عمومیکسب و کار جدید

معرفی بهترین فروشگاه و سایت های استان کردستان

1.    صفرویک

صفرويک به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین لپ تاپ استوک ایران و فروش موبايل و لوازم جانبي  فقط یک فروشگاه آنلاین نیست بلکه دارای 3 شعبه فعال در شهرستان سنندج است،که این تضمین را برای مشتری ایجاد میکند که علاوه بر یک فروشگاه آنلاین 3 فروشگاه فیزیکی هم برای پاسخ دهی به کاربران در دسترس میباشد.همچنین از بهترین لپ تاپ های آکبند گرفته تا حرفه ای ترین کیس های گیمنگ و کنسول های بازی و انواع موبایل در فروشگاه صفرویک موجود می باشد.

قیمت لپ تاپ استوک | قیمت لپ تاپ استوک core i7 | قیمت لپ تاپ استوک hp

آدرس فروشگاه های فیزیکی صفرويک :

  • سنندج: میدان آزادی پایین تر از شورای حل اختلاف
  • سنندج: مجتمع تجاری کردستان طبقه همکف واحد 179
  • سنندج: مجتمع تجاری کردستان طبقه همکف واحد 180

علاوه بر این مورد تمامی لپ تاپ های عرضه شده در سایت صفرويک دارای مهلت تست بوده که در صورت هر گونه مشکل سخت افزاری امکان تعویض کالا برای کاربران فراهم است.با خیال راحت از صفرويک خرید کنید و به بیش از 9 هزار مشتری ما طي اين سال ها بپیوندید.همچنین خرید به صورت اقساطی نیز مقدور می باشد.که یک مزیت برتر نسبت به سایر فروشگاه ها می باشد.

2.    بانه 90

فروشگاه بانه 90 با بیش از 9 سال سابقه فروش حضوری و 4 سال فروش اینترنتی در زمینه لوازم خانگی یکی از معتبرترین فروشگاه های شناخته شده در سطح کشور است که با ارائه آموزش های دقیق و کامل نحوه تشخیص محصولات اصلی از تقلبی پشتیبان شما هموطنان گرامی می باشد.سایت بانه 90 با ارایه محصولا اورجینال و با کیفیت در سطح کشور بسیار مطرح می باشد همچنین با نوشتن مقالات مفید در مورد تشخیص کالای اصل و تقلبی به مشتریان بسیار کمک می کند.

قیمت لپ تاپ استوک | قیمت لپ تاپ استوک core i7 | قیمت لپ تاپ استوک hp

3.    دبی کوچولو

فروشگاه دبی کوچولو یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی بانه در استان کردستان می باشد، با گستره‌ای از کالاهای دیجیتال (لبتاب و کامپیوتر) برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند.

«ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که دبی کوچولو از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، خدمات تازه‌ای را در فروش کالا های دیجیتال ، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است. گستره‌ای به وسعت کالای دیجیتال (موبایل، تبلت و کتابخوان‌ها، لپ‌تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی و … تمامی محصولات فروشگاه دبی کوچولو دارای گارانتی هستند و با ضمانت اصلی بودن کالا از کردستان بانه به تمامی نقاط ایران ارسال میشوند.البته لازم به زکر است که دبی کوچولو در زمینه لوازم خانگی بیشتر فعال است و یک فروشگاه موفق است.

4.      آبیدر استوک

فروشگاه اینترنتی آبیدر استوک به عنوان سایت فروش لپ تاپ استوک از سال ٩٧ مشغول به کار شده است. این سایت  سعی کرده‌ است با تامین و فروش لپ تاپ های استوک اروپایی و آمریکایی باکیفیت، رضایت مشتریان خود را جلب کند. خرید اینترنتی لپتاپ استوک این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که قیمت ها را مقایسه کنید و بتوانید مدل‌های متنوعی را بررسی کنید. فروشگاه آبیدر استوک با تامین انواع لپ تاپ های استوک نیاز کاربران خود را تا حد بسیار خوبی برطرف کرده است.

5.      فروشگاه پیام الکترونیک

فروشگاه پیام در سه راهی نمکی سنندج یکی از قدیمی ترین  و بهترین فروشگاه های لوازم الکتیریکی در کردستان می باشد این فروشگاه در بخش فروش آنلاین فعالیت ندارد اما با اعتبار و نام درخشانی که دارد باید حتما در این لیست هم نام برده شود.

قیمت لپ تاپ استوک | قیمت لپ تاپ استوک core i7 | قیمت لپ تاپ استوک hp

6.      کافه استوک

فروشگاه کافه استوک یکی از فروشگاه های خوب در کردستان است که کالاهای دیجیتال استوک شامل لپ تاپ استوک،کیس استوک،مانیتوراستوک،پروجکشن استوک،دوربین،قطعات کامپیوتر،وسایل حانبی و انواع مودم با امکان ارسال به تمام نقاط ایران به فروش می رساند.

7.      سقزکالا

سقزکالا مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالاهای مختلف به شمار می رود .که در گروههای مختلف در این مجموعه اینترنتی عرضه می شوند.سقزکالا با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏‌طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند. کاربران و مشتریان سقزکالا می‏‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت سقزکالا را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند.

سقزکالا با ارائه طیف گسترده‏‌ای از معتبرترین برندها در گروه‌‏های مختلف و با همکاری نزدیک با وارد‏کنندگان و توزیع‏ کنندگان اصلی این کالاها در ایران، تلاش می‏‌کند تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری‏‌های متفاوت آنان را برآورده سازد. ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش از اولویت‏‌های سقزکالا محسوب می‌شود.