اقتصادیکسب و کار جدید

بهترین استاد فارکس در ایران

معرفی بهترین اساتید آموزش فارکس در ایران

اغلب افرادی که به دنبال یادگیری بازار فارکس، به دنبال بهترین اساتید بازار فارکس بوده تا از طریق آموزش های ارائه شده توسط این اساتید به یک معامله گر فارکس تبدیل شوند. در ایران اساتید مختلفی در زمینه آموزش فارکس وجود داشته که بر اساس تجربه و نحوی آموزش در رتبه بندی های مختلفی قرار می‌گیرند. در مقاله آموزش قصد داریم تا با معرفی بهترین اساتید فارکس در ایران، انتخاب بهترین استاد آموزش در فارکس را به شما عزیزان معرفی کنیم.

استاد محسن مجیدی راد

استاد محسن مجیدی راد به عنوان یکی از بهترین اساتید بازار فارکس در ایران شناخته می‌شوند که با تجربه چندین ساله خود در زمینه معامله گری و آموزش فارکس، آموزش های مختلفی را در زمینه فارکس و بازارهای مالی ارائه داده اند. آموزش های ایشان در وبسایت آکادمی مجیدی راد بوده و خدمات متنوعی را به دانشجویان خود ارائه داده اند. از جمله خدمات ارائه شده در وبسایت آکادمی مجیدی راد شامل موارد زیر است:

  • آموزش رایگان فارکس
  • دوره جامع فارکس
  • مشاوره فارکس
  • تحلیل های فارکس
  • پشتیبانی دانشجویان و کاربران
  • مقالات آموزشی فارکس

آموزش های ارائه شده توسط استاد محسن مجیدی راد به نحوی طراحی شده است تا صفر تا صد آموزش های مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک معامله گر حرفه ای به شما آموزش داده شود. این موارد شامل مباحث آشنایی با بازارهای مالی بویژه فارکس بوده و نحوه ورود صحیح به بازار فارکس به شما آموزش داده می‌شود. همچنین در آموزش های ایشان اصطلاحات و بخش های مهم فارکس به صورت تخصصی آموزش داده شده و تجربیات خود را به دانشجویان منتقل خواهند کرد.

در بخش های دیگر آموزش های فارکس اکادمی مجیدی راد، مباحث تخصصی تر که شامل مدیریت سرمایه و رواشناسی معامله گری است به دانشجویان آموزش داده شده است. همچنین پس از این مباحث به روش های تحلیل بازار فارکس پرداخته و نحوه طراحی استراتژی معاملات مخصوص به خودتان را نیز آموزش داده اند. این آموزش ها بر اساس تجربیات و آموزش های روز دنیا بوده و راه همواری را برای یادگیری فارکس به ارمغان خواهد آورد.

استاد گلشاهیان

استاد گلشاهیان به عنوان یکی از اولین اساتید آموزش فارکس در ایران شناخته می‌شوند. ایشان با ارائه آموزش های مختلف در زمینه فارکس و بازارهای مالی در ایران شناخته می‌شوند و از تجربه بسیار خوبی در این زمینه برخوردار هستند. آموزش های ایشان اغلب در یوتیوب و وبسایت های دیگر منتشر شده و فعالیتشان در شبکه های اجتماعی می‌باشد. در آموزش های ارائه شده توسط استاد گلشاهیان، نحوه ورود به فارکس و روش تحلیل تکنیکال آموزش داده شده است. همچنین ایشان وبینارهای را نیز ارائه داد اند که سوالات برخی از معامله گران در آن پاسخ داده شده است.

استاد اناری

استاد اناری نیز اساتید بازار فارکس بوده و آموزش های مختلفی در زمینه فارکس دارند. ایشان آموزش های در زمینه پرایس اکشن و روانشناسی معامله گری نیز داشته که دانشجویان در ایران و خارج دارند. آموزش های استاد اناری در قالب دوره های رایگان و پولی ارائه شده است و به صورت غیرحضوری اقدام به آموزش بازارهای می‌کنند.

استاد خاکستر

استاد سعید خاکستر نیز از اساتید بازارهای مالی در ایران بوده و آموزش های در زمینه پرایس اکشن ارائه کرده اند. ایشان دوره TRex را ارائه کرده است که در این دوره پرایس اکشن را طبق سبک شخصی خود آموزش داده و مباحث مختلفی را به دانشجویان خود آموزش داده اند. ایشان نیز یکی از بهترین اساتید فارکس در ایران بوده و از سطح دانش بالایی در این زمینه برخوردار هستند.

امیدواریم از توضیحات داده شده در رابطه با بهترین اساتید بازار فارکس و پرایس اکشن در ایران لذت برده باشید. این اساتید از بهترین آموزش دهندگان بازار فارکس در ایران هستند و با تجربه چندین ساله خود در زمینه معامله گری و آموزش بازارهای مالی بویژه بازار فارکس دانشجویان بسیار زیادی را وارد بازارهای مالی کرده اند.