اجتماعیکسب و کار جدید

مهمترین ویژگی های یک کیف مدرسه دخترانه چیست؟

انتخاب کیف مدرسه دخترانه مناسب از نظر جنس و کارایی در طول سال تحصیلی بسیار مهم است. در ادامه از استاندارد های یک کیف مدرسه دخترانه و نحوه انتخاب آن بیشتر خواهیم گفت. همچنین تصمیم داریم تعدادی از زیباترین مدل های مختلف کیف مدرسه دخترانه و سایت های خوبی که میتوانید از آنها خرید کنید را به شما معرفی کنیم.

راهنمای انتخاب و خرید کیف مدرسه دخترانه استاندارد

جنس کیف مدرسه دخترانه

شما باید با توجه سن، مقطع تحصیلی، فیزیک بدنی، شرایط محیطی و استفاده ای که از کیف میکنید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید تا در آینده ازانتخاب خود پشیمان نشوید. معمولا جنس انتخابی برای  کیف ها برزنت و چرم است. این دو نوع پارچه به دلیل ضد آب بودن و استقامت بالا طرفداران زیادی دارند.

 اندازه کیف  مدرسه دخترانه

بدلیل بزرگ تر شدن اندازه کتاب های مدارس، همراه بردن ظرف غذا، … بهتر است کیف مدرسه انتخاب شده از فضای کافی برخوردار باشد. نباید کیف آنقدر هم بزرگ باشد که در حمل و نقل آن به مشکل برخورد کنید. کیف مدرسه نباید ازعرض شانه های دانش آموز بزرگ تر باشد. بهتر است طراحی کیف به گونه ای باش که 10 سانتی متر از انحنای کمر کودک، کوتاه تر باشد.

وزن کیف:

استاندارد وزن کیف خالی برای کودکان دختر دبستانی متوسط 500 گرم و نوجوانان دختر دبیرستانی متوسط 1 کیلوگرم در نظر گرفته میشود. وزن استاندارد برای حمل کیف مدرسه پر شده، باید کمتر از 10% وزن حمل کننده کیف باشد (برای کودکان دبستانی متوسط وزن 3 کیلوگرم مناسب است). کیف مدرسه دخترانه خوب نباید باید با قرار دادن مقدار زیادی وسیله، فرم اولیه خود را از دست دهد زیرا باعث فشار بیشتر بر ستون فقرات می شود.

کیفیت و اصطحکام :

 بدلیل اینکه کودکان و دانش آموزان دقت زیادی در نگهداری و حمل و نقل کیف مدرسه ندارند پیشنهاد میکنیم که کیف های با کیفیت و اصطحکام بالا خریداری شود.

کیف مدرسه دخترانه را از کجا بخریم؟

با خرید حضوری و آنلاین می توانید کیف مورد نظر خود را داشته باشید. در ادامه به بررسی ویژگی های یک خرید اینترنتی موفق و خوشایند می پردازیم. سایت های زیادی برای خرید کیف مدرسه وجود دارد اما آنچه اهمیت دارد اعتبار و اصالت سایت است. مطمئن شوید که درگاه پرداخت این سایت آدرس درستی داشته باشد. از امن بودن صفحه پرداخت سایت اطمینان حاصل کنید. یک سایت خوب باید به تمام اطلاعاتی که مصرف کننده در خرید شخصی با آن مواجه می شود پاسخ دهد، مانند:جنس، تعداد، طیف رنگ، قیمت، مجموعه، تعداد جیب، زیپ دوبل، مارک محصول، امکان شستشو، … در ادامه چندین سایت معتبر و پرکاربرد فروشگاه اینترنتی کیف مدرسه را ارائه می دهیم.

پاپیون بگ

شماره یک لیست کیف مدرسه آنلاین ما، پاپیون بگ است. این وب سایت با سابقه بیش از 40 سال سابقه فروش کیف به صورت تخصصی هم حضوری و هم آنلاین، رتبه اول بازار را دارد. کیف مدرسه پاپیون بگ 0 تا 100 توسط خود پاپیون بگ تولید می شود به همین دلیل بهترین قیمت بازار را دارد.

شما می توانید از این برند به صورت حضوری و آنلاین خرید کنید. به دلیل تخصصی بودن این وب سایت می توانید هنگام خرید آنلاین از مشاوره تلفنی آنها استفاده کنید و تمامی سوالات خود را در انتخاب کیف مناسب بپرسید. همچنین می توانید از پاپیون بگ به صورت اقساطی خرید کنید و تا سه روز پس از سفارش کیف در دستان شما خواهد بود.

برای خرید کیف مدرسه پاپیون بگ می توانید کیف مورد نظر خود را از سایت پاپیون بگ و همچنین از سایت دیجی کالا،باسلام و تیمچه خریداری کنید.

دی جی استایل

دومین سایت لیست ما Digistyle است. اگر یک خریدار آنلاین هستید، احتمالاً نام دیجی کالا را بارها شنیده اید. دیجی استایل زیر مجموعه دیجی کالا است که به طور انحصاری در زمینه پوشاک فعالیت می کند. همچنین می توانید از طریق این سایت هر کیفی را که می خواهید خریداری کنید.

پیک بگ

سومین انتخاب ما پیک بگ است. سایتی عالی و قابل اعتماد برای خرید انواع کیف است. شما می توانید کیف مورد نظر خود را در این سایت انتخاب و خریداری کنید.

پارک بگ

چهارمین شماره لیست اما میرسه به پارک بگ. پارک بگ یکی از آن سایت هایی است که می توانید کیف مورد نظر خود را با قیمتی عالی پیدا کنید. تنوع مدل و رنگ در این سایت می تواند هر سلیقه ای را برآورده کند.

برای خرید کیف مدرسه خوب و استاندارد بهتر است به نکات بالا توجه کنید تا خریدی خوب و رضایت بخش داشته باشید. برای خرید کیف مدرسه نگاه به شکل و ظاهر کیف کافی نیست، باید به نکات زیادی توجه کرد. امیدواریم از این مقاله استفاده کرده باشید.