عمومیکسب و کار جدید

قیمت پنجره دوجداره به صورت متر مربع

اگر به دنبال خرید پنجره دوجداره خصوصا پنجره دوجداره یو پی وی سی بوده اید و از چندین شرکت ساخت محصولات دوجداره استعلام قیمت گرفته اید. مطمئنا با ارائه قیمت به صورت متر مربعی مواجه شده اید !

هم چنین ما میتوانید برای دریافت استعلام قیمت پنجره دوجداره عبارت  قیمت پنجره دوجداره طهران وین در گوگل سرچ کنید روی لینک کلیک کنید و از قیمت پنجره دوجداره اطلاع کسب کنید

این نوع قیمت دادن محصولات، در نهایت منجر به سر در گمی و گیج شدن مصرف کنندگان میشود.

چرا که در ابتدای امر در محاسبات ساده اما اشتباه، قیمت نهایی که مصرف کننده با محاسبات خود انجام میدهد بسیار پایین تر از قیمت تمام شده میشود.

اما اصل داستان چیست ؟ در ادامه با مثالی این موضوع را برای شما شفاف میکنیم.

ارزانترین قیمت پنجره دوجداره | قیمت پنجره دوجداره | قیمت پنجره دوجداره حفاظ دار

روش درست و غلط محاسبه قیمت پنجره دوجداره

دو عدد پنجره دوجداره یو پی وی سی و یا حتی پنجره آلومینیومی دوجداره را در نظر بگیرید که هر دو ابعادی برابر با 1 در 1 متر دارند.

در حالت اول برای این فضا پنجره فیکس یا همان پنجره ثابت را میخواهیم که در این صورت به 4 متر طول پروفیل و 1 متر مربع شیشه احتیاج داریم و همینطور یراق آلات بازشویی در این نوع پنجره استفاده نمیشود.

در حالت دوم برای این فضا یک پنجره یک لنگه بازشو مورد نیاز است که در این صورت به 6 متر طول پروفیل و 4 متر مربع شیشه احتیاج هست. در نظر داشته باشید به هزینه های ساخت این پنجره، هزینه های یراق آلات مختص بازشوی آن را هم اضافه کنید.

با این وجود برای این دو پنجره دوجداره، آیا میتوان قیمت را به صورت متر مربعی و به صورت یکسان ارائه داد ؟

تعیین درست قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی

به دلایلی که در بالا به آن اشاره شد، شرکت های معتبر تولید و ساخت در و پنجره های دوجداره یو پی وی سی و یا پنجره آلومنیومی دوجداره ترمال بریک، ماننده قیمت پنجره دوجداره طهران وین ، از ارائه قیمت به صورت متر مربعی خودداری میکنند. و هزینه ساخت محصولات دوجداره را بعد از اندازه گیری های دقیق و مشاوره دقیق با کارفرما به صورت دقیق و تمام شده اعلام می کنند.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت پنجره دوجداره

قیمت پنجره به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله عوامل متغیر می توان به قیمت فولاد و آهن اشاره کرد، جنس پروفیل به کار رفته شده در درب و پنجره با قیمت روزانه آهن تغییر می کند و یکی از مهم ترین عوامل به شمار می آید. در ادامه عوامل تاثیر گذار بر قیمت پنجره دوجداره را بررسی میکنیم.

جنس پروفیل

محبوب‌ترین قاب‌های فلزی معاصر از آلومینیوم و گاهی از فولاد ساخته می‌شوند، اگرچه اکثر صاحبان خانه‌هایی که فریم‌های فولادی قدیمی‌تر دارند آنها را با قاب‌های آلومینیومی جایگزین می‌کنند. آلومینیوم زیبایی فلزی مشابه فولاد را با همان مزایا با قیمت کمتر ارائه می دهد. به همین منظور قیمت پروفیل بستگی به انتخاب جنس پروفیل شما دارد.

جنس شیشه

هنگام نصب و تعویض پنجره ها متخصصین هافمن انواع شیشه را به شما پیشنهاد می دهند، شیشه های رفلکس، طرح دار، رنگی، دوجداره و ساده از جمله انواع پنجره های بازار هستند و با انتخاب هر کدام از آنها قیمت پنجره تغییر خواهد کرد.

متراژ پنجره

بدیهی است که با بزرگ تر شدن متراژ پروفیل و شیشه بیشتری نیز در ساخت پنجره به کار برده شود. ابعاد استاندارد پنجره اغلب، ۱۴۰ سانتی‌متر در ۱۴۰ سانتی‌متر است. اگر قرار باشد، پنجره‌ای با ابعاد استاندارد نصب کنید، ‌قیمت‌ها به صورت واحدی محاسبه می شود.

نوع یراق آلات مصرفی

یراق آلات متنوعی در بازار موجود است که شما با توجه به سلیقه و دیزاین خانه خود میتوانید از آن ها استفاده کنید. یراق آلات شامل تمامی دستگیره ها و رگلاژ ها می شود.

پروفیل مصرفی، عامل تاثیرگذار در قیمت پنجره دوجداره

همانطور که در بالا به آن اشاره شد، نوع پروفیل مصرفی در ساخت پنجره دوجداره، شاید مهمترین عامل تعیین قیمت نهایی آن باشد. این اختلاف قیمت با توجه به برند و رنگ انتخابی در پروفیل های یو پی وی سی میتوانند منجر به اختلاف قیمت 50 درصدی در قیمت نهایی شود.

پیشنهاد شرکت طهران وین این است که به هیچ وجه از پروفیل های نامرغوب و نا معتبر در ساخت در و پنجره های دوجداره خود استفاده نکنید. چرا که این کار باعث هدر رفت پول و هزینه شما میشود و شما مجبور میشوید در زمان بسیار نزدیک به ناچار هزینه های تعویض پنجره های خود را پرداخت کنید.

منبع  https://www.upvctehranwin.com/قیمت-پنجره-دوجداره-در-تهران/