عمومیکسب و کار جدید

قیمت تلویزیون کیولد سامسونگ 65q70a ️با مشخصات کامل دارای سیستم عامل تایزن

به همین دلیل تمامی تمرکز شما بر روی محتوا و صحنه‌های در حال پخش معطوف است. تلویزیون جدید و هوشمند سامسونگ Q70A بدنه بسیار باریکی دارد و در صورتی که به دیوار نصب شود می‌تواند زیبایی و جلوه خاصی را برای خانه شما ایجاد کند. تلویزیون کیولد سامسونگ 65Q70A از سه دستیار صوتی Bixby،آمازون الکسا و گوگل پشتیبانی می کند پس می توانید از هر کدام از دستیارهای صوتی که به آن عادت کرده اید استفاده کنید.

سامسونگ می گوید برای اولین بار هر سه از این دستیارها در یک تلویزیون هوشمند تعبیه شده اند تا شما بتوانید دستیار مورد علاقه تان را انتخاب نمایید و از این طریق محتوای مورد نظرتان را به صورت صوتی در تلویزیون جستجو کنید و محیطی سرگرم کننده برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

استفاده از این دستیارها زندگی شما را ساده تر می کنند به عنوان مثال نیازی نیست درست روبروی تلویزیون بنشینید و کنترل را روبروی تلویزیون بگیرید از هر گوشه اتاق می توانید به تلویزیون دستور بدهید صدا را زیاد کند، یوتیوب را برای شما باز کند و دنبال فیلم مورد علاقه تان بگردد.

پیشتازی سامسونگ در بازار جهانی تلوزیون ۱۵ ساله شد

بنابراین دست به کار شوید و فیلم قدیمی را که از مدت‌ها قبل قصد داشتید ببینید، بر روی نمایشگر غول پیکر این تلویزیون کیولد ببینید و لذت ببرید. ویژگی Adaptive Picture و Adaptive Sound+ کارایی این تلویزیون 65 اینچ سامسونگ را به حداکثر رسانده‌اند. با ویژگی Adaptive Picture حتی در صورت تغییر شرایط محیط تصویر کاملی دریافت خواهید کرد.

مشاهده سایر سایز های تلویزیون Q70a

برای اینکه بتوانید مفهوم دقیق مدل تلویزیون سامسونگ را متوجه شوید بهتر است مدل “UE65NS9000T” را به عنوان مثال در نظر بگیرید و به توضیحات زیر که براساس همین مدل است توجه کنید. همچنین برای بازی‌های HDR مهم است مطمئن شوید گزینه‌ی Input Signal Plus برای ورودی موردنظر شما فعال است.

Q70T به دلیل برخوداری از پورت HDMI2.1 برای بازی با کنسول‌های نسل نهمی مناسب بوده به همین دلیل در لیست بهترین تلویزیون‌های مخصوص PS5 و Xbox Series X نیز جای گرفته است. یکنواختی خاکستری به میزان یکنواختی رنگ ها در سطح صفحه نمایش اشاره دارد. تلویزیون Q70T میزان یکنواختی خاکستری بسیار مناسبی را در تمام قسمت های صفحه نمایش دارد.

این ویژگی را بسیاری از کاربران دوست دارند تا از آن استفاده کنند و در بعضی مواقع امری ضروری است. با این ویژگی می توان صفحه نمایش تلویزیون را بین وسایل هوشمند به اشتراک گذاشت. می توان تصاویر موجود در تلفن های هوشمند را با صفحه نمایش تلویزیون مشاهده کرد.

رونمایی سامسونگ از دو تلویزیون هنری جذاب

علی رغم این که همانند تلویزیون Q70T صدای 20 وات را دارد اما از ویژگی های صوتی فوق العاده برخوردار شده است. این تلویزیون می تواند متناسب با محیط صدا را منتشر کند و یا اینکه اگر صدای محیط زیاد باشدريال صدای دیالوگ به صورت اتوماتیک بالا می رود تا کاربر بتواند تلویزیون را بشنود.

پورت ها در این تلویزیون در کنار پنل قرار گرفته اند که دسترسی را اسانتر می کنند. تایزن با ورژن جدید تر در این تلویزیون نقش آفرینی می کند و ریموت کنترل هوشمند خورشیدی را در باکس خود دارد. سامسونگ از جدیدترین امکانات هوشمند در این تلویزیون زیبا استفاده کرده است.

تلویزیون Q70A از دستیار صوتی مخصوص سامسونگ یعنی Bixby بهره‌مند شده تا بتوانید تمام فعالیت‌های مربوط به تلویزیون را با صدای خود کنترل کنید. این دستیار صوتی نیاز به انجام اعمالی همچون تغییر کانال، تغییر میزان صدا و خاموش روشن کردن تلویزیون از طریق ریموت را از بین برده است.

عدم پشتیبانی از این فناوری می تواند تا حدی در میزان روشنایی تصاویر تأثیر گذار باشد. دوزین کالا یکی از بروزترین و بزرگترین فروشگاههای اینترنتی سطح کشور ، اینک در آستانه‌ی چهارمین سال فعالیت، با گسترده‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌ بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند.

«ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که دوزین کالا از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هر سال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است.

در صورتی که قصد داشته باشید اهنگ های مورد علاقه خود در گوشی همراه را در تلویزیون پخش کنید می توانید از فناوری Bluetooth Audio استفاده کنید. یک مدل خاص در بین محصولات سامسونگ که کیفیت و امکانات آن بسیار بالا میباشد،تلویزیون سامسونگ ۴۳AU8000است.

مشخصات فنی تلویزیون Qled سامسونگ ۶۵q70a

همچنین پردازنده ی هوشمند Quantum Processor 4K نیز تصاویر را از نظر نسبت روشنایی و نسبت کنتراست و وضوح بررسی و تجزیه می کند و در نهایت تصویری با کیفیت و ایده آل را به معرض نمایش می گذارد. این سیستم عامل در انحصار سامسونگ قرار دارد و می‌تواند به معنای واقعی زندگی هوشمند و مدرنی را برای کاربران ارائه دهد.

وجود دستیارهای صوتی مختلف مانند بیکسبی و غیره باعث شده به راحتی با تلویزیون تعامل صوتی داشته باشید و هر آنچه را که می‌خواهید در کوتاهترین زمان ممکن به دست بیاورید. تلویزیون فورکا سامسونگ ۶۵Q70A مرورگر وب قدرتمند دارد و مجهز به نرم افزار SmartThings است. این تلویزیون می‌تواند تصاویر محتواها را با کیفیت بسیار بالایی برای شما ارائه دهد.

از این پس با مطالب با کیفیت نامطلوب خداحافظی کنید و همه چیز را با بالاترین کیفیت، وضوح، دقت رنگ و کنتراست مشاهده نمایید. اگر بخواهیم کمپانی هایی که بیشترین فروش تلویزیون را در سطح جهان به خود اختصاص داده اند نام ببریم ، قطعا سامسونگ و سونی جزو اولین برند ها خواهند بود. ی

کی از دلایلی که تلویزیون های سامسونگ محبوبیت زیادی بین کاربران به دست آورده است ، می توان به بحث طراحی ربط داد. شرکت Samsung با بهره گیری از دیزاین های هدفمند و البته خلاقانه برای تلویزیون های خود ، توانسته تلویزیون هایی صددرصد متفاوت با آنچه در بازار های جهانی وجود دارد را تولید نماید.

اگر بخواهیم در مورد تمام تکنولوژی ها و امکانات این تلویزیون سامسونگ توضیحاتی را در همین سطر ادامه دهیم بی شک امری امکان پذیر نخواهد بود پس برای اطلاع و آگاهی بیشتر پیشنهاد می دهیم در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

از ویژگی های تصویری تلویزیون که بگذریم، نوبت به سیستم عامل و امکانات هوشمند تلویزیون سامسونگ می رسد. تلویزیون سامسونگ ۶۵Q70R مبتنی به فضای اسمارت هاب است و از قابلیت های جدیدی مانند بیکسبی Bixby دستیار صوتی سامسونگ و دستیار صوتی گوگل Google Assist و آمازون الکسا Alexa پشتیبانی می کند.

همچنین می توانید کارهای دیگری از قبیل کنترل و مدیریت لوازم هوشمند متصل به تلویزیون، خاموش روشن نمودن تلویزیون، تعویض کانال ها، تغییر میزان صدا و … را نیز انجام دهید تنها کافی است به تلویزیون دستور دهید چه کاری را انجام دهد. تلویزیون های موجود در بازار یا پایه وسط هستند و یا اینکه به صورت پایه کنار تولید شده اند. زمانی که تلویزیون را بر روی دیوار نصب می کنید، زیاد برجسته نمی باشد و تو دید نمی زند.

دیدگاهتان را بنویسید