فرهنگ و هنرکسب و کار جدید

مدل های جدید کت و شلوار اداری و مجلسی به همراه لیست قیمت انواع کت و شلوار پسرانه

عناوین این خبر پنهان کردن عناوین

کت و شلوار مردانه

کت و شلوار رسمی نیاز اکثر آقایان است بدین معنی که آقایان معمولا سعی دارند حداقل یک دست کت شلوار داشته باشند. درگذشته مردان تنها از یک مدل کت شلوار رسمی استفاده می‌کردند که معمولا تنخور آزادی داشت، اما امروزه مدل‌های متنوعی طراحی شده که بسیاری از جوانان طرفدار آن هستند و در موقعیت‌های رسمی یا نیمه رسمی از آن استفاده می‌کنند. خرید کت و شلوار مردانه همواره یک چالش جالب و بحث برانگیز است؛ چرا که انتخاب مدل‌ خوش‌ دوخت و خوش استایل کار راحتی نیست.

یک کت و شلوار مناسب نباید تنگ باشد؛ اگر تنگ و چسبان باشد جلوی حرکت آزادانه‌ اندام را می‌گیرد و به مرور کلافه کننده خواهد شد. این کت و شلوار مردانه را باید حتما متناسب با فرم اندام خود انتخاب کنید. کت ها عموما در سر شانه، تنگی یا گشادی، فرم یقه، تعداد دکمه ها و … با هم تفاوت دارند. از طرفی پوشیدن کت شلوار سایز بزرگ، باعث می‌شود شما بزرگ‌تر از ابعاد واقعی خود به نظر برسید. این نوشته شما را راهنمایی می‌کند تا با اصول اساسی انتخاب کت و شلوار آشنا شوید.

راهنمای خرید کت شلوار مردانه

کت و شلوارهای مردانه در مدل های مختلفی تولید می شوند، از این رو گزینه های مختلفی برای انتخاب پیش روی شما وجود دارد. بنابراین لازم است هنگام خرید کت و شلوار مردانه بر اساس بودجه و نیاز خود تصمیم گیری کنید. هیچ لباسی به‌ اندازه‌ی یک کت و شلوار شیک نمی‌تواند به مردان حس قدرت و اعتماد به نفس بدهد.

قبل از خرید کت و شلوار مردانه، موارد مهم مانند سایز، رنگ، طرح و حتی پیراهن که قصد دارید با کت و شلوار تن کنید را مدنظر داشته باشید

هم چنین قبل از انتخاب کت شلوار نیز به فرم بدن خود توجه کنید تا انتخابی درست و دقیق داشته باشید. میتوان گفت که داشتن یک کت و شلوار مردانه با کیفیت بهتر از چندین لباس کم کیفیت یا متوسط است.

انواع کت وشلوار مردانه

کت های مردانه در مدل‌های مختلفی طراحی  شده و در بازار شناخته می شوند، همانند کت رمی، کت شلوار دامادی،کت و شلوار کلاسیک، کت و شلوار مجلسی مردانه، کت تک مردانه اسپرت، کت چهارخانه و… . که هر کدام از این ها با کفش و شلوار مناسب خود ست خواهند شد

پارچه کت و شلوار

زمانی که تصمیم به خرید کت و شلوار میگیرید باید بنا بر زمان و مکان استفاده از آن به پارچه‌اش توجه کنید. به عنوان مثال کت و شلوار کتان برای جلسات رسمی و پاییز و زمستان انتخاب مناسبی نمی باشد. یا پوشیدن کت و شلوار پشمی در تابستان فکر هوشمندانه ای نیست.

از انواع پارچه برای دوخت یک دست کت شلوار می‌توان به پارچه پشمی، نخی، کتان، ابریشم و پارچه‌های ترکیبی اشاره کرد.

تعداد دکمه‌ها

تعداد دکمه‌ها تعداد دکمه های کت در میزان رسمی بودن آن موثر است. به بیان دقیق تر کت و شلوار سه دکمه انتخاب مناسبی برای یک جلسه رسمی یا مقامی عالی رتبه در یک سازمان نیست. در طرف مقابل کت و شلوار دو دکمه انتخاب محافظه کارانه‌ تری می باشد پس برای جلسات اداری سازمان انتخاب عالی و فوق العاده ای است اما برای جشن عروسی یا تولد یا دورهمی دوستانه ای در آخر هفته و مدل‌های تک دکمه اسپرت و کژوال دقیق ترین ومناسب ترین انتخاب هستند.

انواع مدل یقه کت مردانه

مدل یقه ها در انواع کت مردانه متفاوت است و هر کدام سبک مختلف و جذابی را برای شما ایجاد خواهد کرد. دقت داشته باشید برای داشتن انواع مدل یقه کت شلوار مردانه شامل موارد زیر می باشد:

  • ناچ
  • پیک
  • شال یا آرشال

کت مردانه با مدل یقه notch

در این مدل، یقه دارای بریدگی در بخش بالا بوده و با زاویه های کم به صورت باریک تا بالای سینه قرار می گیرد. این مدل یقه (notch) رایج‌ترین مدلی است که در مدل کت مردانه تک دکمه استفاده می شود.

کت مردانه با مدل یقه peak

این مدل کت مردانه (peak) رسمی‌تر بوده و بیشتر در کت‌های دو دکمه استفاده می‌شود.در این مدل یقه کت مردانه دارای زاویه‌های تیزی به سمت شانه‌ها است،

کت مردانه با مدل یقه شالی

رسمی‌ترین یقه در کت‌های مردانه، یقه‌های شالی (shawl) باریک بدون برش و زاویه هستند که بیشتر با تاکسیدو و در مراسم رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.به این مدل آرشال نیز گفته می شود.

خرید آنلاین کت شلوار مردانه

برای خرید اینترنتی کت و شلوار مردانه مجلسی و ست دامادی با بهترین کیفیت میتوانید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید. پیشنهاد میکنیم قبل از خرید، به رنگ و تصاویر و بخش اطلاعات تکمیلی نیز توجه داشته باشید تا خرید آسان و بی دردسری را تجربه کنید

کت شلوار پسرانه

خوش پوشی علاوه بر زیبایی، تاثیر به سزایی نیز در افزایش اعتماد به نفس دارد. توجه به این مهم در سنین پایین نیز مشاهده می شود. بسیاری از کودکان نیز دوست دارند همراه با بزرگسالان استایل خود را هماهنگ کنند. علاوه بر این لباس پوشیدن بچه ها در مهمانی های رسمی هم یکی از دغدغه های پدر و مادر ها است. کت و شلوار بچه گانه پسرانه در مدل‌ها و رنگ‌های متنوعی دوخته می‌شوند و می‌توانند انتخاب مناسبی برای کودکان در مجالس و مهمانی ها باشند.

انواع کت وشلوار پسرانه

مدل های کت و شلوار پسرانه، در انواع مدل های رسمی و اسپرت موجود اند؛ شما می توانید از مدل کت و شلوار های رسمی در مجالس و مهمانی های مختلف استفاده کنید همچنین کت و شلوار های اسپرت برای مجالس و مهمانی های غیر رسمی مناسب تر می باشد. کت و شلوار‌های پارچه‌ای، کتان، لی و مخمل از پرطرفدارترین انواع این مدل لباس هستند.

نکات مهم در خرید کت شلوار بچه گانه پسرانه

رنگ کت و شلواری که خریداری میکنید و به طور کلی ست لباسی که می پوشید باید به رنگ پوست خودتان بیاید و مناسب رنگ پوست شما باشد. همچنین باید بدانید هر مدل کت شلوار در جاهای مخصوص به خود استفاده میشود برای مثال کت و شلوار های اسپرت را می توانید هر جایی که خواستید، حتی دور همی های دوستانه و کوچک هم بپوشید.

اما به طور کلی ایده بسیار مناسب برای پوشش آقایان و پسر ها، کت و شلوار خوش دوخت و خوش رنگ است. مناسب ترین رنگ کت و شلوار  هم برای آن ها معمولا سرمه ای، نخودی و یا رنگ طوسی است که ظاهر بسیار شیکی به استایل پسران می دهد.

خرید اینترنتی کت شلوار پسرانه

برای خرید آنلاین کت و شلوار بچه گانه پسرانه حتما به سایز بندی لباس دقت داشته باشید، قبل از خرید اندازه گیری دقیقی از سایز خود داشته باشید.

کت و شلوار پسرانه 2022 | کت و شلوار دو رنگ و دو تکه پسرانه

مدل کت و شلوار پسرانه، در انواع مدل های رسمی و اسپرت موجود هستند. در ادامه توجه شما را به دیدن شیکترین و جدیدترین کت و شلوار پسرانه 2022 جلب می نماییم.

کت و شلوار پسرانه 2022 با طرح های شیک و زیبا مد سال

” کت و شلوار پسرانه 2022 ” مدل کت و شلوار های رسمی در مجالس و مهمانی های مختلف استفاده کنید همچنین کت و شلوار های اسپرت برای مجالس و مهمانی های غیر رسمی مناسب تر هستند. همان طور که خدمتتان عرض کردیم ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل کت و شلوار پسرانه 2022 فراهم اورده ایم.

با ما همراه باشید. کت و شلوار ها طرح ها و رنگ های شیک و متنوعی دارند و شما می توانید از این مدل لباس ها در مکان های مختلف استفاده کنید و شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

مدل کت و شلوار پسرانه، مجلسی در انواع رنگ های تیره و روشن موجود است که اغلب پسران جوان از کت و شلوارهای مجلسی با رنگ مشکی و قهوه ای و سورمه ای در مجالس رسمی استفاده می کنند. کت های سه دکمه نیز طرفداران زیادی دارد و این مدل کت ها زیبایی و جذابیت خاصی دارند. مدل و طرح کت شلوارهای پسرانه اگر با فرم اندام شما مطابقت و همخوانی داشته باشد شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر می رسید.

قیمت خرید انواع جدیدترین کت و شلوار پرفروش 2021

راهنمایی خرید کت و شلوار مردانه با بهترین کیفیت و مدل از میان پرفروش ترین ها،نقد و بررسی نقاط ضعف و قوت از نظر خریدار کت و شلوار ، با قیمت روز و تخفیف دار برای خریداران این محصول کاربردی روزمره آقایان  زیبا پوش خوش تیپ معرفی شده است.

برخی از نکات مفید | هنگام انتخاب یا خرید کت و شلوار

ممکن است اولین باری باشد که برای حضور در یک مراسم رسمی لباس بپوشید.

شاید ندانید که کدام لباس می تواند سبک خاص خود را نشان دهد ، در هنگام پوشیدن کت و شلوار باید به جزئیات توجه کنید…

امروز می خواهم چند نکته درباره نحوه انتخاب کت و شلوار صحبت کنم.

قبل از خرید کت و شلوار ، چه چیزی را باید در نظر گرفت؟

پارچه

این مسئله در هنگام انتخاب کت و شلوار بسیار مهم است. به یاد داشته باشید پارچه بی کیفیت را انتخاب نکنید.

زیرا آنها زود از بین خواهند رفت و در زیر نور آفتاب یا براثر دیگر مسائل دوام خوبی نخواهند داشت.

به یاد داشته باشید: هیچ پارچه مناسب وجود ندارد ، تنها نمونه ای که شما پسندیده باشید مناسب شماست.

پشم

پشم محبوب ترین گزینه است. بیشتر لباس های پشمی نازک هستند و دارای سطح صاف و دانه ای شفاف هستند. می توانید با دست خود پارچه پشم را  لمس کنید و سپس آن را رها کنید ، در اصل این نوع پارچه بدون چین و چروک است. حتی ممکن است در مدت زمان کوتاهی چین های جزئی نیز از بین بروند. پشم متعلق به بهترین پارچه های کت و شلوار است.

ترمه

این به عنوان لوکس ترین پارچه شناخته شده است. بهترین پارچه های ترمه در مغولستان تولید می شوند. به صورت نرم و جذاب برای استفاده کننده مطرح است.

کتان

پارچه های کتان برای جامه چرمی و یا اوقات فراغت مناسب تر هستند. اگر چه کتان چروک بسیار آسان می شود، زیبایی خاصی به آن کت و شلوار می بخشد حتی زیبایی چشمک گیری دارد.

مناسب باریک

این مهمترین چیز در مورد خرید کت و شلوار است. اگر پول کافی دارید ، این بدان معناست که می توانید یک کت و شلوار سفارشی به خیاط سفارش دهید که متناسب با بدن شما بدوزد. اگر ثروتمند نیستید ، می توانید یک کت و شلوار آماده خریداری کنید و آن را به خیاط ببرید. یک خیاط می تواند کارهایی مانند برش شلوار و برش کت را تنظیم و انجام دهد ، لاغر کردن پاهای شلوار یا کمر و غیره. از طریق آن مراحل ، کت و شلوار شما بسیار مناسب تر از گذشته خواهد بود.

کت و شلوار برای مجالس و کارهای مهم بسیار رسمی تر است ، اگر اولین بار است می پوشید. که شما می توانید یک کت و شلوار بخرید ، به شما توصیه می کنم کت و شلواری را انتخاب کنید مناسب تن شما باشد و تن خوریعالی داشته باشد.

معمولاً بر روی کت و شلوار جیب یا دستمال جهت شیک شدن استفاده می شود. اگر از آن در لباس مجلسی تک سینه مارک یا گل استفاده شود ، کت و شلوار بسیار زیبا تر به نظر می رسد ، که برای لباس روزانه یا شغلی مناسب نیست.

رنگ

برای آقایان ، برای اولین بار برای خرید کت و شلوار ، رنگ آبی (نفتی ، دریایی) یا خاکستری تیره سیاه توصیه می شود ، که هم برای جلسات و هم برای پوشیدن گاه به گاه مناسب است. رنگ مشکی برای مناسبت های رسمی و مجلسی مناسب است.

هنگام پوشیدن کت و شلوار ، چگونه باید ست کنید؟

کراوات

کراوات در طیف گسترده ای از رنگ ها قرار می گیرد – آبی ، خاکستری ، قرمز تیره ، سیاه و دیگر رنگ ها. خرید کراوات با نقاط موج برای اولین بار توصیه نمی شود. توصیه می شود با توجه به رنگ کت و شلوار و پیراهن کراوات را انتخاب کنید.

جهت مشاهده لیست قیمت انواع مدل های کروات اینجا کلیک نمایید.

پیراهن

پیراهن مهم ترین لباس زیر کت و شلوار است و انتخاب پیراهن مناسب و بجا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پیراهن سفید یا رنگ روشن بهتر خواهد بود ، زیرا کت و شلوار شما به رنگ آبی یا خاکستری تیره باتشد. آبی لزوماً نباید آبی خالص باشد و سیاه نباید سیاه باشد.

جهت مشاهده لیست قیمت انواع مدل های پیراهن اینجا کلیک نمایید.

کمربند

برای این که کت و شلوار احساس محکم و شیک بودن را نشان می دهد ، بهتر است کمربندهای چرمی را با سبک تجاری برند برتر انتخاب کنید. مشکی کافی است.

جهت مشاهده لیست قیمت انواع مدل های کمربند اینجا کلیک نمایید.

پالتو

با آمدن زمستان ، هوا کمی سرد می شود ، درست است؟ این بار می توانید کت و شلوار را با یک پالتو مطابقت دهید ، که هم گرمی و هم هوای جلوگیری حفظ سرما می شود.

جهت مشاهده لیست قیمت انواع مدل های پالتو اینجا کلیک نمایید.

(wikipedia)

پیشنهاد انواع کت و شلوار های برند معروف همراه با نقاط ضعف و قوت + نظرات خریداران

در اینجا قیمت انواع کت و شلوار های پر فروش و برتر مدل های اسپرت ، مجلسی ، رسمی و کت و شلوار روزمره با قیمت های مناسب جهت راهنمایی خرید شما دوستان معرفی می شوند. تا بتوانید بهترین انتخاب در خرید خود داشته باشید، و عالی ترین کیفیت ست کت شلوار مردانه با اندازه و سایزهای مختلف و برند و مارک های معروف را انتخاب و خرید نمایید.

در سایت ما ارزانترین فروشنده انواع محصولات را با تخفیف های ویژه و شگفت انگیز معرفی شده ، که نقاط ضعف یا مشکلات هر محصول از طریق نظرات و گفته خریداران راضی و ناراضی توضیح داده شده تا بهترین کیفیت از محصولات معرفی شده را خریداری نمایید.

1 مشخصات ، لسیت قیمت خرید ست کت و شلوار مردانه آیسی مدل 1161147-30

نقاط قوت مزیت :

  • کت و شلوار رسمی مجلسی
  • ساده و شیک

نقاط ضعف معایب :

  • قیمت یکمی بالا

جهت مشاهده مدل های دیگر کت و شلوار مارک آیسی اینجا کلیک نمایید.

مشخصات :

    – کت و شلوار رسمی مردانه

    – نحوه بسته شدن کت با یک عدد دکمه

    – سه جیب در قسمت بیرونی و سه جیب در قسمت داخلی کت

    – چهار عدد دکمه تزیینی در قسمت سرآستین‌ها

    – نحوه بسته شدن کمر شلوار با دکمه، قزن و زیپ

    – دارای دو جیب در طرفین و دو جیب دکمه دار پشت شلوار

    – پارچه ساده

    جنس – تهیه شده از 55 درصد ترویرا و 45 درصد پشم

2 لیست قیمت ، خرید کت و شلوار مردانه سردانالو کد 10069n

نقاط قوت مزیت :

  • تولید داخل ایران
  • مناسب برای کارهای روزمره و مهمانی و عروسی ها
  • شیک

جهت مشاهده مدل های دیگر کت و شلوار سردانالو اینجا کلیک نمایید.

نقاط ضعف معایب :

  • معمولی بودن جنس پارچه

مشخصات :

  • جنس پلی ویسکون
  • طرح پارچه ساده
  • قد کت روی باسن
  • نحوه بسته شدن تک دکمه
  • مورد استفاده رسمی , روزمره , عروسی

نظرات خریداران این مدل کت و شلوار مردانه سردانالو 10069n

این کت و شلوار از جنس پارچه بسیار بی کیفیتی برخوردار است بسیار نازک و کاملا مواد ، با عکس های سایت مطابق نیست رنگش سرمه ای است نه مشکی و دو دکمه داره نه تک دکمه از پوشت هم در جیب بالای کت خبری نیست ، جدول راهنمای سایز بندی ندارد ، ارزش در برابر قیمت بسیار پایین

3 لیست قیمت و مشخصات ست کت و شلوار مردانه اوست مدل 10088sb

نقاط قوت مزیت :

  • مناسب برای روزهای عروسی و رسمی

جهت مشاهده مدل های دیگر کت و شلوار اوست اینجا کلیک نمایید.

نقاط ضعف معایب :

  • قیمت گران

مشخصات :

  • جنس پلی ویسکون
  • طرح پارچه طرح دار
  • قد کت روی باسن
  • نحوه بسته شدن تک دکمه
  • مورد استفاده رسمی , عروسی

4 مشخصات ، قیمت خرید کت و شلوار مردانه مُرسل کد BLK3001

نقاط قوت مزیت :

  • برند ایرانی جذاب

مشخصات :

  • جنس پلی استر , ویسکوز
  • طرح پارچه ساده
  • قد کت زیر باسن
  • نحوه بسته شدن تک دکمه
  • مورد استفاده رسمی , عروسی

قسمت پایانی

در این قسمت به انتهای این مقاله می رسیم که امیدواریم برترین مدل و جذاب کت و شلوار دامادی و عروسی و یا روزمره و رسمی را بتوانید با راهنمایی های ما بهترین انتخاب را داشته باشید و با صرفه ترین خرید خود را انجام دهید.

که در این سایت 4 برند پرفروش همراه با مدل های دیگر هر کدام مشخصات و لیست و قیمت کت و شلوار پسرانه خود را دارند که فروشنده این کت و شلوار ها سایت دیجی کالا است اگر مدل دلخواه خود را پیدا نکرده اید می توانید با کلیک بر روی دکمه زیر مارک و برند های معروف دیگر را هم مشاهده نمایید و خرید خود را از سایت دیجی کالا خریداری کنید.