وکیل طلاق توافقی در تهران

زن میتواند مهریه خود را در برابر حق طلاق مرد بخشش یا به اطلاح حقوقی بذل نماید و حکم طلاق تنها از طریق این دفتر وکالت ظرف مدت فوری روز کاری جاری گردد. بهتر است که زوجین پیش از اقدام به طلاق توافقی حتما با وکیل طلاق توافقی گفتگو کنند و اگر نظر مشاورین بر خاتمه زندگی زناشویی بود جهت طلاق توافقی اقدام نمایند. چراکه طلاق یک تصمیم بزرگ در سراسر طول عمر انسان است و میتواند همگی زندگی یک فرد را تحت الشعاع قرار دهد.

تهران | طلاق | طلاق توافقی

رعایت عدل و انصاف میان دو طرف پرونده و حداکثر تلاش جهت گرفتن حکم طلاق توافقی در کوتاهترین بازهی زمانی ممکن باید دانست چیزی به نام بهترین وکیل وجود ندارد و این اصطلاح غلط است. در امور خانوادگی در این زمینه مشاوره رایگان پروندههای مورد اشاره هستند.

در این راستا وب سایت افکار برتر نوشته ای با عنوان وکیل طلاق توافقی منتشر نموده که توصیه می کنیم آن را بخوانید.

اگر اصل سند ازدواج در دسترس نیست باید رونوشت یا کپی سند ازدواج توسط یکی از زوجین از دفترخانه ( عقد و طلاق ) محل انعقاد عقد نکاح درخواست و دریافت شود و به وکیل ارائه گردد. در طلاق به صورت عادی مرد هر زمان که بخواهد میتواند اقدام به طلاق دادن زوجه نماید ولیکن در آغاز باید حق و حقوق زن را پرداخت نماید. ولی در طلاق توافقی موضوع بهگونهی دیگری است. در طلاق توافقی طرفین میتوانند توافق کنند و با هم سازش نمایند.

به یاد داشته باشیم که پیش از هر اقدامی باید زوجین با استفاده از مشاورههای روانشناسی و خانواده و .. حتما حل مشکل را در نظر بگیرید. در صورت نیاز از ریش سفیدی بزرگان خانواده بهره ببرند و در صورت امکان مشکلات را حل کرده و به زندگی مشترک ادامه دهند. اما اگر نظر کارشناسان و مشاوران این بود که دنبال کردن زندگی مشترک به صلاح نیست امکان مشاوره رایگان حقوقی طلاق توافقی فوری توسط وکلای خانواده وجود دارد. چرا برای طلاق توافقی وکیل بگیریم ؟

در واقع یک طلاق توافقی سریع مد نظر است. باید توجه داشته باشید که روند اجرای حکم طلاق توافقی در استان فارس و شیراز معمولا باتوجه به پیچیدگیهای حقوقی و درگیریهای معمول و مشاوره و غیره حتی نزدیک به 5 ماه به درازا میکشد. اماوکیل پس از گذراند مراحل قانونی تنها در عرض روز کاری حکم قطعی مربوط به طلاق را برای موکلان دریافت خواهد کرد. البته توافق میان زوج و زوجه پیش از اقدام نیز بسیار اهمیت دارد و تنها زوجهایی باید اقدام به طلاق کنند که راه دیگری برای آنها و دنبالهی زندگی وجود نداشته باشد.

یکی از راه های تحقیق درباره یک وکیل می توانید به سایت کانون وکلای دادگستری مرکز ( IRAN BAR ASSOCIATION ) مراجعه کنید.

وکلای معروف و مشهور ایران :

سهیلا عرشی، احمد قنبرپور، امیر محمد مظفریان، اکبر بشیری، انوشیروان کریمی، مجید افروز، فرزانه آذربیک، فرزاد قدس

وکلای معروف و مشهور دنیا :

Jose Baez، William Lerach، Wichai Thongtang، Richard Scruggs، Bill Neukom

کلیدواژه های مرتبط :

وکیل طلاق ، وکیل طلاق تهران ، وکیل طلاق در تهران ، بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران ، طلاق توافقی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید