مشخصات باتری های موبایل ال جی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]الجی یکی از معروف ترین برند محصولات الکترونیکی است که موفق شده است در تمام دنیا توجه افراد زیادی را به سمت خود جلب کند به گونه ای که حداقل یک وسیله الکتریکی با مارک الجی در تمامی منازل امروزی  پیدا می شود و این نشان از کیفیت  بالای محصولات این کمپانی دارد.

الجی در چند سال اخیر گوشی های هوشمندی نیز با نام برند خود روانه بازار کرد که این محصول نیز مانند سایر محصولات دیگر این کمپانی مورد استقبال قرار گرفت و توانست در بازار گوشی های موبایل جایگاه ویژه ای را از آن خود کند.

اما باید توجه داشته باشید خرابی برخی قطعات وسایل پر کاربرد الکترونیکی مانند گوشی های هوشمند امری بدیهی است و این در مورد تمامی گوشی های موبایل از جمله برند الجی صادق است، یکی از قطعات موبایل ال جی که ممکن است با خرابی و یا پایان عمر مفید ان مواجه شویم باتری است.

همانطور که می دانیدباتری  به عنوان تامین کننده انرژی مورد نیاز گوشی موبایل اگر دچار خرابی شود دیگر نمی توانید از گوشی استفاده کنید لذا اگر باتری خراب شود بایستی فورا باتری اورجینال دیگری را جایگزین ان کنید.

در این مقاله قصد داریم باتری موبایل ال جی را مورد بررسی قرار دهیم برای کسب اطلاات در این زمینه با ما همراه باشید.برای خرید باتری موبایل ال جی میتوانید از طریق لینک زیر و فروشگاه فونی شاپ اقدام به خرید نمایید:

https://fonishop.com/product-category/battery/battery-lg/

 

باتری موبال ال جی

امروزه برای اغلب گوشی های هوشمند از جمله برند الجی از باتری لیتیوم یونی استفاده می کنند زیرا این نوع باتری یکی از بهترین باتری های شارژی محسوب می شود که توانایی تامین انرژی مورد نیاز گوشی را داشته و از دوام و ماندگاری خوبی نیز برخوردار است.

باتری موبایل ال جی نیز مانند سایر برندهای دیگر ممکن است دچار خرابی شده و نیاز به تعویض داشته باشد، از جمله علائمی که نشان دهنده خرابی باتری موبایل الجی است می توان خالی شدن شارژ بدون آن که از گوشی استفاده کرده باشید- خاموش شدن ناگهانی گوشی- باد کردن باتری – داغ شدن باتری در زمان شارژ و…. را نام برد. در صورتی که با هرکدام از موارد مذکور و یا مانند آن ها مواجه شدید بایستی برای تعویض باتری اقدام کنید.

حتما به این نکته توجه داشته باشید که برای گوشی موبایلتان باتری اورجینال را تهیه کنید زیرا استفاده از باتری های غیر اصل و ارزان قیمت  علاوه بر این که  به گوشی صدمه وارد می کند بلکه متحمل هزینه اضافی نیز خواهید شد، از این رو لازم است که حتما نکات لازم در خصوص تشخیص باتری اورجینال موبایل الجی را بدانید که در ادامه به ذکر این نکات می پردازیم

دقت به تاریخ تولید و بسته بندی باتری موبایل الجی

یکی از راه ها برای تشخیص اصل بودن باتری موبایل الجی در زمان خرید دقت به جعبه یا بسته بندی باتری است، بر روی بسته بندی باتری های اورجینال لوگو کمپانی و همچنین اطلاعات دیگر در مورد خود باتری با کیفیت و وضوح بالایی قرار دارد و از طرف دیگر این محصول در صورت اصل بودن در بسته بندی های شکیلی قرار دارند،

همچنین تاریخ تولید باتری نیز یکی دیگر از روش های تشخیص اصل بودن آن به شمار می آید برای این منظور تاریخ درج شده بر روی جعبه و تاریخ تولیدی که بر روی باتری قرار داردرا بررسی کنید دقت داشته باشید که این دو تاریخ باید با هم یکسان باشند در صورتی که این تاریخ ها با هم مطابقت نداشته باشند به طور یقین باتری مذکور غیر اصل است.

برچسب های دور باتری الجی

دور تا دور باتری های لیتیوم یونی یک برچسب با ترکیب رنگی نقره ای و سیاه قرار دارد که با کمی دقت به ان می توانید اورجینال بودن باتری را به راحتی تشخیص دهید، بر روی این برچسب اطلاعات مربوط به باتری و لگوی شرکت تولید کننده با کیفیت و وضوح مناسبی درج شده است، دقت داشته باشید در باتری های اورجینال این برچسب بدون هیچگونه برامدگی و درزی بوده و کاملا صاف و جسبیده به باتری است در صورتی که در نوع غیر اورجینال می توانید به راحتی آثاری از درز و برآمدگی برچسب دور باتری را مشاهده کنید.

تشخیص اورجینال بودن باتری ال جی با بررسی لبه آن

با بررسی دقیق لبه باتری نیز می توانید اصل بودن آن را تشخیص دهید برای این منظور باتری را صورت خوابیده بر روی میز قرار دهید و در این حالت لبه های ان را مورد بررسی قرار دهید در باتری اورجینال لبه های باتری صاف بوده و برچسبی دور تا دور ان نیز کاملا منطبق با لبه ها قرار گرفته است.

قیمت باتری اورجینال ال جی

توجه داشته باشید که باتری های  تقلبی در مقایسه با باتری های اورجینال قیمت ارزانتری دارند لذا در صورتی که باتری موبایل الجی با قیمت ارزانی به شما پیشنهاد شد از خرید ان خودداری کنید، البته ذیگر این نکته نیز حائز اهمیت است که بالا بودن قیمت باتری نیز نمی تواند دلیل بر اصل بودن ان باشد این احتمال نیز وجود دارد برخی از توزیع کنندگان باتری های غیر اورجینال آن را قیمت بالایی در بارار به فروش برسانند.

لذا برای اصل بودن باتری موبایل الجی به مواردی که پیشتر کفتیم بسنده کنید و قیمت ان را در آخرین مرحله بررسی خود قرار دهید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]