عمومیکسب و کار جدید

بهترین آموزشگاه طراحی سایت در مشهد

عناوین این خبر پنهان کردن عناوین

معرفی بهترین کلاس طراحی وب در مشهد

در این مقاله می‌خواهیم به معرفی بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در مشهد و کلاس طراحی وب بپردازیم. تا انتها با ما همراه باشید.

طرح وب سایت

طرح وب به قالب نمایشی و طراحی گرافیکی صفحات موجود در وبگاه می‌گویند که معرف محتوا و مطالب آن وب سایت می‌باشد. طرح وب جلوه بصری هدف وبگاه است. و اولین بخش از یک صفحه وب است که ذهن مخاطب را با خود درگیر می‌کند.

طراح وب با در نظر گرفتن هدف سایت و مخاطبان آن و با استفاده از المان‌های متناسب با رویکرد سایت و به کمک ذهن خلاق و ذوق هنری خود در بکار بردن ابعاد و رنگ‌ها، طرحی خلق می‌کند. که ضمن ایجاد یکپارچگی در کلیه صفحات وب گاه، نمای تکرار شونده و خسته‌کننده را به مخاطب القا نکند. در وبگاه باید از الگوی ثابتی در صفحات استفاده کرد. که کاربر به هنگام دیدن صفحات متوجه این است که همه صفحات در یک سایت مشخص هستند.

طراحی وبگاه

وب گاه مجموعه‌ای از اطلاعات دربارهٔ موضوع یا عنوان خاص است. طراحی یک وبگاه مشخص‌کننده آرایش و ساختار صفحات وبی است که به وجود آورنده وبگاه خواهند بود. یک صفحه وب شامل اطلاعاتی در مورد هدف ایجاد وبگاه می‌باشد. یک وب سایت را همانند کتابی تصور کنید که هر صفحه وب در حکم برگی از کتاب خواهد بود.

در زمینه طراحی وبگاه جنبه‌های گوناگونی باید در نظر گرفته شود که به سبب پیشرفت روزافزون اینترنت همواره بر این موارد افزوده می‌شود. برای وب گاه‌های تجاری عمومی، موارد زیر از جمله اصلی‌ترین آن‌ها به‌شمار می‌روند:

طراحی سایت بر طبق عنوان و محتوای مطالب می‌باشد.

مطالب، جوهر کلام و اطلاعات درون سایت باید مطابق با هدف سایت بوده و طیفی از عموم را نشانه رود که به دنبال اطلاعات ارائه شده در سایت هستند.

سایت باید قابل فهم بوده و برقراری ارتباط با آن حتی برای مخاطبانی که آشنایی چندانی با وب ندارند، آسان باشد. چنانچه سایت به اندازه کافی بزرگ بوده و اطلاعات زیادی را شامل شود. باید طراحی سایت در مشهد و اطلاعات راهنما را به گونه‌ای بکار برد که به سرعت در اختیار بیننده قرار گیرند.

نمای کار باید کلی بوده و تمام صفحه را دربر گیرد تا بتواند پایداری و ثبات را القا کند. سبک نگارش باید زیبا و تخصصی بوده و مناسب با سلیقه مخاطبان و محتوای سایت باشد.

در نگارش متون و اطلاعاتی که مخاطب به دنبال آن‌ها است باید بزرگ نمایی شود. تا به بیننده القا کند که این همان چیزی است که به دنبال آن بوده‌است.

همچنین سایت باید به سادگی در اینترنت یافت شود و درصورت امکان در بالای لیست‌های جستجو قرار گیرد، اگرچه همواره این‌گونه نباشد لااقل در موتورهای جستجوی اصلی چنین شود.

یک وبگاه شامل چه قسمت هایی است ؟

یک وبگاه معمولاً شامل متن و تصاویر است. اولین صفحه یک وب سایت صفحه خانه (Home Page) یا صفحه ایندکس (Index) نامیده می‌شود. بعضی از وب گاه‌ها از صفحه‌ای استفاده می‌کنند که معمولاً صفحه خوش آمد نامیده می‌شود. این صفحه ممکن است شامل مواردی چون پیغام خوش آمدگویی، انتخاب زبان، انتخاب ناحیه جغرافیایی یا اعلام عدم پذیرش مسیولیت درموارد خاص باشد. هر صفحه وب درون سایت وب، یک فایل HTML است که URL مخصوص به خود را دارد.

بعد از این که هر صفحه وب ساخته شد، این صفحات با استفاده از فهرست راهنمایی که از پیوندهای مختلف تشکیل شده‌است. به یکدیگر متصل می‌شوند.

هنگامی که یک وب سایت کامل شد برای آنکه برای همه بر روی اینترنت قابل مشاهده باشد باید منتشر یا ارسال (Upload) شود. این کار به کمک یک میزبانFTP انجام می‌شود. هنگامی که سایت منتشرشد، مسئول سایت برای افزایش بازدیدکنندگان، از تکنیک‌های گوناگون استفاده می‌کند. این کار با ثبت کردن وب سایت در موتورهای جستجویی نظیر Google و Yahoo، تبادل لینک با وب سایت‌های دیگر، ایجاد پیوند با وب گاه‌های مشابه و غیره امکان‌پذیر است.

آموزش آنلاین طراحی سایت با وردپرس از ۰ تا ۱۰۰

اگر شما هم از افرادی هستید که به دنبال یک دوره خوب برای آموزش طراحی سایت با وردپرس از ۰ تا ۱۰۰ هستید، باید بگوییم که این‌جا، جای شماست!

چرا آموزش و یادگیری طراحی سایت مهم است؟

طراحی سایت یکی از مهم‌ترین ابزارها برای معرفی کسب وکارها در فضای وب است. در حقیقت با یادگیری طراحی سایت شما بخش مهمی از حضور خود در فضای بازاریابی آنلاین را ثبت می‌کنید. با آموزش طراحی سایت حرفه ای آژانس دیجیتال مارکتینگ خاتون هرآنچه که درباره طراحی سایت را باید بدانید، خواهید آموخت؛ در حقیقت شما با یک دوره کامل آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته روبه‌رو هستید؛ پس با ما همراه باشید!

برای داشتن یک وب‌سایت عالی شما نیاز به یک طراح سایت حرفه‌ای دارید. چگونگی طراحی و راه اندازی یک وب سایت حرفه ای و کارآمد نیاز افراد مختلفی است که امروزه بسیاری از آن‌ها با پرداخت هزینه‌های زیاد آن را به دیگران محول می‌کنند. شما می‌توانید با اصول راه اندازی سایت، در مشهد یا هر شهر دیگری، به ساده ترین نحو ممکن با شرکت در دوره آموزش طراحی سایت حرفه‌ای، به‌صورت کاملا کاربردی و همچنین تخصصی، دنیای مجازی خود را، خودتان مدیریت کنید.

بهترین راه برای شروع یادگیری طراحی سایت، شروع به انجام آن است. برای یادگیری اصول طراحی سایت شما نیاز به اطلاعات درست و کاربردی در این زمینه دارید. یادگیری از طریق آموزش‌های با کیفیت می‌تواند شما را از سایر افراد حوزه طراحی وب متمایز کند. برترین و پرطرفدارترین دوره‌ی آژانس دیجیتال مارکتینگ خاتون دوره آموزش طراحی سایت می‌باشد که به صورت آنلاین برگزار می‌شود. آموزش تئوری و عملی مباحث، پروژه محور بودن، تدریس صفر تا صد مباحث و پشتیبانی آنلاین از مزایای این دوره است. شما در این دوره می‌توانید با زبان های برنامه نویسی سرور، html و css و طراحی قالب و… آشنا شوید.

سرفصل‌های دوره آموزش آنلاین طراحی سایت حرفه‌ای چیست؟

آموزش وردپرس و راه‌اندازی سایت

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) متن باز (Open Source) است که به دلیل مزیت‌های بی‌شمارش بسیار محبوب است. با وردپرس قادر خواهید بود هر نوع سایت و وبلاگی را طراحی و راه‌اندازی کنید. کار کردن با وردپرس بسیار آسان است و بعد از یادگیری اصول اولیه آن شما می‌توانید بسته به نوع علاقه و فعالیتتان، سایت خود را بر روی وردپرس راه‌اندازی کنید.

آموزش فروشگاه آنلاین با وردپرس

ایجاد فروشگاه آنلاین امری فنی و تخصصی است که اگر اصول راه‌اندازی صحیح آن را یاد بگیرید باعث افزایش میزان درآمد از کسب و کارتان می‌شود. وردپرس به دلیل افزونه‌های متنوعی که دارد این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که هر نوع فروشگاه آنلاینی را بسازید. در این سرفصل از افزونه ووکامرس یکی از پرکاربردترین افزونه‌های وردپرس استفاده می‌شود.

آموزش طراحی قالب وردپرس

با یادگیری اصول طراحی قالب وردپرس شما می‌توانید با توجه به نوع کسب و کارها و ویژگی‌هایی که دارند برای آن‌ها به صورت تخصصی قالب طراحی کنید. طراحی قالب حرفه‌ای و کاربرپسند باعث افزایش مشتریان سایت و در نهایت کسب درآمد می‎‌شود.

آموزش کاربردپذیری و ارزیابی تجربه کاربری

کاربردپذیری به معنی راحتی کاربران در استفاده از یک سیستم و کارایی آن می‌باشد. بحث کاربردپذیری یک اصل مهم است چرا که با رعایت آن کاربران خود را می‌توانید در سایت نگه دارید.

 آموزش کدنویسی  HTML۵ وcss۳

با یادگیری HTML۵ و CSS۳ شما می‌توانید طراحی یک قالب وب‌سایت را انجام دهید. در واقع با یادگیری آن‌ها شما می‌توانید اجزای قالب وب‌سایتتان را به زیبایی چینش کنید و اگر با مشکلی در قسمت کد سایت مواجه شدید بتوانید آن را خودتان حل کنید.

آموزش بوت استرپ

بوت استرپ یک فریم ورک محبوب برای زبان برنامه نویسی CSS است و در ایجاد ظاهری زیبا و کاربرپسند برای صفحات سایت و نیز واکنش گرا یا Responsive کردن آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آموزش راه‌اندازی و مدیریت صفحه‌ساز  المنتور وردپرس

المنتور یک افزونه صفحه ساز در وردپرس است که به شما در طراحی سایت کمک می‌کند. در طراحی سایت با المنتور شما نیازی به دانش کدنویسی ندارید و این یک ویژیگی خوب آن است.

آموزش واکنشگرا کردن سایت

واکنشگرا کردن یا ریسپانسیو به معنی طراحی استاندارد یک سایت برای نمایش در تمامی مرورگرها و دستگاه‌هایی که کاربران از آن استفاده می‌کنند. رعایت این اصل باعث افزایش رضایت کاربران و افزایش بازدید و فروش خواهد شد.

آموزش تبدیل طرح گرافیکی PSD به HTML

شما می‌توانید با یادگیری این سرفصل طرح گرافیکی یا XD را به کد HTML تبدیل کنیدو قالب اختصاصی خود را از یک طرح گرافیکی به یک کد استاتیک تبدیل کنید.

آموزش ترجمه قالب وردپرس

در زمان نصب قالب به دلیل لاتین بودن با مشکل بهم ریختگی سایت مواجه می‌شوید.  در این سرفصل شما آموزش فارسی کردن قالب وردپرس لاتین را برای سهولت در استفاده یاد می‌گیرید.

آموزش تحلیل پروژ‌ه‌های اپ و موبایل

کارگاه تحلیل پروژه‌های وب و اپ موبایل به شما کمک می‌کند تا به صورت صحیح زبان برنامه نویسی مورد نیاز، سیستم مناسب جهت انجام پروژه، فرد مناسب و توانمند برای این کار، تخمین های مالی و زمان پروژه را بصورت صحیح و اصولی انجام دهید.

مزایای دوره آنلاین آموزش طراحی سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ خاتون چیست؟

  • آموزش تئوری و عملی مباحث
  • تدریس صفر تا صد مباحث
  • پروژه محور بودن دوره (انجام یک پروژه اصلی و همچنین چندین ریز پروژه جهت تسلط بیشتر به موضوعات)
  • برگزاری به صورت مجازی و آنلاین
  • امکان ارتباط و مطرح نمودن سئوالات با مدرسین در طول دوره
  • پشتیبانی آنلاین و مشاوره رایگان
  • اعطای مدرک معتبر

این دوره‌ها برای چه کسانی مفید است؟

  • برای کسانی که علاقمند به آشنایی با دنیای وسیع طراحی وب‌سایت هستند.
  • مناسب آن‌هایی که اشکالات و ابهاماتی در این زمینه دارند.
  • برای کسانی که می‌خواهند از طریق طراحی وب‌سایت کسب درآمد کنند.
  • برای افرادی که می‌خواهند بدون پرداخت هزینه سایت خود را طراحی کنند.
  • افرادی که می‌خواهند در خانه به کسب درآمد بپردازند.

این دوره برای چه افرادی توصیه نمی‌شود؟

  • برای افرادی که تنها به دنبال کسب مدرک هستند.
  • افرادی که به کدنویسی و طراحی سایت علاقمند نیستند.
  • آن‌هایی که به کسب درآمد از طریق طراحی سایت علاقه ندارند.
  • افرادی که وقت زیادی برای تمرین آموزش ها ندارند.

در پایان دوره شما توانایی طراحی سایت شرکتی و انواع سایت‌های تجاری از جمله فروشگاه اینترنتی را دارید و می‌توانید نهایت استفاده را از این دوره آموزش طراحی سایت حرفه ای ببرید و سفارش طراحی سایت فروشگاهی بگیرید.

 مزیت‌های آژانس دیجیتال مارکتینگ خاتون چیست؟

  • سابقۀ تدریس دوره‌های کاملا کاربردی از سال ۸۷ تا کنون
  • دوره‌های آموزشی کاملا تخصصی و در عین حال روان و به زبان ساده
  • سابقۀ برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مختلف در مشهد مقدس
  • سابقۀ برگزاری دوره‌های دانشگاهی، آکادمیک در سطح شهر مشهد
  • بیش از ۴۰۰ نمونه کار حرفه ای که قبلا توسط این گروه طراحی شده است
  • پاسخگویی و مشاوره در حین و پس از اتمام دوره
  • به کارگیری افراد برتر هر دوره جهت اشتغال
  • آموزش چگونگی درآمدزایی در کنار طراحی
  • آموزش جدیدترین مباحث روز
  • امکانات آموزشی نظیر : فضای حرفه‌ای و مناسب، محیطی بسیار جذاب، پذیرایی تمام وقت و … .

کافیست دوره آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته را در آژانس دیجیتال مارکتینگ خاتون را گذرانده و با کمی تمرین و ممارست آنچه در ذهن خود دارید را پیاده‌سازی کنید و تبدیل به یک طراح سایت حرفه‌ای شوید. با یادگیری اصول طراحی سایت شما می‌توانید پروژه‌های مختلف زیادی در ایران و خارج از ایران دریافت کنید و درآمد‌های زیادی از این طریق به‌دست بیاورید.

مرجع استفاده شده:

https://mrseo1.ir/