عمومیکسب و کار جدید

نکته‌هایی برای حرفه‌ای شدن در بازی پابجی

ترفندهای ویژه‌ی پابجی موبایل + خرید یوسی پابجی موبایل

در حلقه‌ی آخر به فکر لوت کردن نباشید

لوت کردن دشمنان در ابتدای بازی اقدام مناسبی است ولی در حلقه‌ی آخر اصلاً این کار را نکنید. لوت کردن در حلقه‌ی آخر مساوی است با مرگ. افراد خبره و حرفه‌ای پس از کشتن بازی‌بازان دیگر گوشه‌ای کمین می‌کنند و افرادی که برای لوت می‌آیند را با یک تیر به دیار باقی می‌فرستند.

دکمه‌ها را شفاف (Transparent) کنید

اگر صفحه‌ی شما کوچک است دکمه‌های بازی را شفاف کنید تا دید بهتری داشته باشید. بعد از چند دست بازی کردن احتمالاً شما جای دکمه‌ها را حفظ کرده‌اید، بنابراین به تنظیمات بروید و تعدادی از آن‌ها را شفاف کنید.

خرید ۳۰۰ یوسی رایگان | خرید یوسی ارزان در ایران | خرید یوسی از سایت خارجی

چگونه در پابجی موبایل حرفه‌ای شویم؟

قصد بهتر شدن در پابجی موبایل دارید؟ جدای از بحث جذاب بودن بازی و این‌که خیلی از بازی‌بازان بدون نیاز به مهارت بالا می‌توانند از بازی لذت ببرند، ولی برای بهتر شدن در بازی و رقابت با حرفه‌ای‌ها نیاز به رعایت یک سری نکات است که در ادامه به شما عرض می‌کنیم. اگر قصد حرفه‌ای شدن دارید با ما همراه باشید.

ترفندهای زیادی وجود دارند که بازی‌بازان حرفه‌ای از آن‌ها استفاده می‌کنند. خوشبختانه در ادامه شما می‌توانید با صرف تنها 10 دقیقه و مطالعه‌ی نکات ارائه شده، یک شروع حرفه‌ای در پابجی موبایل داشته باشید.

اسلحه‌ها در بازی بهترین همراه شما هستند. ولی شما باید شیوه‌ی کارکرد هر سلاح را یاد بگیرید و با نحوه‌ی عملکرد آن آشنا باشید. تمرین کردن شما را حرفه‌ای می‌کند بنابراین Practice Range را دست کم نگیرید. در آن‌جا می‌توانید با شیوه‌ی عملکرد سلاح‌های مختلف آشنا شوید و با هدف‌های ایستا و متحرک تمرین کنید. اسلحه‌ی مورد نظرتان را انتخاب کنید و تمرین کنید. به همه چیز دقت کنید از سرعت گلوله تا Bullet Drop.

برخی بازی‌بازان استفاده از اسنایپر و کمین کردن را می‌پسندند و برخی دیگر ترجیح می‌دهند رو در رو درگیر شوند و به دل خطر بزنند. در بخش تمرینی می‌توانید اسلحه‌ی مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و به تمرین با آن بپردازید.

حواستان به بولت دراپ اسلحه باشد

اسلحه‌ی شما در پابجی همه چیزتان است برای حرفه‌ای شدن در پابجی موبایل نیاز دارید که نقشه را بشناسید و مکان‌ها را حفظ کنید ولی اسلحه‌ها نقش کلیدی در این امر دارند. بخش‌های زیادی وجود دارد ولی شما باید در همه‌ی آن حوزه‌ها حرفی برای گفتن داشته باشید.

بولت دراپ در همه‌ی تفنگ‌ها تأثیرگذار است. وقتی شما از فاصله‌ی دور اقدام به شلیک کنید این معضل گریبانتان را خواهد گرفت، این موضوع در اسلحه‌های حقیقی نیز در فواصل بالای 1000متر تأثیرگذار است. وقتی تیری شلیک می‌کنید، آن گلوله به مسیر خودش ادامه خواهد داد تا زمانی که جاذبه روی آن اثر می‌گذارد و سقوط می‌کند. به این اتفاق بولت دراپ می‌گویند.

این قضيه‌ی بولت دراپ در فواصل دور گریبانتان را خواهد گرفت. به عنوان مثال یک هدف 100 متر با شما فاصله دارد و هدفی دیگر 400 متری شما می‌باشد. شما می‌توانید با یک اسلحه‌ی مناسب به راحتی هدف 100 متری را هدشات کنید ولی این اتفاق برای هدف 400 متری سخت‌تر اتفاق خواهد افتاد. برای هدشات کردن این هدف باید بالاتر را هدف بگیرید تا حتی با وجود بولت دراپ نیز بتوانید هدف را بزنید. در غیر این صورت آن گلوله ممکن است به سینه یا شانه‌ی آن هدف برخورد کند.

سرعت گلوله را در نظر داشته باشید

هر اسلحه‌ای سرعت شلیک متفاوتی دارد. مسلسل‌ها طبیعتاً سرعت شلیک بالاتری دارند و با این حال شما باید برای درک بهتر این ماجرا تفنگ‌های مختلف را امتحان کنید.

ما در پائین آمار چند اسلحه‌ی مختلف را برایتان آورده‌ایم:

    AUG A3 – 940m/s

    M1614 – 900m/s

    M416 – 880m/s

    SCAR-L – 870m/s

    QBZ – 870m/s

    Beryl M762 – 715m/s

    AKM– 715m/s

    Groza – 715m/s

    MK47 Mutant – 780m/s

البته که سلاح‌های زیادی وجود دارند. همچنین افزونه‌ها یا attachments نیز روی سرعت گلوله تأثیرگذار هستند. بنابراین باید به این موارد دقت کنید. بدون شک با حرفه‌ای شدن در این بخش می‌توانید بهترین زمان را برای شلیک انتخاب کنید.

حرکت حریفتان را پیش‌بینی کنید

دیگر بازی‌بازان در پابجی موبایل حریف یا به اصطلاح دشمن شما هستند. بنابراين فرصت بازی جوانمردانه یا مهربانانه وجود ندارد. من نمی‌گویم که تقلب کنید یا چیز مزخرفی از این دست را انجام دهید. حرف من این است: بهترین تاکتیک برای شما پیش‌بینی حرکت دشمن است. حریفانتان به شکل به خصوصی حرکت می‌کنند یک هدفی دارند. اگر بتوانید حرکت آن‌ها را پیش‌بینی کنید به راحتی قادر به پیش دستی کردن و دست برتر گرفتن را خواهید داشت.

این یک روش حرفه‌ای می‌باشد، یک تکنیک پیشرفته، اگر شما قصد استفاده از این تکنیک را دارید باید به سرعت گلوله‌ی اسلحه‌های مختلف تسلط پیدا کنید. برخی اسلحه‌ها کند‌تر هستند، بهتر است آن‌ها را برای این کار انتخاب کنید. حرکت دشمن را پیش‌بینی کنید و با یک زمان‌بندی دقیق شلیک کنید. این تکنیک‌ها را بازی‌بازان حرفه‌ای استفاده می‌کنند. توصیه‌ی ما به شما این است که حرکت دشمن را زیر نظر بگیرید، برخی به شکل زیگزاگ حرکت می‌کنند و برخی دیگر همیشه یک خط راست را پی می‌گیرند.

همیشه کلاهخود بپوشید

کلاهخود (helmet) شاید در ابتدا به درد نخور به نظر برسد. بازی‌بازان تازه‌کار از شکل ظاهری آن خوششان نمی‌آید و از آن استفاده نمی‌کنند. نکته‌ی اصلی دیگر اینجاست که کلاهخود با ضربه دیدن خراب می‌شود و شما باید مدام دنبال یک کلاهخود جدید باشید وگرنه در برابر هدشات آسیب‌پذیر خواهید بود. کلاهخود بهترین دوست شما در برابر اسنایپرها می‌باشد. توجه کنید که چندین نوع کلاهخود وجود دارد برای مقابله با هدشات بهتر است حداقل یک کلاهخود لول 2 پیدا کنید.

مشخصات کلاهخودهای مختلف در پائین آمده است:

    Motorcycle helmet – level 1: کم کردن آسیب 30%، مقاومت 80

    Military helmet – level 2: کم کردن آسیب 40%، مقاومت 150

    Spetsnaz helmet – level 3: کم کردن آسیب 55%، مقاومت 230

کلاه ایمنی Spetsnaz قادر خواهد بود شما را در برابر هدشات‌های M24 و Kar98k محافظت کند. فقط AWM قادر خواهد بود شما را با یک شلیک به سرتان از پا در بیاورد. در صورت استفاده از کلاهخود سطح 3، قدرتمندترین اسلحه‌های پابجی موبایل باید بیش از یک بار شما را هدشات کنند تا شکست بخورید. اگر در زنده ماندن مشکل دارید، به خصوص هنگامی که با تعداد زیادی اسنایپر در مسابقات هستید، حتما کلاهخود برای پوشیدن پیدا کنید.

توجه: ماسک‌ها هیچ گونه محافظت و دوام برای شما ایجاد نمی‌کنند. ماسک بالستیک، به نظر می‌رسد مانند ماسک هاکی باشد، ولی فقط برای موارد تزئینی و زیبایی است. شما هیچ حمایتی نخواهید داشت، اما با پوشیدن آن بسیار جالب و خفن به نظر خواهید رسید.

جلیقه بپوشید، شما را محافظت خواهند کرد

آیا می‌خواهید حتی بیشتر محافظت داشته باشید؟ جلیقه به تن کنید. بازی‌بازانی که زره (آرمور) یا کلاهخود ندارند آسیب پذیر هستند و از ضربات آسیب زیادی می‌بینند. اگر می‌خواهید از خود محافظت کنید، جلیقه بپوشید. جلیقه‌ها در اطراف نقشه پراکنده شده‌اند و همچنین در سه سطح اصلی وجود دارند که جلیقه‌های سطح 3 بیش‌ترین محافظت را ارائه می‌دهند. پوشیدن هر جلیقه‌ای بهتر از نداشتن جلیقه است و ترتیب کارایی و عملکرد آن‌ها به شرح زیر است:

Police vest – level 1: کم کردن آسیب 30%، مقاومت 200

Police vest – level 2: کم کردن آسیب 40%، مقاومت 220

Military vest – level 3: کم کردن آسیب 55%، مقاومت 250

اگر جلیقه نظامی (میلیتاری) پوشیده‌اید، با Kar98k می‌توانید چهار بار تیرباران شوید. بسته به اسلحه ممکن است اسنایپرها در دو شلیک شما را بکشند. یکی از بهترین راه‌ها برای بهتر شدن در PUBG موبایل ادامه بازی به شکل منظم است و جلیقه‌ها به شما امکان می‌دهند قبل از مرگ بیش‌تر دوام بیاورید و گلوله‌های بیشتری را تحمل کنید. این زمان اضافی در بازی به شما امکان را می‌دهد که مهارت‌های خود را تقویت کنید تا هر بازی کمی بیشتر دوام بیاورید و امیدوارم که کشتارهای بیش‌تری داشته باشید!

در را پشت سرتان ببندید

بازیک‌بازان درها را باز می‌کنند، و وقتی درهای یک ساختمان باز می‌ماند، حدس بزنید چه می‌شود؟ حریفان می‌فهمند شخصی داخل ساختمان است. این بازی‌بازان ممکن است از قبل از ساختمان خارج شده باشند، اما مطمئن باشید سایر بازی‌بازانی که با در باز به ساختمان وارد می‌شوند هوشیار خواهند ماند.

بستن در پشت سر شما یکی از آسان‌ترین اقداماتی است که می‌توانید برای بهتر شدن در PUBG انجام دهید. بستن در باعث می‌شود بازی‌بازانی که غافلگیرانه وارد ساختمان می‌شوند را ‌شکست دهید. در حالت ایده آل، شما می‌خواهید خود را در ساختمان قرار دهید تا از عنصر غافلگیری استفاده کنید. 2 منطقه‌ی اصلی که کیل راحت به دست می‌آید عبارتند از:

  • ورودی در
  • راه‌پله

همانطور که حریفان از طرف درب به سمت پله‌ها می‌دوند، غافلگیرشان کنید و آن‌ها را بکشید. استفاده از عنصر غافلگیری یکی از بهترین راه‌هایی است که می‌توانید بازی خود را ارتقاء دهید. من توصیه می‌کنم نقشه‌ها را یاد بگیرید، هایلایت دیگران را در حال بازی تماشا کنید و مطمئن باشید در را پشت سر خود می‌بندید. اگرچه با قایم شدن در خانه کیل زیادی نخواهید گرفت، اما مطمئناً می‌توانید چند قربانی بی خبر را از بازی خارج کنید.

یوسی پابجی موبایل چیست و چرا باید آنرا دریافت کنیم؟

امروزه در دنیای بازی ها برای اینکه از یکسری ویژگی های خاص بهرمند شوید نیاز بوده تا پول درون بازی رو خریداری کنید. نام پول درون بازی پابجی موبایل (unknown cash) UC میباشد. شما با خرید یوسی پابجی موبایل قادر به این خواهید بود که اکانت خود را از لحاظ بصری زیبا و جذاب تر کنید. با خرید یوسی پابجی موبایل میتوانید اسکین های مختلف و جذاب ، خرید کارت های مختلف و کلی کارهای دیگه انجام دهید. طبیعتا هر چقدر مقدار UC اکانت شما بیشتر باشد قادر به خرید آیتم های بیشتری خواهید بود.