اقتصادیکسب و کار جدید

زیباترین مدل های ساعت مردانه در 2024

بهترین مدل های ساعت مچی مردانه | لاکچری ترین مدل ها

در اینبخش مجموعه اي لاکچری از مدل ساعت مچی مردانه را جمع آوری کرده ایم. فکر می کنید خرید ساعت مردانه دیزل از مد افتاده؟ آخر اینروزها همه ی نگاه‌ها بـه ساعت موبایل ها و تبلت هاست و کمتر کسی بـه سراغ خرید ساعت مچی برای تکمیل استایل خود میرود، اما اگر شـما جزو دسته ساعت بازها هستید و بـه دنبال مدلهای شیک و لاکچری هستید در ادامه با زیرثانیه همراه باشید.

کدام مدل ساعت مچی مردانه را بخریم؟

جواب این سوال، در ابتدا بـه سلیقه‌ي شـما برمی‌گردد، اما اگر دل تان میـــخواهد صرفه‌جویانه‌تر عمل کنید و یک ساعت مچی مردانه را برای استایل‌هاي مختلف بکار ببرید، باید بـه این نکات توجه داشته باشید: مدل‌هاي کمی از ساعت مچی وجود دارند کـه بتوان آن‌ها را برای استایل‌هاي مختلف بکار برد، شـما حداقل بر اساس کمد لباس‌هایتان بـه دو ساعت مچی نیاز دارید.

ساعت بند فلزی نسبت بـه ساعت‌هاي بند چرمی آسان‌تر با لباس‌هاي دیگر ست می شوند، اما بندهای چرمی شیک‌تر و رسمی‌تر هستند. رنگ تمام فلزات بکار رفته در اکسسوری‌هاي شـما، مثل عینک آفتابی، قلاب کمربند یا گردنبند و ساعت و غیره باید با یک دیگر هماهنگ باشند، رنگ حلقه ازدواج شـما از این قاعده مستثنی اسـت.

اگر ساعت بند چرمی انتخاب میکنید، رنگ آن باید با رنگ تمام چرم‌هاي بکار رفته در استایلتان هماهنگ باشد. هر قدر رنگ دور صفحه، عقربه‌ها و اعداد روی ساعت روشن‌تر، با کنتراست بیشتر و شلوغ‌تر باشند، ساعت مردانه‌ي شـما غیر رسمی‌تر اسـت.

چند ساعت مچی برای شما کافی است؟

خب دوست دارید پولتان را تنها صرف خرید ساعت رولکس کنید؟ پس بـه یک ساعت نیاز دارید کـه بیشترین کاربرد را برای تیپ و استایل شـما داشته باشد. سراغ ساعت‌هاي خیلی پر زرق و برق نروید و یک مدل ساده‌تر را انتخاب کنید. اگر قرار اسـت تنها یک ساعت مچی داشته باشید و ساعت ست شـما هم صفحه و همبند فلزی داشته باشد، چرم انتخاب خوبی برای شـما نیست!

اما اگر بـه ساعت‌هاي مچی مردانه بیش از این حرف‌ها علاقه‌مندید، دستتان در انتخاب هم بازتر اسـت. حداقل یک ساعت کاملا رسمی و شیک را برای استایل کاری و فرمال خود انتخاب کنید و یک ساعت اسپرت مردانه رابا جزییات جذاب و خاص برای استایل روزمره بخرید.

دقت داشته باشید کـه یک ساعت بند چرم مردانه کـه رنگ آن قهوه‌اي اسـت را نمی توانید با کفش مردانه و کمربند چرم مشکی ست کنید و بر عکس. اگر چـه کـه امروزه تعداد زیادی از ساعت‌هاي مچی مردانه بـه گونه‌اي طراحی شده‌اند کـه بند قابل تعویض داشته باشند و بنابر این شـما بتوانید بر اساس استایل خودتان رنگ بندها را تغییر دهید­.

بند چرمی یا بند فلزی ؟ مسئله این اسـت! ساعت‌هاي بند فلزی این مزیت را دارند کـه در تیپ شـما بـه خوبی ست شوند. اگر چـه کـه فلزهای بکار رفته در زیورآلات مردانه و اکسسوری‌هاي شـما باید همیشه باهم ست باشند، اما اصولا مردان از اکسسوری‌ هاي فلزی کمتری استفاده می کنند.

ضمن این کـه طبق معمول مثلاً قلاب کمربند شـما نقره‌اي رنگ اسـت و کمتر پیش می آید کـه از یک قلاب طلایی استفاده کنید. از سوی دیگر هم قلاب کمربند قابل تعویض اسـت و هم مثلاً دکمه سر آستین‌هاي فلزی شـما. پس همیشه ست کردن یک ساعت بند فلزی با سایر اکسسوری‌ها کار آسان‌تری اسـت.

در مورد چرم‌ها هم همان قاعده‌ي ست بودن تمام چرم‌هاي بکار رفته در استایل شـما-طبق معمول کمربند و کفش- چرم وجوددارد. فراموش نکنید کـه چرم‌ها همیشه نسبت بـه اکسسوری‌هاي فلزی ساده‌تر و شیک‌تر بنظر می رسند. ساعت‌هاي بند چرمی شیک را می توانید در برند برند سواچ Swatch پیدا کنید.

بهترین برند ساعت مچی مردانه با قیمت مناسب : معرفی 5 مارک (2024)

از آنجاییکه تنوع برندها و مدل های ساعت مچی مردان در بازار امروز بسیار زیاد است، انتخاب بهترین برند ساعت مچی مردانه با قیمت مناسب امری بسیار دشوار است. برندهای ساعت مچی مختلفی در بازار وجود دارد. از جمله بهترین برندهای ساعت مچی مردانه با قیمت مناسب میتوان به کاسیو، سیتیزن، سیکو، فردریک کنستانت و اورینت اشاره کرد.

ساعت مچی جزو اصلی‌ترین اکسسوری هایی است که آقایان معمولا هرروزه از آن استفاده میکنند. با وجود ساعت مچی های هوشمندی که در بازار وجود دارد، هنوز هم بسیاری از افراد ترجیح میدهند که ساعت مچی های کلاسیک ببندند. همچنین یک ساعت مردانه اصل، اعتماد به نفس آقایان را بالاتر میبرد و شخصیت آنان را در نگاه دیگران خاص تر میکند. اما اینکه بتوانید یک ساعت مچی بخرید، به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. در قدم اول بهتر است بودجه ای که برای خرید ساعت نیاز دارید را مشخص کنید. همچنین برای برخی افراد اصالت ساعت مچی مهم است. برندهای اورجینال و باکیفیت بالایی در بازار وجود دارد که میتوانید از بین آنها انتخاب خود را انجام دهید. خرید ساعت هابلوت پیشنهاد ما به شماست.

اما نکته مهمی که باید به آن توجه بسیاری داشته باشید، این است که حتما ساعت مچی اصل بخرید. متریالی که در ساعت های اصل به کار میروند قابل مقایسه با ساعت های فیک نیستند. اگر شما هم به دنبال خرید یک ساعت مچی اصل هستید،. در ادامه برای سهولت تصمیم گیری، چندتا از بهترین برند های ساعت مچی مردانه با قیمت مناسب را به شما معرفی خواهیم کرد.

کاسیو، تکنولوژی در کنار زیبایی

از بهترین و پرفروش‌ترین برند های ساعت مچی مردانه با قیمت مناسب میتوان به برند کاسیو اشاره کرد. کاسیو برند محبوب یک شرکت الکترونیکی ژاپنی است که در زمینه طراحی و ساخت انواع ماشین‌حساب، ساعت مچی و ساعت اتمی، دوربین فیلم‌برداری و دیجیتال، انواع آلات موسیقی فعالیت می‌کند. یکی از دلایل موفقیت ساعت های برند کاسیو خلافیت در ساخت و طراحی منحصر به فرد کالکشن های مختلف آن است. کاسیو در تمام این سال‌ها کیفیت و کارکرد محصولاتش را بر لوکس بودن آنها ترجیح داده است.

به نقل از فروشگاه آنلاین تیک تاک گالری از جمله امکانات این برند محبوب ساعت مچی میتوان به شارژ با نور خورشید، زمان سنجی اتمی، GPS، دوام بالا و قیمت بسیار مناسب اشاره کرد. کاسیو کالکشن های متفاوتی دارد. از جمله آنها میتوان به ادیفایس، جی شاک و پروترک اشاره کرد. کالکشن جی شاک از محبوب‌ترین کالکشن های این برند است.

سیتیزن، پیشگام در تکنولوژی

مگر میشود از عاشقان ساعت مچی باشید و تا به حال نام سیتیزن را نشنیده باشید؟ به نقل از ایسنا برند ژاپنی سیتیزن جلودار برندهای ساعت مچی، در طراحی و تولید ساعت مچی و تکنولوژی‌های نوآورانه است. تاریخچه برند سیتیزن با تکنولوژی های پیشرفته و جدید گره خورده است. به نقل از فروشگاه تیک تاک گالری از مهم ترین تکنولوژی های ساعت مچی های سیتیزن، ساعت های مجهز به تکنولوژی اکو درایو است که توسط نور، انرژی خود را تأمین می کنند. از جمله تکنولوژی های دیگر این برند در ساخت ساعت مچی میتوان به زمان سنجی اتمی، تکنولوژی امواج ماهواره ای و سوپرتیتانیوم اشاره کرد.

ساعت مردانه سیتیزن به طور کلی با طراحی ها و مدل های مختلفی عرضه میشوند. مدل های مختلف شامل ساعت های استپرت، کلاسیک و مجلسی هستند.ساعت های مردانه سیتیزن عموما در قیمت های متنوعی عرضه میشوند و بسته به ویژگی ها و جزئیات طراحی، ممکن است قیمتی متفاوت داشته باشند. برخی از ویژگی های این ساعت ها میتواند شامل صفحه نمایش دیجیتال یا آنالوگ، ساعت های چندموتوره، تقویم و کرنومتر باشد.

سیکو، برند محبوب قدیمی

از بهترین برند های ساعت مچی مردانه با قیمت مناسب میتوان به برند سیکو اشاره کرد. سیکو از محبوب ترین برندها نزد ساعت‌سازان حرفه ای است. به نقل از ویکیپدیا سیکو، یک شرکت هلدینگ کالای لوکس ژاپنی است که شامل زیرمجموعه های ساعت مچی، ساعت دیواری و تجهیزات الکترونیکی است.

در سال ۱۸۸۱ کارآفرین ۲۲ ساله به نام “کینتارو هاتوری” فروش و تعمیر ساعت‌های مچی و دیواری را در مرکز توکیو آغاز نمود و یازده سال بعد، در سال ۱۸۹۲ وی کارخانه “Seikosha” را در ژاپن تأسیس نمود و در آن زمان موفق به ساخت نخستین ساعت دیواری خود شد. همانند سیتیزن، سیکو هم تکنولوژی های پیشرفته و مخصوص به خود را دارد. از جمله این تکنولوژی ها میتوان به اسپرینگ درایو، جی پی اس سولار و کینتیک اشاره کرد.

هایی که دارای فناوری اسپرینگ درایو هستند، چهار رویای اصلی هر ساعت ساز یعنی ذخیره شارژ طولانی، کوک شدن سریع، حرکت آسان و نرم و دقت بالا را برآورده کرد. ساعت هایی که فناوری جی پی اس سولار درون آنها به کار میرود، ساعت به راحتی منطقه زمانی دارندگان ساعت تنظیم میشود.

ساعت خورشیدی جی پی اس مناطق زمانی شناخته شده روی زمین را مشخص می کند. خواه در بالای کوه باشید، در وسط اقیانوس، یا حتی در مرکز بیابان، ساعت دقیقاً زمان محلی را نمایش می دهد. ساعت های سیکو کنتیک هم موتوری بین کوارتز و اتوماتیک دارند. در ساعت کینتیک، حرکت موتور به انرژی الکتریکی تبدیل میشود و در یک باتری که خودش شارژ میشود ذخیره میشود.

فردریک کنستانت، لوکس مقرون به صرفه

فردریک کنستانت از برندهای نسبتا تازه تاسیس است که در طی سه دهه گذشته همیشه در حال رشد بوده است و ساعت مچی های لوکس و جذاب تولید میکند. این برنددر سال ۱۹۸۸ توسط زوجی به نام های آلتا فرانکوییس فردریک استاس بکس و پیتر کانستنت استاس تاسیس شد.

ساعت های فردریک کنستانت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. هرکدام از ساعت های این برند به صورت دستی مونتاژ میشوند. هر ساعت طی یک زمان طولانی  توسط افراد و همچنین تجهیزات خاصی برای اطمینان از کیفیت مطلوب کنترل می شود. شاید به همین دلیل باشد که ساعت های مردانه فردریک کنستانت در بین آقایانی که به شیک پوشی اهمیت میدهند بسیار محبوب است.

اورینت

برند اورینت یکی از برندهای شناخته شده در دنیای ساعت است که از سال ۱۹۵۰ سعی در تولید بهترین ساعت ها دارد. ماموریت این برند ارائه ساعت های با کیفیت و قابل دسترس با سبک ماندگار است. اورینت به ساخت، قابلیت اطمینان، دقت و زیبایی ساعت هایش افتخار می کند. این برند در تولید ساعت مچی مکانیکی از پیشتازان است. اورینت در طول سالها به تولید ساعت های مکانیکی و و بهبود طراحی آنها وفادار مانده است. از جمله فناوری های ساعت های اورینت میتوان به تولید ساعت های غواصی اشاره کرد. ساعت های مردانه اورینت، از بهترین برند های ساعت مچی مردانه با قیمت مناسب است.

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.