فرهنگ و هنر

اولین تجربه بهرام رادان در سریال تاریخی جیران

بهرام رادان (معرفی فیلم سینمایی ابلق)، پریناز ایزدیار (معرفی فیلم سینمایی سه کام حبس)، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل (معرفی فیلم سینمایی ماجرای نیمروز)، رعنا آزادیور، کتانه افشارینژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیلکاشی، هومن برقنورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسنپور، فاطمه مسعودیفر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغیپور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدیپور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و مریلا زارعی بازیگران این سریال تاریخی هستند. لیست بازیگران سریال جیران به همراه نقش آن ها در جیران (بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودیفر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغیپور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و با حضور مریلا زارعی) بازیگران این سریال تاریخی هستند. از جمله کوتاهترین نقشهای مریلا زارعی در تنها سه سکانس این فیلم است که برای بازی در آن بسیار تحسین شد.

دانلود سریال جیران

به گزارش اینترنشنال نیوز – مجله بین المللی خبری و به نقل از سایت رخشاره؛ امیر جعفری بعد از چند تجربه و همکاری با حسن فتحی در سریال‌های «میوه ممنوعه» و «شهرزاد» و فیلمهای «پستچی سه بار در نمیزند» و «کیفر» این بار در سریال تاریخی جیران، ایفاگر نقش متفاوتی است. سال گذشته مشغول بازی در تئاتری بودم که از دفتر آقای عفیفه با من تماس گرفتند که برای کار «شهرزاد» بروم و اتفاقا جزو اولین بازیگرهایی بودم که بکار وارد شدم. پریناز ایزدیار، من هم ازآن آدمهایی نیستم که بروم و بگویم نقشی به من بدهید که البته بعضی‌ها میگویند و خیلی هم کار بدی نیست اگر کسی اینکار را بکند! پریناز ایزدیار، فکر میکنم اواخر سریال «زمانه» بود که آقای فتحی اعلام کردند قصد دارند مجموعه‌ای را برای شبکه خانگی بسازند و اینطور نبود که آن زمان به من بگویند مرا برای نقش «شیرین» درنظر دارند؛ ضمن آنکه آن زمان هنوز فیلمنامه هم حاضر نبود. زمان پخش سریال جیران برای سال 1400 برنامه ریزی شده است و تا حدودی با اخبار جدید، تهیه کنندگان سریال مشخص کردهاند که سریال جیران کی پخش میشود. بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید «جیران» دومین تجربه سریال‌سازی فتحی در نمایش خانگی پس از ساخت سریال موفق و عاشقانه «شهرزاد» است.

«جیران» دومین تجربه سریال‌سازی فتحی در نمایش خانگی پس از ساخت سریال «شهرزاد» است. گلاره عباسی از دیگر بازیگران سریال نمایش خانگی جیران تازه‌ترین ساخته حسن فتحی است. حسن فتحی بعد از تجربه موفق سریال شهرزاد و بعد از اتمام فیلم سینمای مست عشق که از بازیگران ایرانی و ترکیه‌ای در آن استفاده کرده بود در تازه‌ترین اثر خود که دوباره برای شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود به زندگی ناصرالدین شاه می‌پردازد. داستان این سریال در عهد ناصری پس از مرگ امیرکبیر و آشنایی ناصرالدین شاه با جیران آغاز می‌شود و تا حدود شش سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را دربرمی گیرد. داستان سریال جبران بسیار جذاب است و شگفتانه حسن فتحی برای این فیلمش بازی بهرام رادان در نقش ناصرالدین شاه قاجار است. بنابراین با دانلود سریال جیران میتوانید به دل تاریخ سفر کنید و با دربار قاجار همراه شوید. اگر شما مشتاق هستید تا سریالی را دنبال کنید که برگهای عاشقانه کتاب تاریخ را ورق بزند، دانلود سریال جیران را آغاز کنید. پس از مشاهده اقبال کمنظیر مخاطبان نسبت به سریال «بانوی عمارت» ناگهان ورق برگشت و نظر تلویزیون و مدیران تغییر کرد و اعلام کردند که نگارش فصل دوم باید هر چه زودتر آغاز شود و خب از آنجا که من به پروژه دیگری متعهد شده بودم عذرخواهی کردم و البته با روی باز استقبال کردم که از دوستان دیگری دعوت کنند تا ادامه قصه را بنویسند.

بیشتر بدانید: آیا داستان سریال «بانوی عمارت» واقعی است؟ سازندگان این سریال با تاکید بر اینکه نمی‌خواهند صرفاً یک داستان جذاب و مردم‌پسند تحویل مخاطب دهند، عنوان کرده‌اند که تلاش می‌کنند مستندات تاریخی را قربانی جذابیت نکنند. حالا حسن فتحی با یک سریال پرقدرت دیگر با همان حال و هوا منت‌ها با یک ترکیب رویایی متفاوت وارد میدان شده است تا باز هم چشم مخاطبان و حواس منتقدان را به خود جلب کند. پریناز ایزدیار دراین سریال موفقیت زیادی کسب کرد. پریناز ایزدیار هم چنین در فیلم ورود آقایان ممنوع در چند سکانس بازی کرد ولی نسبت به بازی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت موفقیت چشمگیری کسب نکرد. طبق اخباری که در رسانه‌ها منتشر شده آقایان قرایی و داوودی ادامه قصه را مینویسند. از آن جایی که جیران نیز همانند شهرزاد یک اثر تاریخی است و نیاز به لوکیشن‌هایی به سبک و سیاق آن زمان دارد، طبق انتظار در شهرک غزالی فیلمبرداری شده است. سریال ایرانی جدید «جیران» به کارگردانی حسن فتحی و نویسندگی احسان جوانمرد در شبکه نمایش خانگی ثبت شده است که بازیگرانی چون و سایر هنرمندان نام آشنا در این اثر سریالی به ایفای نقش پرداخته‌اند و طبق معمول تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار خبرهای جدید سریال و برای اولین بار آن را حضور شما طرفداران سریال ایرانی در معرفی کنیم و برای خرید به صورت قانونی قرار دهیم.

پریناز ایزدیار در تله فیلمهای زیادی بازی کرد و با کارگردانهایی هم چون فرزاد مؤتمن، مسعود آبپرور و علیرضا امینی کار کرد. سریال جیران عاشقانه تاریخی به کارگردانی حسن فتحی با بهرام رادان و پریناز ایزدیار که از شبکه خانگی پخش می‌شود. نقش جیران را هم پریناز ایزدیار بر عهده دارد و این ترکیب انتظار مخاطبان و منتقدان را بسیار بالا برده است. وی پیش از این نیز با ایفای نقش در سریال شهرزاد با این کارگردان همکاری کرده است همچنین عباسی در این سریال با پریناز ایزدیار نیز هم بازی بوده است و جیران تجربه همکاری دوباره آن‌ها محسوب میشود. اولین همکاری مریلا زارعی با ابراهیم حاتمیکیا کارگردان شاخص سینمای ایران، یک اپیزود از فیلم سینمایی «دعوت» است که او در آن، در نقش همسر صیغهای یک شخصیت مهم، ناخواسته باردار شده و تلاش میکند تا فرزند خود را در عین مخالفت همسرش که کاملا دست بالا را دارد، نگه دارد.

پریناز ایزدیار درسال 1385 برای بازی در فیلم سینمایی «یک مرد، یک شهر» تست بازیگری داد و قبول شد. وی در سال 1386 نیز با ایفای نقش در فیلم سینمایی خاک آشنا به کارگردانی بهمن فرمان آرا با رعنا آزادی‌ور همکاری کرده است. این فیلم درباره نامدار (رضا کیانیان) نقاش و هنرمندی است که در گریز از هیاهوی مرکز به روستایی در کردستان پناه برده و سال‌ها است به خلق آثار خود مشغول است. سریال جیران به نویسندگی حسن فتحی و احسان جوانمرد، کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه میباشد که سال 1398 در ژانر عاشقانه – تاریخی – اجتماعی – درام تولید شده است. احسان جوانمرد و حسن فتحی به عنوان نویسنده سریال جیران در کنار اسماعیل عفیفه به عنوان تهیه کننده حضور دارند و فعلا از عوامل دیگر اطلاعاتی در دسترس نیست اما پایگاه خبری گلونی هر اطلاعاتی را به محض انتشار در دسترس مخاطبان خود قرار میدهد. دانلود سریال میدان سرخ خالی از لطف نیست زیرا کارگردان معروف ابراهیم ابراهیمیان این سریال را در کنار تهیه کننده معروف کشورمان یعنی آقای جواد نوروز بیگی ساخته است. احسان جوانمرد و حسن فتحی به عنوان نویسنده سریال جیران در کنار اسماعیل عفیفه به عنوان تهیه کننده حضور دارند. برای دانلود قسمت اول سریال جیران به سایت رخشاره https://rokhshareh.com/jeyran-series/ بروید و با یک کلیک به آثاری همچون سریال خاتون، سریال اسپینجر، سریال مترجم، سریال نیسان آبی، سریال سرگشتگی، سریال جسدهای شیشه ای، سریال گیسو، سریال دراکولا، سریال زخم کاری، دانلود سریال شاخ آفریقا، سریال حرفه ای، سریال کافر، سریال ماساژور، سریال میدان سرخ، سریال جیران، سریال قبله عالم، سریال آهوی من مارال، سریال نوبت لیلی، دانلود سریال یاغی، سریال آکتور، سریال جزیره، سریال کلاغ، سریال سلام بمبئی، سریال دادزن، سریال خون خورده، سریال هفت، سریال سودا، سریال مریخی‌ها دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید