باشند تا مشتریان بتوانند به آنها اعتماد نمایند و درخواست خود را بدون تنش و یا مشکلی به آنها بگویند و با خیال آسوده به آنها اطمینان نمایند اگر نیرویی وظایف خود را به خوبی انجام ندهد و تعهد کاری نداشته باشد به راحتی اسباب و اثاثیه شما دچار خسارت خواهند گردید و دیگر نمی توان آنها را جبران نمود .

قیمت های منصفانه

یکی از بیشتری دغدغه های کسانی که می خواهند اسباب کشی کنند و یا بارهای زیادی را به مکانی دیگر منتقل نمایند قیمت های حمل بار در باربری شمال تهران است. یافتن شرکتی که قیمت های عالی در کنار کیفیت بالا ارائه بدهد به یکی از مشکلات اسباب کشی تبدیل گشته است ، متاسفانه برخی شرکت ها قیمت های پایینی ارائه می دهند و در عوض کیفیت کار پایینی دارند و همین موضوع سبب ایجاد خسارت به وسایل می گردد.

برخی دیگر نیز تنها به فکر جلب مشتری هستند و بعد در انتهای کار به بهانه مختلف هزینه های بسیاری بیشتری را از مشتریان دریافت می کنند مثلا با اتلاف وقت یا افزایش بی جهت تعداد کارگر ، هزینه جدا بابت حمل یخچال یا ماشین لباسشویی و از این دست اتفاقات . یکی از اهداف ما اینست که شما عزیزان با درج تجربیات خود سایر افراد را نسبت به این باربری ها برای باربری میدان خراسان آگاه نمایید .

خودروها و رانندگان حرفه ای

یک شرکت حرفه ای و خوب باید دارای انواع خودروی حمل بار در اندازه های گوناگون و در تعداد بالا باشد تا بتواند نیازهای مشتریان را در هر زمان که می خواهند پاسخگو باشد . رانندگان این ماشین ها نیز باید مهارت کافی برای مسیریابی و مدیریت کارگران را داشته باشند کسانی که در باربری در میدان خراسان فعالیت می کنند باید به تمام محله ها خیابان ها و حتی کوچه های این محله قدیمی و پر جمعیت آشنا باشند تا بدون مشکل و سردرگمی به مشتریان خود دست یابند و خدمات آنها را انجام بدهند .ماشین های حمل بار باید دارای ایمنی کافی برای جابجایی هر گونه بار و وسیله ای باشند.

تهیه بیمه بارهای و جواز از اتحادیه

در هنگام همکاری با یک شرکت حتما از مسیولین آن پیگیری نمایید که ایا موسسه آنها داری جواز از اتحادیه باربری هست یا خیر داشتن جواز تا حدی خیال شما را آسوده خواهد نمود که در صورت تخلف می توانید از طروق قانونی مطالبات خود را پیگیری نمایید و از طرف مقابل خود شکایت نمایید . تهیه بیمه نامه نیز می توانید در صورت وارد شدن خسارت به اسباب و اثاثیه شما به هر دلیلی برای شما جبران خسارت نماید و تا حدی ضررهایی را که کرده اید از بیمه بگیرید .

معرفی بهترین شرکت باربری در تهران

در این مقاله قصد داریم یک باربری قدیمی با بیش از 75 سال سابقه را خدمت شما معرفی کنیم. باربری صداقت بار یکی از بهترین باربری های تهران می باشد که در زمینه حمل و نقل کالا فعالیت دارد. از خدماتی که این باربری ارائه می کند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حمل و ارسال خرده بار از تهران به سراسر کشور
  • حمل و ارسال بار دربستی توسط انواع وسیله حمل مانند انواع تریلی (کمر شکن و بوژی)، کامیون، کامیونت (خاور) و وانت و نیسان
  • جا به جایی وسایل منزل
  • خدمات انبارداری

باربری صداقت بار، قدیمی ترین باربری در تهران

باربری صداقت بار فعالیت خود را به صورت رسمی در بخش داخلی از سال ۱۳۲۶ و با تاسیس موسسه حمل و نقل صداقت بار در خصوص حمل و نقل انواع کالاهای جاری، ترافیکی و ماشین آلات سنگین دولتی و غیر دولتی از مبدا تهران به سراسر شهرها و استانها، گمرکات و بنادر کشور آغاز نمود. باربری صداقت بار با در اختیار داشتن نیروهای مجرب و حرفه ای، انبارهای ملکی، غرفه در پایانه حمل و نقل واقع در نسیم شهر و با ایجاد و دارا بودن شعبه و نمایندگی در اکثر شهرهای ایران در تلاش است تا بتواند بهترین خدمات حمل بار را به مشتریان گرانقدر خود ارائه دهد.

باربری کامیون

باربری کامیون صداقت بار با در اختیار داشتن انواع کامیون و کامیونت جهت حمل بار کامیون و استفاده از رانندگان مجرب و حرفه ای، تضمین بهترین کیفیت حمل بار و صدور بارنامه دولتی و بیمه نامه معتبر که در زمان خسارت بتواند پاسخگو صاحب بار باشد توانسته بخش زیادی از حمل کالا از استان تهران به سراسر کشور را بر عهده بگیرد.

حمل بار تریلی

حمل و جا به جایی کالا های تجاری توسط انواع تریلی مانند تریلی 18 چرخ، تریلی لبه دار، تریلی کفی، تریلی چادری یا ترانزیت یکی از خدمات باربری تریلی صداقت بار می باشد. حمل بار از هر کجای استان تهران به تمام ایران در کمترین زمان ممکن و با بهترین نرخ کرایه یکی از خصوصیات این باربری تریلی می باشد.

حمل بار با کامیونت (خاور)

خاور دارای معنای متفاوتی است اما امروزه استفاده از خاور بدون پسوند یا پیشوند، بیشتر به عنوان کامیون حمل بار استفاده شده و علاوه بر دنیای حقیقی این معنای خاور در دنیای مجازی یا همان اینترنت درکنار کلماتی چون خاورمیانه یا خاوردور بسیار رایج است. خاور حمل بار وسیله باربری نیمه سنگین محسوب می شود و معمولا برای حمل اثاثیه منزل از آن استفاده میشود. البته در گذشته از خاور مدل ۶۰۸ برای جا به جایی استفاده میشد که در حال حاضر با وجود ماشین های نیمه سنگین جدید مانند ایسوزو و خاور هیوندایی خاور های قدیمی جای خود را به رقیبان نو نوار و تازه نفس داده اند که از سرعت و کیفیت بهتری نسبت به خاور های باری قدیمی برخوردارند.

باربری صداقت بار با استفاده از انواع کامیونت جهت حمل بار مشتریان گرامی با بهترین نرخ و قیمت رقابتی، همواره سعی داشته تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماید.

  هزینه باربری در صداقت بار

 هزینه های زندگی روزمره باعث شده مردم توجه زیادی به هزینه باربری داشته باشند. در عصر حاضر با گذشت هر سال به دلیل تورم و تغییر نرخ ها مانند سوخت و غیره، نرخ کرایه ماشین و سایر موارد روز به روز رو به افزایش است. شرکت صداقت بار با توجه به اینکه اولویت خود را جلب رضایت مشتری قرار داده است، کرایه بارهای جابجا شده را بسیار مقرون به صرفه ارائه می نماید.

البته نرخ کرایه خاور بین شهری توسط اتحادیه حمل و نقل تعیین می شود و هر شرکت باربری می تواند در قیمت های ارائه شده توسط اتحادیه تخفیف های ویژه برای مشتریانش قرار دهد. عواملی که سبب افزایش نرخ کرایه خاور می شود عبارت اند از:

  • اولین عامل شاید مهم ترین عامل در افزایش کرایه باشد و آن هم افزایش قیمت سوخت و فراورده هایی دیگر از قبیل گازوئیل و غیره می باشد.
  • شرایط جوی و تغییرات آب وهوایی جز عواملی است که اگر نامساعد باشد هزینه بیشتری از مشتری گرفته خواهد شد مانند برف سنگین.
  • یکی دیگر از عوامل افزایش نرخ کرایه خاور این است که مشتری طبق قول خود و مطابق قرارداد منعقد شده عمل نکرده و محل تخلیه بار آماده نباشد. در این صورت نرخ کرایه افزایش خواهد یافت.
  • یکی دیگر از عوامل مهم در افزایش نرخ کرایه، قیمت لوازم یدکی ماشین باربری است که سبب شده رانندگان برای جبران هزینه های سنگین خود نرخ کرایه را افزایش دهند.

رعایت نکاتی برای انتخاب بهترین باربری

در حال حاضر افراد و شرکت های زیادی سعی دارند خود را به عنوان بهترین باربری تهران یا بهترین باربری ایران معرفی کنند. پیدا کردن بهترین باربری و اتوبار و یک قدم عقب تر از آن پیدا کردن یک باربری خوب کار آسانی نیست. چرا که متر و معیاری برای سنجش کیفیت خدمات باربری ها وجود ندارد. چه بسا تعداد زیادی از افراد خود را با عنوان بهترین می نامند. عوامل مهمی که برای پیدا کردن یک باربری خوب وجود دارند در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرند. پس شما را دعوت می کنیم تا در ادامه این مطلب همراه باشید تا مشخصه های اصلی یک باربری و اتوبار خوب را با هم بررسی کنیم.

سابقه باربری

برای پیدا کردن یک باربری خوب برای اسباب کشی ، سابقه و مدت فعالیت باربری یکی از عوامل تاثیر گذار است . سابقه باربری و حسن شهرت باربری و اتوبار می تواند خیال شما را تا حدودی راحت کند چرا که باربری هایی که مدت زیادی مشغول به فعالیت هستند از اعتبار بالایی برخوردارند. برای پیدا کردن بهترین شرکت باربری و اتوبار توجه به مدت زمان فعالیت یکی از نکات بسیار مهم است.

کیفیت خدمات برای انتخاب بهترین باربری تهران

خدمات بسته بندی, خدمات انبار داری, خدمات بارگیری, بار برگشتی شهرستان و تخلیه خدماتی هستند که باربری ها با کیفیت های متفاوتی انجام می دهند. توجه به کیفیت خدمات باربری می تواند به شما کمک کند که بهترین شرکت باربری تهران را پیدا کنید.

سرعت ارائه خدمات

باربری های با توجه به مدت زمان فعالیت و ارتباطات گسترده ای که با رانندگان دارند و تعداد نیروهای تحت پوشش خدمات خود را با سرعت های متفاوتی ارائه می کنند. بهترین شرکت باربری ها خدمات خود را در سریع ترین زمان ممکن به مشتریان خود ارائه می دهند.

امکانات بهترین شرکت باربری تهران

یک باربری خوب از امکانات کامل برای انجام امور خود استفاده می کنند. امکانات نرم افزاری و سخت افزاری مناسب و به روز کمک می کند تا کیفیت و سرعت ارائه خدمات به شکل چشم گیری افزایش پیدا کنند.

توانایی بهترین شرکت باربری تهران

باربری های در اندازه ها و ابعاد کاری متفاوت مشغول به فعالیت هستند, برای مثال اتوبار ها در زمینه حمل اثاثیه منزل فعالیت می کنند و برخی باربری ها در زمینه حمل خرده بار کار می کنند و بعضی دیگر از آنها در زمنیه حمل بار دربستی مشغول به فعالیت هستند. این ۳ مورد که در مورد آنها صحبت کردیم ۳ نوع کار متفاوت انجام می دهند و در حال حاضر صورتیکه شما از یک اتوبار درخواست حمل بار صنعتی به شهرستان کنید, مطمئنا به دلیل عدم توانایی اتوبارها در حمل بار به شهرستان کیفیت خدمات دریافتی بسیار متفاوت خواهد بود.

این مورد درباره قیمت گذاری بسیار تاثیر گذار است و می تواند وجه تمایز مهمی برای تفکیک یک باربری خوب و بک باربری بد خواهد بود. قیمت باربری به شهرستان زمانی که با اتوبار ها کار می کنید بسیار بالاتر از نرخ واقعی است. همچنین برای حمل اثاثیه شهرستان می توانید با ما تماس بگیرید.

سایر عوامل برای انتخاب بهترین شرکت باربری تهران

عوامل دیگری هم برای پیدا کردن بهترین باربری تهران تاثیر دارند که قیمت رقابتی یکی از عوال بسیار مهم است. در صورتیکه نکات دیگری به ذهن شما میرسد خوشحال می شویم تا آنها را با ما در میان بگذارید.