برترین بازیهای nft در سال 2022

بهترین بازی های NFT 2022 ؛ معرفی بازی هایی که می توانید از آن ها کسب درآمد کنید

اگر به دنبال راهی برای کسب درآمد از بازی ها باشید، تاکنون باید نام بازی های ان اف تی را شنیده باشید. با ما باشید تا با بهترین بازی های NFT 2022 آشنا شوید. راه های بسیار زیادی برای کسب درآمد از حوزه دیجیتال وجود دارد. از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال گرفته، تا آغاز یک کسب و کار در متاورس می توانند جزو راه های کسب درآمد از جهان دیجیتال باشند. البته که شما می توانید آموزش کسب درآمد در متاورس را درسایت ارزیدو مطالعه کرده تا راهی جدید برای کسب درآمد از متاورس را بیاموزید.

بهترین بازی های NFT 2022

معرفی بازی هایی که می توانید از آن ها کسب درآمد کنید

شما می توانید فهرست بهترین بازی های NFT 2022 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

  • Axie Infinity
  • MetaWars
  • Splinterlands
  • Idle Cyber
  • Decentraland
  • Gods Unchained
  • Lightnite
  • Bomb Crypto
  • Etheremon
  • Guild of Guardians

درحال حاضر که افراد مختلف به دنبال راهی آسوده برای کسب درآمد هستند، بهترین بازی کریپتویی 2022 بهترین گزینه خواهد بود. برترین بازی های ان اف تی بازی هایی هستند که از تکنولوژی NFT در آن ها به کار رفته است. در اکثر بازی های معمولی، آیتم هایی وجود دارد که بازیکنان می توانند آن ها را با کسب امتیاز به دست آورند؛ اما در بازی های NFT، این آیتم ها منحصر به فرد هستند و اگر شما یکی از آن ها را به دست آورید، می توانید آن را فروخته و به کسب درآمد برسید!

پس در ادامه با ما باشید تا با بهترین بازی ان اف تی 2022 آشنا شده و به تجربه آن ها بپردازید. همچنین از یاد نبرید که برای فروش NFTهایی که کسب کرده اید، باید به بهترین سایت های خرید و فروش NFT رجوع کنید. با ما همراه باشید.

Axie Infinity

Axie Infinity یکی از بهترین بازی های کریپتویی 2022 است که از سری بازی های پوکمون الهام گرفته است. همانطور که ذکر کردیم، این بازی جزو جدیدترین و بهترین بازی های کریپتویی 2022 است و در اواخر سال 2021 منتشر شده است؛ اما با این حال یکی از برترین بازی های ان اف تی در سال 2022 نیز محسوب می شود.

این بازی راه را برای بازیکنان متعددی هموار کرده است تا بتوانند بدون زحمت، از استعداد خود برای بازی کردن کسب درآمد کنند. شما در این بازی باید هیولاهایی را به نام Axie آموزش و پرورش دهید و یا آن ها را بخرید. پس از آن، شما باید آن ها را در مقابل Axie های رقیبتان قرار داده و شاهد مبارزه آن ها باشید. سپس و همانند اکثر بازی های بلاکچین دیگر، شما با می توانید از امتیازهایتان به عنوان ارز دیجیتال استفاده نمایید. توکن بازی Axie Infinity، جزو بهترین توکن های NFT محسوب می شود؛ پس کاملاً واضح است که این بازی در لیست برترین بازی های NFT 2022 جای گیرد.

MetaWars

بازی بعدی که در لیست بهترین بازی های کریپتویی 2022 جای داده ایم، MetaWars نام دارد. این بازی که در یک دنیای علمی تخیلی عظیم جریان دارد، به جنگ و نبرد بر سر زمین می پردازد. MetaWars یک بازی استراتژیک کارتی چند نفره در ژانر نقش آفرینی است که در فضا جریان دارد. شما باید با دیگر گاوشگران کنجکاو فضا، به مبارزه بپردازید تا به پول بیشتری برسید و سیاره های جدیدتری را تصاحب نمایید.

شما می توان زمان خود را صرف کاوش کنید و یا به سیاره دیگران یورش برده و آن را تسخیر نمایید. همچنین شما می توانید با بازیکنان دیگر همکاری کرده و با استراتژی های گروهی، کهکشان را به سلطه خود درآورید. تلاش اصلی شما در این بازی باید برای به دست آوردن سیاره های بیشتر و کسب ارز $Wars باشد.

Splinterlands

یک نمونه برای نوعی دیگر از برترین بازی های NFT 2022 Splinterlands است. این بازی به دلیل گیم پلی خلاقانه و باورنکردی اش مشهور به بهترین بازی سودآور ان اف تی 2022 شده است که می تواند نگاه تازه ای به مفهوم کسب درآمد دیجیتال از بازی های ویدیویی را ارائه می دهد. این بازی براساس یک شبکه بلاک چین به نام HIVE ساخته شده است.

شما در این بازی باید با هیولا های مختلف مبارزه کرده و دارایی هایی را درون بازی برنده شوید؛ این دارایی ها ارزش ارزی دارند و شما می توانید آن ها را در بازارهای ثانویه به فروش بگذارید. همچنین Splinterlands را می توان بهترین بازی بلاکچین موبایل نیز نامید. شما می توانید برای دانلود نسخه اندروید بهترین بازی سودآور ان اف تی 2022 به صفحه این بازی در گوگل پلی مراجعه نمایید.

Idle Cyber

Idle Cyber یک بازی جذاب RPG است که با مکانیزم های کریپتو ترکیب شده تا مطمئن شود بازیکنان با دستانی پر از بازی بازمی گردند و به همین دلیل است که یکی از بهترین بازی های کریپتویی 2022 را تشکیل داده است. داستان این بازی در آینده ای بسیار دور و در عصر سایبورگ ها جریان دارد؛ سایبورگ های شروری که قصد نابودی بشر را دارند.

شما در حین انجام بازی Idle Cyber، امتیازهایی به دست می آورید که بعدتر می توانید آن ها را در بازارهای NFT درون بازی معامله کنید. بازی Idle Cyber هنوز در ابتدای راه قرار دارد و همچنان جای پیشرفت بسیار زیادی دارد. با این حال، کاملاً واضح است که آینده ای روشن در انتظار Idle Cyber است که آن را تبدیل به بهترین بازی سودآور ان اف تی 2022 خواهد کرد.

Decentraland

شاید از دیدن نام Decentraland به عنوان بهترین بازی ان اف تی 2022 کمی تعجب کرده باشید. زیرا که Decentraland نه یک بازی کریپتویی، بلکه جزو بهترین پروژه های متاورس است. اما شما باید بدانید که دسنترالند متشکل از NFT است. NFTهای بسیار زیادی در دسنترالند وجود دارند که بسته به میزان کمیابی آن ها، قیمت های مختلفی دارند. اگر شما نیز بتوانید به برخی از این NFTهای کمیاب دست پیدا کنید، می توانید آن ها را به فروش رسانده و کسب درآمد کنید.

البته که راه های بسیار زیادی براس کسب درآمد از دسنترالند وجود دارد. شما می توانید با برخی از این راه ها، در نوشتار آموزش بازی دسنترالند (Decentraland) آشنا شوید. البته که نوشتار خرید زمین در متاورس و صفر تا صد خرید زمین در متاورس نیز کمک بسیار زیادی به شما در کسب درآمد از متاورس خواهند کرد.

Gods Unchained

Gods Unchained برترین بازی های NFT 2022 است که به سبک کارتی ساخته شده است. این بازی که در ژانر استراتژی (بهترین بازی های استراتژیک در سال 2021 ) قرار می گیرد و به صورت آنلاین در دسترس است. هرکدام از کارت های موجود در بازی Gods Unchained براساس توکنی به نام GODS دارای ارزش می شوند و شما می توانید با فروش کارت هایتان، به کسب درآمد برسید.

Lightnite

بازی Lightnite نام خود را از بازی محبوب و پرطرفدار Fortnite الهام گرفته است و یکی از هترین بازی های حوزه بلاکچین و در ژانر بتل رویال (بهترین بازی های بتل رویال اندروید و آیفون 2022) است. این بازی آنلاین اکشن و بتل رویال، به بازیکن این امکان را می دهد که از رویارویی با هر بازیکن، مبلغی پول دریافت کنید.

درواقع اگر برنده باشید مقداری ارز دریافت خواهید کرد و اگر بازنده باشید، مقداری از ارز دریافتی را از دست خواهید داد! Lightnite یک بازی بسیار سرگرم کننده است که شما می توانید زمان خود را صرف سرگرم شدن در آن کرده و با جیبی پر از NFT و پول بازگردید.

Bomb Crypto

در همین حین که درحال تربیت هیولاهای مختلف هستیم که برای ما مبارزه کنند، یکی دیگر از بهترین بازی های حوزه بلاکچین Bomb Crypto نام دارد. بازی Crypto Bomb، یکی دیگر از بهترین بازی های NFT 2022 است که از یک بازی کلاسیک قدیمی تر الهام گرفته است و آن را در فضای کریپتویی، به نحوی جدید بازسازی کرده است. این بازی، به طور مسقتیم از بازی قدیمی Bomberman الهام گرفته است و آن را در وب و در سرویس کریپتویی بازسازی کرده است.

در این بازی شما می توانید به سادگی به مبارزه PVP را شروع کرده و با رقیبی ناشناس، به رقابت بپردازید. هدف بازی این است که تا جای ممکن سکه جمع کرده و از آن ها به عنوان نوعی انرژی استفاده کنید. البته که در طول این بازی باید حواستان به نوار انرژی باشد؛ اگر انرژی شما به اتمام برسد، شما نمی توانید به بازی کردن ادامه دهید و تنها راه شما صبر کردن تا زمانی است که انرژی شما پر شود.

Etheremon

یکی دیگر از برترین بازی های ان اف تی Etheremon نام دارد. این بازی شباهت زیادی به Axie Infinity دارد. شما در این بازی باید هیولاهایی به نام Ether را ترتیب کرده و به نبرد بفرستید. البته که می توان Ether را موجودات NFT نیز خطاب کرد؛ زیرا که Etherها نوعی هستند و شما می توانید آن ها را به فروش بگذارید.

Etheremon که یکی از بهترین بازی های کریپتویی 2022 است، تفاوت نسبتاً زیادی با دیگر بازی های کریپتویی دارد. این بازی برخلاف اکثر دیگر بازی ها نه بر یک سرور، بلکه بر یک شبکه بلاکچین واقعی واقع شده است. بدین شکل شما می توانید به راحتی از تجربه Etheremon لذت ببرید.

Guild of Guardians

بازی جدید Guild of Guardians بهترین بازی سودآور NFT 2022 است و. این امکان را به شما می دهد تا تیمی رویایی از نگهبانان را تشکیل داده به سوی سیاه چاله ها روانه شده و با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید. بازی Guild of Guardians، بازی جدیدی از سازندگان بازی Gods Unchained است که پیش تر آن را نیز به شما معرفی کردیم. درحال حاضر، هر دو مورد از این بازی ها توانایی تبدیل شدن به بهترین بازی سودآور NFT 2022 را دارند.

بازی Guild of Guardians در اوایل سال 2022 منتشر شده است و قرار است تا یک بازی به شدت عظیم باشد. یوبیسافت جزو کمپانی هایی است در ساخت این بازی دخیل بوده است. این همکاری ها و لیست بلند از سازندگان این بازی، آن را به بهترین بازی سودآور NFT 2022 بدل کرده است.

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازی های NFT 2022 سپاس گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت ما عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله ها، نقد ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین بازی های NFT 2022

چگونه می توان از بازی های NFT کسب درآمد کرد؟

در تمامی بازی ها، آیتم هایی وجود دارد که بازیکن با امتیازهای کسب شده به دست می آورد. در بازی های NFT، این آیتم ها به صورت NFT به وجود آمده و شما می توانید پس از کسب کردن آن ها، NFTهای خود را به فروش بگذارید.

بازی Axie Infinity به چه صورت است؟

بازی Axie Infinity بهترین بازی ان اف تی 2022 و همانند بازی پوکمون است. شما در این بازی باید موجوداتی به نام اکسی را پرورش داده و سپس به میدان مبارزه راهی کنید. این اکسی ها یک NFT هستند و می توانند به فروش برسند.

معرفی بهترین بازی های NFT در سال 2022

حتما تاکنون با مفهوم NFTها و انواع آن ها آشنایی پیدا کرده اید. توکن های بی همتا نمایش دیجیتالی از اشیاء و آثار مختلف هستند که می توانید با ارزهای دیجیتال آن ها را خریداری کنید. پلتفرم های NFT عموما در زمینه آثار هنری محبوب هستند، اما در حوزه بازی نیز رشد کرده اند. بازیکنان اکنون می توانند شخصیت های دیجیتالی داشته باشند و آن ها را با پول فیات مبادله کنند.

اکنون می توان در کنار لذت و سرگرمی، از وقت و تلاشی که برای بازی صرف می شود نیز کسب درآمد کرد. با افزایش محبوبیت NFTها، توسعه دهندگان شروع به تولید بازی های بیشتری کرده اند و بازی های متعددی وجود دارند که منتظر انتشار آن ها هستیم. در این مقاله از ارزیدو بهترین بازی های NFT در سال 2022 را به شما معرفی می کنیم و نکات مثبت و منفی هریک را بررسی می کنیم.

بهترین بازی های NFT که در سال 2022 عرضه می شوند

بازی های NFT روز به روز در حال افزایش و تکامل هستند و سبک های مختلف بازی، قدم به این حوزه می گذارند. در این بازی ها کاربران مالک واقعی تمام دارایی هایشان در بازی هستند و می توانند آن ها را معامله کنند. استراتژی های مختلفی در بازی ها به کار گرفته می شود و کاربران در ازای وقتی که می گذارند، از چندین شیوه می توانند کسب درآمد کنند.

کمپانی های زیادی در حال ورود به عرصه بازی های بلاکچینی و ان اف تی ها هستند، اما در این بین چند مورد از آنها قول داده اندبازی هایشان را در سال 2022 عرضه کنند. در این مقاله شما را با بهترین بازی های NFT در سال 2022 آشنا می کنیم.

بازی Battle of Guardians

وقتی صحبت از بازی های مبارزه ای چند نفره NFT به میان می آید، هیچ گزینه ای بهتر از Battle of Guardians (BOG) نیست. این بازی دارای یک اکشن حماسی چند قلمرویی است که در یک دنیای بازی بزرگ اتفاق می افتد. این بازی که توسط شبکه Solana پشتیبانی می شود، یک نبرد تک به تک است که در آن بازیکنان با شکست دادن حریفان خود برای کسب جایزه به رقابت می پردازند.

الگوی گیم پلی این بازی تحت تاثیر علایق توسعه دهندگان به دنیای مدرن است. توسعه دهندگان پس از یک بررسی گسترده متوجه شدند که بازی های اکشن، جایگاه بالاتری در صنعت Game دارند و همواره محبوبیت بیشتری بین کاربران پیدا می کنند. این بازی ها به تثبیت بلندمدت اقتصاد کمک می کنند و در عین حال بازیکنان می توانند اوقات خوبی را سپری کنند. گرافیک این بازی ها فوق العاده و اکشن آن ها هیجان انگیز است.

Battle of Guardians از توکن های یکتا استفاده می کند و به بازیکنان این توانایی را می دهد که کارهایی فراتر از یک مبارزه انجام دهند. بازیکنان می توانند کاراکترهای ان اف تی و سایر موارد مرتبط با بازی را مبادله کنند. مکانیسم NFT Synthesis این بازی، بازیکنان را قادر می سازد تا با ترکیب شخصیت های بازی، شخصیت های جدیدی خلق کنند.

به عبارت دیگر، می توانید توانایی های مبارزاتی یک شخصیت را با شخصیت دیگری مرتبط کنید. ترکیب کاراکترها ممکن است تعداد NFTهای شما را کاهش دهد، اما ارزش کار ترکیبی شما در درازمدت افزایش خواهد یافت.

نکات مثبت:

  • دارای گرافیک هیجان انگیز.
  • امکان ارتباط با سایر بازیکنان.
  • دارای سه حالت بازی (Arena، داستانی و حالت مسابقات)

نکات منفی:

  • برای شرکت در این بازی باید ورودی پرداخت کنید.

بازی Rainmaker

Rainmaker مدت کوتاهی است که روی کار آمده است. مانند همه بازی های ان اف تی، این بازی نیز بر اساس فناوری بلاک چین کار می کند و کاربران می توانند به سادگی با بازی کردن در آن درآمد کسب کنند. Rainmaker به آرامی در سال 2021 به شهرت رسید و در سال های پیش رو نیز پیشرفت خواهد کرد.

Rainmaker دوستداران کریپتو و علاقه مندان به سهام را گرد هم می آورد تا در چندین مسابقه هیجان انگیز با یکدیگر رقابت کنند. این مسابقات برای آزمایش توانایی های تصمیم گیری شما، از رویدادهای واقعی بازار سهام و ارزهای دیجیتال الهام می گیرد؛ بنابراین اگر در پیش بینی و مدیریت پورتفولیوی خود مهارت دارید، می توانید درآمد زیادی از این مسابقات کسب کنید.

این بازی همچنین به کاربران این امکان را می دهد که روزانه جوایز خارق العاده ای کسب کنند. این پلتفرم با ارائه فرصت های آموزشی، افراد تازه وارد را به این صنعت جذب می کند. به کمک این بازی افراد می توانند در دنیای واقعی بر بازار مسلط شوند و تصمیمات منطقی بگیرند که می تواند برای یک عمر مفید باشد.

برخی از مشتریان Rainmaker شروع به سرمایه گذاری بلندمدت کرده اند و در اهداف مالی خود پیشرفت چشمگیری داشته اند. بازیکنان همچنین می توانند توکن های خود را در صرافی های اصلی NFT اتریوم مانند Kraken و Bittrex معامله کنند.

نکات مثبت:

  • توانایی های بازیکنان را توسعه می دهد.
  • دارای جوایز نقدی است.
  • می توانید توکن های آن را در پلتفرم های NFT محبوب اتریوم معامله کنید.

نکات منفی:

  • شرایط برداشت می تواند طولانی و پیچیده باشد.

بازی RaceFi

RaceFi ممکن است به اندازه سایر بازی های NFT رایج نباشد، اما می تواند در لیست بهترین بازی های NFT در سال 2022 جای داشته باشد. استفاده از بهترین فناوری، ماشین ادغام شده سولانا و هوش مصنوعی از نکات قابل توجه این بازی هستند.

ماشین ها مهم ترین دارایی های این بازی هستند، زیرا برای بازی به آن ها نیاز دارید. هر خودرو ویژگی های متمایزی دارد که آن را از سایر مدل ها جدا می کند. شما می توانید با بازی کردن در بخش مسابقات رتبه بندی، درآمد کسب کنید. همچنین بازی کردن مداوم به شما این امکان را می دهد که دارایی های واقعی داشته باشید که البته فقط در بازی قابل اجرا هستند.

برای به دست آوردن اتریوم در بازی، ابتدا باید مقدار مشخصی امتیاز فانتزی جمع کنید. 205 امتیاز فانتزی معادل 0.01 اتر و 250 امتیاز فانتزی معادل 0.02 ETH ارزش دارند. با وجود اینکه این بازی فقط برای اندروید در دسترس است، اما به دلیل ادغام با NFTها می تواند به یکی از محبوب ترین بازی ها تبدیل شود.

نکات مثبت:

  • امکان شرط بندی توسط اشخاص ثالث
  • گرافیک خیره کننده ای دارد.
  • دارای یک گاراژ است که می تواند دارایی تلقی شود.
  • توکن های آن قابل خرید در پلتفرم های مختلف هستند.

نکات منفی:

  • امکان اشتراک گذاری نظرات دارد که این امر می تواند بر سرمایه گذاری شما تاثیر بگذارد.

بازی Polygonum

یکی دیگر از بهترین بازی های NFT در سال 2022، Polygonum است که به آرامی توجه ها را به خود جلب کرده است. این یک بازی رایگان و کراس پلتفرم است که شامل کریپتوکارنسی،NFT و Open Gaming World است. این یک بازی تیراندازی کریپتوی بی نظیر با رابط کاربری دلپذیر، جزییات دقیق و جامعه بازیکنان فعال است.

توسعه دهندگان این بازی تمام جزییات را بررسی می کنند تا مطمئن شوند که بازیکنان، بهترین تجربه کاربری را داشته باشند. در جهان باز آن، می توانید با شرکت در فعالیت های درون بازی مانند ترید کردن و نبرد با بازیکنان دیگر، درآمد کسب کنید.

نکات مثبت:

  • امکان کسب درآمد حین بازی.
  • می توانید شخصیت ها را خرید و فروش کنید.

نکات منفی:

  • ممکن است برای مبتدی ها پیچیده باشد.

بازی Age of Rust

Age of Rust یکی از بازی های ان اف تی در سال 2022 است که هنوز برای عرضه به توسعه زیادی نیاز دارد. با این حال به دلیل وعده توسعه دهندگان مبنی بر پشتیبانی کوین Enjin از آیتم های درون بازی، Age of Rust توجه زیادی را به خود جلب کرده است. Age of rust یک بازی ماجراجویی با گرافیکی بهتر از Riven و King’s Quest است.

این بازی سه معما به شما می دهد که قبل از رفتن به مرحله بعدی، باید هر کدام را کامل کنید. حل معمای اول آسان است، اما حل معمای دوم به یک آیتم کریپتویی نیاز دارد. سومین معما مربوط به پیدا کردن یک گنج است که در آن باید نشانه ها را دنبال کنید و مساله های پیچیده ای را برای عبور از آن حل کنید.

اگر این معما را قبل از سایر بازیکنان حل کنید، 20 بیت کوین به عنوان پاداش دریافت می کنید. Age of Rusts از توکن هایی به نام Rustbits استفاده می کند. این توکن ها در حال حاضر در دسترس نیستند، اما می توانید آنها را از مجموعه های دیگر خریداری کنید.

نکات مثبت:

  • الگوی گیم پلی جالبی دارد.
  • از ارز Enjin پشتیبانی میکند.

بازی 9Lives

شرکت Touchhour در حال توسعه بازی 9Lives Arena، یک بازی نقش آفرینی یک به یک PvP (بازیکن با بازیکن) است. بسیاری پیش بینی می کنند که این بازی دارای ویژگی های جدیدی مانند مرگ دائمی، پیشرفت حساب و کمک های دستی با کنترل موبایل باشد و همچنین شامل تجهیزات درون بازی خواهد بود که طرح نامه آن ها تولید شده است.

کلیپی که پیش از عرضه از این بازی منتشر شده، توجه کاربران را بخصوص از نظر زیبایی به خود جلب کرده است. گذشته از آن، به دلیل استفاده از کوین انجین در این بازی، مورد توجه قرار گرفته است. Enjin Coin از آیتم ها پشتیبانی می کند و استفاده از پلتفرم NFT را برای بازیکنان آسان می کند. برخلاف همه پیش بینی ها، 9 Lives Arena هنوز در حال توسعه است.

نکات مثبت:

  • گرافیک خیره کننده ای دارد.
  • به بازیکنان اجازه می دهد قبل از شرکت در نبرد واقعی، تمرین کنند.

نکات منفی:

  • کلکسیون های بازی ممکن است محدود باشند.
  • الگوی گیم پلی بازی کمی گیج کننده است.

بازی Blockchain Cuties

Blockchain Cuties یک بازی است که از همان ابتدا عاشق آن خواهید شد. عملکرد این بازی مشابه Etheremon و Axie Infinity است. در این بازی شما هیولاهایی به نام Cuties را تا زمانی که برای رفتن به جنگ آماده شوند، پرورش می دهید. لازم به ذکر است که برای لذت بردن از تمام ویژگی های این بازی، باید کمی هزینه کنید.

تازه واردان به Blockchain Cuties ممکن است در ابتدا نخواهند پولی در این بازی سرمایه گذاری کنند، در نتیجه این بازی ابتدا یک هیولای رایگان در اختیار بازیکنان قرار می دهد تا تمرین کنند. شما می توانید تا زمانی که یک Cutie واقعی دریافت کنید، نسخه رایگان را پرورش دهید.

متاسفانه توسعه دهندگان این بازی هیچ Cutie برای فروش ندارند، اما می توانید تعدادی از آن ها را در بازار پیدا کنید. با این حال وقتی یک cutie خریداری می کنید، نمی توانید آن را با نمونه آموزشی پرورش دهید. پس از بزرگ کردن هیولا، می توانید آن را به ماموریت هایی برای شکست دشمنان بفرستید. این بازی چندین فضا دارد که هیولای شما می تواند در آنجا به ماجراجویی بپردازد. کوه های برفی، تپه های بادخیز و غارهای سرمه ای رنگی وجود دارند که هر کدام محیط منحصر به فرد خود را دارند.

نکات مثبت:

  • دارای شخصیت های منحصر به فرد.
  • دارای سیستم مشخص

نکات منفی:

  • بازار رقابتی دارد.

نسل جدید بازی ها با استفاده از تکنولوژی بلاکچین و توکن های بی همتا، تجربه متفاوتی از بازی کردن را به کاربران ارائه می کنند. همچنین بازی های کریپتو سودآور هستند و برای بسیاری از شرکت کنندگان، سرگرمی و جریان مالی را در کنار هم دارند. در این مقاله 7 مورد از بهترین بازی های NFT سال 2022 به همراه نقاط مثبت و منفی آن ها را معرفی کردیم. تجربه شما از بازی های کریپتویی چگونه است؟ آیا تا به حال از یک بازی کسب درآمد داشته اید؟

مرجع:

https://www.arzido.com/nft/