3 مهارتی که یادگیری آنها سخت است اما برای همیشه جواب می دهد

به مدرسه بروید، نمرات خوب بگیرید، برای یک شغل خوب درخواست دهید، ازدواج کنید، بچه دار شوید این چیزی است که والدین و معلمان ما به ما یاد دادند، درست است؟ آنها می‌خواستند که ما در امان باشیم، بنابراین موعظه می‌کردند که کاری را انجام دهیم که دیگران انجام می‌دهند. آموزش زبان آلمانی

اما آنها به ما نگفتند که دانش‌آموزان “موفق” اغلب مدرسه را با بدهی‌های سنگین ترک می‌کنند و تا آخر عمر کارهایی را انجام می‌دهند که از آنها متنفرند.

حتی باهوش‌ترین مغزها سال‌ها را با امیدهای فراوان صرف مطالعه می‌کنند تا متوجه شوند که بیشتر مهارت‌هایشان هرگز به کار نمی‌آیند. آنها در نهایت احساس بی چالشی و بی هدفی در مشاغل شرکتی می کنند.

اما خوشبختانه همه چیز در حال تغییر است و اکثر گواهینامه ها و مدرک ها اهمیت و اعتبار خود را از دست می دهند.

این خوب است زیرا طبق نظرسنجی ها، اکثر مردم به هر حال از شغل خود متنفرند. و این فقط شغل واقعی آنها نیست  60٪ از آمریکایی ها گزارش می دهند که برای زندگی راحت به حداقل 6000 دلار در سال نیاز دارند. فقط کمتر از 20 درصد از درآمد فعلی خود راضی هستند.

برای برخی، این اعداد ممکن است ترسناک باشند، اما برای کسانی که آماده تغییر هستند، فرصت‌های زیادی را به همراه دارند.

سیستم آموزشی ما و دنیای کار امروزی مبتنی بر عصر صنعتی است: بچه‌ها به مدرسه می‌رفتند، بنابراین والدین می‌توانستند کار کنند، و بیشتر مشاغل به مهارت‌های شناختی نیاز نداشتند. در عوض، تلاش فیزیکی بود که اهمیت داشت. اگر ساعت های بیشتری کار می کردید، بیشتر تولید می کردید.

متأسفانه، ما همان اصول را در زندگی کاری کنونی خود پذیرفتیم، حتی اگر آنها برای کارکنان دانش چندان معنی ندارند.

اگر می خواهید از این الگوهای قدیمی خارج شوید، به طور بالقوه درآمد بیشتری کسب کنید و کیفیت زندگی خود را افزایش دهید، باید مهارت های جدیدی را بیاموزید. این همیشه آسان نیست، اما گذراندن زندگی‌تان در شغلی که از آن متنفر هستید یا به بهترین شکل ممکن زندگی نمی‌کنید، بسیار دردناک‌تر است.

حرف شما مهم است

یکی از دست کم گرفته شده ترین مهارت ها در دنیای کار امروزی نوشتن است.

همه فکر می کنند که او می تواند بنویسد، اما به طور شگفت انگیزی تعداد کمی از مردم می توانند خوب بنویسند. و حتی اگر دامنه توجه ما در حال کاهش است، متن یک رسانه بی زمان است و به این زودی ها از مد نمی افتد.

حقیقت برعکس است: این واقعیت که بسیاری از مردم ضعیف می نویسند، تقاضا برای متون خوش نوشته را افزایش می دهد.

تقریباً هر نوع کسب و کاری به کلمات نوشته شده نیاز دارد. ما در حال نوشتن ایمیل، کپی وب سایت، صفحات فروش، توضیحات محصول و موارد دیگر هستیم.

با تسلط بر هنر کلام، می‌توانید تأثیر خود را افزایش دهید و با افراد ارتباط بهتری برقرار کنید چه مشتریان و چه همکاران.

یکی دیگر از مزایای بزرگ نوشتن این است که به شما کمک می کند افکار خود را سازماندهی و ساختار دهید.

طوفان فکری یا تفکر بدون نوشتن تنها نیمی از کار است.

با این حال، نوشتن به شما کمک می کند تا مشکلاتی را که با آن روبرو هستید یا ایده هایی که دارید تجسم و ساختار دهید.

حتی اگر فقط ۱۰ دقیقه در روز افکار خود را در یک مجله قرار دهید، نوشتن مداوم و یادگیری بیشتر در مورد نحوه نوشتن خوب می تواند در بسیاری از موقعیت های زندگی به شما کمک کند.

نحوه یادگیری آن:

موثرترین نکته نوشتنی که تا به حال دریافت کرده ام ساده نگه داشتن آن است.

در دنیایی که بیشتر مردم سعی می کنند هوشمندانه تر به نظر برسند، سادگی قدرت است. هیچ کس نمی خواهد ایمیل یا توضیحات محصول شما را دو بار بخواند زیرا متوجه منظور شما نمی شود.

همه ما مشغول هستیم و راه حل های سریع می خواهیم.

دفعه بعد که چیزی می نویسید، از خود بپرسید: “چگونه می توانم این را ساده کنم؟”

تبدیل شدن به یک نویسنده بهتر کمتر به خود نوشته مربوط می شود و بیشتر به صداقت با خود در هنگام ویرایش مربوط می شود.

اما این نیز مهم است

این شبیه به نوشتن است، در عین حال بسیار متفاوت … صحبت کردن!

همه ما صحبت می کنیم، اما تنها تعداد کمی از مردم می دانند که چگونه صحبت کنند، بنابراین برای آنها یا سازمانشان مفید است.

مانند بسیاری از مهارت های مهم دیگر، ما هرگز یاد نمی گیریم که چگونه خوب صحبت کنیم، با مردم ارتباط برقرار کنیم و تاثیر خوبی از خود به جای بگذاریم. ما فقط به این دلیل صحبت می کنیم که می توانیم، نه لزوماً به این دلیل که در آن مهارت داریم.

اما صحبت کردن طبیعی ترین شکل ارتباط با مردم است. و در دنیای بیش از حد متصل و سریع ما، ارتباطات عمیق اهمیت و ارزش بیشتری پیدا می کنند.

اگر بدانید که چگونه بر مردم تأثیر بگذارید و آنها را متقاعد کنید (از طریق نوشتن یا صحبت کردن)، همیشه می توانید درآمد و تأثیر خود را افزایش دهید. آموزش زبان انگلیسی

اگر نتوانید مردم را وادار کنید که به شما گوش دهند، درخشندگی یا اهمیت ایده های شما اهمیتی نخواهد داشت.