عمومیکسب و کار جدید

تفاوت بین سرخ کن 9200 با مدل 9252 در چیه؟

چه تفاوت‌هایی بین سرخ کن 9200 و 9252 فیلیپس وجود دارد؟ این دو مدل سرخ کن‌های نسل جدید بدون روغن هستند که با فناوری هوای گرم کار می‌کنند که این قابلیت امکان پخت بسیار سالم‌تری را با حداقل روغن و بدون چربی‌های بد فراهم می‌کند. اگر می‌خواهید مقایسه‌ای در مورد بهترین سرخ کن‌های بدون روغن فیلیپس موجود در بازار را کشف کنید، از شما دعوت می‌کنم ادامه مطلب مقایسه بین سرخ کن 9200 و 9252 را مطالعه نمایید. قبل از شروع، این نکته را عرض می‌کنم که این مقاله توسط برند حمایت نمی‌شود.

اخرین مدل سرخ کن بدون روغن فیلیپس | بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس | پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس

مشخصات سرخ کن مدل 9200 فیلیپس:

  • از پختن بیش از حد غذا جلوگیری می‌کند – استفاده از روغن کمتر یا بدون روغن – دارای سبد مربعی – رنگ مشکی – مواد ABS – ظرفیت 4.1 L – مصرف برق 1400 وات – کنترل زمان – عمق 33 سانتی متر – ارتفاع 29.5 سانتی متر – وزن 4.56 کیلوگرم – کنترل دیجیتال دما – کنترل زمان دیجیتال – حالت‌های آشپزی: پخت، سرخ کردن، گریل، کباب کردن و گرم کردن – دیوار بیرونی خنک – تایمر خاموش خودکار – تمیز کردن و مراقبت آسان – 2 سال گارانتی.

مشخصات سرخ کن 9252 فیلیپس:

  • قدرت 1400 وات – طول سیم 0.8 متر – رنگ مشکی – ظرفیت 4.1 L – جنس بدنه اصلی پلاستیک – 2 سال گارانتی جهانی – وزن 4.55 کیلوگرم – خاموش شدن خودکار – دیوار بیرونی خنک – قابل شستشو در ماشین ظرفشویی – کلید روشن/خاموش – کنترل دما – Quickclean – نمایشگر ال ای دی – ثبت اختراع Rapid Air – کنترل زمان.

تفاوت بین سرخ کن 9200 با مدل 9252 در چیه؟

مزیت سرخ کن 9200 و 9252 این است که امکان تهیه غذاهای سرخ شده و همچنین کیک (در قالب‌های سیلیکونی مناسب)، مرغ، گوشت، ماهی یا محصولات منجمد را فراهم می‌کند. کیفیت پخت سیب زمینی سرخ شده نیز بسیار خوب است و اغلب کاربران آنها را در Airfryer ترجیح می‌دهند تا در روغن! زیرا آنها ترد، به اندازه کافی طلایی و خوشمزه هستند. برای خرید دستگاه سرخ کن 9252 فیلیپس سفید و مشکی را از نمایندگی فیلیپس خریداری کنید.

استفاده از Airfryer بسیار آسان است، شما به سرعت متوجه می‌شوید که دستگاه چگونه کار می‌کند. دستگاه بسیار ارگونومیک بوده و مستندات آن کامل خواهدبود. مزیت سرخ کن 9200 و 9252 فیلیپس است که به راحتی می‌توانید اطلاعات مربوط به محصول را وب سایت‌های مختلف پیدا کنید. برای خرید و قیمت دستگاه سرخ کن 9200 فیلیپس مشکی و سفید را از نمایندگی فیلیپس خریداری کنید.

در مورد پخت و پز سیب زمینی سرخ کرده، زمان بیشتری نسبت به سیب زمینی سرخ کرده سنتی نیاز است. همین امر در مورد سایر محصولات نیز صادق بوده و این یک موضوع کاملا طبیعی است؛ زیرا این نوع پخت با روغن کمی نیاز به زمان بیشتری دارد. از طرفی، آنچه در این دستگاه بسیار حائز اهمیت خواهدبود این است که امکان پخت بدون بو را فراهم می‌کند؛ اغلب هنگام درست کردن سیب زمینی سرخ شده به روش سنتی، بوی آن ساعت‌ها باقی می‌ماند و کاملاً ناخوشایند است، اما با Airfryer هیچ مشکلی در این سطح وجود ندارد!

اخرین مدل سرخ کن بدون روغن فیلیپس | بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس | پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس

کیفیت طراحی و ساخت

در مقایسه سرخ کن 9252 و 9200 این نکته را یادآور می‌شویم که Airfryer طراحی مدرن نسبتاً موفقی دارد که همیشه در مورد سرخ کن‌های بدون روغن موجود در بازار صدق نمی کند. زیبایی شناسی بسیار جلا داده شده است و باید با اکثر آشپزخانه‌ها ترکیب شود. همچنین کیفیت ساخت و مونتاژ بسیار خوب بوده و بیشتر از ترموپلاستیک ساخته شده است.

نگهداری دستگاه بسیار آسان خواهدبود و عدم وجود چربی تا حد زیادی نگهداری را تسهیل می‌کند. اما باید بدانید که عناصر مختلف به راحتی قابل جابجایی هستند و مخزن آن را می‌توان در ماشین ظرفشویی قرار داد. همچنین قیمت سرخ کن 9200 و 9252 کاملاً منصفانه است. به خصوص که این نوع دستگاه نیاز به نگهداری کمتر و خریدهای جانبی کمتری دارد (مانند روغن سرخ کردنی).

کشوی جلویی با دسته، امکان دسترسی به محفظه داخلی را می‌دهد که در آن سبدی با کف مشبک برای پخت غذا استفاده می‌شود. کشو و سبد از مواد نچسب ساخته شده‌اند که این موضوع تمیز کردن آنها را بسیار آسان می‌کند. به لطف مواد نچسب، عملیات تعمیر و نگهداری به حداقل می‌رسد و پس از اتمام پخت، می‌توانید همه چیز را با دست با اسفنج بشویید یا به راحتی در ماشین ظرفشویی خود قرار دهید.

سخن پایانی

سرخ کن 9200 و 9252 از نظر طراحی و کیفیت ساخت بسیار عالی عمل کرده‌اند. پلاستیک‌های مشکی براق به کار رفته در کل سطح بیرونی بسیار چشم نواز بوده و به دستگاه استایلی زیبا و تمیز می‌دهد که برای ترکیب با هر نوع آشپزخانه‌ای، از کلاسیک گرفته تا مدرن‌ترین دکوراسیون، عالی است.

ابعاد و وزن جمع و جور به آن اجازه می‌دهد تا به راحتی روی سطح کار قرار گیرد و در قسمت جلویی پنلی با صفحه نمایش لمسی می‌بینیم که اطلاعات دما و زمان پخت را نشان می‌دهد. همچنین دکمه‌هایی برای مدیریت زمان پخت و تنظیم دستی دما وجود دارد. کلیدهای لمسی به خوبی کار می‌کنند و نسبتاً دقیق هستند، اگرچه زمان پاسخ فوری نیست و به نظر می‌رسد همیشه یک یا چند ثانبه طول می‌کشد تا پاسخ دریافت شود، اما در کل، دستگاه‌های بسیار کارامدی هستند که وجود آنها در خانه شما بسیار کمک کننده خواهدبود. خرید انواع دستگاه های با کیفیت از نمایندگی فیلیپس philipsmarket.com خریداری کنید.