چگونه روکش صندلی جک را عوض کنیم

تعویض روکش صندلی اداری در کنار جز خدمات پر طرفدار در این حوزه می باشد.اگر دنبال پارچه روکش صندلی اداری یا پارچه مبلی هستید بهترین روش خرید حضوری است، شما باید به مراکز فروش پارچه عمده بروید و با کمک فروشنده پارچه مبلمان مورد نظرتان رو انتخاب کنید، شما در انتخاب نوع روکش تاثیرگذار است. زمانی که شما صندلی اداری یا مبلمان اداری مورد نظرتون رو خریداری می کنید اغلب از رنگ ها و طرح های ساده در آن استفاده شده اما زمانی که تصمیم به تعویض روکش صندلی می کنید می توانید از هزاران رنگ و طرح برای پارچه روکش صندلی اداری استفاده کنید.

صنعت برتر با ارائه خدمات در تعمیر انواع صندلی اداری در تهران و البرز و همین طور تعویض رویه صندلی با هر طرح و رنگی که مشتری بخواهد می تواند صندلی های اداری را تعمیر کند . صندلی اداری گاهی سالم است و فقط روکش آن خراب یا پاره شده است پس با این قیمت و تورم بالا اصلان نیاز به خریدن صندلی اداری نیست نیست و صنعت برتر رویه آن را تعویض می کند .

روکش صندلی جک S5 ،با بهترین قیمت و کیفیت از لحاظ جنس و طراحی مناسب خودرو شما می باشد که می توانید به قیمت تولیدی خریداری کنید

روکش پارچه ای برای صندلی اداری

پارچه روکش صندلی اداری

برای خرید پارچه مبلی باید به نکات زیادی توجه کنید. اولین نکته آن است که به خوبی مبلمان و صندلی اداری خود رو بررسی کنید تا نوع پارچه مورد نظرتان رو به درستی انتخاب کنید مثلا برای مبلمان اسپرت نمی شود از پارچه های کلاسیک و سلطنتی استفاده کرد یا برای پایه های چوبی نمی شود از پارچه های اداری که اغلب با استیل ست می شوند استفاده کرد.

رنگ پارچه مبلی

در مرحله بعدی باید به انتخاب رنگ پارچه روکش صندلی اداری فکر کنید، انتخاب رنگ باید به گونه ای هوشمندانه صورت بگیرید تا دکوراسیون شما را تکمیل کند. باید با بقیه رنگ های اتاق همخوانی داشته باشد و اتاق را دلباز کند. از آن جایی که مبلمان ها از وسایل بزرگ هر اتاقی هستند در جلوه اتاق تاثیر زیادی دارند و خیلی سریع نظر مخاطب را جلب می کنند. اگر می خواهید برای صندلی اداری روکش پارچه ای تهیه کنید ما به شما پیشنهاد می دهیم که از رنگ های تیره استفاده کنید چرا که دیرتر کثیف می شوند و برای محیط های پر رفت و آمد مناسب هستند.

جنس پارچه روکش صندلی اداری

اما اگر اصرار دارید که از رنگ های روشن برای روکش صندلی اداری استفاده کنید باید حتما حتما حتما جنس پارچه را در نظر بگیرید! باید جنسی را انتخاب کنید که به سادگی تمیز شود و کثیفی را به خودش نگیرد چون شستشو ی صندلی و مبلمان اداری کار ساده ای نیست و نمی توانید خودتان به راحتی آن را انجام دهید پس باید جنس پارچه به گونه ای باشد که با دستمال کشیدن بتوان آن را تمیز کرد.

چگونه روکش صندلی را عوض کنیم؟ - تسنیم

روکش های رنگی برای صندلی های کامپیوتر

مهم ترین نکته برای انتخاب پارچه آن است که الیاف پارچه مرغوب باشند و جریان هوا از بین آن ها عبور کنند که به این ویژگی “مش” می گویند. این نوع پارچه ها از تعریق بدن هنگام نشستن روی صندلی جلوگیری می کنند و بدن شما را خنک نگه می دارند. این پارچه ها بافت بسیار لطیفی دارند و از الیاف طبیعی تولید می شوند.

انواع روکش صندلی اداری

جنس پارچه و چرم دو نوع روکشی است که برای تعویض رویه مبل استفاده و کاربرد زیادی دارد . البته در این دو نوع پارچه با مدل های مختلفی رو رو هستیم که هر کدام از آن ها کاربرد منحصر به خود را دارد مانند روکش های ضد عرق که بیشترین طرفدار را در بین دیگر روکش های مبل دارد .
گاها کاور صندلی با روکش صندلی را به اشتباه می گیریم ، توجه داشته باشید این دو تا بهم فرق دارند و متفاوت هستند زیرا کاور را حتی می توانید از فروشگاه ها تهیه کنید و رویه صندلی های اداری بکشید . مورد بعدی و پر اهمیت در روکش صندلی ، رنگ و طرح پارچه یا چرم روکش صندلی اداری است که متناسب با سلیقه و دکوراسیون محل کار و زندگی می توانید برای روکش صندلی ها انتخاب و اقدام کنید .

روکش صندلی چرخدار

اگر نیاز به تعویض روکش صندلی چرخدار داشتید سعی کنید تعویض روکش صندی را به تعمیرگاهی بسپارید که در بخش خیاطی و دوخت روکش صندلی چرخار امتحان خود را پس اده باشد که آن را از نمونه کار های تعمیرگاه می شود فهمید. برای تعویض روکش صندلی حتما قبل از آن با تعمیرکار مشورت کرده و روکش صندلی مناسبی را برای صندلی چرخدار خود انتخاب کنید ، برای انتخاب روکش صندلی چرخ دار ضمن مشورت با تعمیر کار می توانید با مشاهده کالیته های مخصوص روکش صندلی، پارچه و یا چرمم مورد نظر خود را مطابق با سلیقه و دکوراسیون داخلی خود انتخاب  کنید .

دوخت روکش صندلی چرخدار

از عمده دلایلی که به تعویض روکش صندلی اداری یا چرخدار پرداخته می شود به صرفه بودن آن است که در واقع خریدن صندلی های نو مقداری سخت و مقرون به صرفه نیست از این رو کاربران زمانی که صندلی چرخدار آن در قسمت روکش آن بر به مشکل می خورند برای تعویض روکش صندلی اقدام می کنند از طرفی تعویض روکش صندلی نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد مثلا اگه در دوختن روکش صندلی چرخدار تبحر و دانش کافی وجود نداشته باشد صندلی چرخدار بی شک در ظاهر جلوه زیبایی نخواهد داشت اما بر عکس آن نیز می توان ظاهر زیبا تری حتی نسبت به روز اول پیدا کند .

اگر برای دوخت روکش صندلی چرخدار می خواهید اطلاعات بیشتری داشته باشید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید .

مراحل دوخت روکش صندلی چرخدار

قبل از دوخت روکش صندلی چرخدار باید مراحل شکافتن و جدا سازی روکش قبلی صورت بگیرد و بعد از آن از روکش قبلی به عنوان الگو مورد استفاده قرار می گیرد و پارچه و چرم مد نظر مطابق الگو برش خواهد خورد و خیاط مطابق با همان الگو به دوخت روکش صندلی چرخدار می پردازد و بعد از دوخت روکش آن را به رویه کوب جهت نصب بروی صندلی تحویل خواهد داد .

قیمت دوخت روکش صندلی چرخدار

در این مورد باید گفت اول چه میزان متریال برای دوخت لازم است و از طرفی چه مقدار زمان برای دوخت روکش صندلی اداری صرف می شود و همینطور طرح و مدلی که باید دوخته شود به چه میزان زمان بر است و زحمتی که پی دوختن آن کشیده می شود با بررسی تمام این موارد حق الزحمه خیاط برای دوخت روکش صندلی اداری تعیین می شود و قیمت به مشتری اعلام می شود و در صورت تایید مشتری برای دوخت روکش صندلی چرخدار و تعویض روکش آن اقدامات لازم مبذول می گردد .

همانطور که قبل تر گفتیم روکش صندلی نیاز به مراقبت دارد که کاور صندلی این وظیفه را تا حد زیادی به خوبی انجام می دهد اما زمانی که صندلی اداری فاقد کاور است و روکش صندلی به مرور زمان و استفاده زیاد آسیب می بیند و نیاز به تعمیر پیدا می کند خیلی جای نگرانی ندارد زیرا صنعت برتر با ارائه انواع کالیته برای روکش صندلی به مشتری کار را برای انتخاب روکش صندلی آسان می کند و مشتری با استفاده از این کالیته می تواند پارچه و چرم دلخواه خود را انتخاب کند سپس تعمیر کار برای تعویض روکش صندلی اقدام خواهد کرد . البته گاهی اوقات نیاز به تعویض روکش ندارد و با تعمیر آن می شود مشکل را رفع کرد .

اما اگر نیاز به تعویض روکش صندلی بود ، تعمیر کار اول روکش خراب صندلی اداری را از کفی و پشتی صندلی جدا می کند که به آن عمل شکافتن می گویند و بعد از آن رویه کوب با استفاده از پارچه و یا چرم انتخاب شده با استفاده از چسب آن را روی صندلی نصب خواهد کرد . خالی از لطف نیست بدانید که صنعت برتر وظیفه خود می داند به هنگام تعویض روکش صندلی اداری اگر نیاز باشد به تقویت فوم کف و پشتی صندلی هم خواهد پرداخت .

قیمت تعویض روکش صندلی اداری

خب باید گفت در این باره به دلیل تفاوت در نوع و جنس روکش ها و پارچه های رویه صندلی اول باید جنس و نوع پارچه انتخاب شود و همچنین متراژ پارچه ای که برای صندلی بکار می رود و بعد از آن دستمزد تعمیرکار در نظر گرفته شود و اضافه بر آن هم هزینه ایاب ذهاب هم در نظر بگیرید که در مجموع تعمیرکار با بررسی تمام این موارد هزینه تعویض رویه صندلی اداری را برآورد می کند و پس از توافق با مشتری به تعویض رویه صندلی می پردازد

منبع : youtube