سریع ترین راه مهاجرت به ترکیه

عناوین این خبر پنهان کردن عناوین

آسان ترین راه مهاجرت به ترکیه

چنانچه در حال مطالعه این مطلب هستید احتمالا عزمتان را برای مهاجرت به ترکیه جزم کرده اید و سرمایه کافی را هم در اختیار دارید تنها به دنبال آسان ترین و بی دردسر ترین راه برای مهاجرت می گردید. حال حقیقتا آسان ترین راه مهاجرت به ترکیه چیست؟ اصلا آسان ترین راه وجود دارد؟ یا راه سختی پیش روی مهاجران است که حتی انتهای آن نیز نامعلوم است؟ این مطلب به همین موضوع اختصاص یافته است؛ افرادی که به دنبال نقل مکان به ترکیه هستند از طرفی به دنبال اخذ اقامت ترکیه و بالطبع تابعیت ترکیه هستند.

از بهترین و آسان ترین راه ها برای مهاجرت به ترکیه خرید ملک است. با خرید ملک در ترکیه می توانید به راحتی اقامت این کشور را به دست آورید، پس از گذشت چند سال تابعیت و پاسپورت ترکیه را به دست آورید، کاری برای خود پیدا کرده و بیمه شوید و تا سال ها با خوبی و خوشی در کشور ترکیه همراه با خانواده تان زندگی کنید.

ترکیه | مهاجرت

مزایا و معایب مهاجرت به ترکیه

مهاجرت به کشور ترکیه چه مزایایی دارد؟ چرا به ترکیه مهاجرت کنیم؟

  • با مهاجرت به ترکیه وارد فرهنگی اصیل و مشابه با فرهنگ ایرانیان می شوید که همین موضوع از غربت و سختی دوری از وطن می کاهد.
  • ترکیه به ایران نزدیک است، شما حتی به صورت زمینی هم می توانید بین ایران و ترکیه در رفت و آمد باشید.
  • اقتصاد رو به رشد ترکیه موجبات یک سرمایه گذاری امن و مطمئن را برای شما فراهم می آورد.
  • انواع و اقسام املاک و مستغلات به جهت خرید توسط اقشار مختلف جامعه، از متوسط تا مرفه، موجود هستند.
  • با مهاجرت به کشور ترکیه و اخذ اقامت این کشور می توانید پس از مدتی پاسپورت و تابعیت ترکیه را دریافت کنید.
  • راه های مختلفی به جهت اخذ اقامت ترکیه پیش روی مهاجرین قرار دارند.
  • هزینه زندگی در ترکیه نسبت به ایران بسیار کمتر و مناسب تر است.

معایب مهاجرت به ترکیه چه هستند؟

  • از جمله معایب مهاجرت به turkey می توان به ترکی زبان بودن آن ها و استفاده کم از زبان انگلیسی اشاره کرد، که البته این موضوع برای افرادی عیب محسوب می شود که به زبان ترکی تسلط ندارند؛ در این صورت نیز می توانند دوره های آموزشی زبان ترکی را در کشور ترکیه بگذرانند.
  • اگر به جهت کار به ترکیه مهاجرت می کنید باید دارای تخصص بالایی در حرفه به خصوصی باشید، درصد بیکاری در این کشور بالا نه اما پایین هم نیست؛ که البته اگر پیش از مهاجرت کار خود را بیابید و با کارفرما هماهنگ باشید این مشکل نیز قابل رفع است.

شما می توانید به ترکیه به عنوان یک سکوی پرتاب نگاه کنید، با مهاجرت به این کشور راه خود را به کشور های دلخواهتان باز کنید.

مهاجرت ایرانیان به ترکیه

مهاجرت ایرانیان به کشور ترکیه به سبب نزدیکی این دو کشور به یکدیگر و مناسب تر بودن قیمت ارز لیر نسبت به دلار، سالانه درحال افزایش است. ایرانیان به طرق مختلفی اقدام به اخذ اقامت ترکیه و مهاجرت به این کشور می کنند.

از جمله راهکار های آن می توان به اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک، سرمایه گذاری، کاری، تحصیل، تولد و ازدواج اشاره کرد. هرچند مهاجرت بیشمار ایرانیان به ترکیه یک ضرری که می تواند داشته باشد، افزایش قیمت املاک و مستغلات در کشور ترکیه است.

مهاجرت به ترکیه بدون پاسپورت

مهاجرت و نقل مکان به ترکیه بدون پاسپورت تنها در صورتی امکان پذیر است که به صورت قاچاقی وارد این کشور شوید. شهروندان ایرانی برای ورود به ترکیه به ویزا احتیاج ندارند، تنها به گذرنامه شان که دارای اعتبار است، احتیاج دارند تا مهر ورود و خروج را دریافت کند.

در رابطه با مهاجرت قاچاقی به ترکیه هیچ توصیه و پیشنهادی از جانب ما دریافت نخواهید کرد زیرا که این مسیر جز خطر و بدبختی چیز دیگری برایتان در بر نخواهد داشت. بهتر است از آسان ترین راه مهاجرت به ترکیه که قاچاق و پناهندگی نیست اقدام کنید.

مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک

اگر قصد مهاجرت و زندگی در ترکیه را دارید، بهترین و مطمئن ترین راه آن را انتخاب کنید. از گلدن کی کمک بگیرید؛ ما دارای املاک متعدد در استانبول، شهر رویایی و بزرگ ترکیه، و دیگر شهر های این کشور خوش آب و هوا هستیم و می توانیم بهترین راهنمایی ها و مشورت ها را در اختیار شما قرار دهیم.

برای خرید ملک در ترکیه حداقل سرمایه ای منظور نشده است! شما با 60 هزار لیر تا 250 هزار دلار آمریکا و بیشتر می توانید املاک خریداری بفرمایید. تنها تفاوتی که این میان وجود دارد اخذ اقامت از طریق خرید ملک کمتر از 250 هزار دلار و بیشتر از این مقدار است.

با کمتر از این مبلغ می توانید اقامت توریستی و با بیش از آن اقامت دائم ترکیه را به دست آورید. اشتباه نکنید، اقامت دائم با تابعیت فرق می کند. با اقامت دائم شما تنها مجاز خواهید بود که به صورت نامحدود در خاک ترکیه باقی بمانید، با تابعیت حق و حقوق یک شهروند ترک را به دست می آورید. با خرید ملکی به ارزش بیش از 250 هزار دلار آمریکا می توانید با طی کردن پروسه مربوطه شهروندی ترکیه را اخذ بفرمایید.

مهاجرت به ترکیه از طریق کار

مهاجرت کاری به ترکیه نیز آسان ترین راه مهاجرت به ترکیه است. برای مهاجرت کاری به ترکیه باید ابتدا کاری را در کشور ترکیه بیابید (با استفاده از سایت های معتبر ترکی مخصوص شغل یابی) و سپس با کارفرمای آن ارتباط برقرار کنید، نظر او را جلب کنید، به طوری که او بخواهد شما را استخدام کند.

برای کار در کشور ترکیه شما باید مجوز کاری دریافت کنید، حین طی کردن پروسه مصاحبه فرد متقاضی برای دریافت مجوز کار، کارفرمای ترک نیز باستی مدارکی را به اداره کار تحویل دهد. با استفاده از این مجوز کاری و قراردادی که با کارفرمای ترک بسته شده، فرد متقاضی می تواند اقامت یک ساله ترکیه را دریافت کند.

با تمدید قرارداد توسط کارفرما، فرد نیز می تواند اقامت خود را تمدید کند. به این ترتیب می توانید در ترکیه بمانید و پس از چند سال اقامت موقت خود را به دائم تبدیل کنید. وضعیت کار در کشور ترکیه به چه صورت است؟ نرخ بیکاری در ترکیه حدود 12 درصد است، این مقدار کم نیست همچنین ترکیه دارای قشر جوان زیادی است، شما در صورتی می توانید به راحتی در کشور ترکیه کار پیدا کنید که به زبان ترکی استانبولی تسلط داشته باشید و در حرفه به خصوصی تخصص لازم داشته باشید.

مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل

یکی از راه هایی که دانشجویان و افراد جوان می توانند با استفاده از آن مهاجرت کنند، از طریق تحصیل کردن در کشور ترکیه است. برای اینکار همان طور که در مقاله صفر تا صد تحصیل در ترکیه 2021 توضیح داده ایم، باید ابتدا پذیرش دانشگاه موردنظرتان را کسب کنید.

برای تحصیل در دانشگاه باید زبان ترکی بلد باشید، بلد نباشید هم برایتان دوره گذاشته می شود. دانشگاه های بین المللی دروس را به زبان انگلیسی تدریس می کنند. با اخذ مجوز تحصیلی شما می توانید اقامت ترکیه را دریافت، سپس برای یافتن کار اقدام کنید و بتوانید مهاجرت خود را تکمیل کنید.

مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری

در کل سیاست های ترکیه بر مبنای سرمایه گذاری بنا شده است. شما با ثبت شرکت، خرید ملک، خرید سهام و اوراق قرضه و … می توانید به سرمایه گذاری در این کشور بپردازید. با سرمایه گذاری در ترکیه می توانید به اقامت این کشور دست یابید. بسته به هزینه سرمایه تان این اقامت یا موقت و یا دائم است.

شما حتی می توانید با سرمایه گذاری کلان به تابعیت و پاسپورت ترکیه دست یابید. چنانچه از طریق ثبت شرکت وارد شدید باید 5 شهروند ترک را استخدام کنید، پس از چند سال می توانید اقامت دائم دریافت کنید. در صورت خرید ملک، ملکتان را نباید تا 3 سال بفروشید. مهاجرت با سرمایه گذاری نیز آسان ترین راه مهاجرت به ترکیه محسوب می شود.

مهاجرت به ترکیه از طریق ازدواج

از دیگر راه های مهاجرت به ترکیه از طریق ازدواج است. شما باید با شهروندی ترک ازدواج کنید، کاملا حقیقی و واقعی، و با او 3 تا 5 سال زندگی کنید، پس از اثبات حقیقی بودن ازدواج می توانید اقامت دائمتان را دریافت کنید.

مهاجرت به ترکیه برای افراد مشهور و موفق

راه دیگری که ترکیه برای مهاجرت افراد قرار داده است، شهرت و موفقیت جهانی است. کشور های زیادی هستند که به این شیوه عمل می کنند و افراد نخبه، باهوش، ورزشکاران، هنرمندان که به صورت جهانی فعالیت داشته و توانسته اند مدال هایی را از آن خود کنند را به سمت کشور خود جذب می کنند.

هزینه مهاجرت به ترکیه

برای بررسی هزینه مهاجرت و نقل مکان به ترکیه باید هزینه زندگی در ترکیه را هم در نظر بگیرید. به این نکته توجه کنید که هنگام مهاجرت به این کشور به هر طریقی یکی از مدارکی که باید ارائه دهید اثبات تمکن مالی است. خرج و مخارج در کشور ترکیه نسبت به کشور ایران بسیار کمتر و مناسب تر است؛

به عبارتی می توان گفت که هزینه زندگی در ترکیه در یک ماه برای یک نفر در حدود 800 تا 2000 دلار خواهد بود. یکی از مواردی که در ترکیه نسبت به ایران بسیار گران تر است هزینه وسایل نقلیه شخصی و پول بنزین است. استفاده از وسایل نقلیه عمومی تاثیر قابل توجهی در کاهش هزینه ها دارد. مقاله هزینه زندگی در ترکیه به لیر را مطالعه بفرمایید.

سوالات متداول آسان ترین راه مهاجرت به ترکیه

    سریع ترین روش مهاجرت به ترکیه چیست؟

    اینکه سریع ترین و راحت ترین روش مهاجرت و نقل مکان به ترکیه چیست، به شما و شرایطتتان بستگی دارد. شما ممکن است دانشجویی با رزومه عالی باشید که قطعا تحصیل برای آغاز راه عالیست، ممکن است در کاری تخصص لازم را داشته باشید و بتوانید کاری خوب در ترکیه پیدا کنید و حتی ممکن است که سرمایه ای کلان داشته باشید که در این صورت آسان ترین و سریع ترین راه خرید ملک در ترکیه است.

    با خرید خانه در ترکیه می توان به این کشور مهاجرت کرد؟

    بلی. شما می توانید خانه ای در ترکیه بخرید، با توجه به قیمت آن اقامت موقت و یا دائم ترکیه را دریافت کنید. پس از مدتی نیز می توانید شهروندی و پاسپورت ترکیه را اخذ بفرمایید.

    چند روش برای مهاجرت به ترکیه در اختیار داریم؟

    شما می توانید از راه های ازدواج، ثبت شرکت، خرید ملک، خرید سهام، سرمایه گذاری در بانک ها، کارآفرینی، کاری، تحصیلی، شهرت و … به کشور ترکیه مهاجرت کنید.

بررسی بهترین و ساده ترین راه گرفتن اقامت ترکیه

اگر به دنبال به روزترین اطلاعات درباره بهترین و ساده ترین راه و نحوه گرفتن اقامت در ترکیه هستید، این مقاله برای شما نوشته شده است. در این مقاله با ارائه به روزترین اطلاعات، به پرسش های شما درباره راحت ترین راه های ممکن برای گرفتن اقامت ترکیه و نحوه گرفتن اقامت در ترکیه پاسخ خواهیم داد.

در ادامه به پرسش های زیر پاسخ داده می شود:

  • چرا اقامت ترکیه؟
  • انواع روش های اخذ اقامت ترکیه کدامند؟
  • اقامت کوتاه مدت ترکیه چیست؟
  • اقامت بلند مدت ترکیه چیست؟
  • سریع ترین و بهترین راه گرفتن اقامت ترکیه کدام است؟
  • مزایای گرفتن اقامت ترکیه از طریق اجاره خانه کدامند؟
  • محدودیت ها و مشکلات اقامت ترکیه با اجاره خانه چیست؟
  • مدارک مورد نیاز برای اخذ اقامت ترکیه از طریق اجاره ملک چیست؟
  • درباره شرایط زندگی و هزینه ها در ترکیه بیشتر بدانید
  • برای دریافت آخرین اخبار و تغییرات شرایط این روش، اینجا کلیک کنید.

1. چرا اقامت ترکیه؟

کشور ترکیه با جذب 30 میلیون گردشگر در سال، ششمین مقصد توریستی گردشگران در سطح جهان می باشد. موقعیت جغرافیایی خاص و قرار گرفتن بخشی از خاک این کشور در اروپا و بخشی در آسیا، آب و هوای متنوع و برنامه ریزی گسترده و امکانات متنوع برای جذب توریست، این کشور را به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری تبدیل کرده است.

همسایگی و شباهت های فرهنگی و آب و هوایی ترکیه با ایران، باعث شده است که تعداد زیادی از ایرانیان این کشور را به عنوان مقصد گردشگری، کاری و یا برای زندگی انتخاب کنند.

2. انواع راه های گرفتن اقامت ترکیه کدامند؟

مهاجرت به ترکیه و دریافت اقامت این کشور به روش های مختلفی امکان پذیر است و به دو روش اقامت کوتاه مدت و بلند مدت انجام می شود. راههای گرفتن اقامت ترکیه از نظر هزینه، مدت زمان و سرعت اخذ اقامت با هم متفاوتند.

3. اقامت کوتاه مدت ترکیه چیست؟

اقامت کوتاه مدت ترکیه معمولاً اقامتی یکساله است که به منظور فعالیت های مختلفی چون کار، تحصیل و گردشگری صادر می شود. در زیر، نحوه گرفتن و لیست روش هایی که از طریق آنها می توانید اقامت یکساله در ترکیه را دریافت کنید، آمده است:

  • اقامت به منظور تحقیقات علمی
  • راه اندازی کسب و کار و برقراری ارتباطات تجاری (اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری)
  • اقامت توریستی یا اقامت ترکیه با اجاره خانه (به منظور مقاصد گردشگری)
  • حضور در برنامه ها و کارگاه های آموزشی شرکت های محلی ترکیه
  • اقامت تحصیلی یا شرکت در برنامه های بین المللی که مراکز آموزشی ترکیه برگزار می کنند
  • اخذ اقامت به منظور استفاده از برنامه های درمانی (بشر دوستانه)
  • اقامت از طریق یادگیری زبان ترکی
  • شرکت در برنامه های آموزشی، تحقیقی، کارآموزی یا دوره های تخصصی از طریق سازمان های عمومی
  • اجازه اقامت برای قربانیان قاچاق انسان
  • اقامت ترکیه با خرید خانه (مالکیت اموال غیر منقول)
  • اقامت ترکیه از طریق ازدواج

در ادامه بهترین راه گرفتن اقامت ترکیه را ارزیابی می کنیم…

4. برای گرفتن اقامت دائم ترکیه چه باید کرد؟

نحوه گرفتن اقامت بلند مدت و شهروندی ترکیه، بدین صورت است که باید بتوانید شرایطی که با آن اقامت موقت (یکساله) ترکیه را دریافت کرده اید، حفظ کنید و بعد از هر سال جهت تمدید مجوز اقامت تان اقدام کنید.

شما تنها می توانید از طریق اخذ اقامت ترکیه با خرید ملک و اقامت از طریق ازدواج (که در اقامت کوتاه مدت ذکر شد)، اقامت بلند مدت ترکیه را دریافت کنید.

نحوه و روش گرفتن اقامت دائم در کشور ترکیه معمولاً به این صورت است که بعد از آنکه تمدیدهای سالانه اقامت کوتاه مدت انجام شد، قابل دریافت خواهد بود. در مجموع، اتباع خارجی برای دریافت اقامت بلند مدت ترکیه باید حداقل به مدت 8 سال (یا 5 سال به صورت متوالی) در ترکیه با اقامت کوتاه مدت خود زندگی کنند.

برخی معیارهای اصلی دریافت اقامت بلند مدت ترکیه

  • اقامت در ترکیه حداقل به مدت 8 سال (یا 5 سال به صورت متوالی)
  • عدم داشتن سوء پیشینه در سه سال گذشته
  • عدم دریافت کمک اجتماعی در سه سال گذشته
  • داشتن درآمد کافی و پایدار و توانایی اداره خود و خانواده
  • فرد تحت پوشش یک بیمه معتبر پزشکی باشد (برای متقاضیان زیر 65 سال و بالای 18 سال)
  • عدم تهدید امنیت عمومی و پایبند به قوانین و نظم عمومی

نحوه اخذ اقامت ترکیه با خرید ملک چیست؟

برای اخذ اقامت ترکیه با خرید ملک ابتدا باید به ترکیه سفر کرده و خانه مورد نظر خود را از طریق بازدید از املاک مختلف انتخاب نمایید. پس از آنکه ملک مورد نظر را خریداری کرده و سند به نام شما منتقل شد، می توانید از اداره مهاجرت ترکیه (Göç İdaresi)، برای دریافت اقامت درخواست وقت ملاقات (Randevu) کنید. بعد از دریافت وقت ملاقات، لازم است که در زمان تعیین شده با در دست داشتن مدارک لازم به این اداره مراجعه و اقامت یک ساله خود را دریافت کنید.

اقامت ترکیه با خرید ملک یکی از ساده ترین و راحت ترین راه های موجود برای گرفتن اقامت ترکیه است.

5. سریع ترین و بهترین راه گرفتن اقامت ترکیه کدام است؟

اما بهترین راه گرفتن اقامت ترکیه کدام است؟ سریع ترین و بهترین روش گرفتن اقامت ترکیه، اقامت ترکیه از طریق اجاره خانه یا همان اقامت توریستی ترکیه می باشد. این روش به علت هزینه پایین و زمان کوتاه دریافت اقامت به روشی محبوب برای اقامت خارجیان در این کشور تبدیل شده است.

این روش یکی از انواع اقامت های کوتاه مدت ترکیه می باشد. شما می توانید با عقد قرارداد اجاره خانه در ترکیه، اقامت یکساله توریستی دریافت کنید و به مدت یکسال در ترکیه اقامت داشته باشید.

در واقع درست است که این روش منتج به دریافت اقامت دائم ترکیه نمی شود، اما با دریافت آن می‌توانید از حقوق شهروندی در ترکیه برخوردار باشید، در ترکیه زندگی کنید، حساب بانکی داشته باشید و…

اگر می خواهید مدتی را در ترکیه زندگی کنید تا مطمئن شوید انتخاب درستی انجام داده اید، (به علت زمان و هزینه پایین) از این روش اقامتی استفاده کنید و پس از آن به دنبال خرید ملک و سایر روش ها برای اخذ اقامت دائم ترکیه باشید.

در ادامه مزایای گرفتن اقامت ترکیه از طریق اجاره خانه را ذکر می کنیم.

6. مزایای گرفتن اقامت ترکیه از طریق اجاره خانه کدامند؟

    امکان اخذ وقت سفارت سایر کشورها (آلمان، اتریش، اسلواکی و…) از ترکیه. (به علت آنکه شما یک مقیم ترک محسوب می شوید).

    آسان ترین روش اخذ اقامت ترکیه است. (به دلیل آنکه نحوه گرفتن اقامت توریستی ترکیه برای این کشور ارز آوری و درآمدزایی دارد).

    ارزان ترین راه دریافت اقامت ترکیه است.

    امکان درخواست اقامت کاری ترکیه با داشتن کارت اقامت.

7. محدودیت ها و مشکلات اقامت ترکیه با اجاره خانه چیست؟

    با دریافت این اقامت حق تحصیل در این کشور را ندارید: اما با داشتن این اقامت اجازه درخواست آن را به راحتی خواهید داشت.

    با دریافت این اقامت حق کار در این کشور را ندارید: اما با داشتن این اقامت امکان درخواست اجازه کار را به راحتی خواهید داشت.

    در صورت دریافت این اقامت امکان ثبت شرکت و یا انجام فعالیت های اقتصادی در ترکیه را ندارید، اما امکان درخواست آن را خواهید داشت.

8. مدارک مورد نیاز برای اخذ اقامت ترکیه از طریق اجاره ملک چیست؟

*** تمام مدارک مورد نیاز توسط موسسه حقوقی ، برای شما تهیه می شود.

مدارک اولیه:

    فرم در خواست مجوز اقامت

    اصل و کپی گذرنامه (پاسپورت)

    چهار قطعه عکس بیومتریک (برای احراز هویت)

    پرداخت هزینه اداری برای دریافت کارت اقامت

    ارائه رضایت نامه پدر/مادر یا قیم برای افراد زیر 18 سال

مدارک ثانویه:

مدارک دیگری که برای تکمیل فرآیند از شما دریافت می شوند عبارتند از:

    فرم راندوو (درخواست ملاقات)

    ترجمه رسمی صفحات گذرنامه

    بیمه درمانی معتبر (افراد زیر 18 سال و بالای 65 سال از ارائه این مدرک معاف هستند)

    مدارک ارائه شده به خدمات بهداشتی در ترکیه

    هزینه های واریزی اداره مهاجرت

    مراحل انجام کار و مدت زمان گرفتن اقامت ترکیه به چه صورت است؟

*** تمامی مراحل توسط موسسه حقوقی ما، برای شما انجام می شود.

نحوه گرفتن کارت اقامت ترکیه

فرآیند اخذ اقامت ترکیه با درخواست وقت ملاقات (Randevu) پس از ارائه فرم درخواست اقامت، شروع می شود. معمولاً قرار راندوو، از زمانی که شما درخواست خود را ارائه می دهید، برای 20 روز تا چند ماه بعد (بسته به شهری که انتخاب کرده اید) تعیین خواهد شد.

در زمان مقرر باید با در دست داشتن مدارکی که در بالا بیان شد، به اداره مهاجرت ترکیه (göç idaresi) مراجعه کنید. در جلسه راندوو با شما مصاحبه می شود و با ارائه مدارک توسط شما، روند تشکیل پرونده اقامتتان آغاز می شود. اگر با درخواست شما موافقت شد، کارت اقامت به آدرس منزل شما در ترکیه ارسال می گردد.

9. بهترین راه اقامت: گرفتن اقامت کاری ترکیه

همانطور که اشاره شده یکی از راحت ترین راه های ممکن برای گرفتن اقامت ترکیه، خرید ملک است. در این روش با توجه به مجوز صادر شده برای اقامت چنانچه تمایل به فعالیت شغلی و کار مجاز در ترکیه را داشته باشید، ملزم هستید تا مجوز کار دریافت کنید.

نحوه گرفتن مجوز و اقامت کاری در ترکیه

    شرکتی در ترکیه ثبت کنید. سپس به عنوان موسس به اداره کار و امور اجتماعی این کشور مراجعه کنید و برای دریافت مجوز کاری اقدام کنید.

    پیشنهاد کاری از یک کارفرمای ترکیه‌ای دریافت کرده و به صورت رسمی استخدام شوید. در این روش، کارفرما باید شما را به صورت ماهانه بیمه کند. با ارائه مدارک استخدام شامل قرارداد و دیگر مدارک لازم به اداره کار ترکیه مراجعه کرده و برای دریافت مجوز کاری اقدام کنید.

10. درباره شرایط زندگی و هزینه ها در ترکیه بیشتر بدانید

اگر می خواهید اطلاعات جدید، کامل و مفیدی را درباره شرایط زندگی و هزینه ها در ترکیه به دست آورید، می توانید به مقاله بررسی شرایط زندگی در ترکیه مراجعه نمایید. پس از مطالعه کامل این مطلب، با شرایط زندگی در ترکیه کاملاً آشنا خواهید شد.

آخرین اخبار و تغییرات شرایط گرفتن اقامت ترکیه؛

شما می توانید برای دریافت آخرین اخبار و تغییرات شرایط گرفتن اقامت ترکیه، اینجا کلیک کنید و با ما همراه باشید.