اجتماعیکسب و کار جدید

خدمات لوله بازکنی غرب تهران با پیشرفته ترین دستگاه بصورت شبانه روزی

تخلیه چاه در غرب تهران

اگر ساختمان قدیمی دارید، لازم است هرچند وقت یکبار برای بازدید از این چاه اقدام کنید. هنگام بازدید میزان فاضلاب موجود در چاه، نیاز به تخلیه چاه و لوله بازکنی غرب تهران، نشتی چاه فاضلاب و … را نیز بررسی کنید. زود تخلیه کردن این چاه فاضلاب می تواند از هزینه های اضافی در این باره جلوگیری کند. دقت کنید برای این که از زود پر شدن چاه فاضلاب جلوگیری کنید، لازم است نکات بسیار زیادی را در این زمینه رعایت کنید. دقت کنید گاهی اوقات با این که مدت زمان اندکی از حفر چاه فاضلاب گذشته است، باز هم چاه به سرعت پر می شود. همین موضوع نیز می تواند مشکلات و هزینه های بسیار زیادی را برای فرد به همراه داشته باشد.

لوله بازکنی پونک | لوله بازکنی تهران | لوله بازکنی جنوب تهران

مقاله پیشنهادی: نکات کاربردی تعمیر شیر اهرمی

قیمت تخلیه چاه و عوامل موثر بر آن

عوامل و نشانه های مختلفی برای تعیین قیمت تخلیه چاه غرب تهران در نظر گرفته میشود. شرکتهای مختلف با توجه به سابقه، استفاده از تجهیزات مدرن یا قدیمی، استفاده از تجهیزات جدید یا فرسوده، استفاده از نیرو و کادری مجرب و آموزش دیده و با توجه به شهر و موقعیت مکانی و … قیمت تخلیه چاه غرب تهران را تعیین میکنند. مثلا قیمت تخلیه چاه غرب تهران ممکن است با شهرهای دیگر متفاوت باشد.

البته قیمت تخلیه چاه غرب تهران باید طوری باشد تا رقابت بین شرکتهای مختلف انجام شود و مشتریان بتوانند آن شرکتی را انتخاب کنند که قیمتی منصفانه با توجه به نوع و کیفیت خدماتی که ارائه میدهند؛ تعیین میکنند. ناگفته نماند که سازمانهای نظارتی قیمت مصوب و تایید شده را تعیین میکنند و شرکتهای مختلف اگر قیمتی فراتر از حد تعیین شده؛ از مشتریان بگیرند، جریمه خواهند شد.

انواع تخلیه چاه

مهمترین تفاوت بین شرکتهای تخلیه چاه غرب تهران وجود دارد، استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته و خدمات دهی بهتر است. هرچه تجهیزات و نیروی انسانی شرکتی تخصصی تر و بهتر باشد، کار تخلیه چاه سریعتر انجام شده و رضایت مشتری بهتر جلب خواهد شد. البته قیمت کار و نوع سرویس دهی این شرکتها با هم متفاوت خواهد بود. شرکتهای تخلیه چاه معمولا به دو صورت مکانیزه و نیمه مکانیزه این کار را انجام میدهند.

تخلیه چاه مکانیزه

شرکتهایی که این کار را به صورت مکانیزه انجام میدهند، سریعتر، بهتر، اصولی تر و با قیمت بیشتری آن را انجام میدهند. آنها از تجهیزات پیشرفته و سیستمهای نوین تخلیه چاه غرب تهران استفاده میکنند. البته شما باید مراقب این باشید تا گول و فریب شرکتهای مختلف تخلیه چاه غرب تهران را نخورید. شرکتهایی هستند که به دروغ تبلیغ شرکت تخلیه چاه مکانیزه را میکنند اما از وسایل و تجهیزات کهنه و فرسوده استفاده میکنند و علاوه بر آسیب زدن به چاه فاضلاب ساختمان و خانهی شما دستمزد بیشتر و بالاتری میگیرند.

چه عواملی در پر شدن چاه تاثیر دارد؟

به طور کلی عواملی مانند عمق و قطر چاه، متراژ انباره چاه و جنس زمینی که چاه در آن حفر شده است، در پر شدن چاه مؤثر هستند. گاهی نیز با ساخت و ساز، تعداد طبقات یک آپارتمان زیاد می‌شود ولی چاه دیگری برای تخلیه فاضلاب در نظر گرفته نمی‌شود. در این عامل پر شدن چاه، افزایش ورودی به چاه است.

قطر چاه فاضلاب

هر چه چاه قطر کمتری داشته باشد، نفوذپذیری دیواره آن سریع‌تر کاهش پیدا می‌کند و چاه زودتر پر می‌شود.

عمق چاه فاضلاب

عمق چاه نیز مانند قطر چاه اگر کم باشد نفوذپذیری دیواره چاه سریع‌تر کاهش پیدا می‌کند و انباره سریع‌تر پر می‌شود و نیاز به تخلیه پیدا می‌کند.

متراژ انباره چاه

اگر انباره چاه کم باشد مسلماً چاه سریع‌تر پر می‌شود و نیاز به تخلیه پیدا می‌کند.

جنس خاک محل حفر چاه

آب در ون چاه فاضلاب از طریق دیواره‌های چاه به زمین‌های اطراف نفوذ می‌کند. اگر زمینی که چاه در آن حفر شده باشد، نفوذپذیری کمی داشته باشد، چاه سریع پر می‌شود و نیاز به تخلیه پیدا می‌کند. البته گاهی نیز مشاهده می‌شود که یک خانه قدیمی در بین خانه‌های تازه ساخت بلند گرفتار می‌شود و از آنجایی که خانه‌های بلند پی عمیقی از بتن دارند. این بتن نفوذپذیری خاک اطراف چاه خانه قدیمی را کاهش می‌دهد و به همین دلیل چاه آن سریع پر می‌شود.

مراحل تخلیه چاه

1-اولین مرحله تماس با بهترین شرکت تخلیه چاه

2- سپس پیدا کردن محل چاه و بازکردن درب چاه

3-تخلیه به وسیله تانکر تخلیه فاضلاب

4-لایروبی و در آوردن فضولات و جامدات درون چاه

5-کف تراشی چاه فاضلاب

مرحله اول

اولین مراحل تخلیه چاه غرب تهران و بازسازی چاه پیدا کردن درب چاه یا محل قرار گیری چاه می باشد. و در مرحله دوم باز کردن درب چاه با تخریب قسمتی از طوقه چاه شروع می شود و با برداشت گلدانی چاه و معلوم شدن انتهای چاه ، چاه آماده تخلیه چاه می باشد و در این مرحله چاه به وسیله ماشین تخلیه چاه(ماشین های تخلیه چاه ۶ تن و ۱۲ تن می باشند)که با روش پمپ لجن کش و یا دستگاه مکنده چاه تخلیه می شود.

مرحله دوم

مرحله بعد ۹۰ درصد چاه های دارای انباری نیاز ۱۰۰ درصد به لایروبی به وسیله نیروی انسانی دارد.در این مرحله چاه های فاضلاب به وسیله متخصص چاه که مقنی نام دارد ، مقنی به درون چاه می رود و چاه را لایروبی می کند.(( برای اطلاعات بیشتر در رابطه با لایروبی چاه کلیک نمایید))

مرحله سوم

و در مرحله بعدی چاه باید تراش داده شود که به آن تراش چاه یا کفتراشی چاه می گویند و در این مرحله مقنی چاه کن به وسیله کلنگ مخصوص چاه از کف انباری چاه ۳۰ تا ۵۰ سانت از خاک آن را بر می دارد و بدنه انبار را کلنگ زنی می کند تا چشمه های دفع آب را که با خاک و لجن مخلوط شده کاملاً باز شود و چاه بتواند مانند قبل دوباره چندین سال کار نماید.

مرحله چهارم

و در مرحله آخر در صورت نیاز با استفاده از کول از ریزش احتمالی چاه در آینده جلوگیری می کنند.کول چاه سازه ای بتنی است که که مقنی چاه کن با استفاده از انجام کار کول گذاری ، چاه را محکمتر کرده و از ریزش چاه جلوگیری می کند.

مرحله پنجم

در آخر نیز با نصب مجدد گلدانی و طوقه چینی چاه و یا تعمیر آن قسمت از طوقه که تخریب شده چاه کاملاً آماده بسته شدن می شود

نشانه های پر شدن چاه فاضلاب

زمانی که یک چاه فاضلاب پر می شود بنا به نوع کاربری ان پس از پر شدن چاه فاضلاب به صورت مداوم بوی فاضلاب از کاسه توالت و شبکه فاضلاب ساختمان متصل به چاه به مشام خواهد رسید.اما خروج بوی بد فاضلاب را به تنهایی نمی توانیم دلیل پر شدن چاه فاضلاب قرار دهیم چرا که امکان دارد گرفتگی در مسیر فاضلاب رخ داده باشد. از نشانه هایی دیگر پر شدن چاه فاضلاب و نیازمندی به تخلیه چاه می توان به بالا امدن فاضلاب و عدم عبور فاضلاب از کاسه توالت اشاره کرد.

عوامل بسیاری وجود دارند که می توانند نشان دهنده ی پر شدن چاه فاضلاب باشند که تنها با عمل فنر زنی توسط دستگاه لوله بازکنی فنر می توان از پر بودن ظرفیت چاه فاضلاب اطمینان حاصل کرد.فنر به علت توانایی فوق العاده ای که در بازکردن انواع گرفتگی ها دارد،بهترین راه تشخیص بوده و سیاه شدن سر فنر گویای این حقیقت می باشد.

چاه بازکنی غرب تهران

لوله بازکنی غرب تهران خدمتی دیگر از  مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران برای مردم این منطقه می باشد. همشهریان گرامی دیگر هیچ نگرانی برای پیدا کردن لوله بازکنی غرب تهران نخواهید داشت و با خیال راحت خدمات خود را به شرکت ما بسپارید. تیم لوله بازکنی غرب تهران کارشناسانی مجرب را جمع کرده است تا در صورت بروز مشکل و نیاز به لوله بازکنی برای شما همشهریان گرامی آرامش را به ارمغان بیاوریم.این نوید را به شما همشریان محترم بدهیم که در سریع تریم زمان ممکن بهترین سرویسکاران و کارشناسان لوله بازکنی غرب تهران را برای باز کردن راه لوله خود مشاهده کنید

علت گرفتگی لوله فاضلاب

اولین واکنشی که بعد از گرفتگی توالت و فاضلاب برای همه پیش می آید طرح سوالیست که چرا باید لوله توالت و فاضلاب گرفته شود؟

پاسخ سوال

در جواب باید گفت با بروز مشکلاتی در چاه فاضلاب و یا گرفته شدن لوله های ساختمان مهمترین و شایع ترین دلایل گرفتگی لوله فاضلاب و توالت می باشد.در حمام نیز دلایلی مانند انداختن مواد اضافی، صابون حمام و حتی دستمال کاغذی باعث آن می شود که لوله های فاضلاب گرفته شود که جای نگرانی ندارد.

لوله بازکنی غرب تهران جز آن مواردی هستند که در کنار دقت زیادی که نیاز دارد، باید تمامی موارد بهداشتی را نیز مد نظر داشت. زیرا در چاه ها مخصوصا چاه فاضلاب انواع ویروس ها،میکروب ها و باکتری های گوناگونی یافت می شود که در صورت شیوع آن ها به محیط خانه عوارض غیر قابل جبرانی را برای سلامت شما عزیزان در پی خواهد داشت.

قیمت لوله بازکنی غرب تهران چقدر است؟

قیمت تمام خدمات ما مطابق با نرخ مصوب اتحادیه لوله بازکنی غرب تهران می باشد و هیچ گونه هزینه ی بیشتر از آن از مشتری دریافت نمی کنیم. در پاسخ به این سوال باید گفت هزینه ی پرداختی شما به سرویس کار بسته به مشکلات شما می باشد. از جمله موارد زیر :

  • اگر گرفتگی لوله بیشتر از یک مورد باشد
  • نوع روش استفاده شده جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب و غیره

نحوه استعلام قیمت

برای این که از میزان دقیق هزینه لوله بازکنی تخلیه چاه مطلع شوید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید، و جزییات گرفتگی لوله خود را شرح دهید، تا قیمت دقیق را به شما اعلام نمایندگرفتگی لوله فاضلاب ساختمان یکی از معضلاتی هست که آسایش شما را مختل می‌کند. در چنین مواقعی نیاز هست تا یک لوله کن ماهر و مجرب پیدا کنید. ولی دقت داشته باشید تا از یک شرکت لوله بازکنی غرب تهران بامعتبر خدمات بگیرید.

با توجه به اینکه در اکثر ساختمان‌ها عواملی که از گرفتگی لوله‌های فاضلاب جلوگیری می‌کند، ملاحظه نمی‌گردد. احتمال گرفتگی لوله فاضلاب بیشتر از حالت عادی هست.البته اگر لوله کشی ساختمان استاندارد نباشد، باز هم احتمال گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان شما بیشتر می‌گردد. ازاین‌ رو توصیه می‌کنیم حتماً مواردی را که موجب گرفتگی لوله فاضلاب می‌شود را ملاحظه نمایید.

منبع مقاله:

thespruce