بهترین مکمل بدنسازی برای لاغری

ویژگی مکمل‌های چربی‌سوز

چربی سوزها یک ویژگی مشترک دارند: آن‌ها با سرعت بخشیدن به متابولیسم بدن و سرکوب اشتها، قرار است که سرعت لاغری شما را بیشتر کنند. با این حال باید خیلی مراقب باشید؛ چراکه اکثر این محصولات ممکن است حاوی موادی باشند که چندان مورد تایید نیستند.

برای سوزاندن چربی، ابتدا باید بر روی یک برنامه غذایی سالم و انجام ورزش تمرکز کنید، سپس سراغ مکمل چربی سوز و عضله ساز بروید!

در واقع اگر شما به طور مداوم از یک برنامه غذایی ورزشی اختصاصی و هدفمند استفاده کنید، مکمل چربی سوز و عضله ساز می‌توانند کمک کنند. پیشنهاد می‌کنم قبل از مصرف هر مکملی، برنامه ورزشی اختصاصی خودتان را از مربیان فیتامین دریافت کنید.

معرفی بهترین مکمل چربی سوز

چربی سوزها مکمل‌هایی هستند که ادعا می‌کنند که باعث افزایش متابولیسم، چربی سوزی و لاغری می‌‍شوند. برخی از چربی سوزها طبیعی اند، اما بسیاری از آنها فرآوری شده و حاوی مواد ناسالمی هستند.

اکنون چند مکمل موثر بر چربی‌سوزی را به شما معرفی می‌کنم. ضمنا باید هر مکملی را با تجویز متخصص مصرف کنید و هرکز دست به مصرف خودسرانه مکمل نزنید!

کافئین

کافئین را می‌توانید از موادی مثل شکلات و کاکائو یا نوشیدنی‌هایی مانند قهوه و چای و غیره به دست آورید. کافئین یک چربی سوز شناخته شده است؛ زیرا حکم یک محرک را دارد و می‌تواند کمی سرعت متابولیسم را افزایش دهد.

با این حال، مهم است که بدانیم دریافت کافئین به تنهایی باعث کاهش وزن نخواهد شد، مگر اینکه در حالت کالری نقصان قرار بگیرید. یک مطالعه نشان داد که کافئین باعث افزایش چربی سوزی در افراد لاغر حدود سه برابر بیشتر از افراد چاق می‌شود.

یادتان باشد که بدن و مغز می‌توانند نسبت به کافئین مقاوم شوند. بنابراین اینطور نیست که هرچه بیشتر کافئین دریافت کنید، بیشتر لاغر شوید! نکته دیگری که باید در مورد کافئین در نظر گرفت این است که مصرف بیش از حد کافئین، می‌تواند بر خواب تأثیر بگذارد و خواب یک موضوع کلیدی و بسیار مهم در مدیریت وزن و سلامت کلی است.

همچنین به یاد داشته باشید که آنچه به فنجان قهوه صبحگاهی خود اضافه می‌کنید، می‌تواند همین اثر اندک چربی سوزی را از بین ببرد؛ یعنی اگر شکر زیادی در قهوه خود بریزید نه تنها چربی سوزی رخ نمی‌دهد بلکه چاق هم خواهید شد.

چای سبز

چای سبز حاوی کافئین است؛ اما به میزان کمتر. چای سبز همچنین آنتی اکسیدانی به نام کاتچین دارد. به طور خاص، اپی گالوکاتچین (EGCG) متابولیسم و چربی سوزی را افزایش می‌دهد.

یک مطالعه نشان داد که شرکت کنندگانی که چای سبز را به برنامه کاهش وزن خود اضافه کردند، نسبت به گروه دیگر که همین برنامه را بدون مصرف چای سبز داشتند، حدود ۲ کیلوگرم بیشتر لاغر شدند.

با این حال، در اکثر مطالعات، کاهش وزن ناشی از چای سبز از نظر آماری معنی‌دار نیست و شواهد نه در مورد چای سبز دم‌شده، بلکه در مورد عصاره‌های چای سبز صدق می‌کنند. همچنین مخلوط چای سبز و کافئین باعث بهبود حفظ وزن از طریق گرمازایی، اکسیداسیون چربی سوزی خواهد شد.

با چربی سوزها چند کیلو لاغر می شوید؟

برخی از افراد تصور می کنند که با مصرف چربی سوزها می توانند مقدار زیادی از چربی های شکم و پهلو خود را آب کنند. اما این تصور صحیح نیست. این افراد باید انتظار معقولی از چربی سوزها داشته باشند. حتی بهترین چربی سوزها هم معجزه نمی کنند چرا که آن ها جادو نیستند و تنها یک مکمل اند.

میزان مجاز کاهش وزن برای افراد سالم حدود 0.5 تا 1 کیلوگرم در هفته(2 تا 4 کیلوگرم در ماه) استبا مصرف چربی سوزها مجاز می توانید به این عدد حدود 0.5 کیلوگرم دیگر در هفته اضافه کنید. البته اگر برنامه غذایی و تمرینی صحیحی داشته باشید، نتایج بهتری می گیرید.

شرکت هایی که وعده بیش از این مقدار را می دهند یا سعی در عوام فریبی دارند و یا در مکمل های خود از ترکیبات غیر مجاز استفاده کرده اند. اگر به سلامتی خود اهمیت می دهید در انتخاب خود دقت کنید.

فرشگاه اینترنتی تات نات زنجیره ای میباشد که برای تامین سریع محصولات اورجینال و با کیفیت فعالیت خود را در سراسر کشور آغاز کرده است

چگونه اثر بخشی مکمل های چربی سوز را بیشتر کنید؟

پیگیر باشید:

نمی توانید یک قرص چربی سوز بردارید، دونات بخورید، ورزش نکنید و انتظار کاهش وزن داشته باشید.  اگر هدف شما کاهش وزن است و انگیزه ی بالایی دارید، بدانید که تغییر سبک زندگی اولین و اساسی ترین قدم در مسیر کاهش وزن است.

بهترین چربی سوز شکم و پهلو بدنسازی | بهترین مکمل چربی سوز بانوان | بهترین مکمل چربی سوز شکم و پهلو

به اندازه کافی پروتئین مصرف کنید:

برای اینکه مطمئن شوید که بیشترین وزنی را که می توانستید؛ کم کرده اید، به اندازه کافی پروتئین مصرف نمایید. مصرف پروتئین به حفظ توده عضلانی و متابولیسم بدن شما طی فرآیند کاهش وزن کمک می کند.

به اندازه کافی آب بنوشید:

با هر دوز از قرص هایی که مصرف می کنید یک لیوان آب کامل مصرف نمایید. از این طریق به جذب بهتر آن قرص کمک کرده و از دهیدراتاسیون بدن جلوگیری می کنید. دهیدراتاسیون از جمله عوامل افت متابولیسم بدن می باشد.

افرادی که در رژیم کاهش وزن هستند و سخت ورزش می کنند به شدت در معرض دهیدراتاسیون هستند.

همچنین مصرف آب همراه با مکمل هایی چون کافئین که دیورتیک هستند، ضروری می باشد.

کره بادوم زمینی تات نات یکی از برترین کره های موجود در فروشگاه اینترنتی ترب است که 100% از بادام زمینی ساخته شده است و به دلیل طعم خوشمزه و خواص متنوعش، در تهیه انواع غذاها و تنقلات مورد استفاده قرار می‌گیرد. خواص کره تات نات عبارتند از: منبع انرژی: این محصول حاوی مقدار زیادی کالری و چربی سالم است.

هر آنچه که نیاز دارید با بهترین قیمت از دیجی کالا بخرید

منبع: youtube