بهترین اپلیکیشن سازهای رایگان

همیشه وقتی صحبت از  طراحی و ساخت اپلیکیشن می شود، گمان می کنیم که حتما باید تخصص خاصی داشته باشیم و از این کار برای خود یک غول خواهیم ساخت. اما باید به شما بگوییم که طراحی اپلیکیشن حتی برای افرادی که هیچ تخصص و دانشی در زمینه برنامه نویسی ندارند، ممکن شده است. در این پست قصد داریم به شما چندین وب سایت اپلیکیشن ساز معروف ایرانی را معرفی کنیم.

امروزه داشتن اپلیکیشن اختصاصی برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ باعث جلب توجه تعداد زیادی از مشتریان، کارآمدی بهتر و ایجاد یک راه ارتباطی مؤثر بین مشتری و فروشنده خواهد بود. با این حال، پلتفرم‌های توسعه نرم افزار متعددی نیز  در دسترس قرار دارند که به کاربر امکان می‌دهند اپلیکیشن مدنظر خود را از پایه یا حتی با استفاده از قالب‌های موجود طراحی کند. هدف از این برنامه‌ها، آسان‌تر شدن روند توسعه اپلیکیشن برای کسب و کارهاست.

برنامه ساز حرفه ای اندروید | بهترین نرم افزار ساخت اپلیکیشن | دانلود اپلیکیشن ساز

آیا به تنهایی میتوانم اپلیکیشن فروشگاهی بسازم؟

دایره خدمات این وبسایت که کمی جلوتر به شما معرفی خواهیم کرد، تنها به اپلیکیشن های فروشگاهی محدود نخواهد شد و شما می توانید انواع اپلیکیشن ها اعم از اپلیکیشن های خدماتی، املاک، رستوران، هتل، دانلود و … را ایجاد کنید.

اپلیکیشن من روی چه سیستم عاملی کار خواهد کرد؟

اپلیکیشن هایی که برای خود می سازید بسته به نیاز شما روی هر دو سیستم عامل محبوب اندروید و iOS کار خواهند کرد و اپلیکیشن ها برای قرار گرفتن در فروشگاه های معتبر نظیر گوگل پلی، بازار، مایکت و … استاندارد خواند بود.

برای ساخت اپلیکیشن به دانش برنامه نویسی نیاز دارم؟

باید به شما بگوییم که با استفاده از این پلتفرم ها شما حتی بدون یک خط کدنویسی می توانید اپلیکیشن خود را بالا بیاورید و کسب و کار خود را به یک لول بالاتر هدایت کنید. برای بسیاری از کسب و کار ها، اپلیکیشن ها می توانند به معنی افزایش چند برابری درآمد باشند.

این روزها کسب درآمد از طریق اپلیکیشن ها بسیار رایج است و در واقع میتوان با استفاده از برخی اپلیکیشن ها به راحتی کسب درآمد کرد و یا اصطلاحاً پول درآورد. آیا بهترین اپلیکیشن های کسب درآمد را می‌شناسید؟

معرفی وبسایت های اپلیکیشن ساز یا برنامه ساز ایرانی و حرفه ای

حال که متوجه شدیم، ساخت اپلیکیشن نیز تا چه اندازه می تواند راحت و موثر باشد، وقت آن رسیده است که با این وبسایت های اپلیکیشن ساز آشنا شویم.

در این مقاله لیستی از بهترین برنامه اپلیکیشن ساز رایگان را ارائه می دهیم. اپلیکیشن هایی که در این لیست قرار دارند، آنهایی هستند که نسخه آزمایشی رایگان را ارائه می دهند. مانند اکثر نسخه های رایگان، محدودیت هایی وجود دارند از جمله محدودیت زمان یا استفاده از همه ویژگی ها.

اگر می ‌خواهید محصولات بیشتری را ببینید و ویژگی‌های اضافی را ارزیابی کنید، همه نرم‌افزارها سازنده اپلیکیشن را با هم مقایسه کنید تا مطمئن شوید محصول مناسب را انتخاب می ‌کنید.

1.اپ بساز) AppBeSaz بهترین اپلیکیشن ساز رایگان)

اپ بساز ، وب سایت اپلیکیشن ساز معروف ایرانی

اولین اپلیکیشن ساز آنلاین ما، اپ ساز است که برای ساخت و طراحی اپلیکیشن موبایل ساخته شده است. با افزایش فراگیری ویروس کرونا و افزایش نیاز کسب و کار ها به اپلیکیشن و فروشگاه های اینترنتی، اپ ساز تخفیف های 50 درصدی را شامل پکیج های ساخت اپلیکیشن خود کرده است. اما اگر دوست دارید که به صورت رایگان و بدون کدنویسی، خودتان اپلیکیشن خود را بالا بیاورید اپ ساز، پنل ساخت اپلیکیشن را برای شما آماده کرده است که می توانید از آن استفاده کنید.

2.اپ ساز (بهترین اپلیکیشن ساز رایگان)

سیستم آنلاین ساخت اپلیکیشن اپ ساز سعی دارد تا با به حداقل رساندن مدت زمان و کاهش هزینه های تولید اپلیکیشن های موبایل به تمامی کسب و کارهایی که نیازمند ارتباط بیشتر با کاربران/مشتریان خود می باشند، کمک نماید. همچنین با توجه به انعطاف پذیری بسیار بالای هسته اصلی سیستم پلن هایی به صورت رایگان برای اشخاص حقیقی نیز در نظر گرفته شده است، تا کسانی که قصد استفاده تجاری را این سیستم ندارند بتوانند به مقصود خود دست یابند.

هدف دیگری که ما در اپ ساز دنبال می کنیم، اشتغال زایی و کمک به شرکت هایی است که در حوزه های نرم افزاری  فعالیتهای نظیر طراحی اپلیکیشن، طراحی سایت و سئو و بهینه سازی سایت فعالیت می کنند اما به هر دلیلی نمی خواهند در حوزه موبایل سرمایه گذاری های سنگینی انجام دهند.

ما با در اختیار قرار دادن نسخه ای کامل از پلتفرم خود در اختیار این شرکت ها آنها را یاری می کنیم تا بتوانند برای مشتریان خود به تولید اپلیکیشن های سازمانی و مورد نظر خود بپردازند.

3.اپتو

اپتو ، وب سایت اپلیکیشن ساز معروف ایرانی

ساخت اپلیکیشن بدون کدنویسی موضوعی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در شرایطی که استفاده از گوشی های هوشمند رو به افزایش است به مدد طراحی اپلیکیشن بدون کدنویسی شما می توانید با صرف زمان کوتاه، بدون دانش برنامه نویسی و در عین حال مقرون به صرفه، اپلیکیشن خود را بسازید.

اپلیکیشن ساز آنلاین اپتو، طراحی، انتخاب قابلیت ها، تولید محتوای اپلیکیشن و انجام تنظیمات را به اختیار شما گذاشته است. اپتو برخی از فرایندهای خسته کننده مانند وارد کردن اطلاعات را آسان کرده است طوری که شما خیلی سریع می‌توانید اپلیکیشن را آماده انتشار نمایید.

اپتو یک اپلیکیشن ساز آنلاین برای پارسی زبانان است که در آن شما به راحتی و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی می توانید صفحات اپلیکیشن خود را در کمترین زمان ممکن بسازید، شما میتوانید از امکاناتی مانند فروشگاه فایل و فروشگاه محصولات فیزیکی، پرداخت درون برنامه‌ای، پشتیبانی از وردپرس و فروشگاه ساز ووکامرس، تبلیغات درون برنامه‌ای، کانال آپارات، واقعیت افزوده، ارسال نوتیفیکیشن، ساخت اپلیکیشن موزیک و رادیو و امکانات دیگر جهت ساخت اپلیکیشن با موضوعات مختلف در دو پلتفرم اندروید و iOS استفاده کنید.

پنل رایگان اپتو، سه ماهه و با قابلیت ساخت یک اپلیکیشن است که البته امکان خروجی گرفتن apk از آن امکان پذیر نمی‌باشد و شما باید برای خروجی apk گرفتن پنل نقره ای اپتو را خریداری کنید (99 هزار تومان). اگر می خواهید چندین اپلیکیشن بسازید، می توانید پنل نمایندگی اپتو با قیمت 2 میلیون تومان و تمدید سالیانه 500 هزار تومان را خریداری کنید که 5 اپلیکیشن اولیه آن نیز رایگان خواهد بود.

4.ایراکد

ایراکد، حرفه ای ترین اپلیکیشن ساز در تهران و ایران

اپلیکیشن ساز ایراکد انتخاب اول تمامی کسانی است که می خواهند به راحتی و بدون دانش برنامه نویسی اپ حرفه ای داشته باشن . با استفاده از این اپساز ایرانی به راحتی می توانید اپلیکیشن اندروید ، ios ، pwa  در زمینه های در زمینه های شرکتی ، سازمانی ، شهرداری ، خبری ، گردشگری ، شخصی ، صرافی ، بیمه ، صنعتی ، رستورانی ، پوشاک ، بورس ، پزشکی ، دانشگاهی ، آموزشی به صورت آنلاین ایجاد و استفاده کنید.

همچنین می توانید از اپلیکیشن ها و محصولات آماده این شرکت استفاده کنید و یا سفارش اپلیکیشن اختصاصی بدهید.

هزینه اپ ساز این مجموعه از 2 میلیون تومان شروع می شود و اپلیکیشن های اختصاصی نیز از 15 میلیون تومان به بالا و بر اساس امکانات مورد نیاز شما خواهد بود.

5.پازلی (اپلیکیشن ساز پازلی)

پازلی ، وب سایت اپلیکیشن ساز معروف ایرانی

درست همانند نام سایت پازلی، شما می توانید مانند ساخت یک پازل، قطعات مختلف اپلیکیشن خود را در کنار هم قرار‌ دهید و پازل اپلیکیشن خود را بسازید. درست همانند دو مورد قبلی، ساخت اپلیکیشن در پازلی نیز به هیچ گونه کدنویسی نیاز خواهد داشت.

در پازلی پس از ساخت اپلیکیشن شما می توانید اپلیکیشن خود را دانلود کنید و یا مستقیم اپلیکیشن خود را به بازار، مایکت، گوگل پلی یا هر فروشگاه دیگری ارسال کنید. پازلی کلی امکانات مختلف به مشتریان خود ارائه می دهد. از این امکانات می توان به امکان ارسال سریع محتوا روی اپلیکیشن، امکان ارسال نوتیفیکیشن، گالری تصاویر، گالری موزیک، گالری ویدیو، درگاه پرداخت، پرداخت درون برنامه ای، فرم تماس و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد که برای آشنایی بیشتر به شما پیشنهاد می کنیم سری به وبسایت پازلی بزنید.

6.مستر تو اپ

مستر تو اپ ، وب سایت اپلیکیشن ساز معروف ایرانی

مستر تو اپ، اپلیکیشن ساز آنلاین دیگری است که امکان ساخت اپلیکیشن برای وبسایت و فروشگاه وردپرسی شما را فراهم می کند. با مستر تو اپ شما قادر خواهید بود که حتی اپلیکیشن های جامع آگهی مشابه دیوار و  شیپور بسازید که روند انجام آن نیز بسیار ساده خواهد بود!

7. Appy Pie بهترین اپلیکیشن ساز بدون نیاز به کدنویسی

برای ساخت اپلیکیشن بدون برنامه ‌نویسی سایت ها و برنامه‌های زیادی وجود دارند Appy Pie یکی از این اپلیکیشن سازها است که به دانش برنامه نویسی نیازی ندارد. برای شروع، اجرا و رشد کسب ‌وکارتان به شیوه‌ای جامع با سازنده برنامه موبایل گزینه خوبی است.

8. Quixy

Quixy یک پلت فرم برنامه کاربردی تجاری کاربرپسند مبتنی بر کلود است که به کاربران تجاری سازمانی امکان می دهد بدون مهارت کد نویسی برای خودکارسازی گردش کار و فرآیندها و ساخت برنامه‌های کاربردی در سطح سازمانی  بسازند. این اپ ، ده برابر سریع ‌تر در مقایسه با رویکرد سنتی، قدرت می‌دهد.

 Quixy ده‌ها راه‌ حل از پیش ساخته شده برای موارد استفاده مختلف مانند CRM، مدیریت پروژه، HRMS، مدیریت سفر و هزینه، درخواست خدمات و مدیریت حوادث و موارد دیگر ارائه می ‌کند. Quixy دارای یک دوره آزمایشی رایگان 21 روزه است که در این مدت می توانید آن را ارزیابی کنید.

9. G2 Deals

G2 Deals می تواند به شما کمک کند به راحتی نرم افزارهای تحت نظارت و قابل اعتماد خریداری کنید.معاملات انحصاری نرم افزار را کشف کنید.

10. Ionic

Ionic پلتفرم پیشرو در توسعه برنامه های موبایل برای توسعه دهندگان وب است که بیش از 15٪ از برنامه های جهان را تامین می کند و توسط صدها شرکت Fortune 1000 برای برنامه های مصرف کننده و داخلی استفاده می شود. نرم‌افزار و سرویس‌های منبع باز و ممتاز Ionic به شما کمک می‌ کنند برنامه‌های تلفن همراه درجه یک را بسازید، به آن ها متصل شوید.

11. Zoho Creator

Zoho Creator یک نرم ‌افزار همه‌جانبه است که برای کمک به کسب‌ وکارها طراحی شده است تا کسب و کار خود را بدون دردسر توسعه سنتی دیجیتالی کنند. این پلتفرم به مشاغل در هر اندازه ای امکان می دهد داده ها و گردش کار خود را مدیریت کنند، بینش هایی را از پایگاه داده خود بدست آورند و به طور یکپارچه با نرم افزار موجود خود پیوند دهند.

فرم های سفارشی ایجاد کنید، گردش کار را پیکربندی کنید، صفحات آموزنده بسازید، و برنامه خود را در عرض چند دقیقه راه اندازی و اجرا کنید. بیش از 13000 کسب و کار با بیش از 7 میلیون کاربر در سراسر جهان به Zoho Creator به عنوان شریک فناوری اعتماد دارند.

با این حال، فارغ از اینکه به دنبال چه کاری هستید، می‌توانید اپلیکیشن خود را کاملاً شخصی‌سازی یا سفارشی‌سازی کنید. Zoho  Creator حاوی ویرایشگری مبتنی بر سیستم Drag and Drop است که به شما کمک می‌کند تا اپلیکیشن مدنظر خود را از داخل داشبورد این نرم افزار طراحی کنید.

12. Bubble

Bubble یک ویرایشگر وب قدرتمند است و یک پلتفرم میزبانی ابری ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد برنامه های وب و گردش کار کاملاً قابل تنظیم، از نمونه های اولیه ساده تا بازارهای پیچیده، محصولات SaaS و موارد دیگر را بسازند. بیش از 750000 کاربر در حال ایجاد و راه ‌اندازی کسب ‌وکار در Bubble هستند.

بسیاری از آنها در برنامه‌های شتاب ‌دهنده برتر شرکت کرده‌اند، مانند Y Combinator یا 365 میلیون دلار سرمایه ‌گذاری مخاطره ‌آمیز جمع‌ آوری کرده‌اند. Bubble چیزی بیش از یک محصول است. ما یک جامعه قوی از سازندگان و کارآفرینان هستیم که با این باور متحد شده‌ایم که همه باید بتوانند فناوری ایجاد کنند.

13. WaveMaker

WaveMaker یک پلت فرم توسعه اپلیکیشن است که می تواند به راحتی توسط تیم های شما پذیرفته شود. به طور یکپارچه با متدولوژی توسعه موجود شما مطابقت دارد، هر کجا که بخواهید اجرا می شود، کد قابل خواندن تولید می کند، و واقعاً مبتنی بر استانداردهای اپن سورس است و بدون وابستگی به زمان اجرا است .

14. Builder.ai

Builder.ai یک پلت فرم توسعه نرم افزار به کمک هوش مصنوعی است که به شما امکان می دهد برنامه های کاربردی بدون کد زدن بسازید.استفاده از ویژگی‌ها ویرایشگر بکش و رها کن ما آسان است و توسط شبکه‌ای از کارشناسان رشد کسب‌ وکار پشتیبانی می‌شود. مراقبت‌های بعدی و Cloud تضمین می ‌کنند که پروژه شما هرگز قدیمی نمی‌شود. پروژه‌ها به طور سنتی 6 برابر سریع ‌تر و 70 درصد ارزان ‌تر تحویل داده می‌شوند.

15. Yapp

Yapp ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای ساخت اپلیکیشن تلفن همراه برای ارتباطات داخلی، کنفرانس ها، جلسات و موارد دیگر است. می توانید در عرض چند دقیقه اپلیکیشن خود را ایجاد کنید و فورا منتشر کنید. هیچ مهارت کد نویسی یا طراحی مورد نیاز نیست. بیش از 350000 برنامه در حال حاضر بر روی پلت فرم سلف سرویس و برنده جایزه Yapp توسط سازمان ها در صنایع مختلف از جمله مراقبت های بهداشتی ، داروسازی، ساخت و ساز و بسیاری دیگر ساخته شده است.

مشتریان Yapp از شرکت های بزرگ تا انجمن های غیرانتفاعی محلی را شامل می شود. Yapp با قیمت شفاف، انتشار فوری و پشتیبانی مشتری در سطح جهانی، یک راه حل بدون دردسر است. می‌توانید برای پیش ‌نمایش ابزارهای این برنامه از نسخه آزمایشی آن استفاده کنید تا این برنامه‌ را با ویژگی‌های کامل را کاملاً رایگان با یک دوره آزمایشی ۱۴ روزه ارزیابی کنید.

16. Shoutem

Shoutem جامع ترین پلتفرم سازنده اپلیکیشن موبایل بدون نیاز به کد است که به شما امکان می دهد برنامه های موبایل را به راحتی و بدون نوشتن حتی یک خط کد بسازید. به عبارت دیگر، برای ایجاد اپلیکیشن موبایل خود برای هر هدفی، خواه شخصی، تجاری یا تبلیغاتی، نیازی به برنامه نویسی ندارید. این پلت فرم به گونه ای طراحی شده است که استفاده از آن آسان، کاربر پسند باشد و به همه این فرصت را بدهد که اپلیکیشن خود را ایجاد کنند، بدون نیاز به صرف هزینه زیاد یا زمان برای یادگیری دانش برنامه نویسی. Shoutem

یک راه آسان برای هر کسی ارائه می دهد تا بدون نیاز به یادگیری زبان برنامه نویسی، اپلیکیشن موبایل خود را برای پلتفرم های مختلف موبایل بسازد. این پلتفرم به کاربران این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های تلفن همراه را فقط با کشیدن و رها کردن ایجاد کنند و بدون نوشتن کد دستی، عناصر مختلف را به سرعت به برنامه خود اضافه کنند. همچنین، می‌توانید پیش ‌نمایش دقیق اپلیکیشن موبایل خود را قبل از انتشار آنلاین مشاهده کنید و از هرگونه مشکل سازگاری در آینده جلوگیری کنید .

CMS و ویژگی های تجزیه و تحلیل پلت فرم Shoutem یک CMS قدرتمند را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد به راحتی محتوا را برای برنامه تلفن همراه خود بسازید. چندین منبع محتوا و همچنین ماژول های محتوای سفارشی وجود دارد که فرآیند ساخت محتوای سریع را برای برنامه شما امکان پذیر می کند.

 ابزار تجزیه و تحلیل شما را قادر می سازد تا رفتار کاربر، ترافیک اپلیکیشن خود را تجزیه و تحلیل کنید، کاربران خود را آنالیز کنید، تعامل را افزایش دهید، و همچنین عملکرد اپلیکیشن خود را به طور موثر بهینه کنید. همچنین یک ماژول اعلان داخلی بدون محدودیت، مدیریت کاربر و اطلاعات فعالیت کاربر ارائه می دهد. استفاده از پلتفرمی که هر کس می تواند با آن یک برنامه بسازد بسیار آسان است.

از یک رابط کشیدن و رها کردن استفاده می کند، بنابراین کار با آن سریع و کارآمد است و به شما این امکان را می دهد که بیشتر روی برنامه خود تمرکز کنید تا اینکه بفهمید کدام دکمه چه کاری را انجام می دهد. ویژگی‌ها و ماژول‌ها می ‌توانید برنامه‌های بومی iOS، Android و HTML5 را در کمترین زمان و بدون هیچ‌ گونه مهارت کدنویسی بسازید.

با تنوع ویژگی‌ها و ماژول‌های مختلف، Shoutem راه‌ حلی جامع برای انواع مختلف برنامه‌ها از شرکت‌های کوچک و متوسط، فروشگاه‌ها، جوامع، شرکت‌های خبری و غیره ارائه می ‌کند. تقریباً هر نوع برنامه‌ای را می ‌توان با پلتفرم Shoutem ایجاد کرد. برخی از محبوب ترین ماژول ها/ویژگی ها عبارتند از: Audio & Video – ماژول رویدادها – ادغام فیس بوک، توییتر و اینستاگرام – ادغام Shopify – ادغام وردپرس – ادغام تبلیغات – ماژول اجتماعی. Shoutem نه تنها به شما اجازه می دهد اپلیکیشن موبایل خود را به روشی سریع و آسان بسازید بلکه به شما این امکان را می دهد که از اپلیکیشن موبایل خود درآمدزایی کنید.

ماژول‌ها و گزینه‌های مختلفی در دسترس هستند که به کاربران اجازه می‌دهند از اپلیکیشن درآمد کسب کنند. به عنوان مثال، ماژول تجارت الکترونیک به شما امکان می دهد فروشگاه Shopify خود را در برنامه ادغام کنید، که این امکان را برای شما فراهم می کند تا تراکنش های تجارت الکترونیک را از طریق برنامه خود بپذیرید. ماژول تبلیغات موبایلی به شما امکان می دهد تبلیغات را در شبکه های مختلف تبلیغات تلفن همراه (DFP، AdMob، MoPub) قرار دهید. ماژول places به شما امکان می ‌دهد تا مشاغل محلی مختلف را تبلیغ کنید.

با Shoutem می توانید برنامه تلفن همراه خود را به طور خودکار در فروشگاه Google Play و App Store با حساب توسعه دهنده خود منتشر کنید. فرآیند انتشار بطور کامل از سمت Shoutem انجام می شود تا کاربران بتوانند روی محتوای برنامه و طراحی تمرکز کنند. محتوای برنامه را می توان در هر زمان بروز کرد و انتشار برنامه بروز شده رایگان است. علاوه بر این، می‌توانید باینری برنامه خود را به ‌صورت رایگان برروزرسانی کنید و بهترین سازگاری برنامه را با آخرین نسخه اندروید و iOS فراهم کنید.

به ‌روزرسانی باینری برنامه تضمین می‌کند که برنامه شما همیشه با آخرین بروزرسانی‌های اندروید و iOS و همچنین با دستگاه‌های مختلف تلفن همراه سازگار باشد. برنامه Reseller White-label Shoutem همچنین راه حلی برای نمایندگی ها، افراد یا سازمان هایی که می خواهند برنامه های Shoutem را به مشتریان خود بفروشند عالی است. برنامه Reseller شما را قادر می سازد تا با ایجاد برنامه های موبایلی با Reseller White با کیفیت برای مشتریان خود درآمد بیشتری کسب کنید.

ساختن اپلیکیشن های بومی با کیفیت بالا با کسری از هزینه توسعه سفارشی آسان تر از همیشه است. نمایندگان فروش می‌توانند داشبورد خود را در دامنه خود به مشتریان ارائه دهند. این 100% برای شما قابل تنظیم است تا حساب خودتان را بسازید، به مشتریان حساب های ایمن بدهید تا به آنها اجازه دهید برنامه خود را مدیریت کنند، محتوا را تعدیل کنند، اعلان ها ارسال کنند و علاوه بر ایمیل و پشتیبانی تلفنی اولویت دار، فروشندگان آموزش های اولیه ایجاد برنامه را دریافت می کنند به علاوه یک پشتیبان اختصاصی.

ساخت اپلیکیشن iOS یا اندروید در مستر تو اپ نیز همانند دیگر سایت هایی که در این پست به شما معرفی کرده ایم، بسیار ساده، با چند کلیک و بدون حتی یک خط کدنویسی است. تغییراتی که اعمال می کنید به صورت آنی ایجاد خواهند شد و حتی اپلیکیشن شما قابلیت اتصال به پنل پیامکی را نیز خواهد داشت.

پایان

تکنولوژی تقریباً بر همه کسب و کار ها تأثیر گذاشته است. با پیشرفت مداوم تکنولوژی، شرکت ها لازم است که خود را با تغییرات اخیر که بر توسعه شرکت ها، به ویژه رشد وب تلفن همراه تأثیر می گذارد، سازگار کنند. ورود تلفن های هوشمند باعث شده است که دسترسی به وب بیشتر نمایان شود. بنابراین اکثر کسب و کار ها در تلاش هستند تا عملکرد وب سایت های خود را در نسخه های کوچکتر سازگار با تلفن های هوشمند، همراه کنند. از الان شما نیز به فکر باشید و اپلیکیشن خود را در کمترین زمان ممکن بسازید.