اجتماعیکسب و کار جدید

انواع لایت باکس تبلیغاتی

لایت باکس ها را هم به صورت ایستاده و هم بر روی دیوار نصب می کنند تا براحتی قابل رویت باشند. در نظر داشته باشید که لایت باکس‌ها معمولاً در شرایط جوی مختلف دوام می آورند بخصوص اگر از جنس پی وی سی باشند. ناگفته نماند که تیم تخصصی خانه طراحان سام برای سفارش دهندگان انواع لایت باکس تضمین در نظر گرفته است چرا که به محصولات خود اعتقاد کامل دارد. قبل از انتخاب و چاپ لایت باکس در خصوص مکان قرارگیری آن نیز فکر کنید.

اما اکنون شما بدون داشتن تخصص و ابزار براحتی و در عرض چند ثانیه میتوانید تصویر چاپ شده خود را تعویض نمائید

حالت مود رنگی CMYK (چهار رنگ) باشد که در چاپ بک لایت بهترین کیفیت و خروجی را ارائه می کند.

برای طراحی تابلو لایت باکس اول از همه باید ابعاد، انتخاب سازه و قالب آن را مد نظر داشته باشید.

مزایا و کاربرد استفاده از تابلو های لایت باکس

چاپ پشت نور درخانه طراحان سام با مدیریت رنگ حرفه ای با دستگاه یووی، سابلیمیشن ماندگاری چاپ را چندین برابر افزایش می دهد. تعویض چاپ سریع در Light Box موجب شده که بتوانید در بازه های زمانی کوتاه نوع اطلاع رسانی خود را تغییر دهید و آگاهی مردم را نسبت به محصولات و خدمات خود افزایش دهید. نصب LightBox در اماکن پرتردد و شلوغ موجب اثرگذاری تبلیغات شما در ۲۴ ساعت شبانه روز می شود.

چرا که متریال فلکس به دلیل ضخامت بالا، نوری به مراتب ضعیف تر و کدر تر از خودش منعکس می کند و دید جذاب لایت باکس را فراهم نمی کند. همچنین تابلوهای فلکسی به دلیل فریم و سازه ی آنها بسیار جاگیر هستند و ممکن است تا نیم متر از دیوار بیرون بزنند، ولی لایت باکس بسیار جمع و جور است و شاید کمتر از 10 سانتیمتر بیرون زدگی از دیوار داشته باشد. همانگونه که از نامش پیدا است در فضاهای گشوده بی پوشش استفاده می شود. این مدل از تابلو تبلیغاتی بعد ها بزرگتری نسبت به بقیه تابلوهای تبلیغاتی داشته و روی زمین قرار داده می شود .

لایت باکس فریم لس یک طرفه

بیشترین استفاده از این تابلوها در رستوران ها، فست فودها، کافی شاپ ها، سینما، مترو، نمایشگاه ها و انواع فروشگاه ها است. بسیاری از افراد، لایت باکس و پوستر ها را مشابه یکدیگر می دانند. درست است که هر دو جنبه ی اطلاع رسانی دارند، ولی طبیعتا قدرت نمایش و دید بالای تابلوی لایت باکس به هیچ وجه با انواع پوستر ها با ابعاد متفاوت یکسان نیست. تابلو لایت باکس به دلیل حرفه ای بودن و نورانی بودنش و چنبه زیبایی که دارد توجه زیادی را جلب می‌کند و این موضوع هم لازم به ذکر است که در جنبه تبلیغاتی تاثیر بسیار زیادی دارد.

پارچه های این لایت باکس ها طوری دوخته و پباده سازی می شود که فارغ از کوچکترین چروک و خطی نصب شوند . به دلیل کیفیت بالای این تابلو در قبال اشکال زخم های محیطی مقاوم است پس در فضاهای گشوده قابل نصب و به کارگیری خواهد بود . همینطور به دلیل سبک بودن قابل نصب به صورت آویز روی دیوار خواهد بود .

تعویض پوستر تابلو تبلیغاتی لایت باکس

داخل آن محفظه ای برای بنر یا پوستر وجود دارد و با لامپ‌های داخلی نورانی میگردد که می توان آنهارا تغییر داد. لایت باکس های اَوت دور به تابلو هایی گفته میشود که جهت مصارف در خیابان، معابر عمومی ، اطراف پارک های بزرگ و فضای بیرونی نمایشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد.

این تابلوها دارای ساختاری شامل قاب آلومینیوم یا کامپوزیت به همراه پایه فلزی و روکش کامپوزیت می باشند. جنس رویه این نوع تابلوها طلق یا شیشه با قطر ۶ میل یا بیشتر می باشد.

ساخت تابلو راهنمای طبقات

این مدل از تابلو های تبلیغاتی از یک پنل پشتی برخوردار هستند که لامپ های اس ام دی درون آن کار گذاشته می شود تا پوستر گرافیکی که در جلوی آن تعبیه می شود جلوه ای روشن پیدا کند. لامپ های اس ام دی یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین لامپ ها برای استفاده در تابلوهای تبلیغاتی بوده و از طول عمر بالایی برخوردارند.

لایت باکس های فضای باز تابلو هایی با مقاومت در برابر آب و هوای نامناسب هستند که در قسمت جلویی پنلی شفاف دارند که آرم یا پیام تبلیغاتی شما را نشان می دهد. لایت باکس های پلکسی نوعی از تابلوهای تبلیغاتی هستند که تابلوسازی ها آن ها را با بهره‌مندی از ورق های پلاستیکی تولید می کنند. با استفاده از برش لیزری می توان ورق های پلاستیکی را به هر طرح دلخواه برش زد.

در این روش از دو پلکسی استفاده می شود و فیلم های پلی استری بین دو لایه پلکسی گلاس گنجانده می شوند . در این روش نیز از لمینت استفاده می شود اما وینیلی نسبت به پلی استر مقاومت بالاتری دارد . دارای یک موتور است که این موتور قادر است به صورت دیجیتال چندین محتوا را اسکرول کرده و به ترتیب نمایش دهد .

در هر نقطه از فضای داخل میتوان از تابلو دکوراتیو استفاده نمود. میتوان سقف مجازی ، پنجره مجازی یا آسمان مجازی را با طرح های منظره ، کهکشان ، آسمان یا طرح های دیگر با استفاده از مدل فریم لس در اختیار داشت. موجب شده که در ساعات مختلف شبانه روز تابلو لایت باکس شما همانند بیلبوردی کوچک تبلیغ شما را در معرض نمایش عموم قرار دهید و بتوانید در بازه های زمانی کوتاه نوع اطلاع رسانی خود را تغییر دهید و آگاهی مردم را نسبت به محصولات و خدمات خود افزایش دهید.

بک لایت نوعی متریال از جنس پی وی سی است که با ضخامت کم و کیفیت چاپ بالا نور را نیز به خوبی از خود عبور میدهد. این مدل تابلوتبلیغاتی از کامپوزیت و پروفیل آلومینیومی آنادایز با پایه فلزی و در قطرهای مختلف ساخته می‌شود و همچنین جنس روی آن از متریال شیشه یا پلکسی در قطر شش میل و بالاتر است و می‌توان در این نوع از سازه ها از فلکس نیز استفاده کرد.

به این صورت که یک نوار مگنتی در حاشیه چهار ضلع پلکسی نصب می کنیم. این نوار مگنتی کمک می کند تا طلق شفاف بتواند روی بدنه آلومینیومی لایت باکس مگنتی قرار بگیرد. نحوه تعویض چاپ لایت باکس های مگنتی بسیار ساده است. فقط لازم است تا این طلق شفاف را از روی لایت باکس بردارید و چاپ بک لایت،لایت باکس سفارشی خود را تغییر دهید. لایت باکس مگنتی از انواع لایت باکس فضای داخلی است که ساختاری دقیقاً مشابه فریم لس دارد.

لایت باکس مگنتی یک طرفه

لایت باکس های اسنپ فریم،لایت باکس هایی هستند که دارای یک قاب آلومینیومی به ضخامت 3 سانتیمتر می باشند. این نوع لایت باکس ها استحکام بالایی دارند و نحوه تعویض چاپ لایت باکس اسنپ فریم بسیار راحت است. تنها کافیست این فریم آلومینیومی را با حرکت دست باز کنید، طلق شفاف را بردارید، چاپ بک لایت را تغییر دهید و مجدداً طلق شفاف را گذاشته ولایت باکس را ببندید.

طراحی لایت باکس باید چگونه باشد؟

درطراحی لایت باکس اسنپی باید دقت داشته باشید تا طرح را از هر طرف 2.5 سانت کوچک تر در نظر بگیرید. زیرا تصویر بعد از قرار گرفتن درلایت باکس اسنپ فریم، در قسمت حاشیه ها به زیر فریم آلومینیومی می رود. لازم به ذکر است که ضخامت این لایت باکسها فقط 2.5 سانتیمتر است. داخل لایت باکس اسنپ فریم مانند سایرلایت باکسها از نور کم مصرف ال ای دی و یا همان اس ام دی بهره می بریم.

در طراحی لایت باکس در کنار سلیقه هنری و خلاقیت باید به اثرگذاری در این طراحی‌ها نیز توجه شود. این استندها به نام استند شارژ، استند شارژ تلفن همراه و استند شارژ تبلیغات محیطی مورد استقبال مشتریان قرار گرفته اند. به یک تصویر و یا تابلو در قالب یک باکس با نور لایت باکس می گویند. استفاده و رویت 100% طرح چاپی مونتاژ بر روی قاب آلومینیومی بسیار منحصر بفرد و پر طرفدار می باشد.

البته در صورتی که فضای مورد نصب، سرپوشیده است یا سقفی در بالای کار قرار دارد که از بارش برف و باران جلوگیری کرده و مانع تابیدن نور مستقیم خورشید می شود، مانعی برای نصب کار وجود ندارد و مشکلی برای تابلو پیش نخواهد آمد. تنوع و انعطاف پذیری در مقدار و پیاده سازی این گونه لایت باکس‌ها سبب شده طیف وسیعی از مشتریان و فضاهای متفاوت شهری را پوشش دهد.

لایت باکس فضای خارجی و لایت باکس فضای داخلی

تنوع نور و رنگ در آنها ها باعث جذابیت دوچندان تابلوهای تبلیغاتی شده و به همین دلیل یکی از محبوب ترین تابلوها در بین افرادی است که برای ساخت تابلو تبلیغاتی به تابلوسازی ها مراجعه می کنند. علاوه بر زیبایی از دلایلی که باعث محبوبیت این نوع تابلو ها می شود می توان به کیفیت بالای چاپ، متریال به کار رفته در آن و همچنین قابلیت ضد آب بودن آن ها اشاره کرد.

لایت باکس ها انواع مختلفی دارند و به وفور در سطح شهر و یا فروشگاه ها دیده می شوند. از آنجایی که می توان این مدل تابلو ها را به هر شکلی ساخت برای هر کسب و کار و تبلیغاتی مناسب است. در این نوع تابلو ها تعویض پوستر و عکس داخل تابلو به راحتی قابل انجام است، از این رو این نوع تابلو ها کاربرد و دوام بیشتری دارد. در ساخت این نوع لایت باکس، تابلوساز از دو ورق پلکسی گلاس استفاده می کند و ما بین این دو لایه پلکسی گلاس شفاف ، از چاپ بک لیت استفاده می شود.

روش ساخت باکس تابلو چلنیوم بدین شکل است که پس از طراحی ، طرح مدنظر بر روی پلکسی برش داده می شود و سپس لبه چلنیوم دور تا دور پلکسی چسبانده می شود. باکس تابلو چلنیوم با چاپ استیکر یا حک لیزر به اجرا در می آید.

حروف برجسته ای که دارای قطر قلم پایین هستند توسط چسب بر روی باکس چسبانده شده و نورپردازی لایت باکس چلنیوم نیز با استفاده از لامپ های اس ام دی انجام می پذیرد. با این حال امکان ساخت با اندازه سفارشی و دلخواه شما را دارد. برای تعویض پیام یا تصویر تبلیغاتی به راحتی می توانید چهار طرف قاب اسنپی را باز کنید محتوای چاپی را تعویض کرده و مجدداً ببندید.

کاری که شما باید انجام دهید این است که دوشاخه را به پریز برق متصل نمایید تا LightBox روشن شود.

در مقابل، رنگ ها تیره و جیغ جذابیت و گیرایی لایت باکس را بالا می برد. وقتی گیرایی لایت باکس بالا برود، افراد بیشتری را به سمت خود جذب می کند و آن ها با نوع فعالیت و کسب و کار شما به خوبی آشنا خواهند شد و در ذهن آن ها ماندگار خواهید بود.

این تصویر در لایت باکس باید به خوبی معرف نوع فعالیت و یا نوع محصول شما باشد. حتماً از رنگ های سازمانی و لوگو در طراحی لایت باکس استفاده نمایید. و در صورت لزوم راه های تماس و دسترسی با خود را درتصویر لایت باکس درج نمایید. لایت باکس ها فقط به عنوان لایت باکس تبلیغاتی مورد استفاده قرار نمی گیرند.

نقش مهم لایت باکس ها چیست؟

نقش مهم لایت باکس در حوزه‌ی تبلیغات محیطی و بازاریاب، انکار ناپذیر است. دلیل جایگاه خاص این نوع تابلو هم داشتن یک امتیاز بزرگ نسبت به سایر انواع تابلوها است. امتیاز این نوع تابلو در حقیقت استفاده از نورپردازی و منبع نوری است که از پشت به آن تابیده می‌شود. با این ویژگی در محیط‌های تاریک و شب‌ها، تابلو جلب توجه خاصی دارد.

البته استفاده از لایت باکس مزایای زیادی دارد که باعث محبوبیت و گستردگی استفاده از آن شده است، مزایایی از جمله قابل تغییر بودن عکس داخل این تابلو. لایت باکس های دیواری که بعد از لایت باکس های ایستاده مورد توجه و استقبال بازار قرار دارند برای مکان هایی مانند قنادی ها و شیرینی فروشی ها مناسب اند زیرا می تواند انواع مختلف شیرینی ها را با بهترین رنگ و نور در آن نمایش داد.