بین المللکسب و کار جدید

آیا کشور کانادا برای مهاجرت مناسب است؟ پاسخ جامع گویا لیستینگ

آمریکای شمالی در رتبه‌بندی کیفیت زندگی و هدف اجتماعی رتبه اول را دارد، به این معنی که به عنوان جامعه‌ای باثبات و امن تلقی می‌شود که در آن افراد می‌توانند توسعه و پیشرفت کنند، و باز، منصفانه و برابر است.

گزارش‌ها و نظرسنجی‌های بسیاری در مورد مهاجرت به کانادا انجام شده است و اغلب نتایج نشان می‌دهد که کانادا مناسب‌ترین کشور برای مهاجرت محسوب می‌شود.

اگر به دنبال جواب این سوال که آیا کشور کانادا برای مهاجرت مناسب است یا خیر، مطلب را تا انتها بخوانید و در نظر داشته باشید که دلایلی در این مقاله دلایلی که چرا کانادا کشور مناسبی برای مهاجرت است آورده شده است.

چرا به کانادا مهاجرت کنیم؟

کانادا بدون شک یکی از زیباترین کشورهای جهان است و شاید همین زیبایی یکی از دلایل مهاجرت افراد زیادی به کانادا باشد. سرزمین برگ افرا با مناظر زیبا، یک سیستم مراقبت پزشکی محکم، یک سیستم آموزشی بسیار قوی را به شما ارائه می‌دهد و همین دلایل، کانادا را به دلیل سیستم آموزشی قوی خود در رتبه سوم قرار می‌دهد.تا حالا فکر کردید که فرهنگ مردم کانادا چگونه است؟

می‌توان دلایل بیشتری آورد و باید اعتراف کرده که دلایل زیادی برای دوست داشتن کانادا وجود دارد. اما اصلی‌ترین انگیزه‌ها و دلیل‌ها برای اینکه چرا باید به کانادا مهاجرت کرد، در ادامه آمده است.

  • کانادا چندفرهنگی و مهاجران را می‌پذیرد
  • کانادا کیفیت زندگی بالایی دارد
  • کانادا یکی از امن‌ترین کشورهای جهان است
  • اقتصاد در کانادا در حال رونق است
  • کانادا یکی از بهترین کشورها برای تحصیل است
  • بازار کار کانادا در حال گسترش است
  • کانادا دارای مکان‌های دیدنی برای تعطیلات است
  • کانادایی‌ها از مراقبت های پزشکی همگانی برخوردار هستند

کانادا چندفرهنگی و مهاجران را می‌پذیرد

این واقعیت که کانادا چندفرهنگی را پذیرفته است را می‌توان از این واقعیت متذکر شد که در دهه 1970، تحت هدایت نخست وزیر پیر ترودو، کانادا رسماً سیاستی را برای ترویج چندفرهنگی اتخاذ کرد و از آن زمان است که چندفرهنگی بخشی کلیدی از هویت کانادایی و همچنین به دلیل درک اهمیت اجتماعی مهاجرت به کانادا.

  • طبق گزارش Statista، محاسبه شده است که در سال 2020، 284387 مهاجر در کانادا زندگی می‌کردند.
  • کانادا به «فرهنگ موزاییکی» معروف است که در آن به هر فرهنگ اجازه می‌دهند در هماهنگی با یکدیگر زندگی کنند.

کانادا کیفیت زندگی بالایی دارد

کانادا از نظر کیفیت زندگی در سال 2020 رتبه 1 را کسب کرده است. در سال 2021، شاهد افزایش افرادی هستیم که می‌خواهند به کانادا مهاجرت کنند و افرادی که به کانادا مهاجرت کرده‌اند.

کانادا واقعاً چنین کیفیت زندگی را دارد. منظور این است که چه کسی به کشوری نقل مکان نمی‌کند که در آن هزینه زندگی در واقع ارزان‌تر از ایالات متحده باشد. برای بیمه درمانی و اجاره بها کمتر پرداخت خواهید کرد.

اما چه چیزی واقعا کیفیت زندگی در کانادا را بالا برده است؟

بیایید ببینیم، برای شروع، تحصیل در کانادا کاملا مقرون به صرفه است. و از نظر کیفیت آموزش در رتبه اول قرار می گیرند.

می‌توانید از مکان‌های تفریحی خنک مانند بنف، آبشار نیاگارا و پارک ملی جاسپر دیدن کنید

مکان‌های تفریحی عجیبی وجود دارد که می‌توانید به کوه‌ها خیره شوید، پیاده‌روی کنید و خاطرات جاودانه‌ای بسازید، باز هم باید تکرار کرده که تحصیلات مقرون‌به‌صرفه است و با این حال کانادا از نظر تحصیل در رتبه اول قرار دارد.

نه فقط این، اقتصاد کانادا مانند هر چیز دیگری در حال رونق است و این زندگی مردم را پر از رفاه می‌کند.

کانادا یکی از امن‌ترین کشورهای جهان است.

علاوه بر اینکه رتبه 1 کیفیت زندگی را دارید، از دانستن اینکه کانادا به طور مداوم از نظر ایمنی رتبه بالاتری دارد، شگفت‌زده خواهید شد.

در واقع، وب‌سایت معتبر DailyHive کانادا را به عنوان دومین کشور امن در جهان رتبه‌بندی می‌کند.

زمانی که صحبت از میزان جرم و جنایت به میان می‌آید، کانادا از پایین‌ترین میزان جرم و جنایت برخوردار است که بخشی از آن به این دلیل است که کیفیت زندگی در کانادا بسیار عالی است. سیاست مهاجرت در کانادا همیشه مورد استقبال دولت و حتی مردم محلی کانادا بوده است که تضمین می‌کند مشکلاتی مانند نژادپرستی پدیدار نشود.

طبق گزارش Statista، کانادا همچنین رتبه دوم را در رتبه بندی امن‌ترین کشور برای گردشگران LGBT در سال 2020 داشت

اقتصاد در کانادا در حال رونق است.

اقتصاد در کانادا همیشه وضعیت خوبی داشته است، نظرسنجی WorldPopulationReview در سال 2021 نشان داد که نرخ بیکاری کانادا تنها 6.5 درصد است که کمتر از میانگین نرخ بیکاری مشترک در کشورهای سراسر جهان است، متوسط ​​نرخ بیکاری به 10.31 درصد رو به کاهش بوده است.

آنچه که باعث شکوفایی اقتصاد کانادا می‌شود را می‌توان با این واقعیت ذکر کرد که کانادا در رتبه‌بندی تولید ناخالص داخلی در رتبه نهم قرار دارد و کشورهای بزرگ‌تری مانند روسیه، کره، استرالیا، برزیل و بسیاری دیگر را پشت سر می‌گذارد.

اقتصاد کانادا به دلیل 3 نوع صنعت اصلی پیشرفت می‌کند

  • صنایع خدماتی

صنایع خدماتی بخش عمده اشتغال را فراهم می‌کنند و افراد را در مشاغل مربوط به حمل و نقل، آموزش، مراقبت‌های پزشکی، ساخت و ساز، بانکداری، ارتباطات، خدمات خرده فروشی، گردشگری و دولت به کار می‌گیرند.

  • صنایع تولیدی

محصولات تولیدی شامل کاغذ، تجهیزات با فناوری پیشرفته، فناوری هوافضا، خودرو، ماشین آلات، غذا، پوشاک و بسیاری از کالاهای دیگر است، صنایعی در کانادا وجود دارند که این کالاها را تولید می‌کنند و در نتیجه افراد را در این مراکز تولیدی به کار می‌گیرند.

  • صنایع منابع طبیعی

صنایع منابع طبیعی در کانادا شامل جنگلداری، ماهیگیری، کشاورزی، معدن و انرژی است، کانادا از نظر این منابع طبیعی کاملاً غنی است و با عرضه این منابع به کشورهایی که فاقد آن هستند، اقتصاد را قوی‌تر می‌کند.

برخی از شرکت‌های قابل توجه در کانادا که ممکن است بشناسید عبارتند از Manulife، Magna International، A&W و بسیاری دیگر.

کانادا یکی از بهترین کشورها برای تحصیل است

تحصیل یکی از مهم‌ترین دلایل مهاجرت به کانادا است. کانادا برنده بهترین کشور برای تحصیل در بسیاری از توافقات است.

سطح بالای تحصیلی که در کانادا می‌گیرید معادل تحصیلاتی است که در ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا دریافت می‌کنید. کانادا هر ساله به دلیل کیفیت آموزشی که ارائه می‌دهد، دانشجویان بین‌المللی بیشتری را پذیرش می‌کند.

با توجه به اینکه بسیاری تحصیل رشته پزشکی را در دانشگاه های کانادا انتخاب میکنند ممکن است برایتان سوال باشد که تحصیل پزشکی در کانادا چند سال است؟ توضیحات کامل این سوال را بخوانید.

از طرف دیگر کانادا هزینه زندگی مقرون به صرفه‌ای را در مقایسه با ایالات متحده، بریتانیا و سایر کشورها دارد.

کانادا همچنین در زمان انجام تحقیقات در صدر قرار دارد، آنها تحقیقات مدرن را در آموزش القا می‌کنند و آنها را برای چالش‌های ناخوانده مدرنی که ممکن است در استخدام با آن مواجه شوند آماده می‌کنند.

بازار کار کانادا در حال گسترش است

با توجه به اقتصاد قوی و تعداد شرکت‌های بزرگی که کانادا دارد؛ بازار کار از آن سود زیادی می‌برد. مشاغل از این رو افزایش می‌یابند و این یکی از دلایلی است که باعث می‌شود مهاجران به طور فزاینده‌ای به کانادا مهاجرت کنند زیرا بازار کار با آغوش باز از مهاجران استقبال می‌کند.

هیچ سیاستی در کانادا وجود ندارد که علیه مهاجران کانادایی تبعیض قائل شود و از دستیابی آن‌ها به فرصت‌های بهتر جلوگیری کند. پیشرفت سریع شغلی که در کانادا به دست خواهید آورد به سادگی باور نکردنی خواهد بود.

مهاجران با به دست آوردن فرصت‌های شغلی عالی که با تخصص و مهارت آنها مطابقت دارد، در حرفه خود در کانادا سرآمد بوده‌اند.

کانادا دارای مکان‌های دیدنی برای تعطیلات است

یکی از مزیت‌های مهاجرت به کانادا، مکان‌های تعطیلات نفس گیر است که این سرزمین شگفت‌انگیز به شما ارائه می‌دهد. در اینجا شما این فرصت را دارید که از مکان‌هایی بازدید کنید که تا زمانی که به یاد دارید به عنوان تصاویر پس زمینه دسکتاپ تنظیم کرده‌اید. مثل یک رویا خواهد بود.

بسیاری از مسافران سالانه به کانادا سفر می‌کنند و به دنبال یک تعطیلات آرامش بخش هستند.

و اگر به طور اتفاقی به کانادا مهاجرت کردید، قطعا این یک امتیاز برای شماست. دیگر لازم نیست به دنبال ماجراجویی در کشور دیگری بگردید که برای شما هزینه زیادی داشته باشد.

در عوض در کانادا، می‌توانید از مکان‌هایی مانند بنف، آبشار نیاگارا، پارک ملی جاسپر، جزیره پرنس ادوارد و غیره دیدن کنید.

طبیعت فوق‌العاده‌ای که می‌خواهید در اینجا تجربه کنید واقعا خیره‌کننده است، فقط یک تعطیلات طولانی به مکانی مانند بنف می‌روید و یک عمر خاطرات همیشگی را به یاد می‌آورید.

کانادایی‌ها از مراقبت‌های پزشکی همگانی برخوردار هستند

مهاجرت کاری به کانادا با تضمین دریافت اقامت دائم از طریق برنامه‌هایی  مانند اکسپرس انتری و موارد دیگر این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا برای دریافت بیمه سلامت عمومی درخواست دهید و با این کار عملا نیازی به پرداخت بیشتر هزینه‌های مراقبت پزشکی نخواهید داشت.

سیستم مراقبت‌های پزشکی جهانی در کانادا از طریق مالیات‌هایی که شما می‌پردازید فراهم می‌شود.

اساساً باید کارت مراقبت‌های پزشکی خود را در بیمارستان و کلینیک نشان دهید تا از مزایای مراقبت‌های درمانی پزشکی برخوردار شوید.

نتتیجه گیری گویا لیستینگ

با یک نگاه ساده می‌تواند دریافت که مهاجرت به کانادا یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید. اگر تصمیم به مهاجرت گرفته‌اید این دلایل را در ذهن داشته باشید. این‌ها تنها موارد کلی هستند که به شما چشم‌اندازی ارائه می‌دهند که چرا کانادا کشوری مناسب برای مهاجرت به شمار می‌رود. اگر در تفریحات خود جایی برای سواحل ونکوور در نظر گرفته اید تبریک میگوییم. از وجود برنامه‌های مراقبت پزشکی که در دسترس همه قرار گرفته است تا امنیت و اقتصاد پایداری که عواملی مهمی به شمار می‌رود. بنابراین اگر قصد مهاجرت دارید، کانادا مناسب‌ترین مقصد برای شما به شمار می‌رود.