چرا مسئولان کاری نمی‌کنند؟ – اینترنشنال نیوز

اینترنشنال

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس با اشاره به مشکلاتی که امروز مردم در زمینه آب و برق شاهد هستند گفت: “این مقامات برای این کشور هستند ، چرا اقدامی نمی کنند؟”

امانقلیک شادمهر در گفت وگو با اینترنشنال نیوز ، با اشاره به قطعی برق این روزها و مشکلاتی که برای اقشار مختلف مردم به وجود آمده است ، اظهار داشت: “متاسفانه زیرساخت های آب و برق فرسوده است ، آنها در این سال ها به فکر ترمیم آن نبودند. این مشکل به دلیل قطعی برق و مشکلات تأمین آب ایجاد شده است.

این عضو کمیته آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد. “امروز وضعیت دسترسی به آب ، برق و آب در شهرهایی مانند سیستان و بلوچستان ، برخی از مناطق کردستان ، شمال مازندران ، گلستان و ترکمن صحرا بسیار مهم است.

نماینده مردم گنبدکاووس با اشاره به اینکه از طریق یک مخزن آب برخی مناطق حومه شهر را تأمین می کنیم ، گفت: “برخی از این مقامات حتی عذرخواهی یا فکر نمی کنند ، اگر کسی از بهشت ​​به ما کمک کند از این وضعیت تعجب می کنیم. “این مقامات برای این کشور هستند ، چرا اقدامی نمی کنند؟”

وی در پاسخ به این سوال که آیا قطع برق به استخراج کد مشروط است یا خیر. “من اینطور فکر نمی کنم.” مشکل اصلی خرابی زیرساخت ها است ، متأسفانه ، هیچ کاری در این زمینه انجام نشده است ، شبکه آب و برق ما دارای مشکلات زیادی است. چند سالی است که برخی از مناطق یزد-کرمان در تلاشند با استفاده از آب دریا این مشکل آب را برطرف کنند ، اما بی فایده است. آنها این کار را نمی کنند ، این مقدار بودجه هدر رفته است ، هیچ کاری انجام نشده است.

شادمهر گفت: “ما چندین بار از وزیر نیرو در مورد وضعیت برق و آب در حوزه انتخابیه از مجلس سوال کرده ایم ، امروز نمی دانیم چه باید بکنیم. مردم امروز دچار مشکل هستند ، مسئولانی که در برابر مردم پاسخگو و پاسخگو نیستند ، حداقل پاسخگو باشند و پاسخ قانع کننده ای بدهند ، گاهی اوقات مردم با ما تماس می گیرند و شکایت می کنند که ما دو ماه است آب نداریم.

انتهای پیام:

دیدگاهتان را بنویسید