اقتصادیکسب و کار جدید

هزینه واردات کالا از چین به چه صورت است؟

در مورد هزینه واردات کالا از چین سوالات زیادی شده است که جا دارد در این راستا نیز صحبت کنیم. برای وارد کردن کالا از کشور چین نیاز است که یک سری هزینه ها برآورد شود. مثلاً باید بررسی کنید که کالای وارداتی نیازی به آزمایشگاه دارد یا خیر؟ آیا کالای مورد نظر نیاز به انبار شدن دارد یا نه؟ همه این موارد نیاز به بررسی و مشاوره های لازم دارد و این موضوع سبب می شود که کار به بهترین نحو دنبال شود. شرکت های تجاری که تجربه و مهارت زیادی در امور واردات کالا دارند می توانند به شما کمک کنند و شرکت واردات و صادرات باروس نیز در این زمینه به کمک شما می آید.

قیمت تمام شده کالا بخش مهمی از هزینه واردات کالا از چین محسوب می شود. این موضوع بستگی به نوع حمل و نقل کالا دارد. دقت کنید که هزینه کالا به طور کلی کاهش یا افزایش می یابد و این موضوع بخش مهمی از هزینه های واردات کالا است.

هزینه ای که بابت خرید کالا از کشور چین پرداخت کرده اید، مهمترین گزینه محسوب می شود. از سوی دیگر هزینه بازرسی کالا نیز یک نکته بسیار مهم است. وجود یک شخص کاردان در این زمینه می تواند به شما کمک کند. هزینه های گمرک یکی دیگر از مواردی است که در راستای واردات از چین باید بررسی کنید. گاه هزینه گمرک بسیار زیاد می شود و این موضوع کمک می کند تا هزینه ها کاهش پیدا کنند.

هزینه واردات کالا از چین

هزینه ثبت سفارش در واردات کالا چقدر مهم است؟

هزینه ثبت سفارش و تخصیص ارز نیز می توان ساختار قابل قبولی باشد. هزینه جابجایی و حمل و نقل کالا را جدی بگیرید و سعی کنید شرایط را بسنجید. از سوی دیگر هزینه های مربوط به انبارداری نیز موضوع پر اهمیتی هستند. هزینه ترخیص کالا به طور کلی از موضوعاتی است که شاید در ابتدا چنان مهم به نظر نرسد اما پس از مدتی مشکلساز می شود. بیمه بار یکی دیگر از موارد پر اهمیت محسوب می شود.

شما به واسطه تیم مشاور می توانید از تخفیف و معافیت نیز برخوردار شوید. هزینه های واردات در این راستا کاهش پیدا می کند. در نهایت به نفع شما خواهد بود. شاید باورش کمی سخت باشد اما واردات شارژرهای بی سیم از چین در ایران با سود بی نظیری همراه بوده است. ساعت های هوشمند ورزشی چینی بسیار پرطرفدار هستند.

به طور کلی وقتی صحبت از ساعت های هوشمند می شود، کمتر کسی به دنبال مارک و برند خاصی است. در واقع کارایی و عملکرد مهمترین اصل محسوب می شود. در چین این ساعت ها در سبک و مدل های مختلفی عرضه می شوند و کیفیت بالایی دارند. این محصولات بسیار پرفروش هستند و مورد استفاده قرار می گیرند.

مشاوره واردات از چین

ارسال پروفرما از موارد بسیار مهم جهت واردات کالا از چین محسوب می شود و قطعاً نیاز به مشاوره خواهد داشت. پس از اینکه توافقات لازم بین خریدار و فروشنده صورت گرفت نیاز است که پیش فاکتور دریافت کنید. در این صورت مقداری از مبلغ به عنوان حواله ارسال می شود. با دریافت حواله، شخص یا شرکت مورد نظر کالای شما را تامین می کند و اقدام به آماده سازی خواهد کرد.

در تنظیم پروفرما نیاز است که شماره و تاریخ صدور و تاریخ اعتبار درج شود. از سوی دیگر باید نام و آدرس کامل خریدار مشخص شود. نام و آدرس فروشنده نیز ارزیابی شود. موضوع و مشخصات کامل و شرح کیفی و کمی آن بسیار مهم است. مقدار و تعداد و وزن خالص و شماره تعرفه گمرکی بسیار اهمیت دارد. هزینه بسته بندی و حمل و نقل نیز ارزیابی می شود.

در واردات کالا از چین نیاز است که مبدا و مقصد کالا به شرح بنادی و محل بارگیری و تخلیه بار صورت بگیرد. از سوی دیگر نیاز است که وسیله حمل کالا ارزیابی شود. دقت کنید که نحوه پرداخت هزینه کالا از موارد پر اهمیتی است که باید توسط مشاوران بررسی شود.

واردات کالا از کشور چین

یک نکته مهم دیگر در واردات کالا از چین که نیاز به مشاوره دارد، بررسی محصولات پیش از بارگیری است. برای کسب اطمینان خاطر از تطابق کالا با اسناد نیاز است که پیش از حمل کالا، همه محصولات بررسی شوند. پس از بارگیری کالا نیاز است که کلیه اسناد از فروشنده دریافت شود. همه این موارد نیاز به مشاوره دقیقی دارد. در بررسی های صورت گرفته مشخص شده است که گاه واردات کالا از چین بدون در نظر گرفتن قوانین با هزینه های اضافی همراه است و دردسرساز می شود.